-
'Our main aim today was to clinch second place in the constructors' world championship, and we did that comfortably,' said Button.
http://en.espnf1.com/abudhabi/motorspor ... 34337.html
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
'Our main aim today was to clinch second place in the constructors' world championship, and we did that comfortably,' said Button.http://en.espnf1.com/abudhabi/motorspor ... 34337.html
Ε αφού για το πρωτάθλημα οδηγών δεν υπήρχε καμία σχεδόν πιθανότητα, τι ήθελες να πει;
-
Martin Whitmarsh:
That hefty points haul more than consolidated our second position in the constructors’ world championship and indeed lifted us to a comfortable 58 points clear of our friends at Ferrari, who, as is so often the case, took the battle to us again this year. We’re delighted to have beaten them in 2010; let battle commence again in 2011!”
http://www.formula1.com/news/headlines/ ... 11537.html
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
We’re delighted to have beaten them in 2010Συμφωνώ μαζί του. Χαίρομαι πολύ που τα φεραράκια τρώνε τη σκόνη μας.
-
Ο χρήστης fn1m έγραψε:
We’re delighted to have beaten them in 2010
Συμφωνώ μαζί του. Χαίρομαι πολύ που τα φεραράκια τρώνε τη σκόνη μας.
να δω supercar red bull και τι στον κοσμο
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
17 φάσκελα θέλουν αλλά τέσπα...Εχεις ακουσει ποτε για ομαδικο πνευμα? Σαν ομαδα κερδιζουνε, σαν ομαδα χανουμε? Γιατι μην μου πεις οτι ο Alonso εχασε το πρωταθλημα φετος λογω της ομαδας...
Ξερω οτι βγαινω εκτος και συγνωμη αλλα μερικα πραγματα δεν μπορω να τ αφησω ασχολιαστα.
-
Στην πρώτη (από πολλές) στραβή και οι 'Αλονσικοί' τα ρίχνουν στους 'Φερραρικούς' και τούμπαλιν. Απ' όσο θυμάμαι αυτό συνέβει σε όλες τις ομάδες του Ιθπανού (πλην Minardi) οπότε αναμένω τα επόμενα επεισόδια με πολύ ενδιαφέρον.
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Στην πρώτη (από πολλές) στραβή και οι 'Αλονσικοί' τα ρίχνουν στους 'Φερραρικούς' και τούμπαλιν. Απ' όσο θυμάμαι αυτό συνέβει σε όλες τις ομάδες του Ιθπανού (πλην Minardi) οπότε αναμένω τα επόμενα επεισόδια με πολύ ενδιαφέρον.Δεν θελω να βιαστω αλλα κατι μου ειχαν πει για τους οπαδους του Alonso... Ελπιζω ολοι αυτοι να μην επαληθευτουν...
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Στην πρώτη (από πολλές) στραβή και οι 'Αλονσικοί' τα ρίχνουν στους 'Φερραρικούς' και τούμπαλιν. Απ' όσο θυμάμαι αυτό συνέβει σε όλες τις ομάδες του Ιθπανού (πλην Minardi) οπότε αναμένω τα επόμενα επεισόδια με πολύ ενδιαφέρον.
Δεν θελω να βιαστω αλλα κατι μου ειχαν πει για τους οπαδους του Alonso... Ελπιζω ολοι αυτοι να μην επαληθευτουν...
Για πε για πε...
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
17 φάσκελα θέλουν αλλά τέσπα...
Εχεις ακουσει ποτε για ομαδικο πνευμα? Σαν ομαδα κερδιζουνε, σαν ομαδα χανουμε? Γιατι μην μου πεις οτι ο Alonso εχασε το πρωταθλημα φετος λογω της ομαδας...
Ξερω οτι βγαινω εκτος και συγνωμη αλλα μερικα πραγματα δεν μπορω να τ αφησω ασχολιαστα.
Άν στο πρώτο μισό της χρονιάς είχε αποφύγει μια σειρά από λάθη,που για τα δεδομένα του ήταν πολλά,θα μπορούσε να το έχει κερδίσει,ακόμα και μετά το χθεσινό φιάσκο.
Το γεγονός όμως ότι έφτασε να διεκδικεί το πρωτάθλημα ως το τέλος, με αυτό το μονοθέσιο και αυτή την ομάδα πίσω του,πρέπει να του πιστωθεί ως προσωπικό επίτευγμα.Καλώς ή κακώς..... ο Alonso είναι αυτός που φέτος αποτέλεσε την αιχμή του δόρατος,για να μην πω ότι ήταν η ίδια η Ferrari.Το δίπολο αλονσικοί (με την έννοια αυτών που τον ακολουθούν ανεξαρτήτως ομάδας)-φερραρικοί,δεν με αφορά.
Το γεγονός όμως ότι πολλοί φίλοι της Ferrari έφτασαν στο σημείο να χαρούν με την απώλεια του τίτλου,επειδή δεν συμπαθούν τον ισπανό (λες και ο Schumacher ήταν πιο συμπαθής ή αθλητικός και λιγότερο υπερόπτης και υπερφίαλος σε δηλώσεις),είναι μάλλον προβληματικό.....Προσωπικά και ανεξάρτητα του τι πιστεύω για την αξία του ή τον χαρακτήρα του,υποστηρίζω τον Alonso γιατί κρατάει έναν ρόλο:αυτόν του πιλότου της Ferrari.Και μέσω αυτού του ρόλου πρέπει να κάνει το μονοθέσιο να νικάει και για λογαριασμό του και για λογαριασμό της ομάδας (γιατί αρκετές παπαριές γράφτηκαν περί της απολύτου προτεραιότητας σε σημασία του τίτλου κατασκευαστών).
Εφόσον λοιπόν έχει έναν ρόλο,αυτός,όπως όλοι οι ρόλοι είναι προσωρινός και ευμετάβλητος.Εμένα όμως μου αρκεί.
Σαν προσωπικότητα ή χαρακτήρας έχει μικρή σημασία αν μου αρέσει ή όχι....όπως το ίδιο ακριβώς ίσχυε για τον Schumacher. -
κερδιζουμε σαν ομαδα
χανουμε σαν ομαδα
μερικοι απλα το εχουν ξεχασει αυτο.. -
Αυτοι που αποκαλουν τους εαυτους τους υποστηρικτες της Ferrari και χαρηκαν που ο Alonso εχασε τον τιτλο τοτε προφανως και δεν ειναι υποστηρικτες της Ferrari γιατι ο Alonso ειναι κομματι της ομαδας.
Αλλα δεν εφτασε εκει που εφτασε λογω του χαρακτηρα του. Αν η ομαδα δεν ειχε δουλεψει τοσο σκληρα να φερει updates ο Alonso δεν θα ηταν ποτε σε αυτη την θεση. Οποτε τ ολο comeback ηταν ομαδικη προσπαθεια!
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Προσωπικά...υποστηρίζω τον Alonso γιατί κρατάει έναν ρόλο:αυτόν του πιλότου της Ferrari...Και όπως έχεις ΠΟΛΥ σωστά πει...κρατάει και τα κλειδιά του Maranello.
-
Τον έκαναν θυρωρό τώρα δηλαδή;
Ας διώξουν τη μικρή Σπανιόλα και ας πάρουν τον Adrian Newey! Αυτός είναι σίγουρη επένδυση!!!
-
Θα το οδηγήσεις εσύ το υπερ-κατασκεύασμα του Νewey?
-
Ένα σωρό καλοί πιλότοι υπάρχουν που με ένα τέτοιο μονοθέσιο θα έπαιρναν πρωτάθλημα. Απλά τα πολλά λεφτά θα πηγαίναν στον Έντριαν και όχι στον οδηγό.
-
Πάρε τον Σουτιλ τότε να στο σηκώσει με το υπερ-σουπερ-ατού-niewey-μονοθέσιο, αφού το μηχάνημα τα κάνει όλα μόνο του.
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Αυτοι που αποκαλουν τους εαυτους τους υποστηρικτες της Ferrari και χαρηκαν που ο Alonso εχασε τον τιτλο τοτε προφανως και δεν ειναι υποστηρικτες της Ferrari γιατι ο Alonso ειναι κομματι της ομαδας.Αλλα δεν εφτασε εκει που εφτασε λογω του χαρακτηρα του. Αν η ομαδα δεν ειχε δουλεψει τοσο σκληρα να φερει updates ο Alonso δεν θα ηταν ποτε σε αυτη την θεση. Οποτε τ ολο comeback ηταν ομαδικη προσπαθεια!
Δεν ειδα να τον ακολουθει ομως και ο Μασσα πουθενα μετα τα updates..Οποτε πιο πολυ ειναι θεμα Αλονσο και λιγοτερο updates...
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Αυτοι που αποκαλουν τους εαυτους τους υποστηρικτες της Ferrari και χαρηκαν που ο Alonso εχασε τον τιτλο τοτε προφανως και δεν ειναι υποστηρικτες της Ferrari γιατι ο Alonso ειναι κομματι της ομαδας.
Αλλα δεν εφτασε εκει που εφτασε λογω του χαρακτηρα του. Αν η ομαδα δεν ειχε δουλεψει τοσο σκληρα να φερει updates ο Alonso δεν θα ηταν ποτε σε αυτη την θεση. Οποτε τ ολο comeback ηταν ομαδικη προσπαθεια!
Δεν ειδα να τον ακολουθει ομως και ο Μασσα πουθενα μετα τα updates..Οποτε πιο πολυ ειναι θεμα Αλονσο και λιγοτερο updates...
Ειναι και τα δυο ακριβως το ιδιο Γιωργο! Χωρις τα updates ο Alonso δεν θα ηταν εκει και χωρις τον Alonso δεν θα διεκδηκουσαμε πρωταθλημα. Εχουν περασει οι εποχες που ο οδηγος επαιζε μεγαλυτερο ρολο απο το μονοθεσιο.
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Ειναι και τα δυο ακριβως το ιδιο Γιωργο! Χωρις τα updates ο Alonso δεν θα ηταν εκει και χωρις τον Alonso δεν θα διεκδηκουσαμε πρωταθλημα. Εχουν περασει οι εποχες που ο οδηγος επαιζε μεγαλυτερο ρολο απο το μονοθεσιο.
O rly? Alonso: 252 points, Massa: 144 points
Οδηγών ή κατασκευαστών.