Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    alfa -compact
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. alfa -compact
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 6 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    33
    145
    249
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jazzouras last edited by

      Από το '98 της τελευταίας 3άρας, δεν διάβασα πουθενά για αλλαγές στα σαζμάν. Αν οι 3άρες έχουν κοινά σαζμάν, τότε είναι σίγουρα 1:1 η 5η.

      Εν πάσει περιπτώσει. Μήπως ο κόφτης είναι στις 6500 και η 5η (αν δεν είναι τελικά 1:1) τελικώνει στις 6250, όντας μακρύτερη?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Όχι, γιατί έχω δοκιμάσει όλες τις σχέσεις. Ο κόφτης είναι στις 6250, αλλά έχει μια 'ανοχή' στην τρίτη και στην τετάρτη. Αν ανεβάζεις σιγά τις στροφές μπαίνει πιο νωρίς, αν ανεβαζεις πιο γρήγορα μπαίνει πιο αργά (και απότομα).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Αυτό μου θυμίζει και μια φάση ενός γνωστού γιατρού που ήθελε να πάρει Mercedes. Είχε έναν γείτονα αστυνόμο, χωρίς ιδιαίτερη μόρφωση, ο οποίος λόγω χρόνων υπηρεσίας είχε καλό μισθό και κατάφερε να αγοράσει την Mercedes πριν από τον γιατρό μας. Θύμωσε ο γιατρός, δεν θα ανεχόταν ποτέ να έχει το ίδιο αμάξι με έναν αμόρφωτο μπάτσο και έτσι πήρε Jaguar!

          Ποια Jaguar, αυτή που έχει πάτωμα Mondeo;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stavrosg last edited by

            Εχμ... Εγώ γιατί είχα την εντύπωση οτι 1:1 είναι η 4η ταχύτητα (παραδοσιακά πάντα; ) [Ας μην ξεχνάμε οτι δεν έχει και πολύ καιρό που τα αυτοκίνητα απέκτησαν και 5η σχέση...;)]

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jazzouras last edited by

              Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
              Ας μην ξεχνάμε οτι δεν έχει και πολύ καιρό που τα αυτοκίνητα απέκτησαν και 5η σχέση...

              Εννοείς τα τελευταία 20 χρόνια? Γιατί από το '82 - '83 και μετά, ελάχιστα δεν είχαν 5η. Το τελευταίο 4τάχυτο που θυμάμαι ήταν το Peugeot 106 1.1 του '95 στην έκδοση Jean, νομίζω. Διορθώστε με.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία δεν είναι πάντα η σχέση του γραναζιού, αλλά και η τελική του διαφορικού. Μπορεί ένα πέμπτο γρανάζι να είναι 1:1, αλλά το διαφορικό να είναι μακρύ και να μην είναι τόσο 'κοντή' τελικά η 5η ή αντίστροφα.

                Το γινόμενο μετράει πάντα για το αν μία κλιμάκωση είναι κοντή η μάκριά, με δεδομένη πάντα τη διάσταση των ελαστικών

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jazzouras last edited by

                  Ο χρήστης TGD έγραψε:
                  Ποια Jaguar, αυτή που έχει πάτωμα Mondeo;

                  Όχι, την XJ6 προ Ford εποχής.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jazzouras last edited by

                    Ο χρήστης lkar έγραψε:
                    Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία δεν είναι πάντα η σχέση του γραναζιού, αλλά και η τελική του διαφορικού. Μπορεί ένα πέμπτο γρανάζι να είναι 1:1, αλλά το διαφορικό να είναι μακρύ και να μην είναι τόσο 'κοντή' τελικά η 5η ή αντίστροφα.

                    Το γινόμενο μετράει πάντα για το αν μία κλιμάκωση είναι κοντή η μάκριά, με δεδομένη πάντα τη διάσταση των ελαστικών

                    Αν είναι 1:1 η 5η, το μακρύ διαφορικό απλά ανεβάζει τους χρόνους μέχρι την τελική ταχύτητα, η οποία θα είναι στον κόφτη πάλι. Ενώ αν έχεις μια μακρύτερη 5η με κοντύτερο διαφορικό θα έχεις τους ίδιους χρόνους και τελική, αλλά σε λιγότερες σ.α.λ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jazzouras last edited by

                      Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
                      Τώρα, εδώ που τα λέμε, δεν πιστεύω οτι αυτό θα πείσει και πολλούς για το αν η 1 θα είναι κλασσική BMW και αξίζει τα λεφτά της!

                      Και για να εμμείνω στην άποψή μου, πιστεύω, η 1 θα είναι μεγάλο κακάδι!

                      Με την ευκαιρία της δοκιμής της 116 από τους 4Τ και από τα συμπεράσματα που βγήκαν, θα ήθελα να επαναφέρω το θέμα επιβεβαιώνοντας την πρόβλεψή μου!

                      And the winner of the 'Ultra Kakadi 2004-2005' award iiis... BMW 116!!!

                      Θεϊκό στήσιμο αμαξώματος αλλά λιλιπούτειοι χώροι, ανύπαρκτος παντού ο 1.6 συν θορυβώδης συν ενεργοβόρος και τέλος πανάκριβη! Δεν έχει να πει τίποτε στον πραγματικό οδηγό.

                      Κλασσικό μοντελάκι για 'την κυρία'!

                      Αυτά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        droemmen last edited by

                        Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:

                        Τώρα, εδώ που τα λέμε, δεν πιστεύω οτι αυτό θα πείσει και πολλούς για το αν η 1 θα είναι κλασσική BMW και αξίζει τα λεφτά της!

                        Και για να εμμείνω στην άποψή μου, πιστεύω, η 1 θα είναι μεγάλο κακάδι!

                        Με την ευκαιρία της δοκιμής της 116 από τους 4Τ και από τα συμπεράσματα που βγήκαν, θα ήθελα να επαναφέρω το θέμα επιβεβαιώνοντας την πρόβλεψή μου!

                        And the winner of the 'Ultra Kakadi 2004-2005' award iiis... BMW 116!!!

                        Θεϊκό στήσιμο αμαξώματος αλλά λιλιπούτειοι χώροι, ανύπαρκτος παντού ο 1.6 συν θορυβώδης συν ενεργοβόρος και τέλος πανάκριβη! Δεν έχει να πει τίποτε στον πραγματικό οδηγό.

                        Κλασσικό μοντελάκι για 'την κυρία'!

                        Αυτά.

                        Μά είναι... πισωκίνητη!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          είναι για..... πισωκίνητες κυρίες

                          Σπύρος

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bug last edited by

                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                            είναι για..... πισωκίνητες κυρίες

                            Σπύρος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ώχου, αγοράστε την 120! Έτσι κι αλλιώς η BMW την 116 (και παλιότερα την Compact) τις προωθούσε ως αυτοκίνητο πόλης.
                              Θυμίζω ότι η διαφορά τιμής από την 316 στην 325 στην Γερμανία είναι κάτω από 10 χιλιάρικα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                τζάμπα πράμα δηλαδή

                                Σπύρος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Φυσικά, εδώ η διαφορά είναι κοντά στα 20000.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    crash last edited by

                                    den mporo na katalavo giati tsakononstate an to autokinito skouriazei i xanei tin aksia tou se deka xronia i pos strivei edo kai pos strivei ekei...eidika oi alfisti den prepei na mpenoun sti logistiki diadikasia ton germanon..oi opoioi se megali pliopsifia eidika edo stin ellada (OXI OLOI) pernoun bmw/mercedes gia na koinopoiisoun stous thnitous tin oikonomiki tous eyxeria..Yparxoun oi agorastes pou vazoun kato ti logiki kai alloi to sinesthima...oloi einai apodektoi sti koinonias mas.

                                    Καλως όρισες! Αν κάνεις και μια προσπάθεια να γράφεις στα Ελληνικά?!!....[kouk]

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      g60 last edited by

                                      Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:

                                      Πρέπει να αναγνωρίσουμε πάντως στους γερμανούς την ικανότητά τους στην ...προπαγάνδα.

                                      kyan, υποκλίνομαι!
                                      Μακράν η καλύτερη ατάκα εδώ μέσα.

                                      Μας έπρηξαν τα κάκαλα οι Γερμανοί τόσα χρόνια και νομίζει ο κόσμος οτι ακόμα έτσι είναι. Ποιοί είχαν θέσει τον περιορισμό στα εισαγόμενα Ιαπωνικά? Ποιοί μιλούσαν για τον εξοπλισμό και την ποιότητα των Ιαπώνων και γελούσαν? Η Mercedes μέχρι και τα τέλη της 10ετίας του '80 δεν έβαζε δεξί καθρέφτη! Η VW μέχρι πρόσφατα έβγαζε μοτέρ με 72 άλογα και όταν τα έκανε 100, το ονόμασε... ενεργητική ασφάλεια! Τα Passat πούλησαν με τα αλουμινένια ψαλίδια και τα κιβώτια με κέλυφος μαγνησίου και όταν άρχισαν να σπάνε (ή και πριν ακόμα) τα άλλαζαν με χάλυβες... Το καημένο το Fabia ακόμα φοράει τον δίλιτρο με τα 115 και το Altea το 1.6 του Audi80! Όσο για την κυλινδροκεφαλή του 1.8 20v, το είπα και αλλού, εξελίχθηκε από την Yamaha. Ψιλά γράμματα αυτά (και άλλα) και οι Γερμανοί ξέρουν καλύτερα απ'όλους τον τρόπο να τα κρύβουν....

                                      Όσο για το 116, το βλέπω να το αγοράζουν σαν μικρό οι κυρίες του 'άνδρα' τους (αγάπη, το θέλω το νέο πεβέ ή κάπως έτσι), ενώ η Alfa θα εξακολουθεί να μιλάει στον οδηγό.

                                      [list:3g7g0kla]Αγαπητε jazzura επειδη το ειπες κι αλλη φορα και επιμενεις σ αυτο απ οτι βλεπω, εντελως ενημερωτικα, η yamaha εξελιξε τις κεφαλες των zetec κινητηρων της ford.[/list:u:3g7g0kla][list:3g7g0kla]Τα 20βαλβιδα καπακια η VAG τα πρωτοχρισημοποιησε το 80 σε ευρεια παραγωγη[/list:u:3g7g0kla][list:3g7g0kla]Οσο για τα υπολοιπα........δες τι εβγαζε η honda το 80 και.........μπηξτα [/list:u:3g7g0kla]

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Ο χρήστης G60POWER έγραψε:

                                        για τα υπολοιπα........δες τι εβγαζε η honda το 80 και.........μπηξτα [/list]

                                        Σίγουρα δεν έβγαζε 1.600 με 70 και 1.300 με 50 άλογα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          g60 last edited by

                                          Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                          για τα υπολοιπα........δες τι εβγαζε η honda το 80 και.........μπηξτα [/list]

                                          Σίγουρα δεν έβγαζε 1.600 με 70 και 1.300 με 50 άλογα

                                          [list:195czrqi]Εχεις να πεις κατι ουσιαστικο εκτος απ τις ειρωνικες σου τοποθεσιες?[/list:u:195czrqi][list:195czrqi]Α ξερω, εβγαζε 1600 με 100 αλογα και οδικη συμπριφορα καγκουρω μετα τα 40 km/h !!![/list:u:195czrqi][list:195czrqi]Και εξαιριτικα πλαισια φυσικα !!![/list:u:195czrqi][list:195czrqi]Aστο ρε lkar μη το παλευεις.Ο επομενος που θα τοποθετηθει θετικα για μια αλλη σχολη αυτοκινητων θα επεμβεις με την ειρωνικη σου διαθεση για να μας αποδειξεις τα ακριβως αντιθετα απο αυτα που λες τωρα......[/list:u:195czrqi]

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Ο χρήστης G60POWER έγραψε:

                                            για τα υπολοιπα........δες τι εβγαζε η honda το 80 και.........μπηξτα [/list]

                                            Σίγουρα δεν έβγαζε 1.600 με 70 και 1.300 με 50 άλογα

                                            [list:1e7upket]Εχεις να πεις κατι ουσιαστικο εκτος απ τις ειρωνικες σου τοποθεσιες?[/list:u:1e7upket][list:1e7upket]Α ξερω, εβγαζε 1600 με 100 αλογα και οδικη συμπριφορα καγκουρω μετα τα 40 km/h !!![/list:u:1e7upket][list:1e7upket]Και εξαιριτικα πλαισια φυσικα !!![/list:u:1e7upket][list:1e7upket]Aστο ρε lkar μη το παλευεις.Ο επομενος που θα τοποθετηθει θετικα για μια αλλη σχολη αυτοκινητων θα επεμβεις με την ειρωνικη σου διαθεση για να μας αποδειξεις τα ακριβως αντιθετα απο αυτα που λες τωρα......[/list:u:1e7upket]

                                            Μόνο που δεν έχω παρωπίδες

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 6 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr