ψηφισα το ραλλυ γιατι τα προβληματα του ειναι φθηνα κ γνωστα, μου αρεσει περισσοτερο το μοτερ του κ αν το εξαρι σταθει στο υψος των περιστασεων (λιγες αλλαγες λογω ροπης αλλα οταν θες να την βαλεις να μπαινει χωρις τσιριμονιες) θεωρω οτι κλεβει εκκλησιες.
τα τριδυμα κ μονο λογω μη δυνατοτητας απενεργοποιησης του esp και της υπαρξης dsg αποκλειστικα θα τα απεκλεια.(οχι οτι στα χειροκινητα βαγκ ειναι καλυτερα διοτι αμα δεν μπορεις να δινεις γκαζι για να συγχρονισεις ενω πατας φρενο καλυτερα αυτοματο, υποβραχιονιο, cruise controll και roadhouse blues στο εξαδρομο πολυ καλο ηχοσυστημα)
βεβαια αντικειμενικος δεν μπορω να ειμαι γιατι αν κ εχω δει τα τριδυμα στις ιδιες συνθηκες θεωρω οτι το rc που ειχαν (βλ gti της χρονιας) πολυ ικανοτερο των rallye κ gt
με λιγα λογια αν κ ψηφισα το ραλλυ προτεινω το rc
βλεποντας τον ρου της συζητησης λεω να το ψαξεις να δεις ποσο μακρυα ειναι η εκτη του ραλλυ. αν ειναι αντιστοιχη των βαγκαναθρεμενων τοτε θεωρω κ λογω μεταξονιου το ραλλυ καλυτερο γκραντ τουρερ(αν κ ο τιτλος ειναι Aγορά καινούργιου μικρού GTI )