-
Για άλλη μια φορά ο Μπαρικέλο εξαιτίας της κόκκινης ομάδας νίκησε,ΚΑΙ ΟΧΙ με την αξία του.Ο οποιοσδήποτε να ήταν στη θέση του το ίδιο γρήγορα θα οδηγούσε το φετινό μονοθέσιο της Ferrari, δεν μπορώ να ανεχτώ άλλο τον αφανή μέχρι το 1999 πιλότο της Stewart Ford που μέχρι τότε είχε να επιδείξει 1 τυχερή pole positιον το 1994 στο Βελγικό GP ΚΑΙ ΚΑΤΩ υπό τρελές καιρικές συνθήκες για λογαριασμό της Jordan που οδηγούσε τότε,και το 1999 μια 3η θέση στο Γαλλικό GP με την Stewart Ford που και πάλι θυμόσαστε τι απίθανα είχαν συμβεί.Θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι ΔΕΝ αντιπαθώ τον πιλότο αλλά πιστεύω πως θα έπρεπε να ήταν κάποιος άλλος στην θέση του (Φισικέλα,Μπάτον,Τρούλι,η ακόμα και Ραικόνεν) και μην πεί κανείς ότι ο Σουμάχερ ήθελε έναν αιώνιο δεύτερο δια συμβολαίου teammate γιατί όποιος και να ήταν ο Σουμάχερ έχει τέτοιο εγωισμό που θα τον κέρδιζε κατα κράτος μονο και μονο για να αποδείξει ότι είναι ακόμα ταχύς και δεν έχει κορεστεί απο τα 7 πρωταθλήματα του.Και ο Μπαρικέλο επουδενί δεν πρέπει να συγκρίνεται με τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ Αίρτον Σένα,αύτο αποτελεί μέγιστη προσβολή στην μνήμη του αδικοχαμένου Βραζιλιάνου,το ότι είναι ίδια εθνικότητα με τον Σένα δεν σημαίνει τίποτα κι ο Μάσα Βραζιλιάνος είναι αλλά κανείς δεν πήγε τόσο μακριά την βαλίτσα και για τόσο καιρό ότι είναι ο νέος Σενα κλπ. Οι νίκες του Μπαρικέλο ήρθαν από τύχη το 2000 στο Χοκενχαιμ,το 2002 ο Σουμάχερ του έδωσε μερικές για να μην λένε ότι είναι ο μόνος κυρίαρχος,το 2003 απλά οι υπόλοιποι ήταν άτυχοι για αυτό νίκησε σε Σίλβερστοουν και Σουζούκα.Και σήμερα ΔΥΣΤΥΧΩΣ μια από τα ίδια ο Σουμάχερ ήταν ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ και αυτό το διέκρινες με το μάτι και μόνο πέρα από τους χρόνους που έδειχναν ποιος πήγαινε πιο γρήγορα.Καταλήγω ότι στη δική μου λίστα των παγκοσμίων πρωταθλητών του μέλλοντος είναι οι
1.Ραικόνεν
2.Μπάτον
3.Μοντόγια
4.Αλόνσο
ο Μπαρικέλο ΔΕΝ υπάρχει και ούτε θα γίνει πρωταθλητής ΠΟΤΕ.Και για να το κλείνω μια και καλή,και ο Μπαουμγκάρτνερ αν οδηγούσε φέτος για την
Ferrari πάλι δεύτερος θα ήταν στο πρωτάθλημα και μην μου πείτε ότι είναι η εμπειρία που μετρά και διάφορα άλλα,ίσως το 1995 αντε και το 1996 αλλά και το 2004?Εχεις καλύτερο μονοθέσιο ΕΙΣΑΙ πρωταθλητής. -
Για άλλη μια φορά ο Μπαρικέλο εξαιτίας της κόκκινης ομάδας νίκησε,ΚΑΙ ΟΧΙ με την αξία του.Ο οποιοσδήποτε να ήταν στη θέση του το ίδιο γρήγορα θα οδηγούσε το φετινό μονοθέσιο της Ferrari, δεν μπορώ να ανεχτώ άλλο τον αφανή μέχρι το 1999 πιλότο της Stewart Ford που μέχρι τότε είχε να επιδείξει 1 τυχερή pole positιον το 1994 στο Βελγικό GP ΚΑΙ ΚΑΤΩ υπό τρελές καιρικές συνθήκες για λογαριασμό της Jordan που οδηγούσε τότε,και το 1999 μια 3η θέση στο Γαλλικό GP με την Stewart Ford που και πάλι θυμόσαστε τι απίθανα είχαν συμβεί.Θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι ΔΕΝ αντιπαθώ τον πιλότο αλλά πιστεύω πως θα έπρεπε να ήταν κάποιος άλλος στην θέση του (Φισικέλα,Μπάτον,Τρούλι,η ακόμα και Ραικόνεν) και μην πεί κανείς ότι ο Σουμάχερ ήθελε έναν αιώνιο δεύτερο δια συμβολαίου teammate γιατί όποιος και να ήταν ο Σουμάχερ έχει τέτοιο εγωισμό που θα τον κέρδιζε κατα κράτος μονο και μονο για να αποδείξει ότι είναι ακόμα ταχύς και δεν έχει κορεστεί απο τα 7 πρωταθλήματα του.Και ο Μπαρικέλο επουδενί δεν πρέπει να συγκρίνεται με τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ Αίρτον Σένα,αύτο αποτελεί μέγιστη προσβολή στην μνήμη του αδικοχαμένου Βραζιλιάνου,το ότι είναι ίδια εθνικότητα με τον Σένα δεν σημαίνει τίποτα κι ο Μάσα Βραζιλιάνος είναι αλλά κανείς δεν πήγε τόσο μακριά την βαλίτσα και για τόσο καιρό ότι είναι ο νέος Σενα κλπ. Οι νίκες του Μπαρικέλο ήρθαν από τύχη το 2000 στο Χοκενχαιμ,το 2002 ο Σουμάχερ του έδωσε μερικές για να μην λένε ότι είναι ο μόνος κυρίαρχος,το 2003 απλά οι υπόλοιποι ήταν άτυχοι για αυτό νίκησε σε Σίλβερστοουν και Σουζούκα.Και σήμερα ΔΥΣΤΥΧΩΣ μια από τα ίδια ο Σουμάχερ ήταν ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ και αυτό το διέκρινες με το μάτι και μόνο πέρα από τους χρόνους που έδειχναν ποιος πήγαινε πιο γρήγορα.Καταλήγω ότι στη δική μου λίστα των παγκοσμίων πρωταθλητών του μέλλοντος είναι οι
1.Ραικόνεν
2.Μπάτον
3.Μοντόγια
4.Αλόνσο
ο Μπαρικέλο ΔΕΝ υπάρχει και ούτε θα γίνει πρωταθλητής ΠΟΤΕ.Και για να το κλείνω μια και καλή,και ο Μπαουμγκάρτνερ αν οδηγούσε φέτος για την
Ferrari πάλι δεύτερος θα ήταν στο πρωτάθλημα και μην μου πείτε ότι είναι η εμπειρία που μετρά και διάφορα άλλα,ίσως το 1995 αντε και το 1996 αλλά και το 2004?Εχεις καλύτερο μονοθέσιο ΕΙΣΑΙ πρωταθλητής. -
Για άλλη μια φορά ο Μπαρικέλο εξαιτίας της κόκκινης ομάδας νίκησε,ΚΑΙ ΟΧΙ με την αξία του.Ο οποιοσδήποτε να ήταν στη θέση του το ίδιο γρήγορα θα οδηγούσε το φετινό μονοθέσιο της Ferrari, δεν μπορώ να ανεχτώ άλλο τον αφανή μέχρι το 1999 πιλότο της Stewart Ford που μέχρι τότε είχε να επιδείξει 1 τυχερή pole positιον το 1994 στο Βελγικό GP ΚΑΙ ΚΑΤΩ υπό τρελές καιρικές συνθήκες για λογαριασμό της Jordan που οδηγούσε τότε,και το 1999 μια 3η θέση στο Γαλλικό GP με την Stewart Ford που και πάλι θυμόσαστε τι απίθανα είχαν συμβεί.Θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι ΔΕΝ αντιπαθώ τον πιλότο αλλά πιστεύω πως θα έπρεπε να ήταν κάποιος άλλος στην θέση του (Φισικέλα,Μπάτον,Τρούλι,η ακόμα και Ραικόνεν) και μην πεί κανείς ότι ο Σουμάχερ ήθελε έναν αιώνιο δεύτερο δια συμβολαίου teammate γιατί όποιος και να ήταν ο Σουμάχερ έχει τέτοιο εγωισμό που θα τον κέρδιζε κατα κράτος μονο και μονο για να αποδείξει ότι είναι ακόμα ταχύς και δεν έχει κορεστεί απο τα 7 πρωταθλήματα του.Και ο Μπαρικέλο επουδενί δεν πρέπει να συγκρίνεται με τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ Αίρτον Σένα,αύτο αποτελεί μέγιστη προσβολή στην μνήμη του αδικοχαμένου Βραζιλιάνου,το ότι είναι ίδια εθνικότητα με τον Σένα δεν σημαίνει τίποτα κι ο Μάσα Βραζιλιάνος είναι αλλά κανείς δεν πήγε τόσο μακριά την βαλίτσα και για τόσο καιρό ότι είναι ο νέος Σενα κλπ. Οι νίκες του Μπαρικέλο ήρθαν από τύχη το 2000 στο Χοκενχαιμ,το 2002 ο Σουμάχερ του έδωσε μερικές για να μην λένε ότι είναι ο μόνος κυρίαρχος,το 2003 απλά οι υπόλοιποι ήταν άτυχοι για αυτό νίκησε σε Σίλβερστοουν και Σουζούκα.Και σήμερα ΔΥΣΤΥΧΩΣ μια από τα ίδια ο Σουμάχερ ήταν ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ και αυτό το διέκρινες με το μάτι και μόνο πέρα από τους χρόνους που έδειχναν ποιος πήγαινε πιο γρήγορα.Καταλήγω ότι στη δική μου λίστα των παγκοσμίων πρωταθλητών του μέλλοντος είναι οι
1.Ραικόνεν
2.Μπάτον
3.Μοντόγια
4.Αλόνσο
ο Μπαρικέλο ΔΕΝ υπάρχει και ούτε θα γίνει πρωταθλητής ΠΟΤΕ.Και για να το κλείνω μια και καλή,και ο Μπαουμγκάρτνερ αν οδηγούσε φέτος για την
Ferrari πάλι δεύτερος θα ήταν στο πρωτάθλημα και μην μου πείτε ότι είναι η εμπειρία που μετρά και διάφορα άλλα,ίσως το 1995 αντε και το 1996 αλλά και το 2004?Εχεις καλύτερο μονοθέσιο ΕΙΣΑΙ πρωταθλητής. -
Ο χρήστης Schumi03 έγραψε:
Και ο Μπαρικέλο επουδενί δεν πρέπει να συγκρίνεται με τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ Αίρτον Σένα,αύτο αποτελεί μέγιστη προσβολή στην μνήμη του αδικοχαμένου Βραζιλιάνου,το ότι είναι ίδια εθνικότητα με τον Σένα δεν σημαίνει τίποτα.Νομιζω οτι κανεις σοβαρος ανθρωπος δε θα τολμουσε τη συγκριση αυτη. Ουτε καν στη Βραζιλια που ο Rubens δεν ειναι ακριβως το δημοφιλεστερο ατομο οπως μας ειπε και ο Augusto Farfus. Βλεπεις η Βραζιλιανικη παραδοση στις πιστες ειναι βαρια και κανεις δε συμβιβαζεται με δευτερες θεσεις.
Μπορει να διαφωνω σε μερικα απο αυτα που γραφεις αλλα και εγω θα προσθεσω την απορια μου γιατι ο RB εκανε σαν τρελος στο ποντιουμ. Ηταν αλλη μια νικη που του χαρισε ο μεγαλος (και μοναδικος που ειχε τον εξοπλισμο να τον κοιταξει στα ισια )MS και τιποτα παραπανω.
ΥΓ Αληθεια πιστευεις οτι ο Alonso θα ωριμασει και ο Button θα σκληρηνει για να γινουν πρωταθλητες ποτε;
-
Δεν διαφωνώ πως είναι υποδεέστερος του Σουμάχερ (θα με παίρναν με ζουρλομανδύα άλλωστε), ούτε και πως δεν θα νικούσε ο Μπάρον (πχ) αν οδηγούσαν και οι δύο ΜΠΑΡ.
Όμως και ο Σουμάχερ ίδιο μονοθέσιο οδηγούσε και δεν κέρδισε. Έκανε λάθος. Ναι, μία στο εκατομμύριο, αλλά ΤΟ ΕΚΑΝΕ. Και έτσι ο Μπαρικέλο ΜΕ την Φεράρι κέρδισε χάρις στην αξία του, και στην αξία της Φεράρι. ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΘΕ ΣΧΕΔΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ Ο ΣΟΥΜΑΧΕΡ!!!!
Εκτός αν νομίζεις πως ο Σουμάχερ είναι υπεράνω μονοθεσίου και θα κέρδιζε ακόμα και αν οδηγούσε Μινάρντι, Τζόρνταν, Ζάουμπερ, Τζάγκουαρ, Τογιότα.
Ή έστω αν πιστεύεις πως θα κέρδιζε τόσους αγώνες αν οδηγούσε ΜακΛάρεν, Ρενώ, Μπαρ και Γουίλιαμς με οδηγούς της Φεράρι τον Μπαρικέλο και έναν εκ των Αλόνζο, Ράικονεν, Τρούλι, Μοντόγια, Μπάτον και από την ίδια λίστα ένας να είναι τιμ μέιτ του...
Τότε ναι, ο Σουμάχερ κερδίζει ΜΟΝΟ χάρις στην δική του αξία και όχι λόγω ΚΑΙ της Φεράρι (όπως ο Μπαρικέλο δηλαδή).Το αν ο Σουμάχερ επιβάλλει το να έχει κατώτερους τιμ μέητς και μάλιστα να έχουν και ρόλο αυλικού, πιστεύω δεν επιδέχεται συζήτηση... Γιατί ΠΟΤΕ δεν είχε κανέναν αξιόλογο τιμ μέητ (και ο Πικέ τότε στις αρχές καμένο χαρτί ήταν πλέον ό,τι και αν έλεγε...) Επίσης γιατί ΟΠΟΤΕ τύχαινε να τον περνάει ο τιμ μέιτ του όλο κάτι γινόταν και τον προσπέρναγε ή μάλλον τον 'προσπέρναγε'... Σου θυμίζω πχ τις Αυστρίες, όταν φιλοξενούσαν αγώνα...
Και σήμερα είμαι σίγουρος πως αν δεν είχε ΗΔΗ κριθεί το πρωτάθλημα οδηγών, το τελευταίο πιτ στοπ του Μπαρικέλο δεν θα κρατούσε το αστραπιαίο 5,5', αλλά 7-8 δευτερόλεπτα και θα ήταν 3ος ή 2ος αν προσπέρναγε τον Μπάτον. ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ!!!
-
Γιατί αυτός ο παροξυσμός σήμερα; Επειδή κέρδισε ο R.B.
ο Σουμάχερ του έδωσε μερικές για να μην λένε ότι είναι ο μόνος κυρίαρχος
!!!!!!!!!!!!!
ο RB εκανε σαν τρελος στο ποντιουμ. Ηταν αλλη μια νικη που του χαρισε ο μεγαλος
Του χάρισε λίγο βαριά λέξη δεν είναι. Καταρχάς ο R.B ήταν ταχύτερος και χθες και καλά κάνει και πανηγυρίζει. Και δεύτερον όταν ο R.B επανελειμένα αναγκαζόταν να κάνει άκρη στο τέλος του αγώνα αυτά τα ξεχάσαμε.
το 2003 απλά οι υπόλοιποι ήταν άτυχοι για αυτό νίκησε σε Σίλβερστοουν και Σουζούκα
Μήπως θυμάσε τι είχε κάνει ο R.B. στην Αγγλία προκειμένου να φτάσει στην πρώτη θέση. Ένα από τα καλύτερα προσπεράσματα που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια στην F1 και αν κάποιος δικαιούται να μιλά για ατυχία αυή θα πρέπει να είναι η TOYOTA και κανένας άλλος.
Στο κάτω κάτω γιατί θα πρέπει κάθε φορά που δεν κερδίζει ο M.S να κάνουμε τόση φασαρία.
Εγώ κλείνοντας θέλω να θέσω ένα ερώτημα:
Ποιος ειλικρινά πιστεύει πως αν αυτός ήταν ο τελευταίος αγώνας στο πρωτάθλημα και ο M.S. χρειάζονταν τη νίκη για να είναι πρωταθλητής δεν θα έκανε άκρη ή θα τπυ επέβαλαν να κάνει στην άκρη ο R.B.;;;; -
Ο χρήστης Schumi03 έγραψε:
Για άλλη μια φορά ο Μπαρικέλο εξαιτίας της κόκκινης ομάδας νίκησε,ΚΑΙ ΟΧΙ με την αξία του.Ωπα φιλε για κατσε λιγο,γιατι πολυ φορα πηρες!
Με αυτα που λες στο μηνυμα σου ειναι σα να υποτιμας και τον Michael,δηλαδη αν το παμε ετσι ολες αυτες τις νικες που πηρε φετος ο Γερμανος,τις πηρε εξαιτιας της ''κοκκινης ομαδας'' και οχι με βαση το ταλνετο.Μεσα απο αυτα τα λογια σου αφηνεις ξεκαθαρα να εννοηθει κατι τετοιο!Οοσν αφορα για το αν ειναι καταλληλος ο Rubens για τη Ferrari,πιστευω πως στην παρουσα χρονικη στιγμη ειναι ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ για τη Scuderia.
1ον:O Irvine δεν φτανει τον Βραζιλιανο ουτε ''στο μικρο του δαχτυλακι''
και 2ον:Kανενας απο τους πιλοτους που προανεφερες οτι θα ηταν καταλληλοι να ηταν αυτοι αντι του Barrichello,δεν θα πηγαιναν στη Ferrari να κατσουν και να ειναι το Νο2 της ομαδας,οπως κανει αυτη τη στιγμμη ο Barrichello,θα ηταν τελειως μ@λ@κες να εκαναν κατι τετοιο.Μην ξεχανμε πως ο Rubens εχει μαζεψει ηδη 98 βαθμους παρακαλω,και με 3 αγωνες ακομα να απομενουν,αμα συνεχισει ετσι θα φτασει τουλαχιστον τους 110,πραγμα το οποιο σημαινει πως μονο αυτος και ο Μichael εχουν καταφερει να μαζεψουν τοσους πολλους βαθμους μεσα σε μια χρονια! -
Μετά από ΑΥΤΗ την εμφάνιση του Μπαριτσέλο βλέπουμε τέτοια σχόλια; Για όνομα του Θεού δηλαδή. Ο Μπαριτσέλο έχει πλησιάσει όσο κανείς άλλος το Σουμάχερ. Φέτος, σε 2 αγώνες(Ινδιανάπολη και Καναδά) τον πίεσε πάρα πολύ(και μάλιστα στην Ινδιανάπολη ήταν καλύτερος αλλά έχασε συγκυριακά). Σίγουρα δεν έχει σταθερότητα μέσα στη χρονιά και είναι πολύ 'συναισθηματικός' αλλά ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Μάλιστα, θεωρείται πάρα πολύ καλός εξελικτής, ενώ πρόσφατα ο Μαρτινέλλι είπε ότι κανείς άλλος από τους οδηγούς που έχει συνεργαστεί δεν έχει τέτοια 'αίσθηση' για τους κινητήρες.
-
Για μένα ο Μπαρικέλο φέτος είναι απαράδεκτος.Μπορεί να έχει πάρει τόσους βαθμούς αλλά τους πήρε λόγω του μονοθεσίου που ήταν τόσο μπροστά.Κάποιες παλιότερες χρονιές έδειχνε οτι μπορεί να κάνει το κάτι παραπάνω αλλά φέτος δείχνει να έχει συμβιβαστεί με τη μοίρα του και τη 2η θέση.Εγώ πάντα υποστήριζα και το δεύτρο οδηγό της Ferrari απο εποχή Ιρβάιν αλλά ο Μπαρικέλο με έχει απογοητεύσει.
Όσο για τη σημερινή νίκη αν εξαιρέσουμε την ύποπτη στρατηγική του 3ου πιτστόπ ενώ μπορούσε με λίγο παραπάνω καύσιμο να φτάσει μέχρι το τέλος με 2,ο Σουμάχερ ήταν σίγουρα ταχύτερος.Με το οδηγικό λάθος της εκκίνησης και πέφτοντας τόσο πίσω κατάφερε να φτάσει στη δεύτερη θέση και άμα ήθελε μπορούσε και να περάσει πρώτος.Ήταν ολοφάνερο στο τέλος. -
Ύποπτο το 3ο στοπ; Ίσα ίσα, αν έβαζε καύσιμα για να φτάσει ως το τέλος θα ήταν σχεδόν αδύνατο να διεκδικήσει νίκη.
-
Η νίκη που πέτυχε σήμερα ο Ρούμπενς δεν ήταν 'δώρο' του Σουμάχερ και αυτό διότι ο Ρούμπενς στο μεγαλύτερο δίαστημα του αγώνα την διεκδικούσε από τους Αλόνσο, Μπάτον και Μοντόγια ενώ ο Σούμι πάλευε να κερδίσει θέσεις. Πάει αυτό.
Όσον αφορά τώρα τις σημερινές επιδόσεις των 2 οδηγών, μπορώ να πω ότι και οι 2 κινήθηκαν λίγο πολύ σε ίδιους ριθμούς. Δεν νομίζω όμως ότι θα είχε νικήσει αν ο Σούμι δεν έκανε τετακέ στο 1ο γύρο. Έκανε όμως και έχασε στα ίσα
No one's perfect
-
Schumi03 εγραψε
δεν μπορώ να ανεχτώ άλλο τον αφανή μέχρι το 1999 πιλότο της Stewart Ford που μέχρι τότε είχε να επιδείξει 1 τυχερή pole positιον το 1994 στο Βελγικό GP ΚΑΙ ΚΑΤΩ υπό τρελές καιρικές συνθήκες για λογαριασμό της Jordan που οδηγούσε τότε,και το 1999 μια 3η θέση στο Γαλλικό GP με την Stewart Ford που και πάλι θυμόσαστε τι απίθανα είχαν συμβεί
Επισης θα ηθελα να προσθεσω το σκασμενο λαστιχο στο Nurburgring το 1999 ενω ηταν 1ος και την εγκαταλειψη λογω βλαβης στην Βραζιλια (το 1999 νομιζω) ενω παλι ηταν 1ος. Δεν ειναι τοσο ''αχρηστος'' οσο θελουν να πιστευουν μερικοι.
Για τον σημερινο αγωνα ο Schumi στο τελος εδειξε οτι μπορουσε να τον προσπερασει οταν για καποια στιγμη κολλησε απο πισω του ενω καποια στιγμη κατα την διαρκεια του αγωνα τον προσπερασε κιολας. Για ποια συγκυρια μιλαμε στην Indianapolis αφου ο Schumi τον περασε στα ισια.
Οποιαδηποτε παντως παρομοιωση με τον Ayrton Senna (τον κορυφαιο οδηγο της τελευταιας 20ετιας μαζι με τον Schumi) ειναι ιεροσυλια.
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Για ποια συγκυρια μιλαμε στην Indianapolis αφου ο Schumi τον περασε στα ισια.
Ο Σουμάχερ εκμεταλλεύτηκε άριστα το restart που του έδωσε την ευκαιρία να πάρει το slipstream στην ευθεία. Μετά, με το 2ο αυτοκίνητο ασφαλείας ο Μπαριτσέλο έχασε πολλές θέσεις περιμένοντας τον Σουμάχερ να τελειώσει τον ανεφοδιασμό, αλλά παρ' όλα αυτά είχε πολύ καλύτερο γυρολόγιο και έφτασε μια ανάσα από τη νίκη. Θεωρώ ότι μπορούσε να κερδίσει έχοντας κάνει καλύτερη επιλογή ελαστικών, αλλά το safety car του στέρησε την ευκαιρία.
Περασμένα αυτά όμως!
-
Τελικα οταν κερδιζουν τα κοκκινα κατι πρεπει να λεγεται μετα!
Δεν μπορω πραγματικα να καταλαβω γιατι πρεπει να μειωνεται ενας οδηγος οταν κερδιζει με Ferrari.
Ας ηταν αλλος στην θεση του Rubens να κερδιζε.
Ακομα κ αν του χαρισε την νικη ο MS που ΔΕΝ (σιγα μην τον αφηνε ο Rubens να τον περασει ευκολα κ ωραια) εχει κανει τοσα για την Ferrari που ηταν το λιγοτερο που θα μπορουσε να γινει.
Αν κ αν κ αν κ αν.... κ αν κ αν!Ακομα κ οι 'τυχερες' νικες λογω εγκαταλειψης αλλων δεν ειναι τυχερες. Αυτος που κερδιζει καθε αγωνα σημαινει οτι ειναι ο καλυτερος ή μαλλον αποτελει τον καλυτερο συνδυασμο της ημερας. Λογω γρηγοραδας; Λογω αξιοπιστιας; Στρατηγικης; Τυχης; Οτιδηποτε. Κ χθες ηταν ο RB κ μπραβο του γιατι του αξιζε, γιατι εχει δουλεψει πολυ στην Ferrari για να βοηθησει την ομαδα του κ τον team mate του για να φτασουν σ αυτην την σαρωτικη επικρατηση κ φετος.
Κανεις δεν τον συγκρινει με τον MS κ ακομα περισσοτερο με τον AS. Αυτο ειναι κ ιεροσυλια (ουτε ο ιδιος θα δεχοταν μια τετοια συγκριση μια κ ο Ayrton εκτος απο φιλος του ηταν κ ινδαλμα του). Αλλα την δουλεια του κ την ιστορια του θα την ζηλευαν αρκετοι αλλοι πιλοτοι.
Μονο τυχαια δεν βρισκεται εκει που βρισκεται. -
Αν διαβαζε ο RB τα σχολια μας σημερα θα νομιζε οτι εκανε κατι κακο και οτι θα επρεπε να ντρεπεται που τολμησε και νικησε ενω οδηγα την Schumacheria Ferrari.
Δεν τον ειδα αυτον τον αγώνα αλλα εχω δει αλλους πολλους και εχω καταληξει σε αυτο το συμπέρασμα:
Το αυτοκινητο παιζει το 70%-75% τις επιδοσης ενος πακετου οδηγου-μονοθεσιου και ο οδηγός μολις το υπόλοιπο 25%-30%. Αν αποδεχθουμε αυτο θα καταλαβουμε οτι ουτε ο Barrichello ειναι πραγματικα ο 2ος καλυτερος οδηγος στην F1 οπως φαίνεται στην βαθμολογία αλλά και ουτε οτι ο Schumacher ειναι τοσο τελειος οδηγός ωστε να θεωρειται ο καλυτερος οδηγός όλων των εποχών.
Αν ομως θέλουμε να πιστευουμε οτι ο οδηγός καθοριζει την τυχη του και οδηγεί την ομαδα τοτε βλεπουμε οτι οχι μονο η Ferrari ανεβάζει τον Barrichello εκεί που δεν το αξίζει αλλα και οτι ο Barrichello βοηθά πολύ στα κόκκινα πρωταθληματα.
Επειδή ποτε δεν γινεται να βαλουμε ολους τους οδηγους να τρεξουν με το ιδιο μονοθεσιο, ποτε δεν θα μπορουμε να εχουμε αμεση συγκριση.Υποχρεωτικα τους συγκρινουμε εμμεσα οπου παρεμβαινουν παρα πολλα εξωγενη κριτηρια.
Σιγουρα ο Schumi ειναι πιο γρηγορος απο τον Barrichello αλλα ισως οχι παντου και παντα.Ο Irvine ήταν ενας πολυ καλος team-mate.
-
Μάλλον μόνο λίγοι προφανώς θα έχουν καταλάβει τι γίνεται τα τελευταία 4 χρόνια,ένας τρομερός πιλότος άρχισε να γράφει ιστορία για την Ferrari και για τον εαυτό του καταρρίπτοντας όλα τα ρεκόρ,και δίπλα του υπάρχει και ένας κομπάρσος,καλός άνθρωπος χαμηλών τόνων,συναισθηματικός αλλά μέχρι εκεί.Μέσα στην πίστα τα πράγματα αλλάζουν τελείως ο πραγματικός πιλότος αρχίζει να φαίνεται,και ο κομπάρσος παίρνει μονο τα ψίχουλα.Και τώρα πείτε μου τα όσα έγιναν στην Ferrari τα 4 τελευταία χρόνια με την επιλογή του ΟΔΗΓΟΥ που θα οδηγεί το δεύτερο μονοθέσιο και όχι ότι θα είναι δεύτερος λόγω του συμβολαίου του,επειδή δήθεν ο Michael φοβάται μην υποσκελιστεί, που ζούμε ρε παιδιά!Θα έτριζαν τα κόκκαλα του Comandatore του μεγάλου Enzo Ferrari αν τα έβλεπε αυτά.Αυτός αν δεν κάνω λάθος πάντα έιχε στα μονοθέσια 2 ΙΣΟΥΣ η σχεδόν ΙΣΑΞΙΟΥΣ πιλότους και το έκανε αυτό για να ανταγωνίζεται ο ένας τον άλλο για να μπορούν μέσω του ανταγωνισμού να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό μέσα στην πίστα.Τώρα πείτε μου θα συμφωνούσε ποτέ με την μεταγραφή του Μπαρικέλο στην ομάδα και το τον ρόλο που θα είχε σε αυτήν,? ο οποίος είναι βοηθητικός οδηγός για λογαριασμο του Michael και αν ο Michael πιεστεί τότε αναλαμβάνει ο Μπαρικέλο να τον ξελασπώσει αν μπορεί κι αυτός,και τέλος αν ο Michael εγκαταλείψει τον αγώνα ο Μπαρικέλο θα προσπαθήσει να πάρει το καλύτερο αποτέλεσμα για την ομάδα,τώρα σε περίπτωση που και οι δυο τους αγωνιστούν για την ίδια θέση τότε ΟΠΩΣ και να έχει ο Νο2 Μπαρικέλο είτε προσπαθεί να κερδίσει στα ΙΣΑ και όχι να περιμένει τον Michael να κάνει κανα 2 αργούς γύρους,η να αφήσει το πόδι από το γκάζι (Monza 2002) η να περιμένει ξανά τον Michael να του ΧΑΡΙΣΕΙ την νίκη(Indianapolis 2002).Πιστεύω ότι και ο ίδιος θα το ξέρει μέσα του ότι ο Michael θα μπορούσε να τον ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΑ ΙΣΑ ,απλά δεν το έκανε.Του ΧΑΡΙΣΕ άλλη μια νίκη από τις 9 που έχει πάρει στην Ferrari, αυτή του Χοκενχαίμ του 2000 αν και τυχερή του άξιζε υπο τις συγκεκριμένες συνθήκες.Τώρα οι υπόλοιπες του 2002 αυτές έιναι σίγουρα αμφισβητίσιμες(εκτός της Αυστρίας όπου κοροιδεύοντας τον Michael άφησε το πόδι από το ΓΚΑΖΙ!,για να δείξει ότι αν και ήταν γρηγορότερος θα αφήσει ΛΟΓΩ ΕΝΤΟΛΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΝ MICHAEL ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ!!!!!!!)ο Michael του ξεπληρώνει ακόμα τα χρωστούμενα, τίποτα άλλο δεν συμβαίνει. Επιτέλους πλέον έχω βαρεθεί να βλέπω ανάξια ονόματα να παίρνουν τις δάφνες ένω ταλέντα όπως ο Ραικόνεν,ο Μπάτον,ο Μοντόγια,ο Αλόνσο να παλεύουν με καλά μονοθέσια αλλά ΟΧΙ τόσο καλά όσο αυτά της Ferrari,οπότε να είστε σίγουροι ότι αν ένας από αυτούς ήταν δίπλα στον Michael θα υπήρχε τεράστιος αντάγωνισμός και όχι όπως είναι τώρα η κατάσταση,είναι κρίμα τέτοιοι πιλότοι να χαραμίζονται και ανάξιοι να παίρνουν την δόξα αντί αυτών.Ο Michael είναι από τους καλύτερους πιλότους της ΓΕΝΙΑΣ του το τονίζω αυτό,και δεν τον συγκρίνω με κανέναν άλλο από άλλη εποχή κάθε μέτρο σύγκρισης είναι άδικο(άλλα μονοθέσια,άλλες ΠΙΣΤΕΣ,άλλοι κανονισμοι,άλλοι ΟΔΗΓΟΙ).Αλλά όσον αφορά τα μέσα της δεκαετίας του 90 και μετά ο Michael είναι ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ έχει αναδείξει το σπορ,και ίσως και τα σημερινά νέα ταλέντα να ακολουθήσουν την πορεία του και μέτα από χρόνια να λέμε τα ίδια για αυτούς.Ο Μπαρικέλο δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ είναι απίστευτο ΚΙ ΟΜΩΣ οδηγεί το δεύτερο μονοθέσιο της Ferrari.Και κάτι τελευταίο,είμαι σίγουρος ότι αν ο Michael ήταν σε Toyota,Williams,McLaren,Renault,Bar ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ BENETTON στα τέλη του 1995,τα αποτελέσματα του με τις προαναφερθείσες ομάδες θα ήταν αν όχι τα ίδια,σίγουρα πόλύ πιο εντυπωσιακά,γιατί όπως και να το κάνουμε ένας ΘΡΥΛΟΣ δεν μπορεί να συγκριθεί με έναν τρομερά τυχερό πιλότο που είχε την τύχη να επιλεγεί από την Ferrari.Ο Michael θα είναι πάντα καλύτερος του Μπαρικέλο όσα χρόνια και να περάσουν.
-
Ρε φίλε βρες ένα δωμάτιο και κάνε ό,τι θέλεις με το Σουμάχερ, δε μας ενδιαφέρουν τα προσωπικά σου εδώ!
-
Διάβασα το 2ο Posτ σου μέχρι τη μέση μετά κατάλαβα... Δεν έχεις ιδέα από F1.
Μάλλον μόνο λίγοι προφανώς θα έχουν καταλάβει τι γίνεται τα τελευταία 4 χρόνια,
Ίσως εσύ να είσαι ένας από αυτούς αλλά μάλλον αγνοείς τι έγινε τα τελευταία 50 χρόνια μέχρι να φτάσουμε στην εποχή MS.
Θα έτριζαν τα κόκκαλα του Comandatore του μεγάλου Enzo Ferrari αν τα έβλεπε αυτά.Αυτός αν δεν κάνω λάθος πάντα έιχε στα μονοθέσια 2 ΙΣΟΥΣ η σχεδόν ΙΣΑΞΙΟΥΣ πιλότους και το έκανε αυτό για να ανταγωνίζεται ο ένας τον άλλο για να μπορούν μέσω του ανταγωνισμού να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό μέσα στην πίστα.Τώρα πείτε μου θα συμφωνούσε ποτέ με την μεταγραφή του Μπαρικέλο στην ομάδα και το τον ρόλο που θα είχε σε αυτήν,?
Σε αυτό ακριβώς το κομμάτι φαίνεται φίλε μου η ασχετοσύνη σου σχετικά με το χώρο της F1. Σε ενημερώνω λοιπόν ότι κάνεις τεράστιο λάθος.
Είναι -σχεδόν- πάγια τακτική της Ferrari τον ένα να υποστηριζουν για το πρωτάθλημα και τον άλλον να τον έχουν για να βοηθά τον πρώτο.
Θα σου θημίσω (;) μία μόνο χρονιά 1979.
Τώρα θα μου πείς που να ξέρεις τι έγινε το 1979. Το 1979 λοιπόν η ομάδα της Ferrari είχε δύο οδηγούς. Τον J.Shecter ένα μέτριο οδηγό και τον μεγάλο, τον άνθρωπο που ο Enzo Ferrari λάτρεψε πιο πολύ από οποιονδήποτε άλλο τον G.Villeneuve.
Το πρωτάθλημα εκείνη τη χρονιά χαρίστηκε στον Shecter και το χαρίστηκε εδώ δεν είναι υπερβολή άφού η ομάδα έκρινε ότι αυτός έπρεπε να γίνει πρωταθλητής. Ο G. Villeneuve περιοστίκε στο να κάνει τον ένα γύρο ταχύτερο απ' τον άλλο χωρίς να μπει στον πειρασμό να αντιδράσει στις οδηγίες της ομάδας.
Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν είναι απλά θέμα τακτικής εκ μέρους της ομάδας να υποστηρίζει τον πρώτος της οδηγό ανεξαρτήτου ποσο καλός είναι ο δεύτερος οδηγός. -
Και επειδή ο καθένας μας μπορεί να λέει ότι θέλει και να γράφει επίσης ότι θα ήθελε να ισχύει απλά παραθέτω το δίδυμο των δύο οδηγών όπως αυτοί ξεκινήσουν από το 1991 έως και τις μέρες μας για την Ferrari.
ΕΤΟΣ ΟΔΗΓΟΙ ΒΑΘΜΟΙ FERRARI ΒΑΘΜΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ
1991 Προστ - Αλεζι 55,5 139 Mclaren
1992 Αλεζι - Καπέλι 21 164 Williams - Renault
1993 Αλεζι - Μπεργκερ 28 168 Williams - Renault
1994 Αλεζι - Μπεργκερ 71 118 Williams- Renault
1995 Αλεζι - Μπεργερ 73 137 Benetton - Renault
1996 Σουμαχερ - Ερβαϊν 70 175 Williams - Renault
1997 Σουμαχερ - Ερβαϊν 102 123 Williams - Renault
1998 Σουμαχερ - Ερβαίν 133 156 Mclaren Mercedes
1999 Σουμαχερ - Ερβαϊν 128 128 FerrariΑπό εκεί και πέρα τα πράγματα είναι γνωστά με Σουμάχερ - Μπαρικέλο.
O καθένας ας κάτσει να σκεφτεί και ας βγάλει τα συμπεράσματά του για το αν η Ferrari είχε πάντα δύο ισοδύναμους οδηγούς...
-
Το παιδί πρέπει να είναι πολύ αντι-MS, γιατί με αυτά που γράφει, ακόμα και οι MSικοί θα αρχίσουν να αντιπαθούν τον MS και όλο του το fan club.
P.S.
Hint: Είμαι MSικός
ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΡΟΥΜΠΕΝΣ!