Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
    • 1
    • 2
    • 146
    • 147
    • 148
    • 149
    • 150
    • 416
    • 417
    • 148 / 417
    Περί αυτοκίνησης
    2
    8339
    100341
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thodwris last edited by

      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

      Θα κρατησει εκει το αυτοκολητο την καμερα? εγω φοβαμαι να βαλω την δικη μου go pro ετσι επανω στο κρανος

      Την τελευταια φορα την εβαλα πανω στο σασι απο μπρος προς τα πισω στην δεξια πλευρα

      Και εβγαλε πολυ καλα πλανα.

      Κυριακη δεν νομιζω να ειμαι, υπαρχει πιθανοτητα να παω Σαββατο αλλα δεν ξερω ακομα αν θα ειμαι Μεγαρα η Αγ.Στεφανο ( Αναλογος που θα παει η ομαδα του Κυριου Γαλατση )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos last edited by

        Ο χρήστης tuners έγραψε:
        Πως το βλεπεις ????
        http://img10.imageshack.us/img10/4405/img2827vf.jpg
        http://img208.imageshack.us/img208/7066/img3089r.jpg

        TA ΣΠΑΕΙ!!

        Nikos @ YouTube

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thodwris last edited by

          Ο χρήστης eimaiospiros έγραψε:

          Ενα αυτοματο Rotax 125 ( used ) με σασι Haase.

          Φίλε Θοδωρή ορίστε και κάποιες οδηγίες όταν αρχίσεις και πειραματίζεσαι με το στήσιμο του σασί σου από το site της Haase . Εκτός βέβαια αν έχεις τεχνική υποστήριξη που τότε λογικά η ομάδα που είσαι θα σου κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις.

          .

          Φιλε Σπυρο σε ευχαριστω παρα πολυ!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tuners last edited by

            Εχει ανεβασει ο Αντωνης βιντεο με το ROTAX ,η καμερα ειναι στο πλαστικο ,φοβερη ληψη,δες το παιζουν με το Νασο και το Σταυρο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos last edited by

              Τέλεια!!

              Θα το δούμε κι αυτό.

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos last edited by

                Κοιτάω λίγο το manual του road rebel που γράφει για το στήσιμό του.

                Απορία:

                Πως το ρυθμίζεις αυτό? Τι δείχνει εδώ πχ εκεί που λέει + Grip?

                Θοδωρή...εδώ η CRG δίνει τις διαστάσεις για 3 γόμες, εμείς κοιτάμε τη μεσαία για να έχουμε μια ιδέα όσον αφορά τα εμπρός και πίσω ανοίγματα:

                Δηλαδή δίνει για τη μέση γόμα:
                Εμπρός: 1200/1210
                Πίσω: 1390/1400

                Να το δοκιμάσουμε έτσι?

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tuners last edited by

                  Φιλε Σπυρο βροχινα εχω ,αλλα απεχθανωμαι τη βροχη.
                  Πως και πως θελω να τρεξω με τη ......ROKARA......μου αλλα δεν μπορω.Αυτη τη γραμμηκοτητα και το γλυκο δουλεμα του ROK εγω δεν το αλλαζω για κανενα Rotax,εχουν περασει τεσσερα Rotax απο τα χερια μου και ειχα και κουτα(το μοτερ του Τολη),και το εδωσα.
                  θα βαλω αυριο τους TWINS να μονταρουν ενα μεγαλο βιντεο δικο μου και θα το ανεβασω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    eimaiospiros last edited by

                    Ατύχημα στον τελικό του Rotax DD2 το 2010

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thodwris last edited by

                      Ο χρήστης eimaiospiros έγραψε:
                      Ατύχημα στον τελικό του Rotax DD2 το 2010

                      Τι εγινε? Του κολησε το γκαζι?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tuners last edited by

                        Μην αγχωνεσε ,αυτα δεν ειναι τις στιγμης αυτης.Κερναω καφε Σαββατο απογευμα στο συνεργειο μου(συγνωμη γκαραζ ηθελα να πω).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tuners last edited by

                          Μπερδευτικε το κορδονι του στο γκαζι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            toliskal last edited by

                            http://vimeo.com/7500927

                            ωραιο βιντεο και μεγαλο και ωραιος αγωνας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pasxos last edited by

                              Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                              Να κανω μια ερωτηση:γιατι σας νοιαζει τοσο πολυ η ιπποδυναμη;

                              Γιατί με τι μετριέται η δύναμη του κινητήρα?

                              Καταρχας καλοστριφτο το νεο!

                              Κατα δευτερον αφου δεν θα το τρεξεις στον παγκο τι σε νοιαζει η ιπποδυναμη; Θα χεις παρει ηδη μια ιδεα,κανενα μοτερ πρωτον δεν ειναι ιδιο με κανενα αλλο μεσα στην πιστα.. Ακομα κι αν μιλαμε για ιδια ροταξ,ιδια ροκ,ιδια λεοπαρδαλη..Επισης ενα μοτερ με λιγοτερη ιπποδυναμη ενδεχεται να ναι ακομα πιο γρηγορο απο το ξυραφι.. Αυτο που μετραει ειναι το ευρος στροφων που 'θα σε κρατησει' μεσα στην πιστα γρηγορα και το τι αποδοση εχει το μοτερ σε αυτο το ευρος και οχι μονο σε μια 'ανωτερη' τιμη στροφων που σου λεει η ιπποδυναμη.Anyway μιας και το τρεχεις καρτοντρομο εκανες καλη επιλογη μοτερ αρκει να μη γυρναει μεχρι 12800rpm σαν το τελαρο του A viper..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikos last edited by

                                Ο χρήστης pasxos έγραψε:

                                Να κανω μια ερωτηση:γιατι σας νοιαζει τοσο πολυ η ιπποδυναμη;

                                Γιατί με τι μετριέται η δύναμη του κινητήρα?

                                Καταρχας καλοστριφτο το νεο!

                                Ευχαριστώ

                                Κατα δευτερον αφου δεν θα το τρεξεις στον παγκο τι σε νοιαζει η ιπποδυναμη; Θα χεις παρει ηδη μια ιδεα,κανενα μοτερ πρωτον δεν ειναι ιδιο με κανενα αλλο μεσα στην πιστα.. Ακομα κι αν μιλαμε για ιδια ροταξ,ιδια ροκ,ιδια λεοπαρδαλη..Επισης ενα μοτερ με λιγοτερη ιπποδυναμη ενδεχεται να ναι ακομα πιο γρηγορο απο το ξυραφι.. Αυτο που μετραει ειναι το ευρος στροφων που 'θα σε κρατησει' μεσα στην πιστα γρηγορα και το τι αποδοση εχει το μοτερ σε αυτο το ευρος και οχι μονο σε μια 'ανωτερη' τιμη στροφων που σου λεει η ιπποδυναμη.Anyway μιας και το τρεχεις καρτοντρομο εκανες καλη επιλογη μοτερ αρκει να μη γυρναει μεχρι 12800rpm σαν το τελαρο του A viper..

                                Έχεις δίκιο σε όλα όσα λες...δεν αντιλέγω.

                                Απλά η ιπποδύναμη είναι νομίζω ένα σημείο αναφοράς.

                                Ούτως ή άλλως μετράνε τόσα άλλα πράγματα μέσα στη πίστα όπως γρανάζωμα, ζιγκλέρ κ.α.

                                Εμένα λέει στροφάρει μέχρι 14.000 που έχει κόφτη.

                                Για να δούμε.

                                Nikos @ YouTube

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos last edited by

                                  Γμτ...πάνω που άρχιζα να το κοιτάω για να πάρω τρέιλερ για το καρτ και έψαχνα να βρω τρόπο να το βάλω στο γκαράζ...ήρθαν τα νέα από τη BMW ότι ΔΕΝ παίρνει το δικό μου κοτσαδόρο.

                                  Οπότε...καρτόδρομο.

                                  Nikos @ YouTube

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tuners last edited by

                                    Αλλαξε το παρε αλλο πιο χρηστικο,στην αρχη θα σου κακοφανει αλλα μετα θα το συνηθησεις,και εγω οταν επεσα απο τα 185 ΗΡ στα 105 την ακουσα ειδικα στα ταξιδια,αλλα τωρα την εχω καταβρει με το χωρο που εχω και την ανεση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos last edited by

                                      Μπα...δε το αλλάζω ...με τίποτα όμως

                                      Θα δούμε τι θα κάνω με το τρέιλερ.

                                      Nikos @ YouTube

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tuners last edited by

                                        Καλογκαζωτο και καλοστριφτο το καρτ συνονοματε,ριξε καμια φωτο να το δουμε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          toliskal last edited by

                                          Νικο μπορει να μην εχει η BMW κοτσαδορο αλλα πηγαινε σε κανα μαγαζι με αξεσουαρ αυτοκινητων που κανουν και εγκατασταση κοτσαδορων μηπως υπαρχει αλλη λυση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Ο χρήστης toliskal έγραψε:
                                            Νικο μπορει να μην εχει η BMW κοτσαδορο αλλα πηγαινε σε κανα μαγαζι με αξεσουαρ αυτοκινητων που κανουν και εγκατασταση κοτσαδορων μηπως υπαρχει αλλη λυση.

                                            Το θέμα είναι ότι δε θα δίνει πίσω ρεύμα γιατί θα θέλει προγραμματισμό από τη BMW κάτι που δε μπορεί να γίνει γιατί δε παίρνει κοτσαδόρο. Θα γίνει δηλαδή κι εκεί πατέντα να κατέβουν καλώδια κλπ.

                                            Υπό κανονικές συνθήκες όταν μπαίνει κοτσαδόρος του τραβάνε ένα software update στην ecu για να αναγνωρίζει τον κοτσαδόρο και να δίνει πίσω ρεύμα, αλλιώς θα άναβαν λαμπάκια μέσα.

                                            Θα το κοιτάξω πάντως κι αυτό...το έχω στο νου μου να δω με westfalia ή thule.

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 149
                                            • 150
                                            • 416
                                            • 417
                                            • 148 / 417
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr