-
Michelin Primacy (όχι ΗΡ, τα παλιά) στην ίδια διάσταση. Για διαφορές δεν ξέρω να σου πω, πάντως θα είναι χαώδεις, γιατί απλά τα Primacy ήταν του εργοστασίου ...
-
Το αυτοκίνητο μου (Dodge Caliber) φοράει 17άρες ζάντες, μου πέρασε απ'το μυαλό να πάω σε 16άρες. Θα είναι καλύτερα; Τώρα είμαι σε διάσταση 216/60-17, αν πάω σε 16 ποιά θα πρέπει να είναι η νέα διάσταση; (σε ένα site που είδα στο θέμα με ζάντες, στις πρώτες σελίδες, τα 'νέα' νούμερα ήταν 225/65-16 και 205/65-16). Έκανα κάτι λάθος στους υπολογισμούς;
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Το αυτοκίνητο μου (Dodge Caliber) φοράει 17άρες ζάντες, μου πέρασε απ'το μυαλό να πάω σε 16άρες. Θα είναι καλύτερα; Τώρα είμαι σε διάσταση 216/60-17, αν πάω σε 16 ποιά θα πρέπει να είναι η νέα διάσταση; (σε ένα site που είδα στο θέμα με ζάντες, στις πρώτες σελίδες, τα 'νέα' νούμερα ήταν 225/65-16 και 205/65-16). Έκανα κάτι λάθος στους υπολογισμούς;δεν έχω ξαναδεί 216mm πέλμα...
αν πας σε 16άρες δύναται να μειωθεί το πέλμα κ να αυξηθεί το προφίλ. Δλδ το 205/70-16 φαίνεται καλό, για να μην μεταβληθεί η διάμετρος του τροχού συμπεριλαμβανομένου και του ελαστικού. Διαφορετικά θέλεις το 215/65-16. -
Προφανώς και έκανε λάθος ο άνθρωπος και εννοεί 215 ...
Φίλε Dodger, η σωστή διάσταση είναι όντως 215/65/16, αλλά πριν το κάνεις, σκέψου και το κόστος για τις νέες ζάντες ! -
Ευχαριστώ παιδιά, ναι, όντως 215 ήθελα να γράψω. Αν βρω κάτι σε 16, θα το τολμήσω, αν υπάρχουν βέβαια και ελαστικά στη διάσταση αυτή, αλλιώς παραμένω στη 215/60-17.
Και πάλι ευχαριστώ.
-
Για φίατ φούντο, σε διάσταση 165/70/14 σε χειμερινό έχουμε να προτείνουμε κάτι?
Δεν μας απασχολεί το χιόνι ιδιαίτερα, κάτι οικονομικό, η χρήση του αυτοκινητο΄δρομος, χαμηλές θερμοκρασίας ίσως λίγο χιόνι και βροχή -
φιλε μου πριν 2 μηνες στο ιδιο αυτοκινητο με το δικο σου, εβαλα TOYO VARIO V2 αλλα σε διασταση 185/60/14... το puntaki εχει αλλαξει εντελως συμπεριφορα,για να σπινιαρει πρεπει να το πιεσεις,φρεναρει χωρις να σερνεται,στριβει με ασφαλεια,και τα επιπεδα θορυβου του ειναι αρκετα χαμηλα,στα πολλα χιλιομετρα....σε νερο....δεν εχω καταφερει να το κανω ακομα να γλυστρισει....
-
Καλησπέρες
Θα προχωρήσω σε αλλαγή ελαστικών στο Fiesta Sport mk7.
Τα 'μανίσια' Hankook S1 Evo εν τέλει αποδείχθηκαν αξιοπρεπέστατα
αλλά ήρθε η ώρα τους πλέον.Οδήγηση περισσότερο σε πόλη,μετά εθνική και αρκετά συχνά εξορμήσεις σε τοπικές
ανηφορικές στροφοδιαδρομές.-Η 1η σκέψη είναι τα καινούργια Michelin Pilot Sport 3.
-Σαν εναλλακτική (φθηνότερη) τα Pirelli P Zero Nero.
-Η γνώμη του λαστιχά για τα (πολύ καλά) Conti SP 3 είναι
οτι είναι πολύ μαλακά και σε συνδυασμό με του καρόδρομους+σχετικά σκληρό 'πάτημα'
του Fiesta, καλό είναι να αποφεύγονται.Προσωπικά,ετοιμαζόμουν για τα Γλιστρελέν αύριο κιόλας,αλλά είπα
να έχω και καμιά περαιτέρω γνώμη.ΥΓ Διάσταση 195/45/R16 84V
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Για φίατ φούντο, σε διάσταση 165/70/14 σε χειμερινό έχουμε να προτείνουμε κάτι?
Δεν μας απασχολεί το χιόνι ιδιαίτερα, κάτι οικονομικό, η χρήση του αυτοκινητο΄δρομος, χαμηλές θερμοκρασίας ίσως λίγο χιόνι και βροχήContinental WinterContact TS 800, Dunlop SP Winter Response, Goodyear Ultragrip 7+και Vredestein Snowtrac 3. Εγώ δεν έχω ιδέα, από εδώ τα βρήκα ...
-
Σε 215/65/16 ειμαι αναμεσα σε michelin latitude tour HP, bf goodrich radial long trail με διαφορα τιμης περι του 100ρικου.
Και τα 2 ειναι κατα βαση ασφαλτινα 80-20. -
O Ολλανδός θα βάλει Ολλανδικά στο Ιταλικό κάρο
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
Το αυτοκίνητο μου (Dodge Caliber) φοράει 17άρες ζάντες, μου πέρασε απ'το μυαλό να πάω σε 16άρες. Θα είναι καλύτερα; Τώρα είμαι σε διάσταση 216/60-17, αν πάω σε 16 ποιά θα πρέπει να είναι η νέα διάσταση; (σε ένα site που είδα στο θέμα με ζάντες, στις πρώτες σελίδες, τα 'νέα' νούμερα ήταν 225/65-16 και 205/65-16). Έκανα κάτι λάθος στους υπολογισμούς;
αν πας σε 16άρες δύναται να μειωθεί το πέλμα κ να αυξηθεί το προφίλ. Δλδ το 205/70-16 φαίνεται καλό, για να μην μεταβληθεί η διάμετρος του τροχού συμπεριλαμβανομένου και του ελαστικού. Διαφορετικά θέλεις το 215/65-16.
Προφανώς και έκανε λάθος ο άνθρωπος και εννοεί 215 ...
Φίλε Dodger, η σωστή διάσταση είναι όντως 215/65/16, αλλά πριν το κάνεις, σκέψου και το κόστος για τις νέες ζάντες !Mε απλά ελληνικά, αν πάω από 17 σε 16 (215/60-17 σε 215/65-16) τι κερδίζω και τι χάνω;
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Mε απλά ελληνικά, αν πάω από 17 σε 16 (215/60-17 σε 215/65-16) τι κερδίζω και τι χάνω;ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ίσως να μπορέσεις να αντιληφθείς τα παρακάτω:
- θα έχεις ελαφρύτερο ελαστικό και ζάντα (αν δεν κάνεις πατάτα!) και με καλύτερη κατανομή του βάρους στην περιφέρεια του τροχού. Αυτό θα σου προσφέρει πιο εύκολη επιτάχυνση και επιβράδυνση αλλά και πιο εύκολο σπινάρισμα και μπλοκάρισμα. Και μικρότερη κατανάλωση.
- το πιο ψηλό προφίλ σημαίνει και πιο μαλακό σκελετό που σημαίνει άνεση, πιο απαλές αντιδράσεις και πιο φιλική συμπεριφορά αλλά και πιο αργές οπότε ίσως λίγο χειρότερο τιμόνι. Αφού θα παραμορφώνεται πιο πολύ το ελαστικό ίσως να υστερεί σε μέγιστη πρόσφυση σε στροφές και χειρότερο φρενάρισμα.
Οι παραπάνω διαφορές θα είναι πολύ μικρές, ίσως μάλιστα να είναι μικρότερες από τη διαφορά που θα έχεις δοκιμάζοντας ένα διαφορετικό μοντέλο ελαστικών. Επίσης καλό είναι τα φρένα σου να μην είναι τόσο μεγάλα που να μην χωράνε στη μικρότερη ζάντα (μην φοβάσαι δεν ισχύει για σένα)
-
Σ'ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Σε 215/65/16 ειμαι αναμεσα σε michelin latitude tour HP, bf goodrich radial long trail με διαφορα τιμης περι του 100ρικου.
Και τα 2 ειναι κατα βαση ασφαλτινα 80-20.Mια βοηθεια μεταξυ των 2?
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
ΚαλησπέρεςΘα προχωρήσω σε αλλαγή ελαστικών στο Fiesta Sport mk7.
Τα 'μανίσια' Hankook S1 Evo εν τέλει αποδείχθηκαν αξιοπρεπέστατα
αλλά ήρθε η ώρα τους πλέον.Οδήγηση περισσότερο σε πόλη,μετά εθνική και αρκετά συχνά εξορμήσεις σε τοπικές
ανηφορικές στροφοδιαδρομές.-Η 1η σκέψη είναι τα καινούργια Michelin Pilot Sport 3.
-Σαν εναλλακτική (φθηνότερη) τα Pirelli P Zero Nero.
-Η γνώμη του λαστιχά για τα (πολύ καλά) Conti SP 3 είναι
οτι είναι πολύ μαλακά και σε συνδυασμό με του καρόδρομους+σχετικά σκληρό 'πάτημα'
του Fiesta, καλό είναι να αποφεύγονται.Προσωπικά,ετοιμαζόμουν για τα Γλιστρελέν αύριο κιόλας,αλλά είπα
να έχω και καμιά περαιτέρω γνώμη.ΥΓ Διάσταση 195/45/R16 84V
σκεψου κ yokohama s drive μιας κ ειναι πιο φθηνα μαλλον απο εκει που σκεπτεσαι να τα παρεις
τα εχω σε 195/45/15 και ειναι απο τα καλυτερα που εχω δοκιμασει κ δεν υστερει στην βροχη.
ολα τα αλλα που λες κ εγω πιστευω οτι ειναι μια χαρα απλα ειναι πιο ακριβα κ εγω τουλαχιστον ή τουλαστιχον δεν θα εδινα τα επιπλεον χρηματα.παντως αυτα που ειχες, τα χανκοκ αν κ δεν εχω ιδια εμπειρια εχω ακουσει τα καλυτερα.
αλλα η πιο 'ανατρεπτικη' λυση θελοντας να εκμεταλλευτεις κ την τελευταια ικμαδα δυναμης σε ανηφοροδιαδρομες και να ελαφρυνεις την μη φερομενη μαζα κατι που βοηθα παντου ειναι να βαλεις μια δεκαπενταρα σιδερενια ή με τα λεφτα που θα γλυτωσεις σε 2 αλλαγες παιρνοντας 195/50/15 αντι για 195/45/16, αλουμινιου.
ουτως ή αλλως δυστυχως ή ευτυχως μεγαλα φρενα δεν εχεις οποτε βαζεις στην δεκαπενταρα ενα καλο περφορμανς λαστιχο με πολυ λιγοτερα λεφτα και εχεις το ιδιο φαρδος και πιο focused λαστιχο γιαυτο που θελεις.
κ 50ρι προφιλ αντι για 45 ναναι αμα βαλεις λαστιχα με σκληρο σκελετο οπως αυτα που προτεινω δεν θα χασεις σε αισθηση τιμονι κτλ
πχ ενα τετοιο http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m53b0s99p12942
που το εχω δοκιμασει κ ηταν οτι κοντινοτερο σε ημισκλικ εχω φορεσει
η ενα τετοιο
http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m12b0s662p59628τα καινουρια φιεστακια εχουν ενα τεραστιο αβανταζ γιατι ειναι εργοστασιακο το 195/50/15 οποτε κ με εξεφτελιστικα λιγα λεφτα συγκριτικα παντα μπορεις να βαλεις λαστιχαρες που σε αλλα της κατηγοριας θα πληρωνες ΠΟΛΛΑ λεφτα να βαλεις.
-
Τα λάστιχα τοποθετούνται αύριο.
Μιλάμε πάντα για Michelin Pilot Sport 3 σε διάσταση εργοστασιακή, 195/45/R16.
Η τιμή τους είναι απο γνωστό και ειλικρινά κοιτώντας στο Internet,τα παίρνω πιο φθηνάΓια τα Hankook ,απλά έγραψα το σχόλιο καθώς δυστυχώς οι περισσότεροι κάτοχοι Fiesta Sport
έσπευσαν να τα στείλουν στο πυρ το εξώτερον, καθώς δεν είχαν και αυτοί Potenza ή Pzero ή PC2 όπως άλλα
Fiesta Sport.Καταλαβαίνω το συλλογισμό σου για την 15άρα αλλά έχω 3 ενστάσεις :
α) έχε υπόψη οτι το Sport έχει πιο σκληρή ανάρτηση, 1cm χαμηλωμένη και ξεκινά απο 16άρα ζάντα και πάνω.
β) απο δύναμη, θα ζητούσα απλά 2-3 κιλάκια ροπής παραπάνω στις χαμηλές (1500->) καθώς
έτσι θα ήταν πιο ταιριαστό για τις διαδρομές που απολαμβάνω να οδηγώ.
Υπάρχει compressor kit αλλά μπαίνουμε σε βαθιά,πολύ βαθιά χωράφια μετά...
γ) σίγουρα δεν επηρεάζεται το εργοστασιακό στήσιμο του αυτοκινήτου απο μικρότερης διάστασης λάστιχο, απο
πλευράς τιμονιού,κρατήματος,φρεναρίσματος? Εννοώ,φτάνει απλά ο πιο σκληρός σκελετός του ελαστικού? -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Τα λάστιχα τοποθετούνται αύριο.Μιλάμε πάντα για Michelin Pilot Sport 3 σε διάσταση εργοστασιακή, 195/45/R16.
Η τιμή τους είναι απο γνωστό και ειλικρινά κοιτώντας στο Internet,τα παίρνω πιο φθηνά
//
Για τα Hankook ,απλά έγραψα το σχόλιο καθώς δυστυχώς οι περισσότεροι κάτοχοι Fiesta Sport
έσπευσαν να τα στείλουν στο πυρ το εξώτερον, καθώς δεν είχαν και αυτοί Potenza ή Pzero ή PC2 όπως άλλα
Fiesta Sport.Καταλαβαίνω το συλλογισμό σου για την 15άρα αλλά έχω 3 ενστάσεις :
α) έχε υπόψη οτι το Sport έχει πιο σκληρή ανάρτηση, 1cm χαμηλωμένη και ξεκινά απο 16άρα ζάντα και πάνω.
β) απο δύναμη, θα ζητούσα απλά 2-3 κιλάκια ροπής παραπάνω στις χαμηλές (1500->) καθώς
έτσι θα ήταν πιο ταιριαστό για τις διαδρομές που απολαμβάνω να οδηγώ.
Υπάρχει compressor kit αλλά μπαίνουμε σε βαθιά,πολύ βαθιά χωράφια μετά...
γ) σίγουρα δεν επηρεάζεται το εργοστασιακό στήσιμο του αυτοκινήτου απο μικρότερης διάστασης λάστιχο, απο
πλευράς τιμονιού,κρατήματος,φρεναρίσματος? Εννοώ,φτάνει απλά ο πιο σκληρός σκελετός του ελαστικού?οσο αναφορα το γ),η διασταση 195/50/15 ειναι παρομοια της 195/45/16 σε συνολικη διαμετρο και φυσικα λογω 195 ειναι κ τα δυο στο ιδιο φαρδος γιαυτο αλλωστε κ το φοραει η φορντ σε αλλα φιεστακια. οποτε δεν εχεις να φοβηθεις τπτ απο αυτο.
ισα ισα οι πιθανοτητες να ειναι πιο ελαφρυ το συνολο ζαντα λαστιχο ειναι πολυ μεγαλυτερες σε 15ρα.για το α) και παλι αν συγκρινεις τις διαστασεις θα δεις οτι απλα αμα βαλεις αυτο που λεω θα κοντυνεις το εργοστασιακο βημα 1% πραγμα αμελητεο για το στησιμο ενος μη αγωνιστικου αυτοκινητου αλλα κ κονταινοντας ισως να δεις κ μια διαφορα σε επιταχυνση λογω φυσικα και της παραδοχης που εκανα προηγουμενως για το ελαφρυτερο της 15ρας με 195/50/15
pecification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/Mile Difference
195/45-16 3.5in 11.5in 22.9in 72.0in 880 0.0%
195/50-15 3.8in 11.3in 22.7in 71.2in 889 -1.0%και για το β) δεν ξερω τι να προτεινω αλλα αυτο που σε κανει μαγκα στο βουνο ειναι η ροη στην οδηγηση κ πρεπει να εχεις μαθει να οδηγεις χωρις πολλη δυναμη για να καταλαβεις τι εννοω(micra 1.2 speaking) πραγμα πολυ πιθανο πογω καλου στησιματος-λιγου για τα δεδομενα μοτερ ή εστω κλιμακωσης κιβωτιου. εγω με τα ρεστα απο τα φθηνοτερα που προτεινω θα ταβαζα στην ακρη για καλυτερα τακκακια για να ισοφαρισω το ντεσαβανταζ της λιγοτερης ροης αερα στα φρενα λογω πιθανης σιδερενιας 15ρας(διυλιζωντας τον κωνωπα) κ θα ειχα θεωρω καλυτερο overall αποτελεσμα κ λογω εμπιστοσυνης στο φρενο ή ενα σετ μεταλλικα σωληνακια.
θα μου πεις βεβαια'και την 16ρα;'
εδω δεν μπορω να απαντησω κατι αλλα αμα βρεις στο μελλον εστω κ σιδερενιες κ μεταχειρισμενα ραλλυτζιδικα ή ημισλικ δοκιμασε κ μπορει να με θυμηθεις. -
Ευχαριστώ αδερφέ για την ανάλυση, θα το σκεφτώ για την επόμενη αλλαγή.
Αν και πρέπει να παραδεχτώ,οτι τα looks του και η τωρινή του απόδοση στο κράτημα/φρενάρισμα/αίσθηση
με αφήνουν αρκετά ικανοποιημένο.
(αυτούς τους καρόδρομους να μην είχαμε....)Μέχρι τώρα, τα σχόλια είναι θετικά.
Σαν καινούργιο λάστιχο κιόλας, υποστρέφει λιγότερο και είναι ακόμα πιο προοδευτικό όταν
παίζεις στο όριο.
Σημαντικά καλύτερη αίσθηση και ησυχία στην εθνική.Ανυπομονώ να το τεστάρω και σε βροχή.
ΥΓ τα Hankook πάντως ήταν πολύ καλά τελικά.
Είμαι σίγουρος οτι οι διαφορές είναι πολύ μικρές και θέλει
πολύ δυνατά αυτοκίνητα για να βγουν μεταξύ S1 Evo κ PS3. -
Επειδή το camskill.co.uk έχει αναφερθεί και άλλες φορές είναι ΟΚ σαν μαγαζί ;;;;
Μπορεί να παραγγείλει κάποιος άφοβα ;;;;Το θέμα είναι πως οι τιμές που έχει δεν παίζονται σε σχέση με Ελλάδα ακόμα και αν υπολογίσεις και τα μεταφορικά μαζί...
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]