-
Δεν ειναι αναγκη να παρεις το twincharged Τiguan αν αυτο σε φοβιζει...Και με το απλο turbo με τα 122 πιο σβελτος θα εισαι απο Xtrail ...
Για να καταλαβω τελος παντων κι εγω που ειμαι προκατειλημενος, καταληγεις σε SUV λογω ανεσης αναρτησης και χωρου...? -
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Αν τα κυβικα δεν ειναι προβλημα τοτε KUGA διλιτρο ντιζελ αν επισης και το πετρελαιο δεν ειναι προβλημα.Παντος απο τη λιστα θα εβλεπα η το insignia η το tiguan.Ντιζελ δεν γίνεται λόγω της νομοθεσίας (δεν το θέλω μόνο για βουνά και χωριά αλλά και για ταξίδια σε Αθήνα,Θεσ/νίκη κλπ)
Το Kuga είναι επίσης μικρότερο σε χώρους και απ΄ότι έχω ακούσει 'μακριά από ford' λόγω κακών εμπειριών.
Και είναι και πολύ ακριβότερο -
Ο χρήστης grak έγραψε:
Αν τα κυβικα δεν ειναι προβλημα τοτε KUGA διλιτρο ντιζελ αν επισης και το πετρελαιο δεν ειναι προβλημα.Παντος απο τη λιστα θα εβλεπα η το insignia η το tiguan.
Το insingia είναι εξαιρετικό, αλλά δεν είναι του στυλ μου. Δηλαδή μπήκα μέσα και δεν ένιωσα άνετα με όλα τα φουτουριστικά γύρω μου και το γενικότερο σουλούπι του. Ασε που έφαγα 2 φορές το κεφάλι μου όταν πήγα να καθήσω στο πίσω κάθισμα - πολύ χαμηλωμένο τελείωμα του σασί ρε παιδιά... Αν δεν έχεις το μυαλό σου και είσαι πάνω από 1.80, οι πονοκέφαλοι από κεφαλιές θα είναι μόνιμο πρόβλημα...
Oντως ειναι χαμηλο αμαξι αλλα δεν παυει να ειναι ομορφο αλλα απο οτι βλεπω η καψα σου ειναι να αγορασεις τζιπακι οπως εχει και ο πατερας μου. Παντος στη θεση σου η Kuga θα αγοραζα μιας και δε μ'αρεσει ΚΑΘΟΛΟΥ το x-trail και εχω μπει μια φορα μεσα δε μου φανηκε και ποιοτικο, η το tiguan που θα εχεις πολυ χαμηλα τελοι κυκλοφοριας και φυσικα χαμηλωτερη καταναλωση απο το διλιτρο αλλα αμα το πατας θα εχεις ιδιες.
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Δεν ειναι αναγκη να παρεις το twincharged Τiguan αν αυτο σε φοβιζει...Και με το απλο turbo με τα 122 πιο σβελτος θα εισαι απο Xtrail ...
Για να καταλαβω τελος παντων κι εγω που ειμαι προκατειλημενος, καταληγεις σε SUV λογω ανεσης αναρτησης και χωρου...?Αν τελικά καταλήξω, ναι.
Επίσης, στην αντιπροσωπεία VW του νομού μου όπου πήγα να δω και το Tiguan, μου είπαν απλά ότι 'λυπούνται αλλά δεν το έχουν και μπορούσαν να μου δώσουν ένα φυλλάδιο ' ενώ στη Nissan έδωσαν την εντύπωση πολύ πιο επαγγελματιών.
Δεν αναφέρω νομό - δεν θέλω να καρφώσω κανέναν. -
Ο χρήστης grak έγραψε:
Αν τα κυβικα δεν ειναι προβλημα τοτε KUGA διλιτρο ντιζελ αν επισης και το πετρελαιο δεν ειναι προβλημα.Παντος απο τη λιστα θα εβλεπα η το insignia η το tiguan.
Ντιζελ δεν γίνεται λόγω της νομοθεσίας (δεν το θέλω μόνο για βουνά και χωριά αλλά και για ταξίδια σε Αθήνα,Θεσ/νίκη κλπ)
Το Kuga είναι επίσης μικρότερο σε χώρους και απ΄ότι έχω ακούσει 'μακριά από ford' λόγω κακών εμπειριών.
Και είναι και πολύ ακριβότεροΚαλα ενταξει αυτα ειναι σχετικα μιας και με ντιζελ εχω μπει πολλες φορες με τον πατερα μου αλλα κανεις δεν μας εχει πει τιποτα.Τωρα για το Kuga εχω διαβασει πως ειναι πολυ καλο τζιπακι και για παραπονα μονο μια φορα εχω ακουσει.Τωρα αυτη ειναι επιλογη σου δεν ειμαι εγω στη τσεπη απλα τη γνωμη μου ανεφερα.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Αν τα κυβικα δεν ειναι προβλημα τοτε KUGA διλιτρο ντιζελ αν επισης και το πετρελαιο δεν ειναι προβλημα.Παντος απο τη λιστα θα εβλεπα η το insignia η το tiguan.
Ντιζελ δεν γίνεται λόγω της νομοθεσίας (δεν το θέλω μόνο για βουνά και χωριά αλλά και για ταξίδια σε Αθήνα,Θεσ/νίκη κλπ)
Το Kuga είναι επίσης μικρότερο σε χώρους και απ΄ότι έχω ακούσει 'μακριά από ford' λόγω κακών εμπειριών.
Και είναι και πολύ ακριβότεροΚαλα ενταξει αυτα ειναι σχετικα μιας και με ντιζελ εχω μπει πολλες φορες με τον πατερα μου αλλα κανεις δεν μας εχει πει τιποτα.Τωρα για το Kuga εχω διαβασει πως ειναι πολυ καλο τζιπακι και για παραπονα μονο μια φορα εχω ακουσει.Τωρα αυτη ειναι επιλογη σου δεν ειμαι εγω στη τσεπη απλα τη γνωμη μου ανεφερα.
Σίγουρα είναι σχετικά - κανένα πρόβλημα.
Σ'ευχαριστώ για την γνώμη σου. -
Ο χρήστης grak έγραψε:
Φίλε, σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες, πες μου σε παρακαλώ τί είναι το f/l ?Facelift. Μερική αλλαγή. Μια ενδιάμεση μικρή ανανέωση ενός μοντέλου πριν την ολική αντικατασταση.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Φίλε, σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες, πες μου σε παρακαλώ τί είναι το f/l ?
Facelift. Μερική αλλαγή. Μια ενδιάμεση μικρή ανανέωση ενός μοντέλου πριν την ολική αντικατασταση.
OK ευχαριστώ. Δεν είμαι τόσο άσχετος, γνωρίζω τί είναι το facelift, απλά το f/l δεν ήξερα
-
Επίσης, ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας για τις ζάντες. Το x-trail στο οποίο αναφέρομαι έχει 16άρες alu. Πέρα από το οπτικό αποτέλεσμα που για μένα είναι εντάξει, τί θεωρείται καλύτερο μικρότερες ή μεγαλύτερες ?
Για παράδειγμα ένας γνωστός μου έχει το Honda CRV με 19άρες - πράγμα που θεωρώ υπερβολικό... -
Ο χρήστης grak έγραψε:
Επίσης, ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας για τις ζάντες. Το x-trail στο οποίο αναφέρομαι έχει 16άρες alu.Μπορεί και με μεγαλύτερες αλλά ... μην τις αλλάξεις. Είναι πολύ όμορφες οι 5μπρατσες που έχει. Αφήνουν ένα μεγαλύτερο κενό στους θόλους αλλά είναι ομορφότερες απο τις κλασικές 17άρες.
Οι 16άρες.
Οι 17άρες.
![](http://i.ebayimg.com/15/!!tKRNugCG0~$(KGrHqMOKnQEy1!dw1q8BM3RnrD1mg~~_19.JPG) -
Σ'ευχαριστώ για την απάντηση και τις συγκριτικές φωτογραφίες.
-
Ο χρήστης grak έγραψε:
Επίσης, παρακαλώ (και επαναλαμβάνω συνέχεια - sorry αν σας πρήζω) πείτε για προβλήματα αν έχετε ακούσει σχετικά.Έχει ένα θεματάκι λόγω του τύπου συμπλέκτη που χρησιμοποιεί ο οποίος παρέχει κάποια θετικά σε σχέση με το τα κλασικά συστήματα συμπλέκτη άλλα σε περίπτωση μεγάλης καταπόνησης (να χωθείς σε άμμο πχ) είναι πιο ευπαθής. Σε κανονικές συνθήκες και φυσιολογικές καταπονήσεις δεν έχει οποιοδήποτε πρόβλημα
Και σε μένα η τιμή μου φαίνεται μια χαρά. Χτύπα το
-
Μονο να προσεξεις λιγο ποτε κατασκευαστηκε, και πριν το παραλαβεις ελεγξε το για τυχον φθορες!!
Τωρα το σκεφτηκα αυτο γιατι διαβασα σε αλλο θεμα για αυτοκινητα που μενουν καιρο απουλητα, τριγυρνουν απο δω κι απο κει και στο τελος τα δινουν πολυ χαμηλα για να φυγουν!! Δεν το λεω για να σε αγχωσω, αλλα ψαξτο λιγο
-
Ο χρήστης gansan έγραψε:
Επίσης, παρακαλώ (και επαναλαμβάνω συνέχεια - sorry αν σας πρήζω) πείτε για προβλήματα αν έχετε ακούσει σχετικά.
Έχει ένα θεματάκι λόγω του τύπου συμπλέκτη που χρησιμοποιεί ο οποίος παρέχει κάποια θετικά σε σχέση με το τα κλασικά συστήματα συμπλέκτη άλλα σε περίπτωση μεγάλης καταπόνησης (να χωθείς σε άμμο πχ) είναι πιο ευπαθής. Σε κανονικές συνθήκες και φυσιολογικές καταπονήσεις δεν έχει οποιοδήποτε πρόβλημα
Και σε μένα η τιμή μου φαίνεται μια χαρά. Χτύπα το
Σε παρακαλώ, επειδή τέτοια θέματα/προβλήματα ψάχνω, γράψε ό,τι λεπτομέρειες ξέρεις γι'αυτό το 'πρόβλημα'.
Πώς συμβαίνει δηλαδή, αν μπω σε άμμο ή σε λάσπη τραβάει ο συμπλέκτης άμμο ή λάσπη ?
Και τί ζημιά προκαλείται, είναι κάτι που κοστίζει πολύ ?
Είμαι άσχετος από τεχνικά, σε παρακαλώ αν μπορείς γράψτα απλά.
Και αν υπάρχουν και άλλα θέματα που πρέπει να προσέξω ή που θα πρέπει να με αποτρέψουν από το να πάρω το xtrail.
Ευχαριστώ. -
Δεν ήταν θέμα με τον συμπλέκτη, λάθος έγραψα, είχε να κάνει με το βολάν. Βρήκα το θέμα στο οποίο είχε αναφερθεί
viewtopic.php?f=10&t=40257Δεν είναι θέμα που θα πρέπει να σε ανησυχεί εκτός και αν περιμένεις από το xtrail να έχει τις εκτός δρόμου δυνατότητες και δυνατότητες ρυμούλκησης του Patrol
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Δεν ειναι αναγκη να παρεις το twincharged Τiguan αν αυτο σε φοβιζει...Και με το απλο turbo με τα 122 πιο σβελτος θα εισαι απο Xtrail ...
Για να καταλαβω τελος παντων κι εγω που ειμαι προκατειλημενος, καταληγεις σε SUV λογω ανεσης αναρτησης και χωρου...?Απο που προκύπτει αυτό?
Αν είδα σωστά xtrail και tiguan είναι στα ίδια περίπου κιλα, το xtrail όμως βγάζει 140 άλογα...Επίσης (ως πρωην κάτοχος xtrail και νυν κάτοχος Qashqai) θα πρότεινα να δείς και την περίπτωση 2λιτρου 4κίνητου Qashqai:
Είναι πιο προσανατολισμένο προς άσφαλτο (που απο οτι κατάλαβα θα κινείσαι στο 99% των περιπτώσεων) η τετρακίνηση του θα σε πάει (διαπιστωμένα!) σε όλα αυτά που ζητάς και πολύ πολύ παρα πέρα, αλλά είναι και πιο συμαζεμένο σε διαστάσεις γιατην καθημερινότητα. Απο θέμα χώρων αποσκευών, δεν ξέρω τι λένε οι αριθμοι αλλά οι χώροι του qashqai είναι πρακτικότατοι! -
Πρωτα απο ολα το Tiguan δε βγαινει με 122.Δευτερον δεν υπαρχει κανενα προβλημα με τον κινητηρα και θυμαμαι ειχα καει με ενα θεμα να λεω οχι και οχι.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Πρωτα απο ολα το Tiguan δε βγαινει με 122.Δευτερον δεν υπαρχει κανενα προβλημα με τον κινητηρα και θυμαμαι ειχα καει με ενα θεμα να λεω οχι και οχι.http://www.volkswagen.gr/media/country/ ... tiguan.pdf, πρώτη στήλη....
-
Ε τοτε πρεπει να ειναι η καινουρια εκδοση με start stop.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Ε τοτε πρεπει να ειναι η καινουρια εκδοση με start stop.Είναι καινούρια έκδοση, 2κίνητη με τα 122ΗΡ και με τιμές καταλόγου €23.800 και €24.750.
Προσωπικά πάντως αν ήμουν κάτοικος επαρχίας θα έβλεπα το Mitsubishi ASX 1,8 diesel. Ολοκαίνουριο αυτοκίνητο με ωραία εμφάνιση, ιαπωνική κατασκευή, κινητήρα -σύμφωνα με αναφορές- οικονομικό και δυνατό. Βγαίνει σε τιμή κάτι παραπάνω αλλά σίγουρα προσφέρει πολλά.
Τέλη περίπου 130€, τετρακίνηση και μεταξώνιο απο Outlander κλπ. Χαμηλώτερο απο συνηθισμένα 4κίνητα αλλά δεν νομίζω να αποτελεί πρόβλημα αυτό.Ας λάβουμε υπόψη ότι όλα σχεδόν τα SUV της αγοράς έχουν ασφάλτινα λάστιχα και αυτά θέτουν τα όρια εκτός δρόμου και όχι η 4κίνηση τους ή το ύψος. Πέρσι το καλοκαίρι με παλιό Forester 'τραβάγαμε' απο παραλία (με χαλίκι) της Χαλκιδικής ένα καινούριο XTrail που οι ρόδες του έσκαψαν το έδαφος.
Αγορά X-trail ?