-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
...
Κάνα Ελληνικό λάδι θα βάλει κανείς; ΕΚΟ , cyclonΣυγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση. Κάλλιο αργα παρά ποτέ όμως...
Έχουμε και λέμε λοιπόν.
Χρησιμοποιώ το CYCLON F1 10W40 στα παρακάτω:
GREDOS 1.5 Για 70.000 Km περίπου, και μέχρι τα 225.000 Km, που κατατέθηκαν οι πινακίδες πέρυσι τον Δεκέμβριο.
IBIZA 1.4 Από τα 52.500 Km μέχρι τώρα στα 92.000 Km.
Δεν έχω όργανο θερμοκρασίας λαδιού για να δω την θερμοκρασία. Δεν παρατήρησα να καίει λάδι, ειδικά στο GREDOS το οποίο είναι και παλαιότερο. Ούτε να χτυπάνε τα ωστήρια το πρωί που ήταν κρύο.CYCLON M1 4T 15W-50 σε δύο KAWASAKI KLR 250 μοντ. 1990 το ένα και 1992 το άλλο.
Στο παλαιότερο, με αυτό το λάδι χτύπαγε το κιβώτιο. Το ίδιο έκανε βέβαια και με CASTROL που δοκίμασα. Με το μόνο που δεν χτυπάει είναι με MOTUL. Αντιθέτως στο νεότερο, το κιβώτιο δεν χτυπάει με το CYCLON και γι αυτό το λόγο το χρησιμοποιώ ακόμα. Το μόνο κακό ότι αρχίζει να το καίει από τα 2000 Km περίπου, οπότε συμπληρώνω μέχρι τα 2500 που κάνω την αλλαγή.Τα βρίσκω σε καλές τιμές. Τα 4lt το F1 10W-40 το αγοράζω 26 E, και για τη μηχανή το M1 4T 15W-50, 7 Ε το lt.
Γενικά πάντως δηλώνω ικανοποιημένος.
Ευελπιστώ να βοήθησα. -
Onyx και mariost ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις
Ναι όνυξ, 5w-30 edge εννοούσα. Πρόκειται για μια bmw 320 με τον εξακύλινδρο κινητήρα, μοντέλο 2001-2. Μολονότι άλλαξαν τα λάδια στον Σφακιανάκη πέρυσι, σκέφτομαι να τα αλλάξω σύντομα. Στην αντιπροσωπία μου είπαν να τα αλλάξω σε 7.000 χλμ με βάση το service στον υπολογιστή αυτοκινήτου. Τηλεφώνησα στον Σφακιανάκη κ μου είπαν πως βάζουν 5-30. Παλαιότερα έβαζαν 0-40, τα οποία αντικατέστησαν με 5-30. Χρειάστηκε να συμπληρώσω κ έβαλα 5-30 castrol edge. Σκέφτομαι μήπως με 0-40 έχω καλύτερα αποτελέσματα. -
Καλησπέρα σας,
τί λάδια προτείνετε για Polo 1.4 (9N3 του 2008)? Οι προδιαγραφές της VW όπως τις διάβασα στο manual είναι VW LongLife 504.00.
Το αυτοκίνητο κυριώς κινείται εντός Αθηνών και σε ήρεμη οδήγηση (απο τους γονείς μου ) με περίπου 8.000χλμ το χρόνο.
Από ποιό κατάστημα να αγοράσω στην Ανατολική Αττική (Αγ. Παρασκευή, Γέρακας, Παιανία, Κορωπί, κτλ) χωρίς να με γδάρουν? Πόσο να υπολογίζω το κόστος/λίτρο?
Σκεφτομαι να αλλάξω λάδια και φίλτρο με τον αδερφό μου..... στη VW τηλεφωνικά μου είπαν για €400 το σέρβις των 30.000χλμ.
ΕΥχαριστώ!! -
jpl73, όντως η σωστή προδιαγραφή για το Polo είναι η 504.00 και εφόσον κάνει μικρό αριθμό χλμ. ετησίως, αγόρασε το φθηνότερο που μπορείς να βρείς. Ενα από αυτά είναι το Fuchs titan gt1 LL-III που μπορείς να το βρείς από γνωστό ιντερνετομάγαζο.
-
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
...5w-30 edge εννοούσα. Πρόκειται για μια bmw 320 με τον εξακύλινδρο κινητήρα, μοντέλο 2001-2..... Στην αντιπροσωπία μου είπαν να τα αλλάξω σε 7.000 χλμ με βάση το service στον υπολογιστή αυτοκινήτου...Με εντυπωσιάζει αρνητικά αν κατάλαβα καλά ότι θα πρέπει να τα αλλάξεις σε μόνο 7000χλμ από το προηγούμενο σέρβις. Εμένα που είναι ο μπαμπάς του κινητήρα σου ζητάει με τα λαμπάκια αλλαγή κάθε 13500-14500χλμ... Πρέπει να είσαι πολύ κάφτης!
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
http://www.opieoils.co.uk/c-749-vw-50400-oil.aspxΑΨΟΓΟΣ !!!
πολυ ωραια σελιδα -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
...5w-30 edge εννοούσα. Πρόκειται για μια bmw 320 με τον εξακύλινδρο κινητήρα, μοντέλο 2001-2..... Στην αντιπροσωπία μου είπαν να τα αλλάξω σε 7.000 χλμ με βάση το service στον υπολογιστή αυτοκινήτου...
Με εντυπωσιάζει αρνητικά αν κατάλαβα καλά ότι θα πρέπει να τα αλλάξεις σε μόνο 7000χλμ από το προηγούμενο σέρβις. Εμένα που είναι ο μπαμπάς του κινητήρα σου ζητάει με τα λαμπάκια αλλαγή κάθε 13500-14500χλμ... Πρέπει να είσαι πολύ κάφτης!
δεν έγινα κατανοητός μάλλον
εννοώ πως στον υπολογιστή του αυτοκινήτου όταν ανοίξω τον κινητήρα, γράφει 7.000 χλμ για επόμενο σέρβις... δε μου είπαν να πηγαίνω κάθε 7.000 χλμ...
εφόσον αλλάξω λάδια, οι προδιαγραφές για τα ll4 νομίζω πως λένε για 25.000-30.000 χλμ στην επόμενη αλλαγή...κ για να είμαι ειλικρινής, δεν πηγαίνω τελικές...
αλλάζω ταχύτητα στις 3.000 σαλ στο 80% των περιπτώσεων... για αυτό μου αρέσουν οι ντίζελ κινητήρες -
Δηλ. στο περίπου κάθε πότε σου δείχνει ο υπολογιστής να αλλάζεις λάδια;
-
Ο χρήστης mariost έγραψε:
Δηλ. στο περίπου κάθε πότε σου δείχνει ο υπολογιστής να αλλάζεις λάδια;δεν ξέρω, το αμάξι το πήρα μτχ πριν 15 μέρες...
φαντάζομαι κάθε 15.000 χλμ είναι το σέρβις, δλδ έλεγχοι κτλ...
όμως για τα λάδια επειδή είναι longlife νομίζω πως η αλλαγή τους από το εργοστάσιο αναφέρει κάθε 30.000 χλμ...δλδ τα λάδια μάλλον δεν πάνε με βάση τους ελέγχους...
πάντως πήγα σε εξουσιοδοτημένο για να το κάνω έναν έλεγχο κ μου είπαν πως δείχνουν καλά (υφή, χρώμα, κτλ) κ πως δεν είναι ανάγκη ακόμα... 7.000 χλμ βγάζουν άνετα λένε...
επίσης πήρα τηλ κ στην αντιπροσωπία στην Αθήνα όπου το είχε πάει ο προηγούμενος, κ μου είπαν πως αλλάχθηκαν πριν 12 μήνες... Δλδ το αμάξι έχει κάνει από τότε 6.500-8.000 χλμ με αυτά, εφόσον το σέρβις γράφει για κάθε 15.000...το ότι έχει κάνει μόνο 7.000 χλμ σε ένα χρόνο είναι ρεαλιστικό. κ με το μπουκ, και με την αντιπροσωπία επιβεβαιώνεται...
ο τύπος που το είχε πριν είχε επίσης Χ5, Μ3 και κανά 2 ακόμα αυτοκίνητα... -
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
πάντως πήγα σε εξουσιοδοτημένο για να το κάνω έναν έλεγχο κ μου είπαν πως **δείχνουν καλά **(υφή, χρώμα, κτλ) κ πως δεν είναι ανάγκη ακόμα... 7.000 χλμ βγάζουν άνετα λένε...
επίσης πήρα τηλ κ στην αντιπροσωπία στην Αθήνα όπου το είχε πάει ο προηγούμενος, κ μου είπαν πως αλλάχθηκαν πριν 12 μήνες... Δλδ το αμάξι έχει κάνει από τότε 6.500-8.000 χλμ με αυτά, εφόσον το σέρβις γράφει για κάθε 15.000...Το πώς δείχνουν με το μάτι και με το χέρι του μάστορα έχει αξία μόνο όταν το λάδι έχει ήδη τελειώσει... (ή ο κινητήρας έχει ήδη εμφανίσει σοβαρή φθορά που το λάδι δεν θα διορθώσει) Αλλιώς από καινούργιο μέχρι να είναι άχρηστο πρακτικά δεν υπάρχει διαφορά αντιληπτή με το μάτι και το χέρι... Ακόμα και το παλιό σύστημα με τα λαμπάκια (μετράει κρύα ξεκινήματα, γκαζώματα και λίγα άλλα) θα είναι πιο επιτυχημένο από την χειρωνακτική μέθοδο εφόσον ξεκίνησες με καλά λάδια. Τα πιο καινούργια συστήματα με το αισθητήριο ποιότητας λαδιού ακόμα περισσότερο.
Σε συνθήκες Ελλάδας τα 15000 τα θεωρώ ένα λογικό ανώτερο όριο (εκτός αν όλα τα χλμ τα κάνεις με 3000 στροφές στην εθνική οδό οπότε και τα 25000 μπορεί να είναι εφικτά). Μην προσδοκάς και μην προσπαθείς για παραπάνω...
Μπορεί να λένε ότι μπορείς να κρατάς τα λάδια τόσα χλμ ή 2 χρόνια αλλά θα προτιμούσα να μην μείνουν μέσα στον κινητήρα πολύ πάνω από χρόνο... Θα ήταν καλύτερο αν αυτά τα λάδια (που αφού τα έβαλε ο άλλος δεν μπορείς να είσαι και σίγουρος για το τί ήταν, ίσως ημισυνθετικά) να τα άλλαζες σχετικά νωρίς, το πολύ γύρω στα 10-12000 και να μην περιμένεις για τα 15000. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Θα ήταν καλύτερο αν αυτά τα λάδια (που αφού τα έβαλε ο άλλος δεν μπορείς να είσαι και σίγουρος για το τί ήταν, ίσως ημισυνθετικά) να τα άλλαζες σχετικά νωρίς, το πολύ γύρω στα 10-12000 και να μην περιμένεις για τα 15000.υπάρχουν ημισυνθετικά με προδιαγραφές ll4? νόμιζα πως όσα έχουν ll4 είναι συνθετικά.
για αυτό ξεκίνησα την κουβέντα κ επειδή είμαι σε σκέψη για αλλαγή λαδιών και είμαι μεταξύ 5w-30 castrol edge with ll4 vs castrol edge sport 0w-40, θα ήθελα από την εμπειρία ή τη γνώση κάποιου σχετικά με το θέμα την απάντηση στην εξής ερώτηση:
σε υψηλές στροφές ποιο καίγεται δυσκολότερα?
Η γνώμη μου ήταν για το 40άρι...άσχετο, αλλά στον Σφακιανάκη μου είπαν πως έβαλαν 5w-30 bmw την τελευταία φορά...
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
σε υψηλές στροφές ποιο καίγεται δυσκολότερα?Μεταξύ των δύο Castrol θα επέλεγα το 0w-40 γιατί έχει λίγο μεγαλύτερο κινημ. ιξώδες @100C, καλύτερο pour point και flash point. Από την άλλη το 0-40 λόγω του μεγάλου ανοίγματος ιξώδους έχει περισσότερους VII οι οποίοι καταρρέουν στις υψηλές θερμοκρασίες/στροφές με αποτέλεσμα το λιπαντικό να γίνεται λεπτότερο. Από την άλλη βέβαια, το 0-40 πρέπει να είναι group IV ενώ το 5-30 group III/IV(?), οπότε στις υψηλές θερμοκρασίες προστατεύει καλύτερα (άλλωστε το διαφημίζει γι αυτό το λόγο).
-
Μπορεί να μην καίγεται.... στις ψηλές στροφές αναμένονται και ανεβασμένες θερμοκρασίες και εκεί θα εξατμιστεί περισσότερο όποιο έχει το ψηλότερο NOACK (που δείχνει πτητικότητα σε κάποιες συνθήκες) άσχετα από το ιξώδες του...
-
Ακριβώς. Από τον δείκτη NOACK μπορούμε να καταλάβουμε και την βάση του λιπαντικού. Τα λιπαντικά με τον χαμηλότερο αριθμό NOACK είναι τα εστερικά.
-
Απ´ ό,τί κατάλαβα, το 0-40 εξατμίζεται-καίγεται περισσότερο στις υψηλές στροφές επειδή έχει υψηλότερο NOACK?
Εκεί καταλήγουμε; Μήπως η διαφορά είναι ελάχιστη; Ποιο θα διαλέγατε;Σόρρυ για τις ερωτήσεις... Γνωρίζω ελάχιστα περί ιξώδους σε χαμηλή κ υψηλή θερμοκρασία με βάση το σύστημα πχ 5w-30. Τις υπόλοιπες παραμέτρους κτλ περί noack δεν τις γνωρίζω... Για αυτό ρωτώ.
-
Γιατρέ βάλε ό,τι λέει το μανουάλι σου. Μην άγχεσαι
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Γιατρέ βάλε ό,τι λέει το μανουάλι σου. Μην άγχεσαιΑρεοπαγίτη μου, όπως ξέρεις, εχθρός του καλού το καλύτερο!!!
Είμαι λίγο τελειομανής κ περιμένω τις απαντήσεις.Και τα 2 γράφει στο manual... για αυτό ρωτώ κυρίως... αν υπήρχε μόνο το ένα, θα πήγαινα πάσο...
-
Πάσο τότε συγνώμη μου διέφυγε
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
:lol:Πάσο τότε συγνώμη μου διέφυγε
τί συγγώμες μας ζητάς!!!???
και βάζεις τα εμότικονς ( )της παρεξήγησης!!!τη γνώμη σου είπες κ καλά έκανες!
μεταξύ φίλων όλα επιτρέπονται... ή μάλλον 'σχεδόν' όλα...
μη μας παρεξηγήσουν
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]