-
Καλησπέρα και από μένα
Πρώτο ποστ και καλώς σας βρήκαΕίμαι κάτοχος ενός γκολφ 5 tsi(122) και το να πω ότι με έχει παιδέψει έιναι λίγο
Το προβλημά μου: ο τρόπος που συμπλέκει τις ταχύτητες.....όταν αφήνω τον συμπλέκτη(ομαλότατα και προσεκτικά) σα να ζορίζεται ή να 'κλοτσάει' λίγο με αποτέλεσμα μόνο ευχάριστη να μην είναι η οδηγησή του.
Το κουλό: πήγα το αμάξι για γενικό σέρβις και μου έιπαν πως η μπαταρία ήταν στα 9 κόμα κάτι βολτ....άδεια σα να λέμε....
Με ρωτάνε αν με έχει αφήσει ποτέ αλλά η αλήθεια είναι πως όχι.
Ωραία και καλά .....αλλάζουμε μπαταρία, το αμάξι πετάει, ο συμπλέκτης πολύ 'γλυκός' στις αλλαγές και όλα λειτουργούν άψογα, μέχρι την 3η εβδομάδα περίπου οπότε πάλι τα ίδια.Ξαναπηγαίνω και μου λένε πάλι η μπαταρία είναι άδεια!!!μετά τρεις εβδομαδες ρε παιδιά τους λέω??έτυχε μου λεν αλλά θα κάνουμε έλεγχο για διαροές. Καλώς, το αφήνω 3 βδομάδες κάνουν τους ελέγχους τους απο 2-3 φορές (όπως μου είπαν) και λένε ότι δεν έχει τίποτα....
Για να μην τα πολυλογώ το πήρα και την πρώτη βδομάδα χαιρόσουν να το οδηγάς, αλλά τώρα μετά από συνολικά 3-4 βδομάδες μου κάνει πάλι το ίδιο. Θέλω να ξαναελέγξω αν είναι εντάξει η μπαταρία αλλά το θέμα με έχει ξενερώσει απίστευταΌποιος έχει ξανασυναντήσει παρόμοιο πρόβλημα θα του ήμουν ευγνώμων αν με βοηθούσε, πραγματικά δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω,
Υ.Γ φυσικά και από το συνεργείο μου λένε πως ο συμπλέκτης είναι μια χαρά και δεν τρέχει τίποτα. Ούτε ψείρας είμαι ούτε τίποτα, αλλά πραγματικά το αμάξι δεν οδηγείται ευκολα και αυτό που κάνει ο συμπλέκτης είναι εκνευριστικό
-
Καλησπέρα και από μένα
Πρώτο ποστ και καλώς σας βρήκαΕίμαι κάτοχος ενός γκολφ 5 tsi(122) και το να πω ότι με έχει παιδέψει έιναι λίγο
Το προβλημά μου: ο τρόπος που συμπλέκει τις ταχύτητες.....όταν αφήνω τον συμπλέκτη(ομαλότατα και προσεκτικά) σα να ζορίζεται ή να 'κλοτσάει' λίγο με αποτέλεσμα μόνο ευχάριστη να μην είναι η οδηγησή του.
Το κουλό: πήγα το αμάξι για γενικό σέρβις και μου έιπαν πως η μπαταρία ήταν στα 9 κόμα κάτι βολτ....άδεια σα να λέμε....
Με ρωτάνε αν με έχει αφήσει ποτέ αλλά η αλήθεια είναι πως όχι.
Ωραία και καλά .....αλλάζουμε μπαταρία, το αμάξι πετάει, ο συμπλέκτης πολύ 'γλυκός' στις αλλαγές και όλα λειτουργούν άψογα, μέχρι την 3η εβδομάδα περίπου οπότε πάλι τα ίδια.Ξαναπηγαίνω και μου λένε πάλι η μπαταρία είναι άδεια!!!μετά τρεις εβδομαδες ρε παιδιά τους λέω??έτυχε μου λεν αλλά θα κάνουμε έλεγχο για διαροές. Καλώς, το αφήνω 3 βδομάδες κάνουν τους ελέγχους τους απο 2-3 φορές (όπως μου είπαν) και λένε ότι δεν έχει τίποτα....
Για να μην τα πολυλογώ το πήρα και την πρώτη βδομάδα χαιρόσουν να το οδηγάς, αλλά τώρα μετά από συνολικά 3-4 βδομάδες μου κάνει πάλι το ίδιο. Θέλω να ξαναελέγξω αν είναι εντάξει η μπαταρία αλλά το θέμα με έχει ξενερώσει απίστευταΌποιος έχει ξανασυναντήσει παρόμοιο πρόβλημα θα του ήμουν ευγνώμων αν με βοηθούσε, πραγματικά δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω,
Υ.Γ φυσικά και από το συνεργείο μου λένε πως ο συμπλέκτης είναι μια χαρά και δεν τρέχει τίποτα. Ούτε ψείρας είμαι ούτε τίποτα, αλλά πραγματικά το αμάξι δεν οδηγείται ευκολα και αυτό που κάνει ο συμπλέκτης είναι εκνευριστικό
-
Καλησπέρα και από μένα
Πρώτο ποστ και καλώς σας βρήκαΕίμαι κάτοχος ενός γκολφ 5 tsi(122) και το να πω ότι με έχει παιδέψει έιναι λίγο
Το προβλημά μου: ο τρόπος που συμπλέκει τις ταχύτητες.....όταν αφήνω τον συμπλέκτη(ομαλότατα και προσεκτικά) σα να ζορίζεται ή να 'κλοτσάει' λίγο με αποτέλεσμα μόνο ευχάριστη να μην είναι η οδηγησή του.
Το κουλό: πήγα το αμάξι για γενικό σέρβις και μου έιπαν πως η μπαταρία ήταν στα 9 κόμα κάτι βολτ....άδεια σα να λέμε....
Με ρωτάνε αν με έχει αφήσει ποτέ αλλά η αλήθεια είναι πως όχι.
Ωραία και καλά .....αλλάζουμε μπαταρία, το αμάξι πετάει, ο συμπλέκτης πολύ 'γλυκός' στις αλλαγές και όλα λειτουργούν άψογα, μέχρι την 3η εβδομάδα περίπου οπότε πάλι τα ίδια.Ξαναπηγαίνω και μου λένε πάλι η μπαταρία είναι άδεια!!!μετά τρεις εβδομαδες ρε παιδιά τους λέω??έτυχε μου λεν αλλά θα κάνουμε έλεγχο για διαροές. Καλώς, το αφήνω 3 βδομάδες κάνουν τους ελέγχους τους απο 2-3 φορές (όπως μου είπαν) και λένε ότι δεν έχει τίποτα....
Για να μην τα πολυλογώ το πήρα και την πρώτη βδομάδα χαιρόσουν να το οδηγάς, αλλά τώρα μετά από συνολικά 3-4 βδομάδες μου κάνει πάλι το ίδιο. Θέλω να ξαναελέγξω αν είναι εντάξει η μπαταρία αλλά το θέμα με έχει ξενερώσει απίστευταΌποιος έχει ξανασυναντήσει παρόμοιο πρόβλημα θα του ήμουν ευγνώμων αν με βοηθούσε, πραγματικά δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω,
Υ.Γ φυσικά και από το συνεργείο μου λένε πως ο συμπλέκτης είναι μια χαρά και δεν τρέχει τίποτα. Ούτε ψείρας είμαι ούτε τίποτα, αλλά πραγματικά το αμάξι δεν οδηγείται ευκολα και αυτό που κάνει ο συμπλέκτης είναι εκνευριστικό
-
Το αμάξι σου έχει κάποιο ηλεκτρικό πρόβλημα και αδειάζει τη μπαταρία.
Με άδεια μπαταρία ο κινητήρας τραντάζει όταν ζορίζεται σε χαμηλές στροφές και σου φαίνεται σαν να έχει πρόβλημα ο συμπλέκτης.
Μην ξαναλλάξεις μπαταρία αλλά να φροντίσεις να βρεθεί η ηλεκτρική βλάβη.
-
Ευχαριστώ για την ανταπόκριση φίλε μου.
Απο το συνεργείο μου είπαν πως οι μετρήσεις έγιναν κατ'υπόδειξει της Κοσμοκαρ και του εργοστασίου της VW. Και πάλι δεν βρήκαν τίποτα. Πόσο πιθανό είναι η μπαταρία να αδειάζει εάν και εφόσον κινείς το αμάξι και κάνεις χιλιόμετρα ενώ τρεις βδομάδες σε στάση με καθημερινές μετρήσεις δεν παρουσίασε πρόβλημα....εξού και το κουλό που δεν μου κολλάει......όσο για το τράνταγμα που λες κι γω αυτό πιστεύω αλλά η μπαταρία με έχει μπερδέψει πάρα πολύ -
υπάρχει στο όχημα ... aftermarket εξοπλισμός ? ... πχ συναγερμός .. αισθητήρες παρκαρίσματος ... ηχοσύστημα ... κτλ ??
-
Πήγαινε το και σε κάποιο άλλο εξουσιοδοτημένο.
-
Ο χρήστης soulcruiser έγραψε:
Ευχαριστώ για την ανταπόκριση φίλε μου.
Απο το συνεργείο μου είπαν πως οι μετρήσεις έγιναν κατ'υπόδειξει της Κοσμοκαρ και του εργοστασίου της VW. Και πάλι δεν βρήκαν τίποτα. **Πόσο πιθανό είναι η μπαταρία να αδειάζει εάν και εφόσον κινείς το αμάξι και κάνεις χιλιόμετρα ενώ τρεις βδομάδες σε στάση με καθημερινές μετρήσεις δεν παρουσίασε πρόβλημα....**εξού και το κουλό που δεν μου κολλάει......όσο για το τράνταγμα που λες κι γω αυτό πιστεύω αλλά η μπαταρία με έχει μπερδέψει πάρα πολύΑν δεν λειτουργεί σωστά το alternator αυτό ακριβώς συμβαίνει!
-
3 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΕΝΑΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΗ;;;;;;;
-
Έλα ντε...
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
υπάρχει στο όχημα ... aftermarket εξοπλισμός ? ... πχ συναγερμός .. αισθητήρες παρκαρίσματος ... ηχοσύστημα ... κτλ ??Καλησπέρα, τώρα μαζέυτηκα σπίτι....
Ναι φίλε μου υπάρχουν τα δυο πρώτα που αναφέρεις περασμένα απο εξουσιοδωτημένο συνεργείο με τη σφραγίδα της Κοσμοκάρ, και οι μετρήσεις δεν έδειξαν καμία διαρροή από αυτά. Για να σιγουρευτώ κι'γω το αμάξι αυτές τις ημέρες δεν το κλείδωνα με συναυερμό αλλά με κλειδί μόνο.>>Ευχαριστώ για την ανταπόκριση φίλε μου.
Απο το συνεργείο μου είπαν πως οι μετρήσεις έγιναν κατ'υπόδειξει της Κοσμοκαρ και του εργοστασίου της VW. Και πάλι δεν βρήκαν τίποτα. **Πόσο πιθανό είναι η μπαταρία να αδειάζει εάν και εφόσον κινείς το αμάξι και κάνεις χιλιόμετρα ενώ τρεις βδομάδες σε στάση με καθημερινές μετρήσεις δεν παρουσίασε πρόβλημα....**εξού και το κουλό που δεν μου κολλάει......όσο για το τράνταγμα που λες κι γω αυτό πιστεύω αλλά η μπαταρία με έχει μπερδέψει πάρα πολύ
Αν δεν λειτουργεί σωστά το alternator αυτό ακριβώς συμβαίνει!
Τι εστί alternator, συγχωρεσέ μου την ασχετοσύνη, αλλά θα'θελα να μάθω για να τους το υποδείξω..αν και φαντάζομαι θα το ελέγξανε....αφού απο τον γενικό εισαγωγέα και το εργοστάσιο πήραν οδηγίες, κατά τα λεγομενά τους....
Πήγαινε το και σε κάποιο άλλο εξουσιοδοτημένο.
έχεις να μου προτείνεις κάποιον;...με pm αν θεωρείται ότι κάνεις διαφήμιση...μένω Αθήνα..
Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις ...να'στε καλά
-
το alternator ειναι ο εναλλακτης και κανει ανορθωση δηλαδη μετατρεπει την εναλλασσομενη ταση σε συνεχη.βρισκεται μεσα στο δυναμο.δεν μπορει να μην φορτιζεται καινουρια μπαταρια.οταν το ξαναπας να εισαι μπροστα να δεις τι ταση βγαζει το αμαξι οταν ειναι στο ρελαντι.πρεπει να βγαζει το λιγοτερο 13.7V-13.8V.μην εχεις καθολου εμπιστοσυνη ουτε λαμπα δεν μπορουν αλλαξουν σωστα.εισαι σιγουρος οτι αλλαξαν μπαταρια?
-
Είμαι σίγουρος γιατί το καταλάβαινα στην οδήγηση και στις αλλαγές των ταχυτήτων ότι το αμάξι συμπεριφερόταν σωστά....όσο σίγουρος μπορείς να είσαι όταν δεν είσαι μπροστά σε κάτι που σου διορθώνουν δηλαδή....
Το αυτοκίνητο είναι εντώς εγγύησης (της επέκτασής της για την ακρίβεια) και οι κύριοι με διαβεβαίωναν ότι όταν έγινε η αλλαγή της μπαταρίας το δυναμό έδινε σωστά ρευμα(σε αντίθεση με το όταν η μπαταρία ήταν άδεια όπου υπολειτουργούσε το δυναμό λόγω αυτής, φαύλος κύκλος σα να λέμε...)
Πάντως κι'γω, που δεν σκαμπάζω πολλά επί του θέματος πιστευω ότι κάτι πρέπει να γίνεται με το δυναμό, αλλά από την άλλη πως γίνεται να μην λειτουργεί σωστά το δυναμό και να μην αδειάζει εντελώς η μπαταρία...ή να μην μου βγάλει κάποια ένδειξη με το κόκκινο φωτάκι της στο καντράν; Από την άλλη είμαι έτοιμος να πάω να τους πω να μου αλλάξουν δυναμό και να το πληρώσω απο τη τζέπι μου βρε αδερφέ.....τόσο δύσκολο είναι να βρούνε τι φταίει αφού προφανώς το αυτοκίνητο δεν έχει από αλλού απώλειες;;;
-
υπολειτουργει το δυναμο μπορει να βγαζει μικοροτερη ταση και να φορτιζεται λιγο η μπαταρια.ετσι ξεκιναει και μετα σε αφηνει.πηγαινε και σε αλλο εξουσιοδοτημενο.σε φιλο μια μερα πριν τον αφησει εβγαλε ενδειξη στο καντραν και ειχε ενδειξεις 1 μηνα πριν.αφου εχεις εγγυηση αλλαξε τους τα φωτα μεχρι να το φτιαξουν.
Golf 5 ΠΡΟΒΛΗΜΑ μπαταρία και συμπλέκτης