Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2010 (all rounds)
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2010 (all rounds)
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 20 / 21
    WRC
    47
    402
    603
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      s-loeb last edited by

      61 για τον κοντό.Μεγάλη εμφάνισή από τον ΠΕΤΡΟ..Ο Sordo δικαίως έπεσε από την ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ομάδα..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sp0 last edited by

        Άντε, πάμε για το Ράλλυ Ουαλίας!!!

        Χρόνοι shakedown:

        http://www.walesrallygb.com/documents/2 ... _Order.pdf

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          onthelimit last edited by

          Τελευταιος αγωνας για τα τερατα, δυστυχως.
          Ισως καποια στιγμη στο μελλον να ξαναδουμε κατι ισαξιο, αν και μαλλον χλωμο με τη πτωση που εχει η αυτοκινηση γενικοτερα .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sp0 last edited by

            Ο χρήστης onthelimit έγραψε:
            Τελευταιος αγωνας για τα τερατα, δυστυχως.
            Ισως καποια στιγμη στο μελλον να ξαναδουμε κατι ισαξιο, αν και μαλλον χλωμο με τη πτωση που εχει η αυτοκινηση γενικοτερα .

            Αντιθέτως...Πιστεύω ότι με την ραγδαία πρόοδο της τεχνολογίας (παρά την 'κρίση'...) τα 1600άρια σύντομα θα είναι το ίδιο γρήγορα και θεαματικά με τα δίλιτρα WRC ξαδερφάκια τους....Όπως τα GroupA και τα WRC, άφησαν αιώνες πίσω τα απείρως πιο δυνατά GroupB...Και τα σημερινά - αυριανά R4, θα είναι σαν WRC των αρχών της δεκαετίας...

            Δεν ανυσηχώ....Εξ' άλλου, με την ίδια ονομαστική ισχύ θα τρέχουν.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fabiawrc last edited by

              συμφωνω σπο+ απο τα video με τις δοκιμες των fiesta-ds3 μονο αργα δεν πανε!και εχουν και πολυ καλο ηχο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                s3 last edited by

                Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
                Ναι αλλα κατι περασματα που πανε με τις πορτες εχουμε να τα δουμε απο τοτε που οδηγουσε ο Colin...

                Kατσε να οδηγησει ο Λεμπ στον πρωτο αγωνα, να δεις ποσο 'ισια' θα πανε!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  rosso-passione last edited by

                  Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
                  Ναι αλλα κατι περασματα που πανε με τις πορτες εχουμε να τα δουμε απο τοτε που οδηγουσε ο Colin...

                  Αυτο ειναι το σημαντικοτερο που λες για τι κακα τα ψεμματα θεαμα δεν βλεπουμε..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    billopoulos last edited by

                    Ο χρήστης S3 έγραψε:

                    Ναι αλλα κατι περασματα που πανε με τις πορτες εχουμε να τα δουμε απο τοτε που οδηγουσε ο Colin...

                    Kατσε να οδηγησει ο Λεμπ στον πρωτο αγωνα, να δεις ποσο 'ισια' θα πανε!

                    Δεν θα πανε τοσο ισια οσο τωρα.
                    Ειναι κοντυτερα σε μεταξονιο, πιο τετραγωνα και πιο νευρικα.
                    Τοποθετουνται με χιλιους δυο τροπους και σιγουρα η πλαγιολισθιση θα επιστρεψει, δεν θα εχουν τουλαχιστον για αρχη την δυναμη των σημερινων WRC, οποτε το 'πλαι και απο νωρις στο γκαζι' θα τους βοηθαει πιθανοτατα να αντισταθμισουν το μπαμ που εχουν στις εξοδους τα τωρινα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sp0 last edited by

                      Επίσης, για όποιον το μόνο θεαματικό στα ράλλυ είναι τα ατελείωτα 'παντιλίκια', και όχι τα ανατριχιαστικά και απείρως γρηγορότερα περάσματα, έστω και με γραμμές, υπάρχει και ο ανθίζων θεσμός των drift, όπου και μπορεί να απευθυνθεί...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        billopoulos last edited by

                        Προσωπικα δεν θεωρω θεαμα το να περασει ενας με τις παντες. Θεωρω θεαματικο να περασει ενας απειρως γρηγορα οπως λες με γραμμες και ο επομενος απειρως γρηγορα πηγαινοντας και λιγο πλαι παραπανω (κατι που τα τελευταια χρονια εχει αρχισει να μειωνεται δηλαδη) 😉

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          onthelimit last edited by

                          Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
                          Επίσης, για όποιον το μόνο θεαματικό στα ράλλυ είναι τα ατελείωτα 'παντιλίκια', και όχι τα ανατριχιαστικά και απείρως γρηγορότερα περάσματα, έστω και με γραμμές, υπάρχει και ο ανθίζων θεσμός των drift, όπου και μπορεί να απευθυνθεί...

                          Για μενα αυτο που ειναι ανωτερο απ' ολα ειναι η παντα που προερχεται απο υπερβαση οριου και γινεται με πολλα χιλιομετρα και ουσιαστικα ειναι διορθωση της πορειας μετα απο υπερπροσπαθεια του οδηγου και οχι η εσκεμμενη πλαγιολισθηση που βλεπεις σε εναν αγωνα drift οπου ο οδηγος απλα πλαγιολισθαινει με λιγα χιλιομετρα.
                          Την πρωτη πλαγιολισθηση που ανεφερα τα παλιοτερα χρονια την εβλεπες πολυ συχνα στα ραλυ, τα τελευταια χρονια λιγοτερο. ΣΙγουρα σε αυτου του ειδους οδηγηση παντως δινει αυτοπεποιθηση στον οδηγο ενα αυτοκινητο με πολυ ροπη οπως τα τωρινα WRC αφου ξερεις οτι τη δυσκολη στιγμη το αυτοκινητο θα σε ακουσει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thvarveris last edited by

                            Το turbo και η ροπή τους σώζουν και πάλι την κατάσταση. Δεν έχετε παρά να δείτε παράλληλα ένα Fiesta S2000 και ένα Fiesta WRC (από τα βίντεο που κυκλοφορούν) για να καταλάβετε την διαφορά που προκύπτει από το turbo.
                            Επίσης τουλάχιστον στα βίντεο τα καινούργια WRC δεν μου φαίνονται νευρικά αν και πιο κοντά (μικρότερο μεταξόνιο) από τα παλιά WRC. Νομίζω σε καλό δρόμο είναι τα πράγματα. Τώρα αν ο Loeb, μπορεί να οδηγήσει ακόμα και πισωκίνητο αγωνιστικό με λειωμένα πίσω λάστιχα λες και οδηγάει συρμό του μετρό είναι μια άλλη ιστορία.

                            Μια και τόφερε η κουβέντα, πόσο πιο κοντά είναι τα καινούργια WRC από τα παλιά;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              billopoulos last edited by

                              Ατιμε Λατβαλα, σημερα επρεπε να παθεις λαστιχο κι οχι χθες! 😛
                              Μου χαλασε τις προβλεψεις στο αλλο θρεντ! 😜

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                daniel last edited by

                                ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ Ο ΠΕΤΡΟΣ??

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  s-loeb last edited by

                                  Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
                                  Ατιμε Λατβαλα, σημερα επρεπε να παθεις λαστιχο κι οχι χθες! 😛
                                  Μου χαλασε τις προβλεψεις στο αλλο θρεντ! 😜

                                  Μάλλον φίλε πόνταρες σε κουτσό άτι..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cabala10 last edited by

                                    Ο χρήστης onthelimit έγραψε:

                                    Επίσης, για όποιον το μόνο θεαματικό στα ράλλυ είναι τα ατελείωτα 'παντιλίκια', και όχι τα ανατριχιαστικά και απείρως γρηγορότερα περάσματα, έστω και με γραμμές, υπάρχει και ο ανθίζων θεσμός των drift, όπου και μπορεί να απευθυνθεί...

                                    Για μενα αυτο που ειναι ανωτερο απ' ολα ειναι η παντα που προερχεται απο υπερβαση οριου και γινεται με πολλα χιλιομετρα και ουσιαστικα ειναι διορθωση της πορειας μετα απο υπερπροσπαθεια του οδηγου και οχι η εσκεμμενη πλαγιολισθηση που βλεπεις σε εναν αγωνα drift οπου ο οδηγος απλα πλαγιολισθαινει με λιγα χιλιομετρα.
                                    Την πρωτη πλαγιολισθηση που ανεφερα τα παλιοτερα χρονια την εβλεπες πολυ συχνα στα ραλυ, τα τελευταια χρονια λιγοτερο. ΣΙγουρα σε αυτου του ειδους οδηγηση παντως δινει αυτοπεποιθηση στον οδηγο ενα αυτοκινητο με πολυ ροπη οπως τα τωρινα WRC αφου ξερεις οτι τη δυσκολη στιγμη το αυτοκινητο θα σε ακουσει.

                                    τα 140-160 σε μερικες πιστες d1 ειναι λιγα χλμ? η μηπως τα φλικ που κανουν ειναι λιγοτερο θανατηφορα ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      onthelimit last edited by

                                      Ο χρήστης cabala10 έγραψε:

                                      τα 140-160 σε μερικες πιστες d1 ειναι λιγα χλμ? η μηπως τα φλικ που κανουν ειναι λιγοτερο θανατηφορα ?

                                      Αν ηταν να διαλεξω μια βολτα με τη C4 του Solberg στην Παυλιανη ή μια βολτα με εναν ιαπωνα drifter, θα διαλεγα χωρις δευτερη σκεψη το πρωτο. Αλλα αυτα ειναι καθαρα προσωπικες προτιμησεις.
                                      Επισης θεωρω το MotoGp και το WRC τα δυο ειδη μηχανοκινητου αθλητισμου οπου ο οδηγος παιρνει τα περισσοτερα ρισκα απο καθε αλλης μορφης αγωνες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        og2002gr last edited by

                                        Άντε και του χρόνου, όλο το WRC 2011 σε ένα ποστ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dap last edited by

                                          Ισα ισα που αρχιζουν ολοι απο την αρχη και πιστευω οτι θα υπαρξει συναγωνισμος.
                                          Εκτος αν μας προκυψει καποιος κατασκευαστης σαν την Λαντσια το 87 που βρεθηκε ' κατα τυχην ' ετοιμη στους κανονισμους του Group Α και τα σαρωσε ολα απο τον πρωτο αγωνα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            rosso-passione last edited by

                                            τα 140-160 σε μερικες πιστες d1 ειναι λιγα χλμ? η μηπως τα φλικ που κανουν ειναι λιγοτερο θανατηφορα ?

                                            Kαι στην Αμερικη κανουν Drift με ποιο πολλα χιλιομετρα αλλα δεν λεει κατι μιας και για εμενα ειναι Fun Drive.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 20 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr