-
Κανοντας το μειγμα πολυ φτωχο μαλλον περιμενεις ποτε θα κανει κραου!
-
καλημερα σε ολους.
καλα τι απελπισια ειναι αυτη εδω μεσα? θα ανεβει το αεριο ανεβηκε θα ξαναανεβει κτλ .λες και η βενζινη εμεινε εκει η δεν θα ανεβει αλλο.εν τω μεταξυ κλαινε οι χηρες κλαινε και οι παντρεμενες.μερικοι εδω μεσα εκτος που κλαινε αδαρτη,ι εχουν αναλαβει ταχαμου να διαφωτισουν τους φορουμιστες για εγγυησεις που δεν δινουν οι εγγαταστατες στις μηχανες -στις βαλβιδες και αλλα εξαρτηματα.ολα φανταστικα και στο μελον αν και εφοσον προκειψουν.εν το μεταξυ οπως προειπα κλαινε αδαρτη γιατι δεν εχουν κανει οι ιδιοι εγγατασταση.για ηρεμηστε λιγο.κατ αρχην το θεμα των εγγυησεων δεν μπορεις να το ξακαθαρισεις ουτε με την αντιπροσωπεια και οταν το αυτοκινητο ειναι καινουριο(.για παθε μια ζημια και αντε βρες το δικιο σου).και πως θελεις να σου εγγυηθει ο εγκαταστατης σου σε αυτοκινητα με 150-200.000χιλ? εαν βεβαια η ζημια βγαζει ματι απο την εγκετασταση π.χ ατσαλο τρυπημα πολλαπλης,κακη συνδεση καλοδιων,η καποια ζημια κατα την εγκατασταση και βεβαια πρεπει να αναλαβη την ευθυνη.απο εκει και περα αν το αυτοκινητο βγαλει μηχανικη ζημια το ψαχνουμε και αν πραγματικα ευθυνετε το συστημα σε συνενοηση με τον εισαγωγεα πρεπει να αποκαταστηση την βλαβη.αυτη ειναι η αποψη μου.
τωρα οσον αφορα τις χηρες ειτε το θελουν ειτε οχι το μυαλο τους στο ...συστημα θα ειναι αφου το ξερουν πολυ καλα οτι συμφερει προ παντων σ αυτους που κανουν χιλιομετρα.τωρα αν δεν εχουν τα φραγγα η τα εχουν και τους φρεναρει η κριση καλα θα ηταν να ξυθουν σε κανενα αλλο φορουμ και να αφησουν τον κοσμο να κανει την δουλεια του οπως καταλαβαινει.φιλικα παντα.
-
Ε μα πια, πρωτα σου παιρνουν 1600 ευρω για κατι που κοστιζει ποσο να πουμε? 800? 1000?
Καλα ενταξει τα εδωσες ας πουμε.
Και κραζουν σαν αγραμματους τους Βουλγαρους μαστορες που χρεωνουν λιγοτερα.
Μετα σου λενε αυξηση επιδοσεων και ακριβως την ιδια καταναλωση με την βενζινη, ενω η αυξηση ειναι περιπου 25% στην καταναλωση και αρα η μειωση -35% στα λεφτα σε σχεση με την βενζινη.
Μετα η τιμη υγραεριου σε 5 μηνες απο 0.65 παει 0.78.Τι αλλο περιμενουμε να δουμε απο τους υγραεριαδες???
-
Ο χρήστης doukias έγραψε:
...
τωρα οσον αφορα τις χηρες ειτε το θελουν ειτε οχι το μυαλο τους στο ...συστημα θα ειναι αφου το ξερουν πολυ καλα οτι συμφερει προ παντων σ αυτους που κανουν χιλιομετρα.τωρα αν δεν εχουν τα φραγγα η τα εχουν και τους φρεναρει η κριση καλα θα ηταν να ξυθουν σε κανενα αλλο φορουμ και να αφησουν τον κοσμο να κανει την δουλεια του οπως καταλαβαινει.φιλικα παντα.
παντα φιλικα...
-
Οποιος θελει να βαλει υγραεριο ας κανει τουλαχιστον τους υπολογισμους του με τα σωστα δεδομενα.
Αν θελει μειωση καταναλωσης 60% σε σχεση με το βενζινοκινητο αμαξι του, τοτε ας παρει κανα παπακι καλυτερα... -
λες και η βενζινη εμεινε εκει η δεν θα ανεβει αλλο.
Οταν εβαλα υγραεριο η βενζινη ηταν στο 1.44 και τωρα ειναι στο 1.48.
Το υγραεριο πηρα τα επανω του αδικαιολογητα. -
Ο χρήστης laskos32 έγραψε:
Ε μα πια, πρωτα σου παιρνουν 1600 ευρω για κατι που κοστιζει ποσο να πουμε? 800? 1000?
Καλα ενταξει τα εδωσες ας πουμε.
Και κραζουν σαν αγραμματους τους Βουλγαρους μαστορες που χρεωνουν λιγοτερα.
Μετα σου λενε αυξηση επιδοσεων και ακριβως την ιδια καταναλωση με την βενζινη, ενω η αυξηση ειναι περιπου 25% στην καταναλωση και αρα η μειωση -35% στα λεφτα σε σχεση με την βενζινη.
Μετα η τιμη υγραεριου σε 5 μηνες απο 0.65 παει 0.78.Τι αλλο περιμενουμε να δουμε απο τους υγραεριαδες???
φιλε μου γιατι δεν το αγοραζεις 800-1000 οπως λες?
ριξτο τακα-τακα επανω και ωωωωωπ γλιτωνεις και τα φραγγα σου.
καλο ε?
παντα φιλικα
-
Ο χρήστης laskos32 έγραψε:
λες και η βενζινη εμεινε εκει η δεν θα ανεβει αλλο.
Οταν εβαλα υγραεριο η βενζινη ηταν στο 1.44 και τωρα ειναι στο 1.48.
Το υγραεριο πηρα τα επανω του αδικαιολογητα.εχεις δικιο φιλε μου αλλα δεν ειναι μονο εδω λαμογια.
την κυριακη ειδα και στους... φιλους μας στα σκοπια 0,69 δηλ το ιδιο ποσοστο αυξησεις και παραπανω απο μας.
στην κατερινη0,85.στο ιδιο πρατηριο η βενζινη 1,65.αστα να πανε.
-
κατ αρχην το θεμα των εγγυησεων δεν μπορεις να το ξακαθαρισεις ουτε με την αντιπροσωπεια και οταν το αυτοκινητο ειναι καινουριο(.για παθε μια ζημια και αντε βρες το δικιο σου).και πως θελεις να σου εγγυηθει ο εγκαταστατης σου σε αυτοκινητα με 150-200.000χιλ?
Aυτο πολυ σωστο.
Ελα ντε?
Εγω πχ πηρα την μηχανη στο χερι με βενζινη στα 195.000
Παντα με μομπιλ1 και σερβις καθε 15.000
Απαντηση απο τον μηχανικο μου ηταν οτι μαλλον το εσκιζα πολυ... -
Στα 215000 που εβαλα υγραεριο τι να εκανα?
Να ζητουσα εγγυηση στην μηχανη?
Ποιος τρελος θα μου την εδινε???
Και για ποιον λογο??? -
Βασικα θα επρεπε να παω να ζητησω τα λεφτα μου πισω απο την μομπιλ.
Στις διαφημισεις προστατευει τελεια τουρμπο Μερσεντες και Πορσε με 600+ αλογα.
Το δικο μου με 1400 κυβικα και 100 αλογακια γιατι δεν το προστατεψε?
Ελα μου ντε! -
Υπαρχει και η τροποποιηση μυνηματος οταν θελουμε να προσθεσουμε κατι[mod]
-
Ο χρήστης laskos32 έγραψε:
Στα 215000 που εβαλα υγραεριο τι να εκανα?
Να ζητουσα εγγυηση στην μηχανη?
Ποιος τρελος θα μου την εδινε???
Και για ποιον λογο???να σου πω.
και τοσα χιλιομετρα που εχεις αν παθει και πραγματικα αποδειχθει οτι φταιει το υγραεριο,μια συζητηση με τον ...φταιχτη (εγκαταστατη) δεν βλαπτει.
ενας καλος επαγγελματιας στην δουλεια του παντα κατι βγαζει στην ακρη απο το κερδος ακριβως για μια τετοια αναποδη.
ανθρωποι ημαστε στο κατω-κατω. -
Lpgnik, σε ευχαριστουμε για τις γνωσεις που μας δινεις αν και με λιγο πολεμοχαρο χαρακτηρα. :-))
Αν εχεις την καλοσυνη (που την εχεις!) εχω ενα ψιλοπροωληματακι με το κιτ μου.
Συγκεκριμενα, το αυτοκινητο οταν παει με βενΖινη δεν σβηνει ποτε στο ρελαντι μετα απο ελεγχο ολοκληρης εβδομαδας.
Αν τωρα λειτουργει με το υγραεριο ( βαζω παντα απο ιδιο πρατηριο) γινεται ανα 2-3 το εξης:
Οταν ξεκιναω ολα καλα. Στην κινηση επανω ολα καλα. Οταν καποιες φορες παω να πλησιασω στο φαναρι, σταματωντας σχεδον τελειως, εκει που παω να βγαλω την ταχυτητα στο νεκρο και ενω ακομα το αυτοκινητο ρολαρει με 2-3 χλμ/ωρα ΕΚΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΑΠΟΤΟΜΟ ΒΥΘΙΣΜΑ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΒΗΝΕΙ Ή ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟ ΞΑΝΑΒΡΙΣΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ ΑΝΑΜΜΕΝΗ Η ΜΗΧΑΝΗ.
Αυτο μπορει να το κανει τυχαια μπορει ανα 2-3 μερες περιπου και μονο 1-2 φορες την ιδια μερα. Πολλες μερες ομως και καθολου.
Το προβλημα ειναι οτι το παιρνει η γυναικα με το παιδι και φοβαμαι μην της σβησει καπου και τα χασει.
Να αναφερω οτι μετα απο δυο ρυθμισεις στον εγκαταστατη με παρεπεμψε ατην αντιπροσωπεια για καθαρισμο της πεταλουδας του αερα το οποιο και εκανα. Στο καπακι μου εκανε νεα ρυθμιση λεγοντας οτι τωρα ο εγκεφαλος του κιτ δειχνει οτι ζητουσε λιγο παραπανω υγραεριο. Το αυτοκινητο παει ομορφα. Σβηνει πολυ λιγοτερο συχνα αλλα εχθες παλι εσβησε σε ενα φαναρι σταματωντας ποτε ομως οταν ειναι στο ρελαντι σταματημενο αλλα παντα μολις παω να σταματησω και το βαζω στο νεκρο!!!
Ερωτηματα: μηπως θελει και αλλο καυσιμο και αν ναι που θα φτασει αυτο; Μηπως εται θα σπαταλαω παρα πολυ υγραεριο γιατι με τις τελευταιες ρυθμισεις ηδη το αυτοκινητο πεταει.
Μηπως εχουν προβλημα τα μπεκ; Σε ολες ομως τις στροφες δεν παρατηρω Απωλεια ισχυος πουθενα.
Μηπως τα μπουζι να θελουν αλλαγη. Θα γινει σερβις τον φεβρουαριο και ειναι ηδη 4 ετων;
Αν μου απαντησεις θα σε ευγνωμονω γιατι ειμαι λιγο χαμενος.
Ευχαριστω εκ των προτερων!
-
Αγαπητέ φίλε,
Είχα το ίδιο ακριβώς πρόβλημα στην αρχή, όταν ήταν κρύο το αμάξι.
Όταν έφτανα στο πρώτο φανάρι και το άφηνα χωρίς γκάζι στο ρελαντί, κρύο, αφού μόλις είχε γυρίσει σε υγραέριο, μου έσβηνε.
Μετά από τη ρύθμιση που έκαν στον εγκαταστάτη, όλα πάνε ρολόϊ.Σημείωση: Το φανάρι το έχω 1500 μέτρα από το σπίτι μου. Σε λιγότερο από 2 λεπτά φτάνω...
Θεωρώ επομένως πως θέλεις ρύθμιση αν και είμαι χρήστης κι όχι ειδικός
-
Ο χρήστης doukias έγραψε:
καλημερα σε ολους.
καλα τι απελπισια ειναι αυτη εδω μεσα? θα ανεβει το αεριο ανεβηκε θα ξαναανεβει κτλ .λες και η βενζινη εμεινε εκει η δεν θα ανεβει αλλο.εν τω μεταξυ κλαινε οι χηρες κλαινε και οι παντρεμενες.μερικοι εδω μεσα εκτος που κλαινε αδαρτη,ι εχουν αναλαβει ταχαμου να διαφωτισουν τους φορουμιστες για εγγυησεις που δεν δινουν οι εγγαταστατες στις μηχανες -στις βαλβιδες και αλλα εξαρτηματα.ολα φανταστικα και στο μελον αν και εφοσον προκειψουν.εν το μεταξυ οπως προειπα κλαινε αδαρτη γιατι δεν εχουν κανει οι ιδιοι εγγατασταση.για ηρεμηστε λιγο.κατ αρχην το θεμα των εγγυησεων δεν μπορεις να το ξακαθαρισεις ουτε με την αντιπροσωπεια και οταν το αυτοκινητο ειναι καινουριο(.για παθε μια ζημια και αντε βρες το δικιο σου).και πως θελεις να σου εγγυηθει ο εγκαταστατης σου σε αυτοκινητα με 150-200.000χιλ? εαν βεβαια η ζημια βγαζει ματι απο την εγκετασταση π.χ ατσαλο τρυπημα πολλαπλης,κακη συνδεση καλοδιων,η καποια ζημια κατα την εγκατασταση και βεβαια πρεπει να αναλαβη την ευθυνη.απο εκει και περα αν το αυτοκινητο βγαλει μηχανικη ζημια το ψαχνουμε και αν πραγματικα ευθυνετε το συστημα σε συνενοηση με τον εισαγωγεα πρεπει να αποκαταστηση την βλαβη.αυτη ειναι η αποψη μου.
τωρα οσον αφορα τις χηρες ειτε το θελουν ειτε οχι το μυαλο τους στο ...συστημα θα ειναι αφου το ξερουν πολυ καλα οτι συμφερει προ παντων σ αυτους που κανουν χιλιομετρα.τωρα αν δεν εχουν τα φραγγα η τα εχουν και τους φρεναρει η κριση καλα θα ηταν να ξυθουν σε κανενα αλλο φορουμ και να αφησουν τον κοσμο να κανει την δουλεια του οπως καταλαβαινει.φιλικα παντα.
Ακριβώς η ίδια φρασεολογία και επιχειρηματολογία με όλους τους μαστρογιώργους -μήτσους-πάνους κλπ (με ένα όνομα μαστροχαλαστές) των κατά καιρούς συνεργείων που περιποιήθηκαν (τους πέταξαν τα μάτια) τα αυτοκίνητα μου τα τελευταία 25 χρόνια. Ρε καλά κάνει ο antonis team και σας κατακεραυνώνει όποτε κάποιος τολμά να εμφανίσει φώτο από εγκατάσταση. Με νοοτροπία 1970 ,τι να τη κάνω τη τεχνολογία του 2010! Ξεκολλάτε, αλλάξτε μυαλά γατί μια φθηνή εναλλακτική πρόταση αυτοκίνησης τη καταδικάζετε σε απαξίωση 'εν τη γεννεση'
-
Ο χρήστης neotoys έγραψε:
Είναι εύκολο να ζητάμε ευθύνες και δύσκολο να αποδεχόμαστε τις δικές μας, αυτό λειτουργεί αμφίδρομα.
Η μέχρι τώρα εμπειρία έχει δείξει πως συχνότερα έχουμε βλάβη του οχήματος από άλλες αιτίες παρά από κακή ρύθμιση ή εγκατάσταση. Όχι πως δεν έχει συμβεί και αυτό αρκετές φορές, όμως δεν είναι όλα ευθύνη του εγκαταστάτη. Θα πρέπει κατά τη δική μου ταπεινή γνώμη να υπάρχει διάθεση επίλυσης και φυσικά κοινά αποδεκτός τρόπος διαιτησίας.lpgnik , όπως έγραψες και η προσωπική μου άποψη, είναι η καλή διάθεση του εγκαταστάτη να θέλει να αγγίξει την τέλεια λειτουργία. Αυτό πιστεύω κάνουν οι δικοί μου Βασίλης και Σωτήρης τους οποίους γνωρίζεις όπως ανέφερες σε κάποιο post.
Συμβουλή μου σε όλους, επειδή παντρευόμαστε με τη συνεργασία αυτή, καλό είναι να ταιριάζουν και τα χνώτα μας. Με το egas νομίζω πως ο Βασίλης πέτυχε το τέλειο στις ρυθμίσεις και μάλιστα με αυξημένες ανάγκες όπως φορτωμένο όχημα στην ανηφόρα Καρδίας Θεσσαλονίκης. Αυτό με το ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο. Το ίδιο και με το τουρμποκίνητό μου.
Μπορεί να με αποκαλέσουν παπαγαλάκι αλλά δε με αγγίζουν τέτοια σχόλια.
Και ναι χωρίς διαφορά κατανάλωσης και χωρίς έκπτωση στο πάτημα του γκαζιού. Λάθος;;; Θα δείξει όταν σε λίγο ξεπεράσει τις 200000 Χιλιόμετρα.
Αυτά όλα φυσικά με ρυθμίσεις ειδικά στο turbo.
Το ατμοσφαιρικό με 3 ή 4 επισκέψεις, αφού ο πατέρας μου του ανάφερε τις ανάγκες του ειδικά για την ανηφόρα της καρδίας, όλα καλά.Θα συμφωνήσω απόλυτα, και πράγματι με τα παιδιά είμαστε πέρα από συνεργάτες και φίλοι.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
η απάντησή μου ήταν σαφής φίλτατε , ελληνικά γράφω! Η λάθος ρύθμιση είναι μέρος της εγκατάστασης, κατά συνέπεια καλύπτεται οποιαδήποτε βλάβη παρουσιαστεί εξαιτίας αυτής. Είναι άτοπο να προσπαθείς να με βγάλεις λάθος, δοκίμασε απλά να είσαι θετικός.
με συγχωρείς, αλλά ως οδηγός, τί ακριβώς μπορεί να κάνω εγώ λάθος στη χρήση υγραερίου που να σε οδηγήσει να μου κάνεις έκπτωση εγγύησης?
Έχει κάποιες ειδικές οδηγίες χρήσης που πρέπει να τηρώ αν βάλω υγραέριο?
Πχ, απαγορεύεται να πηγαίνω πάνω απο κάποια ταχύτητα?Και πως ακριβώς θα το αποδείξεις αυτό?
απαγορεύεται να πηγαίνεις πάνω από 2.000 χλμ την ώρα.
Αν όμως το αέριο που θα βάλεις έχει μάπα μείγμα πράγμα συνηθισμένο στη Ελλάδα και αυτό σου κάνει ζημιά γιατί να την πληρώσω εγώ? Αν έχει πρόβλημα ο κινητήρας σου και με τη λίγο μεγαλύτερη θερμοκρασία που θα δουλέψει, γιατί με το αέριο θα δουλέψει σε υψηλότερη θερμοκρασία το εμφανίσει γιατί να το πληρώσω εγώ? Πολλά άλλα τέτοια γιατί μπορώ να σου αναφέρω. Έτσι λοιπόν, επειδή εσύ είσαι ένας (ο κάθε πελάτης είναι ένας) και δεν έχεις να χάσεις τίποτα από το να μου πεις ψέματα και να με φεσώσεις τη ζημιά σου χωρίς να φταίω, ενώ εγώ έχω όλους εσάς και εσάς και εσάς, πρέπει να είμαι σωστός γιατί αύριο απλά θα κλείσω αν έχετε προβλήματα, και αν όταν υπάρξει πρόβλημα δεν είμαι κοντά σας, σωστός απέναντι στο πρόβλημα.
Όσον αφορά την απόδειξη, ρώτα στην αντιπροσωπεία σου, θα σου πουν πως όλα μπορούν να διαβαστούν. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Tι εγινε ρε παιδια? Και το 0,699 γινεται σιγα σιγα 0,75???? Ακριβοτερη και στο υγραεριο ειναι η Κωλοχωρα πλεον?Ίσως η πιο φθηνή τιμή να είναι πλέον στην οδό Μαρκόνι στον Ελαιώνα στο Αιγάλεω. Σύμφωνα με το gasprice η τιμή πριν 2 μέρες ήταν 0,69...
-
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
Αν έχει πρόβλημα ο κινητήρας σου και με τη λίγο μεγαλύτερη θερμοκρασία που θα δουλέψει, γιατί με το αέριο θα δουλέψει σε υψηλότερη θερμοκρασία το εμφανίσει γιατί να το πληρώσω εγώ?O βενζινοκινητήρας όπως βγαίνει από το εργοστάσιο είναι ρυθμισμένος να λειτουργεί σε μία συγκεκριμένη θερμοκρασία αν δεν κάνω λάθος. Συνεπώς αν χρησιμοποιώ ως καύσιμο αέριο ανεβάζω και την θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα μου? Αυτό είναι επιτρεπτό?
Υγραεριοκίνηση!