-
Από το '98 της τελευταίας 3άρας, δεν διάβασα πουθενά για αλλαγές στα σαζμάν. Αν οι 3άρες έχουν κοινά σαζμάν, τότε είναι σίγουρα 1:1 η 5η.
Εν πάσει περιπτώσει. Μήπως ο κόφτης είναι στις 6500 και η 5η (αν δεν είναι τελικά 1:1) τελικώνει στις 6250, όντας μακρύτερη?
-
Όχι, γιατί έχω δοκιμάσει όλες τις σχέσεις. Ο κόφτης είναι στις 6250, αλλά έχει μια 'ανοχή' στην τρίτη και στην τετάρτη. Αν ανεβάζεις σιγά τις στροφές μπαίνει πιο νωρίς, αν ανεβαζεις πιο γρήγορα μπαίνει πιο αργά (και απότομα).
-
Αυτό μου θυμίζει και μια φάση ενός γνωστού γιατρού που ήθελε να πάρει Mercedes. Είχε έναν γείτονα αστυνόμο, χωρίς ιδιαίτερη μόρφωση, ο οποίος λόγω χρόνων υπηρεσίας είχε καλό μισθό και κατάφερε να αγοράσει την Mercedes πριν από τον γιατρό μας. Θύμωσε ο γιατρός, δεν θα ανεχόταν ποτέ να έχει το ίδιο αμάξι με έναν αμόρφωτο μπάτσο και έτσι πήρε Jaguar!
Ποια Jaguar, αυτή που έχει πάτωμα Mondeo;
-
Εχμ... Εγώ γιατί είχα την εντύπωση οτι 1:1 είναι η 4η ταχύτητα (παραδοσιακά πάντα; ) [Ας μην ξεχνάμε οτι δεν έχει και πολύ καιρό που τα αυτοκίνητα απέκτησαν και 5η σχέση...;)]
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Ας μην ξεχνάμε οτι δεν έχει και πολύ καιρό που τα αυτοκίνητα απέκτησαν και 5η σχέση...Εννοείς τα τελευταία 20 χρόνια? Γιατί από το '82 - '83 και μετά, ελάχιστα δεν είχαν 5η. Το τελευταίο 4τάχυτο που θυμάμαι ήταν το Peugeot 106 1.1 του '95 στην έκδοση Jean, νομίζω. Διορθώστε με.
-
Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία δεν είναι πάντα η σχέση του γραναζιού, αλλά και η τελική του διαφορικού. Μπορεί ένα πέμπτο γρανάζι να είναι 1:1, αλλά το διαφορικό να είναι μακρύ και να μην είναι τόσο 'κοντή' τελικά η 5η ή αντίστροφα.
Το γινόμενο μετράει πάντα για το αν μία κλιμάκωση είναι κοντή η μάκριά, με δεδομένη πάντα τη διάσταση των ελαστικών
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Ποια Jaguar, αυτή που έχει πάτωμα Mondeo;Όχι, την XJ6 προ Ford εποχής.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία δεν είναι πάντα η σχέση του γραναζιού, αλλά και η τελική του διαφορικού. Μπορεί ένα πέμπτο γρανάζι να είναι 1:1, αλλά το διαφορικό να είναι μακρύ και να μην είναι τόσο 'κοντή' τελικά η 5η ή αντίστροφα.Το γινόμενο μετράει πάντα για το αν μία κλιμάκωση είναι κοντή η μάκριά, με δεδομένη πάντα τη διάσταση των ελαστικών
Αν είναι 1:1 η 5η, το μακρύ διαφορικό απλά ανεβάζει τους χρόνους μέχρι την τελική ταχύτητα, η οποία θα είναι στον κόφτη πάλι. Ενώ αν έχεις μια μακρύτερη 5η με κοντύτερο διαφορικό θα έχεις τους ίδιους χρόνους και τελική, αλλά σε λιγότερες σ.α.λ.
-
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
Τώρα, εδώ που τα λέμε, δεν πιστεύω οτι αυτό θα πείσει και πολλούς για το αν η 1 θα είναι κλασσική BMW και αξίζει τα λεφτά της!Και για να εμμείνω στην άποψή μου, πιστεύω, η 1 θα είναι μεγάλο κακάδι!
Με την ευκαιρία της δοκιμής της 116 από τους 4Τ και από τα συμπεράσματα που βγήκαν, θα ήθελα να επαναφέρω το θέμα επιβεβαιώνοντας την πρόβλεψή μου!
And the winner of the 'Ultra Kakadi 2004-2005' award iiis... BMW 116!!!
Θεϊκό στήσιμο αμαξώματος αλλά λιλιπούτειοι χώροι, ανύπαρκτος παντού ο 1.6 συν θορυβώδης συν ενεργοβόρος και τέλος πανάκριβη! Δεν έχει να πει τίποτε στον πραγματικό οδηγό.
Κλασσικό μοντελάκι για 'την κυρία'!
Αυτά.
-
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
Τώρα, εδώ που τα λέμε, δεν πιστεύω οτι αυτό θα πείσει και πολλούς για το αν η 1 θα είναι κλασσική BMW και αξίζει τα λεφτά της!
Και για να εμμείνω στην άποψή μου, πιστεύω, η 1 θα είναι μεγάλο κακάδι!
Με την ευκαιρία της δοκιμής της 116 από τους 4Τ και από τα συμπεράσματα που βγήκαν, θα ήθελα να επαναφέρω το θέμα επιβεβαιώνοντας την πρόβλεψή μου!
And the winner of the 'Ultra Kakadi 2004-2005' award iiis... BMW 116!!!
Θεϊκό στήσιμο αμαξώματος αλλά λιλιπούτειοι χώροι, ανύπαρκτος παντού ο 1.6 συν θορυβώδης συν ενεργοβόρος και τέλος πανάκριβη! Δεν έχει να πει τίποτε στον πραγματικό οδηγό.
Κλασσικό μοντελάκι για 'την κυρία'!
Αυτά.
Μά είναι... πισωκίνητη!
-
είναι για..... πισωκίνητες κυρίες
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
είναι για..... πισωκίνητες κυρίεςΣπύρος
-
Ώχου, αγοράστε την 120! Έτσι κι αλλιώς η BMW την 116 (και παλιότερα την Compact) τις προωθούσε ως αυτοκίνητο πόλης.
Θυμίζω ότι η διαφορά τιμής από την 316 στην 325 στην Γερμανία είναι κάτω από 10 χιλιάρικα. -
τζάμπα πράμα δηλαδή
Σπύρος
-
Φυσικά, εδώ η διαφορά είναι κοντά στα 20000.
-
den mporo na katalavo giati tsakononstate an to autokinito skouriazei i xanei tin aksia tou se deka xronia i pos strivei edo kai pos strivei ekei...eidika oi alfisti den prepei na mpenoun sti logistiki diadikasia ton germanon..oi opoioi se megali pliopsifia eidika edo stin ellada (OXI OLOI) pernoun bmw/mercedes gia na koinopoiisoun stous thnitous tin oikonomiki tous eyxeria..Yparxoun oi agorastes pou vazoun kato ti logiki kai alloi to sinesthima...oloi einai apodektoi sti koinonias mas.
Καλως όρισες! Αν κάνεις και μια προσπάθεια να γράφεις στα Ελληνικά?!!....[kouk]
-
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
Πρέπει να αναγνωρίσουμε πάντως στους γερμανούς την ικανότητά τους στην ...προπαγάνδα.
kyan, υποκλίνομαι!
Μακράν η καλύτερη ατάκα εδώ μέσα.Μας έπρηξαν τα κάκαλα οι Γερμανοί τόσα χρόνια και νομίζει ο κόσμος οτι ακόμα έτσι είναι. Ποιοί είχαν θέσει τον περιορισμό στα εισαγόμενα Ιαπωνικά? Ποιοί μιλούσαν για τον εξοπλισμό και την ποιότητα των Ιαπώνων και γελούσαν? Η Mercedes μέχρι και τα τέλη της 10ετίας του '80 δεν έβαζε δεξί καθρέφτη! Η VW μέχρι πρόσφατα έβγαζε μοτέρ με 72 άλογα και όταν τα έκανε 100, το ονόμασε... ενεργητική ασφάλεια! Τα Passat πούλησαν με τα αλουμινένια ψαλίδια και τα κιβώτια με κέλυφος μαγνησίου και όταν άρχισαν να σπάνε (ή και πριν ακόμα) τα άλλαζαν με χάλυβες... Το καημένο το Fabia ακόμα φοράει τον δίλιτρο με τα 115 και το Altea το 1.6 του Audi80! Όσο για την κυλινδροκεφαλή του 1.8 20v, το είπα και αλλού, εξελίχθηκε από την Yamaha. Ψιλά γράμματα αυτά (και άλλα) και οι Γερμανοί ξέρουν καλύτερα απ'όλους τον τρόπο να τα κρύβουν....
Όσο για το 116, το βλέπω να το αγοράζουν σαν μικρό οι κυρίες του 'άνδρα' τους (αγάπη, το θέλω το νέο πεβέ ή κάπως έτσι), ενώ η Alfa θα εξακολουθεί να μιλάει στον οδηγό.
[list:3g7g0kla]Αγαπητε jazzura επειδη το ειπες κι αλλη φορα και επιμενεις σ αυτο απ οτι βλεπω, εντελως ενημερωτικα, η yamaha εξελιξε τις κεφαλες των zetec κινητηρων της ford.[/list:u:3g7g0kla][list:3g7g0kla]Τα 20βαλβιδα καπακια η VAG τα πρωτοχρισημοποιησε το 80 σε ευρεια παραγωγη[/list:u:3g7g0kla][list:3g7g0kla]Οσο για τα υπολοιπα........δες τι εβγαζε η honda το 80 και.........μπηξτα [/list:u:3g7g0kla]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
για τα υπολοιπα........δες τι εβγαζε η honda το 80 και.........μπηξτα [/list]
Σίγουρα δεν έβγαζε 1.600 με 70 και 1.300 με 50 άλογα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
για τα υπολοιπα........δες τι εβγαζε η honda το 80 και.........μπηξτα [/list]
Σίγουρα δεν έβγαζε 1.600 με 70 και 1.300 με 50 άλογα
[list:195czrqi]Εχεις να πεις κατι ουσιαστικο εκτος απ τις ειρωνικες σου τοποθεσιες?[/list:u:195czrqi][list:195czrqi]Α ξερω, εβγαζε 1600 με 100 αλογα και οδικη συμπριφορα καγκουρω μετα τα 40 km/h !!![/list:u:195czrqi][list:195czrqi]Και εξαιριτικα πλαισια φυσικα !!![/list:u:195czrqi][list:195czrqi]Aστο ρε lkar μη το παλευεις.Ο επομενος που θα τοποθετηθει θετικα για μια αλλη σχολη αυτοκινητων θα επεμβεις με την ειρωνικη σου διαθεση για να μας αποδειξεις τα ακριβως αντιθετα απο αυτα που λες τωρα......[/list:u:195czrqi]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
για τα υπολοιπα........δες τι εβγαζε η honda το 80 και.........μπηξτα [/list]
Σίγουρα δεν έβγαζε 1.600 με 70 και 1.300 με 50 άλογα
[list:1e7upket]Εχεις να πεις κατι ουσιαστικο εκτος απ τις ειρωνικες σου τοποθεσιες?[/list:u:1e7upket][list:1e7upket]Α ξερω, εβγαζε 1600 με 100 αλογα και οδικη συμπριφορα καγκουρω μετα τα 40 km/h !!![/list:u:1e7upket][list:1e7upket]Και εξαιριτικα πλαισια φυσικα !!![/list:u:1e7upket][list:1e7upket]Aστο ρε lkar μη το παλευεις.Ο επομενος που θα τοποθετηθει θετικα για μια αλλη σχολη αυτοκινητων θα επεμβεις με την ειρωνικη σου διαθεση για να μας αποδειξεις τα ακριβως αντιθετα απο αυτα που λες τωρα......[/list:u:1e7upket]
Μόνο που δεν έχω παρωπίδες
alfa -compact