Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT FORUM
    • 1
    • 2
    • 153
    • 154
    • 155
    • 156
    • 157
    • 270
    • 271
    • 155 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    5412
    71995
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης tsargy έγραψε:
      Νομίζω ότι χρειάζεσαι 'γάτο' ηλεκτρολόγο, καθ'ότι ολόκληρη η πλεξούδα, μαζί με τους εγκεφάλους, πάνε πακέτο και ακόμα και στο Πάντα με το 500 είναι διαφορετικές (ατιμη Siemens, ακόμα και εδώ έβαλες το χεράκι σου)...Πόσο μάλλον σε Πούντο...

      Φαντάσου ότι η μετατροπή στο Πάντα περιελάμβανε και αλλαγή πλεξούδας (είναι και ένας λόγος που δεν ρίσκαρα)

      Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι;
      Εδώ υπάρχουν Cinquecento με αυτόν τον κινητήρα.
      Τι μπορεί να πάει στραβά;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        charmak66 last edited by

        Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

        Τι μπορεί να πάει στραβά;

        τι μπορεί να πάει σωστά, θα ρωτούσα εγώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          saxon_747 last edited by

          Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

          Νομίζω ότι χρειάζεσαι 'γάτο' ηλεκτρολόγο, καθ'ότι ολόκληρη η πλεξούδα, μαζί με τους εγκεφάλους, πάνε πακέτο και ακόμα και στο Πάντα με το 500 είναι διαφορετικές (ατιμη Siemens, ακόμα και εδώ έβαλες το χεράκι σου)...Πόσο μάλλον σε Πούντο...

          Φαντάσου ότι η μετατροπή στο Πάντα περιελάμβανε και αλλαγή πλεξούδας (είναι και ένας λόγος που δεν ρίσκαρα)

          Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι;
          Εδώ υπάρχουν Cinquecento με αυτόν τον κινητήρα.
          Τι μπορεί να πάει στραβά;

          Οπως λεει και ο tsargy , αμα βρεις 'γατο' ηλεκτρολογο, εχεις λιγοτερες πιθανοτητες να παει κατι στραβα.
          Εαν θες να παρει μερικα αλογακια υπαρχουν πιο καλες και δοκιμασμενες λυσεις και φυσικα πιο οικονομικες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

            Εαν θες να παρει μερικα αλογακια υπαρχουν πιο καλες και δοκιμασμενες λυσεις και φυσικα πιο οικονομικες.

            Όπως;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              saxon_747 last edited by

              Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

              Εαν θες να παρει μερικα αλογακια υπαρχουν πιο καλες και δοκιμασμενες λυσεις και φυσικα πιο οικονομικες.

              Όπως;

              Eκκεντροφοροι απο Punto Sporting MK1 1.2 16v*
              Φιλτρο
              Ροικη & κατεβασμα 3/10
              ΕCU remap

              Σχετικά οικονομική βελτίωση (

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Φαίνεται ενδιαφέρον για ένα πρώτο βήμα.

                Μήπως ξέρεις τι παίζει μετά με την κατανάλωση;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  saxon_747 last edited by

                  Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
                  Φαίνεται ενδιαφέρον για ένα πρώτο βήμα.

                  για πρωτο και τελευταιο.
                  Αν μετα απο αυτο θελεις 'κατι παραπανω' πρεπει να ξοδεψεις αρκετα €...

                  Μήπως ξέρεις τι παίζει μετά με την κατανάλωση;

                  Οσο να'ναι, ανεβαινει, περιπου στα επιπεδα του Punto MK2b 1.4 με τα 95 αλογα.
                  Αλλα παιζει και με τον τροπο που οδηγας...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

                    Φαίνεται ενδιαφέρον για ένα πρώτο βήμα.

                    για πρωτο και τελευταιο.
                    Αν μετα απο αυτο θελεις 'κατι παραπανω' πρεπει να ξοδεψεις αρκετα €...

                    Μήπως ξέρεις τι παίζει μετά με την κατανάλωση;

                    Οσο να'ναι, ανεβαινει, περιπου στα επιπεδα του Punto MK2b 1.4 με τα 95 αλογα.
                    Αλλα παιζει και με τον τροπο που οδηγας...

                    1. Για πρώτο πριν την αλλαγή κινητήρα...

                    2. Μια χαρά είναι αν ανεβαίνει μόνο τόσο.

                    Άλλη ερώτηση:
                    Τα HGT εβγαίναν από την αρχή με ESP ή μπήκε με το το facelift;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      koubeast last edited by

                      Πούλα το δικό σου και πάρε κατευθείαν ένα HGT να μην μπλέκεις με μετατροπές

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης koubeast έγραψε:
                        Πούλα το δικό σου και πάρε κατευθείαν ένα HGT να μην μπλέκεις με μετατροπές

                        Δε θέλω να βάλω κινητήρα από HGT.
                        Τ-Jet θέλω να βάλω.

                        Η ερώτηση για το HGT είναι ξεκάρφωτη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          koubeast last edited by

                          Ααα μάλιστα, το χοντραίνεις το παιχνίδι δηλαδή Το κόστος όμως δε θα ξεπεράσει το να αγόραζες ένα T-jet και να πουλούσες το δικό σου; Άσε που θα έχεις και πιο νέο αυτοκίνητο, με πιο σύγχρονο πλαίσιο κλπ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Δε νομίζω να το ξεπεράσει, τουλάχιστον κατά πολύ...

                            Απλά μου αρέσει το Punto μου. Σίγουρα δεν είναι και ότι πιο λογικό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
                              Δε νομίζω να το ξεπεράσει, τουλάχιστον κατά πολύ...

                              Απλά μου αρέσει το Punto μου. Σίγουρα δεν είναι και ότι πιο λογικό.

                              Τι φρένα φοραει το δικό σου ;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Αν θυμάμαι καλά δίσκους 257 μπροστά και φυσικά ταμπούρα πίσω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stefan147 last edited by

                                  ΜκΙΙ είναι?? Τ-jet σε MkII?? Ενδιαφέρον...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    Και Εγώ προτείνω την αγορά t-jet...
                                    Είναι καλή βάση για μπόλικα άλογα ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      saxon_747 last edited by

                                      Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

                                      1. Για πρώτο πριν την αλλαγή κινητήρα...

                                      2. Μια χαρά είναι αν ανεβαίνει μόνο τόσο.

                                      Άλλη ερώτηση:
                                      Τα HGT εβγαίναν από την αρχή με ESP ή μπήκε με το το facelift;

                                      H αλλαγη κινητηρα σε αυτο το αμαξι προυποθετει πολυ δουλεια και γνωσεις και η πιθανοτητα να μη δουλεψει σωστα ειναι μεγαλη. Επιπλεον το κοστος ειναι μεγαλο αφου θα χρειαστεις αναβαθμιση και σε φρενα, αναρτησεις κτλ.
                                      Εαν μαλιστα εχεις και το 6ταχυτο, πρεπει αργα η γρηγορα να ψαξεις και σασμαν...

                                      Το ΗGT ειχε ESP μετα το fl.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Δε διαφωνώ. Τα γνωρίζω ήδη αυτά. Σε κάθε τέτοια αλλαγή υπάρχουν αυτά τα προβλήματα πιστεύω.

                                        Αλλά είμαι αισιόδοξος μιας και ελπίζω λόγω παλαιότητας τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά να μην είναι τόσο πολύπλοκα.
                                        Άλλωστε αν γίνει κάτι πιθανότατα θα γίνει μετά το καλοκαίρι. Έχω χρόνο να το ψάξω να δω τι παίζει.

                                        Αλλιώς θα πάρω μηχανή...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          charmak66 last edited by

                                          Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

                                          Αλλιώς θα πάρω μηχανή...

                                          Eγώ αυτό θα κάνω, αφού με βλέπω να ξεμένω με τον κουβά.

                                          Μέχρι τότε ίσως να μπει κάνα αμορτισέρι τση προκοπής. αν βρεθεί κάτι καλό μέχρι 5-6 κατοστάρικα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            milanezos last edited by

                                            Περαιτερω μειωση ρύπων από την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία
                                            Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Group Automobiles Hellas, Enrico Atanasio, τόνισε ότι η Fiat είναι η πιο φιλική προς το περιβάλλον αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη, η οποία στηρίζει την οικολογική στρατηγική της σε τρεις άξονες.

                                            Πρώτον στην ανάπτυξη κινητήρων νέας τεχνολογίας, δεύτερον στη χρήση εναλλακτικών καύσιμων και τρίτον στην ευαισθητοποίηση των οδηγών προτρέποντάς τους να οδηγούν πιο οικολογικά και κατά συνέπεια πιο οικονομικά.

                                            Υπενθυμίζουμε ότι από το 2007 ο όμιλος Fiat είναι στην κορυφή των κατασκευαστών επιτυγχάνοντας το χαμηλότερο μέσο όρο εκπομπών CO2 για τα πωληθέντα αυτοκίνητα.

                                            Ακόμη δείγμα της δέσμευσης του ομίλου για βιώσιμη κινητικότητα αποτελεί ο κινητήρας TwinAir, ο οποίος είναι ο πιο οικολογικός κινητήρας βενζίνης στον κόσμο με ελάχιστες εκπομπές CO2 μόνο 95 g/km.

                                            «Με δεδομένο ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα παραμείνουν η κυρίαρχη τεχνολογία τουλάχιστον έως το 2030 και λαμβάνοντας υπόψη ότι το φυσικό αέριο αποτελεί σήμερα τη μόνη ρεαλιστική εναλλακτική λύση στο πετρέλαιο, η Fiat Powertrain Technologies συνεχίζει να εξελίσσει κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου και φυσικού αερίου με στόχο την περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2 και ταυτόχρονα την ελαχιστοποίηση των εκπομπών βλαβερών ρύπων».

                                            «Στο κοντινό μέλλον, η εφαρμογή ενός μικρού υβριδικού συστήματος προώσεως που θα προκύπτει από το συνδυασμό ενός βενζινοκινητήρα μικρού κυβισμού, όπως ο πρόσφατος TwinAir, με υβριδική μετάδοση διπλού συμπλέκτη, θα μπορούσε να αποτελεί μια λύση περιβαλλοντολογικά χρήσιμη και οικονομικά αποδεκτή για μικρά αυτοκίνητα πόλης» δηλώνει ο Κωνσταντίνος Bαφείδης, διευθυντή Τμήματος Συστημάτων Μετάδοσης και Εναλλακτικών Μορφών Κίνησης της Fiat Powertrain Technologies (FPT).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 155
                                            • 156
                                            • 157
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 155 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr