Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επισημο thread:GP Ιταλιας 2004
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επισημο thread:GP Ιταλιας 2004
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Formula 1
    24
    88
    168
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fanis-f1 last edited by

      Φτασαμε και στον 15ο γυρο του παγκοσμιου πρωταθληματος.
      Σιγουρα η πιστα της Monza οπου θα διεξαχθει ο αγωνας ειναι αναμφισβητητα μια ξεχωριστη πιστα απο τις αλλες του πρωταθληματος,αφου η μεση ωριαια ταχυτητα ξεπερνα τα 250km/h,τη στιγμη που σε αλλες πιστες δεν ξεπερνα τα 220km/h.Γι'αυτο και ονομαζεται και ''ναος της ταχυτητας''.

      Απο τεχνικης αποψεως,χρειαζονται πολυ χαμηλες τιμες καθετης δυναμης,ενω σημαντικο ρολο στη συγκεκριμενη πιστα παιζει και το συστημα πεδησης,αφου τα φρενα ταλαιπορουνται ιδιαιτερα πατοντας τα οι πιλοτοι για 13% του γυρου.Απο την αλλη και οι κινητηρες ταλαιπορουνται παρα πολυ σε μια πιστα ''δυναμομετρο'',διοτι το γκαζι παραμενει πατημενο για 68% του γυρου.Εν κατακλειδει,στα ελαστικα επιλεγονται συνηθως σκληρες γομες,ενω χρησιμοποιουνται και μαλακες αναρτησεις σε σχεση με αλλες πιστες,ωστε τα μονοθεσια να πατανε οσο πιο σταθερα γινονται στα kerbs των πολυ στενων chicanes!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • F
        fanis-f1 last edited by

        Φτασαμε και στον 15ο γυρο του παγκοσμιου πρωταθληματος.
        Σιγουρα η πιστα της Monza οπου θα διεξαχθει ο αγωνας ειναι αναμφισβητητα μια ξεχωριστη πιστα απο τις αλλες του πρωταθληματος,αφου η μεση ωριαια ταχυτητα ξεπερνα τα 250km/h,τη στιγμη που σε αλλες πιστες δεν ξεπερνα τα 220km/h.Γι'αυτο και ονομαζεται και ''ναος της ταχυτητας''.

        Απο τεχνικης αποψεως,χρειαζονται πολυ χαμηλες τιμες καθετης δυναμης,ενω σημαντικο ρολο στη συγκεκριμενη πιστα παιζει και το συστημα πεδησης,αφου τα φρενα ταλαιπορουνται ιδιαιτερα πατοντας τα οι πιλοτοι για 13% του γυρου.Απο την αλλη και οι κινητηρες ταλαιπορουνται παρα πολυ σε μια πιστα ''δυναμομετρο'',διοτι το γκαζι παραμενει πατημενο για 68% του γυρου.Εν κατακλειδει,στα ελαστικα επιλεγονται συνηθως σκληρες γομες,ενω χρησιμοποιουνται και μαλακες αναρτησεις σε σχεση με αλλες πιστες,ωστε τα μονοθεσια να πατανε οσο πιο σταθερα γινονται στα kerbs των πολυ στενων chicanes!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fanis-f1 last edited by

          Φτασαμε και στον 15ο γυρο του παγκοσμιου πρωταθληματος.
          Σιγουρα η πιστα της Monza οπου θα διεξαχθει ο αγωνας ειναι αναμφισβητητα μια ξεχωριστη πιστα απο τις αλλες του πρωταθληματος,αφου η μεση ωριαια ταχυτητα ξεπερνα τα 250km/h,τη στιγμη που σε αλλες πιστες δεν ξεπερνα τα 220km/h.Γι'αυτο και ονομαζεται και ''ναος της ταχυτητας''.

          Απο τεχνικης αποψεως,χρειαζονται πολυ χαμηλες τιμες καθετης δυναμης,ενω σημαντικο ρολο στη συγκεκριμενη πιστα παιζει και το συστημα πεδησης,αφου τα φρενα ταλαιπορουνται ιδιαιτερα πατοντας τα οι πιλοτοι για 13% του γυρου.Απο την αλλη και οι κινητηρες ταλαιπορουνται παρα πολυ σε μια πιστα ''δυναμομετρο'',διοτι το γκαζι παραμενει πατημενο για 68% του γυρου.Εν κατακλειδει,στα ελαστικα επιλεγονται συνηθως σκληρες γομες,ενω χρησιμοποιουνται και μαλακες αναρτησεις σε σχεση με αλλες πιστες,ωστε τα μονοθεσια να πατανε οσο πιο σταθερα γινονται στα kerbs των πολυ στενων chicanes!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • J
            jarnot last edited by

            Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:

            το γκαζι παραμενει πατημενο για 68% του γυρου.

            70.7% σύμφωνα με τη Renault.
            Τώρα, ή το πατούν (το γκάζι) περισσότερο εκεί στη Renault ή η τελική τους στις ευθείες είναι τόσο χαμηλή

            Χωρίς πλάκα πάντως, περιμένουν καλή εμφάνιση, με βάθρο μάλιστα, με τον JT να διαθέτει πλέον ολοκαίνουριο μονοθέσιο. Αυτά εν αναμονή των πρώτων επίσημων δοκιμών.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • F
              fanis-f1 last edited by

              Αναμφισβητητα,το πενταλ του γκαζιου που εχουν πατημενο οι πιλοτοι,διαφερει απο ομαδα σε ομαδα,αλλα και απο πιλοτο σε πιλοτο ειδικα στη συγεκριμενη πιστα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • H
                hakk last edited by

                Πάντως η κατάσταση στα ελεύθερα σήμερα ήταν όπως κάθε άλλη φορά.
                Οι Φεράρι στο 1-2 με MS-RB στα πρώτα και στα δεύτερα ο Κίμι με τις Φεραρι (RB-MS) να ακολουθούν (λες να κάνει κανα θαυμα και να πάρει pole αύριο???)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  og2002gr last edited by

                  Ενα ειναι σιγουρο...Kimmi is back!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • F
                    fanis-f1 last edited by

                    Εδω βρισκονται και οι χρονοι απο τις δυο περιοδους ελευθερων δοκιμων που εγιναν στην Ιταλια

                    1η Περιοδος
                    http://www.formula1.com/race/livetiming/popup/728/9.html

                    2η Περιοδος
                    http://www.formula1.com/race/livetiming/popup/728/10.html

                    Να σημειωθει επισης,πως o Pizzonia ειχε ενα τρομακτικο ατυχημα στην Parabolica,καθως οταν φρεναρε εσπασε ο δισκος απο τα φρενα του,με αποτελεσμα να καταληξει στις μπαριερες!Παρ'ολα αυτα και στις δυο περιοδους ηταν ταχυτερος του Montoya!

                    Tελικα το νεο πιο πλατυ ρυγχος που δοκιμαζε ο Wurz την προηγουμενη εβδομαδα στις δοκιμες εξελιξης,εκανε την εμφανιση του και στο GP,με τον Coulthard να το ελεγχει διεξοδικα...
                    http://f1.racing-live.com/photos/2004/monza/diapo_154.jpg

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:

                      Tελικα το νεο πιο πλατυ ρυγχος που δοκιμαζε ο Wurz την προηγουμενη εβδομαδα στις δοκιμες εξελιξης,εκανε την εμφανιση του και στο GP,με τον Coulthard να το ελεγχει διεξοδικα...
                      http://f1.racing-live.com/photos/2004/monza/diapo_154.jpg

                      Γιατί όσο περνά ο χρόνος η MP4-19B θυμίζει όλο και
                      περισσότερο F2004????

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fanis-f1 last edited by

                        Eδω βρισκεται το GRID για τον αυριανο αγωνα
                        http://f1.racing-live.com/en/season/live/index_data.shtml?10

                        Σιγουρα το μεγαλο ερωτηματικο ειναι ο καιρος,οπου εκει οι αποψεις ειναι πολλες και διαφορες.Μερικοι λενε για βροχη απο αποψε το βραδυ,αλλοι για βροχη που θα ξεκινησει απο το πρωι,ενω αλλοι μιλουν για συννεφια με πολυ μικρη πιθανοτητα βροχης.Η θερμοκρασια αναμενεται για αυριο να βρισκεται γυρω στους 23 βαθμους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Μ'αρέσει αυτό το grid, περνάει ο Σούμι τον Μόντι στο πρώτο πιτ στοπ και να το εξάρι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gregory last edited by

                            Μηπως ο Ρουμπενς ειναι σε διαφορετικη στρατιγικη απο τους αλλους?????????????????????????????????????????????????????

                            Θα δουμε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              theofaman last edited by

                              Μαλλον ειναι σε διαφορετικη στρατηγικη απο τους αλλους πλην του Schumi καθως αν ο τελευταιος αν δεν εκανε το λαθος στην Parabollica θα ηταν πολυ κοντα του.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • L
                                lybe last edited by

                                Ο χρήστης gregory έγραψε:
                                Μηπως ο Ρουμπενς ειναι σε διαφορετικη στρατιγικη απο τους αλλους???

                                Το θεωρώ αδύνατο και είμαι 100% σίγουρος (όσο μπορεί κανείς να είναι σίγουρος στην Formula 1) ότι οι πρώτοι της κατάταξης έχουν ίδια τακτική για τον αγώνα της Κυριακής.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  georgetabs last edited by

                                  Δεν ξέρω τι καιρό κάνει στην Μόντσα, αλλά εδώ που είναι 55-60 χιλιόμετρα από την Μόντσα σε ευθεία γραμμή έβρεχε όλο το βράδυ, έχει πυκνή συννεφιά με χαμηλή νέφωση και όπου έχει λόφο έχει και ομίχλη.

                                  Τώρα δε βρέχει, αλλά η θερμοκρασία είναι 18 βαθμοί (τέτοια ώρα συνήθως έχει ~25) και η υγρασία πάνω από 75% και ανά πάσα στιγμή μπορεί να βρέξει.

                                  Αν είναι και εκεί έτσι, τότε μπορεί να χαρούμε και αγώνα!!

                                  Καλού κακού, να βγάλω πάλι το βίντεο από την πρίζα μπας και χάσει ο Σουμάχερ πάλι;;;

                                  Κατά τα άλλα, ο Σουμάχερ όντας 6 δέκατα πίσω από τον Μπαρικέλο, ενώ είναι 4 δέκατα εμπρός, μου κάνει για ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο εμένα... Οπότε χλωμό το κόβω να είναι σε ίδια στρατηγική... Ή έστω αν κάνουν τον ίδιο αριθμό πιτ στοπ ο Βραζιλιάνος θα μπαίνει κάμποσους γύρους νωρίτερα...
                                  Οπότε στο πιτ στοπ κλασσικά Σουμάχερ πρώτος, αγώνας περίπατο... (κρατώντας πισινή για βροχή!!)
                                  Εκτός αν ο Μοντόγια τον καθυστερήσει-εξαφανίσει

                                  Σκεφτείτε ο Μπαρικέλο να κάνει γρήγορο πρώτο στιντ και πάνω που χρειάζεται λάστιχα να πιάσει μια μπόρα και να βάλει στην κατάλληλη στιγμή τα βρόχινα!!! Θα βγώ στους δρόμους να κορνάρω!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • F
                                    fanis-f1 last edited by

                                    Στη Monza τελικα δεν εβρεξε χθες το βραδυ.Η βροχη αρχισε σημερα το πρωι στις 8.30.Υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα βροχης για τον αγωνα και απ'οτι δειχνουν τα τελευταια νεα,θα δουμε τον πρωτο βροχερο αγωνα της χρονιας ,και μαλιστα σε ενα GP οπου η βροχη εχει να κανει την εμφανιση της σε αγωνα απο το 1981!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      theofaman last edited by

                                      Αλιλουια αλιλουια... ΒΡΕΧΕΙ ΒΡΕΧΕΙ ΒΡΕΧΕΙ! . Στο http://www.weather.com αναφερει οτι αυτη την στιγμη στην Μοντσα εχει Light Rain κατι που προβλεπεται να συνεχιστει και τις επομενες 4 ωρες. Ελπιζω η πιστα να μην απεχει πολυ απο την πολη της Μοντσα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        georgetabs last edited by

                                        Theofaman, η πίστα είναι στα όρια της πόλης της Μόντσα, στο parco di Monza. Εκεί αν θυμάμαι καλά είναι και ο μετεωρολογικός σταθμός!!

                                        Από την άλλη ελπίζω να μην γίνει το ίδιο και στη Μόντσα, αλλά εδώ (55-60 χμ από τη Μόντσα) αραιώνει η συννεφιά, η βροχή σταμάτησε τελείως και κλεφτά πίσω από τα σύννεφα βγαίνει ο ήλιος όλο και περισσότερο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          theofaman last edited by

                                          Μολις εμαθα οτι σταματησε η βροχη και εχει συννεφια. . Μια φορα ειπαμε να χαρουμε και δεν μας εγινε η χαρη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Ευτυχώς που σταμάτησε η αυτοκρατορία της Ferrrari. Τουλάχιστον είχε ενδιαφέρον ο αγώνας, προσπεράσματα και τις συνήθεις εγκαταλείψεις -για να μην ξεχνιόμαστε-

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr