Η αποχώρηση της Jaguar μπορεί να αποτελεί πλήγμα για τον κόσμο της F1,αλλά πιστεύω ότι μπορεί να ανοιχτεί ο δρόμος για κάποια νέα ομάδα/ες να εισέλθει στην F1.Πιστεύω ότι αυτό θα ήταν ότι καλύτερο αν μπορούσαν 2 ομάδες να μπούν στην F1,το grid θα γέμιζε ξανά όπως το 2001 πριν αποχωρήσει η Prost Grand Prix,αλλά μετά και από το σημερινό τα περιμένω όλα πλέον.Μήπως λέω μήπως θα ήταν καλύτερο για το θέαμα οι 6 μεγάλοι κατασκευαστές να προχωρήσουν στην δημιουργία του GPWC.Σκεφτείτε το λίγο η F1 έχει 10 ομάδες απο αυτές τουλάχιστον 1 κινδυνεύει τώρα που αποχώρει η Jaguar αφού ταυτόχρονα αποχωρεί και το τμήμα κατασκευής κινητήρων που προμήθευε μαζι με την Jaguar και την Minardi.Αν τα δεδομένα του πρωταθλήματος που θα ξεκινούσαν οι κατασκευαστές ισχύουν τότε θα βλέπαμε φοβερό θέαμα.Περιμένω να δώ τις εξελίξεις.......
Latest posts made by schumi03
-
RE: Formula 1 - Διάφορα νέα
-
Η JAGUAR ΑΠΟΣΥΡΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ F1
Μόλις το έμαθα,δυστυχώς η Ford αποφάσισε να διακόψει το πρόγραμμα της στην F1 .Διαβάστε το στο παρακάτω linkhttp://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=63584.
-
RE: Η JAGUAR ΑΠΟΣΥΡΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ F1
Μόλις το έμαθα,δυστυχώς η Ford αποφάσισε να διακόψει το πρόγραμμα της στην F1 .Διαβάστε το στο παρακάτω linkhttp://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=63584.
-
RE: ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΡΟΥΜΠΕΝΣ!
Ο καθένας πιστεύει ότι θέλει,και καλά κάνει δεν πρόκειται να πώ τίποτα άλλο,απλά πιστεύω ότι ο Μπαρικέλο είναι ανάξιος για να είναι ο δεύτερος οδηγός,αυτό μονο.Δεν θα κάθομαι να διαφωνώ με όλους στο forum ο καθένας έχει τη γνώμη του.(Αυτά που είπα για τον Εντσο Φερράρι και τις τακτικές του ήταν ανακριβή,το έλεγξα και ζητώ συγνώμη που το χρησιμοποίησα στην δημοσιεύση ώς επιχείρημα.)'Αλλωστε έχουμε να ασχοληθούμε με άλλα πράγματα τώρα που ο Villeneuve επιστρέφει στην F1.Ετοιμαστείτε έρχονται φοβεροί αγώνες.........
-
RE: ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΡΟΥΜΠΕΝΣ!
Μάλλον μόνο λίγοι προφανώς θα έχουν καταλάβει τι γίνεται τα τελευταία 4 χρόνια,ένας τρομερός πιλότος άρχισε να γράφει ιστορία για την Ferrari και για τον εαυτό του καταρρίπτοντας όλα τα ρεκόρ,και δίπλα του υπάρχει και ένας κομπάρσος,καλός άνθρωπος χαμηλών τόνων,συναισθηματικός αλλά μέχρι εκεί.Μέσα στην πίστα τα πράγματα αλλάζουν τελείως ο πραγματικός πιλότος αρχίζει να φαίνεται,και ο κομπάρσος παίρνει μονο τα ψίχουλα.Και τώρα πείτε μου τα όσα έγιναν στην Ferrari τα 4 τελευταία χρόνια με την επιλογή του ΟΔΗΓΟΥ που θα οδηγεί το δεύτερο μονοθέσιο και όχι ότι θα είναι δεύτερος λόγω του συμβολαίου του,επειδή δήθεν ο Michael φοβάται μην υποσκελιστεί, που ζούμε ρε παιδιά!Θα έτριζαν τα κόκκαλα του Comandatore του μεγάλου Enzo Ferrari αν τα έβλεπε αυτά.Αυτός αν δεν κάνω λάθος πάντα έιχε στα μονοθέσια 2 ΙΣΟΥΣ η σχεδόν ΙΣΑΞΙΟΥΣ πιλότους και το έκανε αυτό για να ανταγωνίζεται ο ένας τον άλλο για να μπορούν μέσω του ανταγωνισμού να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό μέσα στην πίστα.Τώρα πείτε μου θα συμφωνούσε ποτέ με την μεταγραφή του Μπαρικέλο στην ομάδα και το τον ρόλο που θα είχε σε αυτήν,? ο οποίος είναι βοηθητικός οδηγός για λογαριασμο του Michael και αν ο Michael πιεστεί τότε αναλαμβάνει ο Μπαρικέλο να τον ξελασπώσει αν μπορεί κι αυτός,και τέλος αν ο Michael εγκαταλείψει τον αγώνα ο Μπαρικέλο θα προσπαθήσει να πάρει το καλύτερο αποτέλεσμα για την ομάδα,τώρα σε περίπτωση που και οι δυο τους αγωνιστούν για την ίδια θέση τότε ΟΠΩΣ και να έχει ο Νο2 Μπαρικέλο είτε προσπαθεί να κερδίσει στα ΙΣΑ και όχι να περιμένει τον Michael να κάνει κανα 2 αργούς γύρους,η να αφήσει το πόδι από το γκάζι (Monza 2002) η να περιμένει ξανά τον Michael να του ΧΑΡΙΣΕΙ την νίκη(Indianapolis 2002).Πιστεύω ότι και ο ίδιος θα το ξέρει μέσα του ότι ο Michael θα μπορούσε να τον ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΑ ΙΣΑ ,απλά δεν το έκανε.Του ΧΑΡΙΣΕ άλλη μια νίκη από τις 9 που έχει πάρει στην Ferrari, αυτή του Χοκενχαίμ του 2000 αν και τυχερή του άξιζε υπο τις συγκεκριμένες συνθήκες.Τώρα οι υπόλοιπες του 2002 αυτές έιναι σίγουρα αμφισβητίσιμες(εκτός της Αυστρίας όπου κοροιδεύοντας τον Michael άφησε το πόδι από το ΓΚΑΖΙ!,για να δείξει ότι αν και ήταν γρηγορότερος θα αφήσει ΛΟΓΩ ΕΝΤΟΛΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΝ MICHAEL ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ!!!!!!!)ο Michael του ξεπληρώνει ακόμα τα χρωστούμενα, τίποτα άλλο δεν συμβαίνει. Επιτέλους πλέον έχω βαρεθεί να βλέπω ανάξια ονόματα να παίρνουν τις δάφνες ένω ταλέντα όπως ο Ραικόνεν,ο Μπάτον,ο Μοντόγια,ο Αλόνσο να παλεύουν με καλά μονοθέσια αλλά ΟΧΙ τόσο καλά όσο αυτά της Ferrari,οπότε να είστε σίγουροι ότι αν ένας από αυτούς ήταν δίπλα στον Michael θα υπήρχε τεράστιος αντάγωνισμός και όχι όπως είναι τώρα η κατάσταση,είναι κρίμα τέτοιοι πιλότοι να χαραμίζονται και ανάξιοι να παίρνουν την δόξα αντί αυτών.Ο Michael είναι από τους καλύτερους πιλότους της ΓΕΝΙΑΣ του το τονίζω αυτό,και δεν τον συγκρίνω με κανέναν άλλο από άλλη εποχή κάθε μέτρο σύγκρισης είναι άδικο(άλλα μονοθέσια,άλλες ΠΙΣΤΕΣ,άλλοι κανονισμοι,άλλοι ΟΔΗΓΟΙ).Αλλά όσον αφορά τα μέσα της δεκαετίας του 90 και μετά ο Michael είναι ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ έχει αναδείξει το σπορ,και ίσως και τα σημερινά νέα ταλέντα να ακολουθήσουν την πορεία του και μέτα από χρόνια να λέμε τα ίδια για αυτούς.Ο Μπαρικέλο δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ είναι απίστευτο ΚΙ ΟΜΩΣ οδηγεί το δεύτερο μονοθέσιο της Ferrari.Και κάτι τελευταίο,είμαι σίγουρος ότι αν ο Michael ήταν σε Toyota,Williams,McLaren,Renault,Bar ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ BENETTON στα τέλη του 1995,τα αποτελέσματα του με τις προαναφερθείσες ομάδες θα ήταν αν όχι τα ίδια,σίγουρα πόλύ πιο εντυπωσιακά,γιατί όπως και να το κάνουμε ένας ΘΡΥΛΟΣ δεν μπορεί να συγκριθεί με έναν τρομερά τυχερό πιλότο που είχε την τύχη να επιλεγεί από την Ferrari.Ο Michael θα είναι πάντα καλύτερος του Μπαρικέλο όσα χρόνια και να περάσουν.
-
ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΡΟΥΜΠΕΝΣ!
Για άλλη μια φορά ο Μπαρικέλο εξαιτίας της κόκκινης ομάδας νίκησε,ΚΑΙ ΟΧΙ με την αξία του.Ο οποιοσδήποτε να ήταν στη θέση του το ίδιο γρήγορα θα οδηγούσε το φετινό μονοθέσιο της Ferrari, δεν μπορώ να ανεχτώ άλλο τον αφανή μέχρι το 1999 πιλότο της Stewart Ford που μέχρι τότε είχε να επιδείξει 1 τυχερή pole positιον το 1994 στο Βελγικό GP ΚΑΙ ΚΑΤΩ υπό τρελές καιρικές συνθήκες για λογαριασμό της Jordan που οδηγούσε τότε,και το 1999 μια 3η θέση στο Γαλλικό GP με την Stewart Ford που και πάλι θυμόσαστε τι απίθανα είχαν συμβεί.Θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι ΔΕΝ αντιπαθώ τον πιλότο αλλά πιστεύω πως θα έπρεπε να ήταν κάποιος άλλος στην θέση του (Φισικέλα,Μπάτον,Τρούλι,η ακόμα και Ραικόνεν) και μην πεί κανείς ότι ο Σουμάχερ ήθελε έναν αιώνιο δεύτερο δια συμβολαίου teammate γιατί όποιος και να ήταν ο Σουμάχερ έχει τέτοιο εγωισμό που θα τον κέρδιζε κατα κράτος μονο και μονο για να αποδείξει ότι είναι ακόμα ταχύς και δεν έχει κορεστεί απο τα 7 πρωταθλήματα του.Και ο Μπαρικέλο επουδενί δεν πρέπει να συγκρίνεται με τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ Αίρτον Σένα,αύτο αποτελεί μέγιστη προσβολή στην μνήμη του αδικοχαμένου Βραζιλιάνου,το ότι είναι ίδια εθνικότητα με τον Σένα δεν σημαίνει τίποτα κι ο Μάσα Βραζιλιάνος είναι αλλά κανείς δεν πήγε τόσο μακριά την βαλίτσα και για τόσο καιρό ότι είναι ο νέος Σενα κλπ. Οι νίκες του Μπαρικέλο ήρθαν από τύχη το 2000 στο Χοκενχαιμ,το 2002 ο Σουμάχερ του έδωσε μερικές για να μην λένε ότι είναι ο μόνος κυρίαρχος,το 2003 απλά οι υπόλοιποι ήταν άτυχοι για αυτό νίκησε σε Σίλβερστοουν και Σουζούκα.Και σήμερα ΔΥΣΤΥΧΩΣ μια από τα ίδια ο Σουμάχερ ήταν ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ και αυτό το διέκρινες με το μάτι και μόνο πέρα από τους χρόνους που έδειχναν ποιος πήγαινε πιο γρήγορα.Καταλήγω ότι στη δική μου λίστα των παγκοσμίων πρωταθλητών του μέλλοντος είναι οι
1.Ραικόνεν
2.Μπάτον
3.Μοντόγια
4.Αλόνσο
ο Μπαρικέλο ΔΕΝ υπάρχει και ούτε θα γίνει πρωταθλητής ΠΟΤΕ.Και για να το κλείνω μια και καλή,και ο Μπαουμγκάρτνερ αν οδηγούσε φέτος για την
Ferrari πάλι δεύτερος θα ήταν στο πρωτάθλημα και μην μου πείτε ότι είναι η εμπειρία που μετρά και διάφορα άλλα,ίσως το 1995 αντε και το 1996 αλλά και το 2004?Εχεις καλύτερο μονοθέσιο ΕΙΣΑΙ πρωταθλητής. -
RE: ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΡΟΥΜΠΕΝΣ!
Για άλλη μια φορά ο Μπαρικέλο εξαιτίας της κόκκινης ομάδας νίκησε,ΚΑΙ ΟΧΙ με την αξία του.Ο οποιοσδήποτε να ήταν στη θέση του το ίδιο γρήγορα θα οδηγούσε το φετινό μονοθέσιο της Ferrari, δεν μπορώ να ανεχτώ άλλο τον αφανή μέχρι το 1999 πιλότο της Stewart Ford που μέχρι τότε είχε να επιδείξει 1 τυχερή pole positιον το 1994 στο Βελγικό GP ΚΑΙ ΚΑΤΩ υπό τρελές καιρικές συνθήκες για λογαριασμό της Jordan που οδηγούσε τότε,και το 1999 μια 3η θέση στο Γαλλικό GP με την Stewart Ford που και πάλι θυμόσαστε τι απίθανα είχαν συμβεί.Θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι ΔΕΝ αντιπαθώ τον πιλότο αλλά πιστεύω πως θα έπρεπε να ήταν κάποιος άλλος στην θέση του (Φισικέλα,Μπάτον,Τρούλι,η ακόμα και Ραικόνεν) και μην πεί κανείς ότι ο Σουμάχερ ήθελε έναν αιώνιο δεύτερο δια συμβολαίου teammate γιατί όποιος και να ήταν ο Σουμάχερ έχει τέτοιο εγωισμό που θα τον κέρδιζε κατα κράτος μονο και μονο για να αποδείξει ότι είναι ακόμα ταχύς και δεν έχει κορεστεί απο τα 7 πρωταθλήματα του.Και ο Μπαρικέλο επουδενί δεν πρέπει να συγκρίνεται με τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ Αίρτον Σένα,αύτο αποτελεί μέγιστη προσβολή στην μνήμη του αδικοχαμένου Βραζιλιάνου,το ότι είναι ίδια εθνικότητα με τον Σένα δεν σημαίνει τίποτα κι ο Μάσα Βραζιλιάνος είναι αλλά κανείς δεν πήγε τόσο μακριά την βαλίτσα και για τόσο καιρό ότι είναι ο νέος Σενα κλπ. Οι νίκες του Μπαρικέλο ήρθαν από τύχη το 2000 στο Χοκενχαιμ,το 2002 ο Σουμάχερ του έδωσε μερικές για να μην λένε ότι είναι ο μόνος κυρίαρχος,το 2003 απλά οι υπόλοιποι ήταν άτυχοι για αυτό νίκησε σε Σίλβερστοουν και Σουζούκα.Και σήμερα ΔΥΣΤΥΧΩΣ μια από τα ίδια ο Σουμάχερ ήταν ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ και αυτό το διέκρινες με το μάτι και μόνο πέρα από τους χρόνους που έδειχναν ποιος πήγαινε πιο γρήγορα.Καταλήγω ότι στη δική μου λίστα των παγκοσμίων πρωταθλητών του μέλλοντος είναι οι
1.Ραικόνεν
2.Μπάτον
3.Μοντόγια
4.Αλόνσο
ο Μπαρικέλο ΔΕΝ υπάρχει και ούτε θα γίνει πρωταθλητής ΠΟΤΕ.Και για να το κλείνω μια και καλή,και ο Μπαουμγκάρτνερ αν οδηγούσε φέτος για την
Ferrari πάλι δεύτερος θα ήταν στο πρωτάθλημα και μην μου πείτε ότι είναι η εμπειρία που μετρά και διάφορα άλλα,ίσως το 1995 αντε και το 1996 αλλά και το 2004?Εχεις καλύτερο μονοθέσιο ΕΙΣΑΙ πρωταθλητής. -
RE: ΤΟΥΡΚΙΚΟ GP
Κι όμως οι γείτονες μας τα κατάφεραν και έβγαλαν εις πέρας αυτό το δύσκολο έργο που ακούει στο όνομα πίστα F1.Ας παραδειγματιστούν κάποιοι υπεύθυνοι μπας και δούμε άσπρη μέρα κι εμείς εδώ.Το ξέρω ότι τα περισσότερα ελληνικά έντυπα έχουν αναφερθεί σε αυτό το θέμα πολλές φορές στο παρελθόν, αλλά αν δουν κάποια πράγματα οι υπεύθυνοι θα δούν ότι τίποτα δεν είναι δύσκολο,αρκεί να υπάρχει η θέληση για λεφτά λόγος δεν γίνεται,αφού με όσα ξόδεψαν για τους Ολυμπιακούς αγώνες θα μπορούσαν να φτιάξουν μιαν τέλεια πίστα διεθνών προδιαγραφών που θα την ζήλευαν και οι πιο ανεπτυγμένες χώρες του μηχανοκίνητου αθλητισμού.Ας βάλουν το χέρι στην τσέπη και ας φτιάξουν μια πίστα που θα είναι και πάρκο ταυτόχρονα όπως αρκετές ήδη υπάρχουσες ευρωπαικές,και ας αφήσουν τον Ορχομενό και το Ελληνικο,εκτάσεις υπάρχουν πολλές και αυτό το ξέρουν πολύ καλά.Η πίστα είναι κάτι που θα μείνει και θα φέρνει και τουρισμό αρα εισόδημα,οπότε σίγουρα θα γίνει η απόσβεση των χρημάτων που θα δαπανηθούν για την κατασκευή της. Μακάρι να γίνει κάτι αν όχι τώρα κάπου στο μακρινό μέλλον,δείτε την πίστα της Τουρκίας για να καταλάβετε http://www.formula1-istanbul.com.
-
ΤΟΥΡΚΙΚΟ GP
Κι όμως οι γείτονες μας τα κατάφεραν και έβγαλαν εις πέρας αυτό το δύσκολο έργο που ακούει στο όνομα πίστα F1.Ας παραδειγματιστούν κάποιοι υπεύθυνοι μπας και δούμε άσπρη μέρα κι εμείς εδώ.Το ξέρω ότι τα περισσότερα ελληνικά έντυπα έχουν αναφερθεί σε αυτό το θέμα πολλές φορές στο παρελθόν, αλλά αν δουν κάποια πράγματα οι υπεύθυνοι θα δούν ότι τίποτα δεν είναι δύσκολο,αρκεί να υπάρχει η θέληση για λεφτά λόγος δεν γίνεται,αφού με όσα ξόδεψαν για τους Ολυμπιακούς αγώνες θα μπορούσαν να φτιάξουν μιαν τέλεια πίστα διεθνών προδιαγραφών που θα την ζήλευαν και οι πιο ανεπτυγμένες χώρες του μηχανοκίνητου αθλητισμού.Ας βάλουν το χέρι στην τσέπη και ας φτιάξουν μια πίστα που θα είναι και πάρκο ταυτόχρονα όπως αρκετές ήδη υπάρχουσες ευρωπαικές,και ας αφήσουν τον Ορχομενό και το Ελληνικο,εκτάσεις υπάρχουν πολλές και αυτό το ξέρουν πολύ καλά.Η πίστα είναι κάτι που θα μείνει και θα φέρνει και τουρισμό αρα εισόδημα,οπότε σίγουρα θα γίνει η απόσβεση των χρημάτων που θα δαπανηθούν για την κατασκευή της. Μακάρι να γίνει κάτι αν όχι τώρα κάπου στο μακρινό μέλλον,δείτε την πίστα της Τουρκίας για να καταλάβετε http://www.formula1-istanbul.com.
-
JORDAN GP H DUBAI F1 RACING TEAM
Δυστυχώς για την F1 η ομάδα του Εντι Τζόρνταν πουλήθηκε σε μια ομάδα επενδυτών από το Ντουμπάι για 90 εκατομμύρια δολάρια,ο Εντι Τζόρνταν θα κατέχει πλέον μονο το 15% των μετοχών της ομάδας.Κρίμα μια ομάδα που σήμαινε τόσα πολλά να χαθεί έτσι απλά,η ομάδα που ο Σουμάχερ έκανε το ντεμπούτο του και τόσοι άλλοι σπουδαίοι οδηγοί(Μπ[αρικέλο,Ερβάιν,κ.α.) το 1991 στο Βελγικό Γκραν Πρι θα υπάρχει πάντα στις καρδιές μας.Η ομάδα του Τζόρνταν δεν τα πήγαινε καλά φέτος αλλά πάντα ο Εντι Τζόρνταν κατάφερνε να βρίσκει και χορηγούς και λύσεις τουλάχιστον κατάφερε να κρατηθεί 13 χρόνια στον ανταγωνιστικό κόσμο της F1,και είχε αρκετά καλές χρονιές το 1998 το 1999,όταν η Τζόρνταν από το 1998 και μέχρι το 2002 έπαιρνε ισχύ από τους κινητήρες της Honda.Η ομάδα δεν έσβησε αλλά δεν θα είναι ποτέ πια η ίδια,αυτή που ξέραμε εώς και σήμερα ας ελπίσουμε ότι η ομάδα αν όχι να ανέβει επίπεδο να έχει μια αξιοπρεπή παρουσία στο grid.