-
γιατι ετσι ρε coupea? Γιατι η ισοπεδωση της οδηγησης?
Τι δεν κανει καλα που θα ηθελες να κανει δλδ? -
Παρολο που παντα υποστηριζα mclaren φανατικα ηθελα 1000% να το παρει οδηγος μας και ας χαναμε το κατασκευαστων!
-
Geo,Καταρχήν είναι πολύ μαχητικός και γρήγορος οδηγός.Όμως όπως όλοι έχουμε δεί δεν διστάζει να καταχραστεί τη μαχητικότητα αυτή.Σε πλήρη ενδοοικογενειακή κόντρα είναι απαράδεκτος στην οδηγική του συμπεριφορά.
Αν ήμουν στη θέση του Μάσσα εκει στην στροφή στην είσοδο των pit θα τον εμβόλιζα χωρίς δεύτερη σκέψη και μέτα ας 'ερχονταν να μου πεί ότι τον έκλεισα κτλ.Με λίγο χώμα την γλύτωσε.
Λένε μερικοί ότι ουάου ο ισπανός έδωσε μάχη και δίκαια είναι Νο 1 στην ομάδα.Το μόνο λοιπόν που είχε παραπάνω είναι η το 'πάνω απο το μονοθεσιό μου και μόνο''.Και την τύχη να έχει μια ''κότα'' στην ομάδα.Αν λοιπόν κρίνω απο το ταλέντο και μόνο δεν είναι ότι καλύτερο για την ομάδα.
Κακά τα ψέματα ,στη φερραρι ότι και να γίνονταν ο Αλόνσο θα πήγαινε για πρωτάθλημα.Αν είχαν άλλα σχέδια δεν θα τον έπερναν αλλά ούτε θα κρατούσαν τον Μάσσα.
Εγώ θα ήθελα εναν μαχητή που δεν θα περιμένει εσκεμένα στο pit lane για να καθηστερήσει τον ''αντίπαλο'' ομόσταβλό του.
Θεωρώ ότι είναι προσβολή για την εικόνα της Ιταλικής ομάδας.(αποψή μου)
Θα με πείς ρομαντικό ή άσχετο ίσως γιατί το αποτέλεσμα μετράει ,έτσι? Ναι οκ .Προσωπικά να το χέσω! -
Εγώ θέλω και τα 2. Κουπέα τα ίδια έλεγες και για τον Σούμι όταν ήταν στην Ferrari?
-
... εμένα με ενδιαφέρει το πρωτάθλημα οδηγών ( άσχετα εάν υποστηρίζω Φερράρι ανεξαρτήτως οδηγού )
Με ενδιαφέρει να πάρει των οδηγών , οδηγός της ομάδας που υποστηρίζω.
Το κατασκευαστών με παρηγορεί μόνο εάν δεν έχω πάρει το οδηγών ....
υγ ... τώρα που με διαβάζω μου φαίνεται παράξενο αλλά έτσι νιώθω.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όταν ειπώθηκε αυτό δεν υπήρχε κατασκευαστών. Μετά κωλοτούμπες έκανε ο Γέρος για να τα πάρει και τα δύο... για αυτό και απέλυε όποιον οδηγό του δεν υπάκουε στην γραμή της ομάδας! Τόσο πολύ τους εκτιμούσε! Μάλιστα ο ίδιος έλεγε ότι τους κάνει χάρη που οδηγούν τα δημιουργήματά του και χάρη σε αυτά νικούν!
Ο γέρος απέλυε τους επιτυχημένους οδηγούς, κυρίως γιατί δεν ανεχόταν τις συνακόλουθα αυξημένες οικονομικές τους απαιτήσεις (μπορείς να ρωτήσεις τον Lauda επ'αυτού....τον οποίο ο γέρος ανεβοκατέβαζε φάτσα κάρτα εβραίο) Δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι ανάλογης αντιμετώπισης θα τύγχανε και το αγαπημένο του παιδί....αν ποτέ είχε καταφέρει να κερδίσει τον τίτλο.
Αφ' ής στιγμής εισέβαλε μαζικά το σπονσοράρισμα των μονοθεσίων,την μεγαλύτερη σπουδαιότητα,διαφήμιση και άρα οικονομική βαρύτητα έχει το πρωτάθλημα οδηγών (για προφανείς λόγους τους οποίους βαριέμαι να αναλύσω.....αλλά αρκεί να αναρωτηθείς γιατί η Marlboro στα τέλη του 97 απείλησε σοβαρά να σπάσει το συμβόλαιο της με τη scuderia και να σπονσοράρει αποκλειστικά τη Yamaha,λόγω της γνωστής βρωμιάς του Schumacher).
Eυνόητο είναι βέβαια ότι προτιμώ το κατασκευαστών να συνοδεύεται και από αυτό των οδηγών
ΥΓ.Χωρίς να ανατρέξεις σε αρχεία.....τι σου είναι ευκολότερο να θυμηθείς; Την πρωταθλήτρια ομάδα ή τον πρωταθλητή....του 1983;Αν είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου, θα καταλάβεις γιατί το οδηγών,ιδιαίτερα σήμερα, καίει περισσότερο τις ομάδες (εννοείται βέβαια αυτές που μπορούν να το διεκδικήσουν και όχι την κομπαρσαρία).
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Και τι σχέση έχει ποιο καθιερώθηκε πρώτο; Για μένα των οδηγών είναι ένα απομεινάρι του παρελθόντος, τότε που αγόραζες/νοίκιαζες ό,τι αμάξι ήθελες και έτρεχες. Τώρα άλλαξαν τα πράγματα!!! Τα πάντα περιστρέφονται γύρω από τις ομάδες. Οι οδηγοί είναι απλά υπάλληλοι!
Aυτά να τα πεις στον Σουμάχερ που έκανε τη Φερράρι ομάδα.
Ναι μωρέ! Αυτός έφτιαxνε κινητηρες και σχεδίαζε μονοθεσια!
Σοβαρά τώρα? Αν είναι έτσι, γιατί παρέλαβε φορτηγό και το έκανε μονοθέσιο της προκοπής? Και μάλιστα με αυτό το φορτηγό κινήθηκε αξιοπρεπέστατα, όταν ένα χρόνο πριν ήταν μια κόκκινη αφανής κουκίδα στο βάθος του γκριντ.
Τα μονοθέσια τα εξελίσουν ΑΝΘΡΩΠΟΙ που τα οδηγούν και λένε τις παρατηρήσεις τους. Αν ήταν έτσι όπως τα λες, θα ήταν έτοιμοι νικητές πριν καν αφαιρεθεί το περιτύλιγμα από το κουτί, μη σου πω από το σχεδιαστήριο κιόλας.
Την έκανε μάγκα τη φερραρι ο γερμανος και τώρα τα ξεχνάμε όλα. Ή ξεχνάς ή δεν ξέρεις τι σου γίνεται ή τρολλάρεις. Αποφάσισε.edit: Πάντως προς το παρόν στην ψηφοφορία υπάρχει σοβαρή πλειοψηφία υπέρ των οδηγών. Άρα αυτό το 'όοοολοι στον κοσμο υποστηριζουν κατασκευαστές' δε φαίνεται να στέκει. Μου θυμίζεις ΑΜΑΝ, που στην ερώτηση 'ποιοι το λένε αυτό', η απάντηση ήταν 'ο Μπάμπης ο Σουγιάς, ο Μήτσος ο Γκοτζίλα κτλ'. Και υπόψη, μέσα στο φόρουμ δεν μπαίνει ο θειος μου και ο πατερας μου που νομίζουν οτι ο Σουμάχερ είναι ακόμα στη Φερράρι, μπαίνουν άτομα σαφώς πιο ψαγμενα και συνειδητοποιημένα, άρα καταργείται αυτόματα ένα υποτιθέμενο επιχείρημα 'έλα-μωρε-τώρα-η-πλέμπα-ψήφισε-τι-ξέρουν-αυτοί?'
Αυτή η καραμέλα με τον Σουμάχερ-εξελιχτή να δω πότε θα τελειώσει. Ο Ιρβάιν είχε πει ότι το μεγαλύτερο προσόν του Σουμάχερ ήταν η ωμή του ταχύτητα. Έλεγε τι ηθελε από ένα μονοθέσιο από άποψη συμπεριφοράς και ήταν δουλειά των μηχανολόγων να το κάνουν ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΑΙ να έχει αυτού του είδους τη συμπεριφορά που τον βελεύει. Ούτε αεροδυναμιστής είναι για να δώσει μονάδες κάθετης δύναμης, ούτε τεχνικός κινητήρων για να δώσει άλογα όμως. Και αυτό φαίνεται στην Mercedes που τρώει τα μούτρα του. Απλά δεν έχουν την μηχανολογική δύναμη της τότε Ferrari!
Όσο για τη γνώμη των πολλών (σε αυτή τη ψηφοφορία τουλάχιστον), κρατώ την άποψή μου για τον εαυτόν μου...
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Όταν ειπώθηκε αυτό δεν υπήρχε κατασκευαστών. Μετά κωλοτούμπες έκανε ο Γέρος για να τα πάρει και τα δύο... για αυτό και απέλυε όποιον οδηγό του δεν υπάκουε στην γραμή της ομάδας! Τόσο πολύ τους εκτιμούσε! Μάλιστα ο ίδιος έλεγε ότι τους κάνει χάρη που οδηγούν τα δημιουργήματά του και χάρη σε αυτά νικούν!
Ο γέρος απέλυε τους επιτυχημένους οδηγούς, κυρίως γιατί δεν ανεχόταν τις συνακόλουθα αυξημένες οικονομικές τους απαιτήσεις (μπορείς να ρωτήσεις τον Lauda επ'αυτού....τον οποίο ο γέρος ανεβοκατέβαζε φάτσα κάρτα εβραίο) Δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι ανάλογης αντιμετώπισης θα τύγχανε και το αγαπημένο του παιδί....αν ποτέ είχε καταφέρει να κερδίσει τον τίτλο.
Αφ' ής στιγμής εισέβαλε μαζικά το σπονσοράρισμα των μονοθεσίων,την μεγαλύτερη σπουδαιότητα,διαφήμιση και άρα οικονομική βαρύτητα έχει το πρωτάθλημα οδηγών (για προφανείς λόγους τους οποίους βαριέμαι να αναλύσω.....αλλά αρκεί να αναρωτηθείς γιατί η Marlboro στα τέλη του 97 απείλησε σοβαρά να σπάσει το συμβόλαιο της με τη scuderia και να σπονσοράρει αποκλειστικά τη Yamaha,λόγω της γνωστής βρωμιάς του Schumacher).
Eυνόητο είναι βέβαια ότι προτιμώ το κατασκευαστών να συνοδεύεται και από αυτό των οδηγών
ΥΓ.Χωρίς να ανατρέξεις σε αρχεία.....τι σου είναι ευκολότερο να θυμηθείς; Την πρωταθλήτρια ομάδα ή τον πρωταθλητή....του 1983;Αν είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου, θα καταλάβεις γιατί το οδηγών,ιδιαίτερα σήμερα, καίει περισσότερο τις ομάδες (εννοείται βέβαια αυτές που μπορούν να το διεκδικήσουν και όχι την κομπαρσαρία).
Να μπούμε σε όση ανάλυση θέλεις για να δεις ότι τα χρήματα είναι στων Κατασκευαστών. Να σου θυμίσω ότι πολλοί σπόνσορες έφυγαν από τη Renault πέρυσι λόγω του crashgate που ήταν ατόπημα της ομάδας. Οπότε το επιχείρημα σου είναι αίωλο.
Ειλικρινά, με το χέρι στην καρδιά, ξέρω ότι το 83 το κέρδισε η Scuderia αλλά επίσης ξέρω ότι δεν το κέρδισε οδηγός της. Δεν ξέρω όμως ποιός οδηγός το κέρδισε!!!
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Λεω και εγω σιγα μην συμφωνουσαμε για πολυ...
Μου εξηγεις πως ξερεις εσυ τι θελει η Ferrari?
Δες τι σου λέει ο greo και κάνε στον εαυτό σου τις παρακάτω ερωτήσεις.
-Ποιος πανηγύριζε το 1999 και το 2008; Ή ειδικότερα πανηγύριζε το 1999 και το 2008 η Ferrari;
-Γιατι ιστορικά η Ferrari έχει έναν κορυφαίο οδηγό και την φιλλιπινέζα του; Αν σε ενδιαφέρει το κατασκευαστών παίρνεις δύο κορυφαίους.- Εμείς!!!
- Απλούστατα επειδή με 2 κορυφαίους οδηγούς έρχεται ο όλεθρος!!! Η ομάδα είναι σαν τον Στρατό, πρέπει να υπάρχει ιεραρχία για να κερδιθεί ο πόλεμος!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυτή η καραμέλα με τον Σουμάχερ-εξελιχτή να δω πότε θα τελειώσει. Ο Ιρβάιν είχε πει ότι το μεγαλύτερο προσόν του Σουμάχερ ήταν η ωμή του ταχύτητα. Έλεγε τι ηθελε από ένα μονοθέσιο από άποψη συμπεριφοράς και ήταν δουλειά των μηχανολόγων να το κάνουν ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΑΙ να έχει αυτού του είδους τη συμπεριφορά που τον βελεύει. Ούτε αεροδυναμιστής είναι για να δώσει μονάδες κάθετης δύναμης, ούτε τεχνικός κινητήρων για να δώσει άλογα όμως. Και αυτό φαίνεται στην Mercedes που τρώει τα μούτρα του. Απλά δεν έχουν την μηχανολογική δύναμη της τότε Ferrari!
Στη Mercedes δεν έστησε αυτός το μονοθέσιο, το βρήκε στημένο στα μέτρα του 'οδηγώ-σα-να-μη-θέλω-να-κανω-σπαταλες' Μπάτον. Και αν οι μηχανικοί της Φερράρι ήταν τόσο ικανοί, γιατί δεν έφτιαξαν μονοθέσιο-απόλυτο νικητή ΠΡΙΝ πάει ο Σουμάχερ? Ούτε καν ανταγωνιστική ήταν, ποιο πολύ με IVECO (που ανήκει και στο gruppo ) έμοιαζε.
Όσο για τη γνώμη των πολλών (σε αυτή τη ψηφοφορία τουλάχιστον), κρατώ την άποψή μου για τον εαυτόν μου...
Το ίδιο κάνουν και οι πολλοί για τη δική σου.
Keep trolling! -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εγώ θέλω και τα 2. Κουπέα τα ίδια έλεγες και για τον Σούμι όταν ήταν στην Ferrari?Aυτό που έλεγα και λέω είναι ότι ο Σουμάχερ είχε και την παιδεία και την ικανότητα αλλά και το επιχειρηματικό πνεύμα να εκμεταλευτεί το καλύτερο team και μονοθέσιο που υπήρχε όσον αφορά τις εξελίξεις και τον πρωταθλητισμό στην f1 και μάλιστα μέσα απο κόντρες με καλύτερους οδηγούς και ανταγωνιστικά μονοθέσια (Χάκινεν) όπου και έχασε βαθμούς στα ίσια και όχι στα pit stop .
Φυσικά και ήθελα φανατικά να πάρει τα πρωταθλήματα ως ρομαντικός οπαδός της κόκκινης ομάδας αλλά ποτέ δεν είπα ότι είναι το μεγαλύτερο οδηγικό ταλέντο.Θεωρώ ότι δεν αρκεί μόνο το ταλεντο για να πάρει ενας κορυφαίος οδηγός πρωταθλήματα.
Όπως και να'χει η δημοσίευση (αναπόφευκτη) των όποιων επεισοδίων μέσα σε μια ομάδα προκαλεί διχόνειες στους οπαδούς και οχι μόνο.Να'ναι καλά ο Ισπανός. -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Εγώ θέλω και τα 2. Κουπέα τα ίδια έλεγες και για τον Σούμι όταν ήταν στην Ferrari?
Aυτό που έλεγα και λέω είναι ότι ο Σουμάχερ είχε και την παιδεία και την ικανότητα αλλά και το επιχειρηματικό πνεύμα να εκμεταλευτεί το καλύτερο team και μονοθέσιο που υπήρχε όσον αφορά τις εξελίξεις και τον πρωταθλητισμό στην f1 και μάλιστα μέσα απο κόντρες με καλύτερους οδηγούς και ανταγωνιστικά μονοθέσια (Χάκινεν) όπου και έχασε βαθμούς στα ίσια και όχι στα pit stop .
Φυσικά και ήθελα φανατικά να πάρει τα πρωταθλήματα ως ρομαντικός οπαδός της κόκκινης ομάδας αλλά ποτέ δεν είπα ότι είναι το μεγαλύτερο οδηγικό ταλέντο.Θεωρώ ότι δεν αρκεί μόνο το ταλεντο για να πάρει ενας κορυφαίος οδηγός πρωταθλήματα.
Όπως και να'χει η δημοσίευση (αναπόφευκτη) των όποιων επεισοδίων μέσα σε μια ομάδα προκαλεί διχόνειες στους οπαδούς και οχι μόνο.Να'ναι καλά ο Ισπανός.Ε? Μιλάμε για το team και το μονοθέσιο που βρήκε όταν πήγε στη Φερράρι?
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Πλακα εχει που καποιοι προσπαθουν να επιβαλλουν την αποψη τους με γενικευσεις. Η Φερραρι ετσι, η Φερραρι αλλιως; Α ΝΑΙ; Και γιατι ολοι κλαιγανε στη Βραζιλία προπερσι; Γιατι κανεις δεν πανηγυριζε στην Ιαπωνία τοτε; Γιατι δινουν ΠΑΝΤΑ τημ ορντερς αδιαφορωντας για το 2ο οδηγό; Επειδη προτασσουν το κατασκευαστων; Πειτε απλα: 'Εμενα μου αρεσει εκεινο ή το αλλο' οχι ξερουμε τι κανουν η Φερραρι και οι τιφοζι. Ημαρτον ναουμΙδού το σωστό υπόστρωμα ( ) στο οποίο θα έπρεπε να στηριχτεί η συζήτηση.
@Coupeas μάλλον κι εσύ λίγο ασχολείσαι με την Φ1. Το οποίο δεν είναι κακό βέβαια, αλλά είναι πολλά πράγματα, κυρίως του παρασκηνίου, που σου διαφεύγουν.
Τέλος θα συμφωνήσω με αυτόν που είπε ότι μια ομάδα όταν την ενδιαφέρει να κερδίσει το πρωτάθλημα οδηγών ΔΕΝ παίρνει 2 πρωτοκλασάτους οδηγούς.
Παίρνει τη Βασίλισσα (μέλισσα) και τον εργάτη.
Το κατασκευαστών είναι το κερασάκι στην τούρτα. Η τούρτα είναι το οδηγών.
Γι'αυτό και το νούμερο στο μονοθέσιο το κουβαλάει ο οδηγός και όχι η ομάδα
Back to basic πρέπει να κάνουμε δηλαδή;
-
Αυτό ,εμένα τουλάχιστον, δε μου λέει και κάτι καινούριο.Επιμένω στην αποψή μου γιατί στην ουσία το όνομα της ομάδας κερδίζει περισσότερα έστω και αν χρησιμοποιούν το όνομα του πρωταθλητή ως μέσο.
Για μένα λοιπόν τα f1 ferrari είναι τα καλύτερα μονοθέσια ανα τον κόσμο και ας μην κερδίζουν οι οδηγοί τους.
Δεν πήραμε κατασκευαστών φέτος......πάει τελείωσε για μένα.Αν πάρει το πρωταθλημα ο Αλόνσο τι θα λέμε εμείς .Α,έχουμε τον καλύτερο οδηγό,αλλά με το τρίτο μονοθέσιο. ήρωας.. ......Συγνώμη ....ως οπαδός δεν το προτιμώ.Δεν δουλεύω στην φερραρι ουτε ο Αλόνσο είμαι..... -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Αν πάρει το πρωταθλημα ο Αλόνσο τι θα λέμε εμείς .Α,έχουμε τον καλύτερο οδηγό,αλλά με το τρίτο μονοθέσιο. ήρωας.. ......Συγνώμη ....ως οπαδός δεν το προτιμώ.Δεν δουλεύω στην φερραρι ουτε ο Αλόνσο είμαι.....Kαι ποιος σου είπε ότι η αξία ενός αυτοκινήτου αντικατοπτρίζεται απαραίτητα από τι θέση που θα πάρει η ομάδα στο κατασκευαστών; Μπορεί ο δεύτερος οδηγός να είναι άσχετος και να μη μαζεύει καθόλου βαθμούς.
-
Κατασκευαστών βέβαια. Κατανοώ ότι για την μάζα, το οδηγών είναι το πιο σημαντικό, αλλά για μένα λόγω ferrari το σημαντικό είναι το κατασκευαστών.
Φυσικά δεν απαξιώνω το οδηγών, απλά σε βαθμό σημαντικότητας είναι ένα απειροελάχιστο κλικ κάτω από το κατασκευαστών.
Όπως και να το κάνεις ο πιλότος της ομάδας σου το σηκώνει, με τα χρώματα της και με το έμβλημα της. Οπότε έχει και αυτό τεράστια αξία.
έλεγα στις αρχές της χρονιάς για τον Σουμαχερ: 'Το ιδανικό αποτέλεσμα κάθε αγώνα θα είναι το 1-2 των ferrari και στην 3η θέση ο Σουμάχερ'. Πάνω απ' όλα η ομάδα και αμέσως μετά η προσωπική συμπάθεια. -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Και αν οι μηχανικοί της Φερράρι ήταν τόσο ικανοί, γιατί δεν έφτιαξαν μονοθέσιο-απόλυτο νικητή ΠΡΙΝ πάει ο Σουμάχερ?
Μάλλον δεν έχεις μεγάλη επαφή με την F1. Δεν είχαν μονοθέσιο-νικητή γιατί δεν είχαν σωστά οργανωμένο μηχανολογικό team. Αυτός που για μένα ευθύνεται για την ανάσταση της Scuderia είναι ο Luca Cordero di Montezemelo. Αυτός έφερε τον Todt, ο οποίος έφερε τους Byrne, Martinelli, Brawn και Schumacher σχηματίζοντας την dream team. Ο Luca επίσης χρηματοδότησε με τεράστια κεφάλαια την Scuderia. Επήλθε και αλλαγή νοοτροπίας. Πριν τον Todt, υπήρχαν εσωτερικές έριδες και γενικότερη τσαπατσουλιά στην ομάδα. Χαρακτηριστικό το παράδειγμε που έλεγε ο Σούμι, ότι παλιά στην Ferrari αν έβρισκαν μια κυλίδα λαδιού απλά την σκούπιζαν, ενώ στα μετέπειτα χρόνια σταματούσαν ΟΛΕΣ οι εργασίες μέχρι να βρεθεί η διαρροή.
Μη ξεχνάς ότι η Ferrari κέρδιζε Πρωταθλήματα πριν καν γεννηθεί ο Γερμανός και θα το κάνει και έχει πεθάνει...
-
Και η άποψη της McLaren:
'Clearly we have to go back and look at how we improve, but we do that every year. We're in there fighting with Ferrari for second place in the constructors' championship, which isn't bad at all, and we're going to go and do that to the best of our ability this weekend and treat this race like we do every other race - we'd like to win it. That will be our objective.'
http://en.espnf1.com/mclaren/motorsport ... 33623.html
Εδώ έχουν οδηγό που έστω θεωρητικά έχει ελπίδα να πάρει των οδηγών και αυτοί μιλούν για τη 2η θέση στους Κατασκευαστές!!! Τόσο πολύ ενδιαφέρονται οι ομάδες για των οδηγών...
-
εγω προτιμω κατασκευαστων , το οδηγων θα ηθελα να το παρει καποιος που τον πιστευω σαν οδηγο ανεξαρτητως ομαδας αν ειναι δυνατον καλυτερα απο την ομαδα μου.
οι ομαδες τωρα , φαίνεται οτι προτιμουν το οδηγων για λογους δημοσιοτητας κλπ κλπ. επισης το οδηγων συνεπαγεται συνηθως το καλυτερο συνολο οδηγου+μονοθεσιου ενω το κατασκευαστων το παιρνεις και με δυο κουλαδια αν εχεις το καλυτερο αυτοκινητο. μακροπροθεσμα πιστευω τα κατασκευαστων ειναι πιο σημαντικα για μια ομαδα.
ΥΓ. το 2008 μας επρηξε η φερραρι επειδη πηρε το κατασκευαστων , μια χαρα το δημοσιοποιησαν και το εκμεταλευτηκαν.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εδώ έχουν οδηγό που έστω θεωρητικά έχει ελπίδα να πάρει των οδηγών και αυτοί μιλούν για τη 2η θέση στους Κατασκευαστές!!! Τόσο πολύ ενδιαφέρονται οι ομάδες για των οδηγών...
Απλά οι ελπίδες για τη 2η των κατασκευαστών είναι περισσότερες.
Κατά τα άλλα δεν μπορεις να ισοπεδώνεις κάποια πράγματα. Είπαμε, το μονοθέσιο ο οδηγός το εξελίσσει, όχι ο μηχανικός και σαφώς όχι ο υπολογιστής. Τώρα το να λες οτι ο Σουμάχερ δεν είναι καλός στην εξέλιξη και οτι δεν προσφερε τα μέγιστα για να γίνει το μονοθέσιο... μονοθέσιο, είναι μεγάλη αχαριστία imo.
Οδηγών ή κατασκευαστών.