-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Σε Seat για το Leon ήταν πιο απλοί, σεμνοί και ολιγόλογοι ως προς τις ενδοοικογενειακές συγκρίσεις. Ποιότητα και γερμανική τεχνολογία VW και τιμές Seat.
Ψέμματα λένε ;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Σε Seat για το Leon ήταν πιο απλοί, σεμνοί και ολιγόλογοι ως προς τις ενδοοικογενειακές συγκρίσεις. Ποιότητα και γερμανική τεχνολογία VW και τιμές Seat.
Ψέμματα λένε ;
Όχι. (Για καλό το είπα). Ήταν πολύ καλοί και σοβαροί ... απέναντι στην 'ξιπασιά' της Skoda!
'Ποιότητα και γερμανική τεχνολογία VW και τιμές Seat' ήταν το μόνο που μου είπαν περι ανταγωνισμού και VAG και επικεντρώθηκαν στα χαρακτηριστικά του μοντέλου τους ενώ στην Skoda όλη η παρουσίαση του Scout βασιζόταν σε συγκρίσεις στα κατά των άλλων και στα υπέρ της Audi ιδίως του A6 Allroad.Στην Dacia πριν αρκετό καιρό όταν πήγα να δω το Stepway και είπα 'παρωχημένη η σχεδίαση του εσωτερικού του' μου είπε δείχνοντας μου παραδίπλα σε ένα Clio. Με τα ίδια λεφτά που παίρνεις 1600 κυβικά και υπερυψωμένο αμάξωμα παίρνεις βασικό 1200άρι! Δίκιο είχε! Την σύγκριση την έκανε μεν αλλά δεν ξέφυγε απο το κυρίως αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης kriti40 έγραψε:
ok. Δεν βλάπτει....
ευχές είναι...τελικα το παρελαβες ?
-
Όχι ακόμη......
αργεί, πολύ αργεί -
Το Duster ανάμεσα στα 7 υποψήφια για car of the year το 2011:
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=12117
-
ΠΑΓΩΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ
-
Ο χρήστης Pilioritis έγραψε:
ΠΑΓΩΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑΠαρά τα 58 αυτοκίνητα που πουλήθηκαν αυτό το μήνα δεν υπάρχει κανένας να μας πει εντυπώσεις.Kriti40 τι έγινε ήρθε το Dusterακι σου???
-
Το είδα μέσα στο Σ/Κ. Τα 18.000€ που ζητάει ή ακριβότερη έκδοση είναι για εμένα απόλυτα τίμια.
-
Ο χρήστης Paris.gr έγραψε:
Το είδα μέσα στο Σ/Κ. Τα 18.000€ που ζητάει ή ακριβότερη έκδοση είναι για εμένα απόλυτα τίμια.€19,000 με τα δερματινα
ισως σε αυτα τα επιπεδα να προτιμουσα να δωσω €22,000 και να παρω την αντιστοιχη εκδοση του Terios (η οποια διαθετει ηλ. παραθυρα πισω at no extra cost)
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
Το είδα μέσα στο Σ/Κ. Τα 18.000€ που ζητάει ή ακριβότερη έκδοση είναι για εμένα απόλυτα τίμια.
€19,000 με τα δερματινα
ισως σε αυτα τα επιπεδα να προτιμουσα να δωσω €22,000 και να παρω την αντιστοιχη εκδοση του Terios (η οποια διαθετει ηλ. παραθυρα πισω at no extra cost)
Εμπειρια απο duster δεν εχω αλλα το terios μαζι με το jimny δε παλευονται πραγματικα για on-road..
-
εννοεις οτι το Terios ΔΕΝ ειναι καλο στην ασφαλτο?
δυσκολευομαι (και μιλαω ειλικρινα χωρις ιχνος ειρωνειας) να κατανοησω την εννοια δεν παλευεται...
εχω μια celica ts με ρυθμιζομενη coilover αναρτηση με top mounts, με ρυθμιζομενη αντιστρεπτικη, με semi r888, με επιθετικες γεωμετριες
εχω ενα smart εντελως εργοστασιακο με 110.000χμ και
ενα jimny brand newμε κανενα απο τα 3 αυτοκινητα δεν εχω παραπονο στην ασφαλτο και μου κανει τρομερη εντυπωση οταν καποιος λεει δεν παλευεται το ταδε αυτοκινητο στην ασφαλτο....
οσο για το αν ειναι θεμα ηλικιας, 34 ετων ειμαι δεν με λες και πιτσιρικα (lol)
-
Μα δεν το ειπα ειρωνικα.
Και προφανως προσαρμοζεσαι καθε φορα στο 'μεχρι που μπορει' καθε αμαξι.. Το terios λοιπον στην ασφαλτο εχω την αποψη και για τις 2 γενιες του οτι μπορει να σε κανει να κινδυνεψεις πολυ πιο ευκολα απο οποιοδηποτε mini-μικρομεσαιο της σειρας και της αντιστοιχης εποχης..Τα ιδια και το jimny το οποιο εχουν 2 ατομα στο κυκλο μου και μου λενε τα χειροτερα σε οτι αφορα τη συμπεριφορα τους στην ασφαλτο και ιδιως την ταση τους να επηρεαζονται υπερβολικα απο πλευρικους ανεμους... Η μια το εχει για να καβαλαει πεζοδρομια στην αθηνα και ο αλλος το πηρε για κυνηγια..Το terios ΙΙ το εχω οδηγησει και αυτο μου μετεδωσε -> δε παλευεται, δε θα ηθελα να το οδηγησω για κανενα λογο παλι ποσο μαλλον να το εχω στην κατοχη μου.. ειναι εξαιρετικα ωστοσο για το χωμα και λογω χαμηλου βαρους.. Οπως επισης τα θεωρω και παραλογα ακριβα. -
Εγώ , όχι μόνο από εδώ μέσα , αλλά και απο συζητήσεις , έχω καταλάβει ότι το εν λόγω αυτ/το σε πολούς αρέσει όταν είναι να το προτείνουν σε άλλους..Αν είναι να το αγόραζαν αυτοί...
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Εγώ , όχι μόνο από εδώ μέσα , αλλά και απο συζητήσεις , έχω καταλάβει ότι το εν λόγω αυτ/το σε πολούς αρέσει όταν είναι να το προτείνουν σε άλλους..Αν είναι να το αγόραζαν αυτοί...Είναι απο τα αυτοκίνητο που δημιουργούν τέτοια δεδομένα. Δυο τα ελληνικά μειονεκτήματα του. 'Σήμα' και οπτική και απτή ποιότητα εσωτερικού.
Εξαρχής έχω πει πως έτσι (σαν Dacia) μόνο άσπρο σε βασική έκδοση και 2κίνηση θα ήταν ΟΚ ως εργαλείο και μεταφορέας και επιλογή μου (ή σαν δευτερο ή αν μου κόψουν τον μισθό στο μισό!). Στην ακριβή έκδοση του όμως θα προτιμούσα τον ανταγωνισμό. Δεν είναι η ευκαιρία ενώ είναι low badget κατασκευή αλλά όχι το SUV του φτωχού! Και στην τιμή της Laurette και πάνω υπάρχουν αμέτρητες επιλογές.
Σίγουρα όμως θα καλύπτει κάποιων τις προυποθέσεις και προσωπικές ανάγκες και σίγουρα δεν θα περιμένει την άποψη του κάθε επισκέπτη του forum. -
εγώ θα προτιμούσα ένα καλομεταχειρισμένο qashqai ή rav4
υπάρχουν όμως και άντθρωποι που δεν θέλουν να πάνε σε μτχ, για δικούς τους λόγους, οπότε για αυτούς είναι μια επιλογή. -
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Εγώ , όχι μόνο από εδώ μέσα , αλλά και απο συζητήσεις , έχω καταλάβει ότι το εν λόγω αυτ/το σε πολούς αρέσει όταν είναι να το προτείνουν σε άλλους..Αν είναι να το αγόραζαν αυτοί...Μην το λες αυτό. Εμένα μου αρέσει πολύ και επειδή δεν έχω κολλήματα με σήματα, λογότυπα κλπ... πολύ πιθανό να το αποκτήσω. Άλλωστε καλύπτει όσα ζητάω.
Ωστόσο κάποια πράγματα, άσχετα με το Duster με φρενάρουν:
- Το δίκτυο που είναι της Renault. Θα προτιμούσα Ρουμανικό δίκτυο, παρά Γαλλικό με στυλάκι δήθεν...
- Οι ανύπαρκτες εμπορίες στην περιοχή μου
- Το φρέσκο μοντέλο. Ας κυκλοφορήσει λίγο, να δούμε αν θα βγάλει 'παιδικές ασθένειες'
- Οι τυχόν προσφορές. Σίγουρα κάποια στιγμή θα ανακοινωθούν καλύτερες τιμές ή προσφορές.
- Το 207. Κάτι πρέπει να γίνει και με αυτό...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
3. Το φρέσκο μοντέλο. Ας κυκλοφορήσει λίγο, να δούμε αν θα βγάλει 'παιδικές ασθένειες'Ίσως το μόνο που δεν πρέπει να απασχολεί. Μέχρι και οι πόρτες ... απο άλλο παλαιότερο σε χρόνο διάθεσης είναι.
Οτιδήποτε μπορεί να τύχει είναι ή μεμονωμένο ή σε μαζικό ανταλλακτικό ή παρτίδα. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
- Το φρέσκο μοντέλο. Ας κυκλοφορήσει λίγο, να δούμε αν θα βγάλει 'παιδικές ασθένειες'
Ίσως το μόνο που δεν πρέπει να απασχολεί. Μέχρι και οι πόρτες ... απο άλλο παλαιότερο σε χρόνο διάθεσης είναι.
Οτιδήποτε μπορεί να τύχει είναι ή μεμονωμένο ή σε μαζικό ανταλλακτικό ή παρτίδα.Και αυτό τι σημαίνει;
Ειδικά αυτό που αναφέρεις με ανησυχεί και με απασχολεί. Οι Έλληνες 'Γάλλοι' (βλ. after sales support) στα 'μεμονωμένα ή σε μαζικά ανταλλακτικά ή παρτίδες' κάνουν τους Κινέζους...
Φαντάσου να παρουσιαστούν μαζικά προβλήματα και να καθόμαστε στα RenaultDacia Forums να κλαιγόμαστε γιατί η αντιπροσωπεία μας έχει γραμμένους...Άσε καλύτερα... Για αυτό περιμένω 'τις πρώτες, τις δεύτερες και τις τρίτες αντιδράσεις' και μετά βλέπουμε.
-
Το πόσο καίει , πως στρίβει , το θόρυβο που κάνει στο ταξίδι τα έχετε σκεφτεί ;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
...Νίκο εννοώ πως είναι πιο δοκιμασμένο απο άλλα 'νέα' αυτοκίνητα που ακόμα και ολόκληρη η γραμμή παραγωγης τους είναι καινούρια. Προβλήματα απο παρτίδες, μαζικά αντα/κά κλπ έχουν όλα τα αυτοκίνητα. Και σ' αυτό απ' ότι έχω αναφέρει αρκετές φορές η Renault είναι κάπου στη μέση. Κάνει ανάκληση πχ για μια παρτίδα ελαττωματικών μηχανισμών υαλοκαθαριστήρων αλλά πχ τα ηλ. παραθυρα είναι με έξοδα του πελάτη.
Αυτό που με 'φοβίζει' ειλικρινά είναι το aftersales που παρα τις όποιες αναφορές ότι βελτιώθηκε απο την Mava εποχή δεν έχω ακούσει για την value for money και low badget θηγατρική της εξίσου αντίστοιχα για το aftersales της. Δεν θέλω πχ Fluence 1,6 και Santero Stepway 1,6 επειδή έχουν συγγένεια μηχανική να έχουν τα ίδια κόστη και έξοδα.
Dacia Duster