Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 207 Rallye
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 207 Rallye
    • 1
    • 2
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 31 / 34
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    663
    6153
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ironman02 last edited by

      Εγώ πάντως έχω 16500 χλμ και είχα αλλάξει τις βαλβολίνες στα 8000 χλμ στο service του πρώτου χρόνου. Αν εξαιρέσουμε οτι ίσως έχει ένα 'ασαφές' κούμπωμα σε σχέση με κάποια άλλα κιβώτια, εμένα δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό. Και όλες οι ταχύτητες μπαίνουν γλυκά. Ίσως και οι βαλβολίνες που έβαλα να έκαναν καλύτερη δουλειά. Storm το rallye έχω αν και δεν έχει σχέση. Το ίδιο κιβώτιο έχει με το GT.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Ο χρήστης koliatsos44 έγραψε:
        Σχετικα με το κιβωτιο μετα απο 23000 χρησης. Γρατζουναει αρκετα, πεταει τη οπισθεν συχνα πυκνα ενω την εχεις η νομιζεις οτι την εχεις κλειδωσει, ενιοτε και τη πρωτη. και γενικως το σασμαν ειναι ''κουταλα'' οποιος εχει οδηγησει golf v θα καταλαβει τη διαφορα των 2 κιβωτιων, τεραστιο χασμα..

        Αυτα μονο για το σασμαν...η συνεχεια κατοπην παραγγελιας..

        Eσένα ρε συ έχει προφανώς πρόβλημα, τι να λέμε τώρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          koliatsos44 last edited by

          Εγω ρε παιδια μεχρι τα 23000 που παταω απο μερα σε μερα δεν εχω αλλαξει ακομα βαλβολινες, θα το κανω τωρα στο μεγαλο. και εγω για αυτη την ''ασαφεια'' μιλουσα.
          Δεν ξερω αν θα γλυκανει με αλλαγη βαλβολινων , ελπιζω πως θα στρωσει..
          Τωρα δεν ξερω αν υπαρχει διαφορα στα 3θυρα και 5θυρα , εγω 3θυρο εχω ας μας πει καποιο αλλο παιδι με 3θυρο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stormold last edited by

            Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
            ...Storm το rallye έχω αν και δεν έχει σχέση. Το ίδιο κιβώτιο έχει με το GT.

            Δεν είμαι σίγουρος όμως αν όλα τα THP είναι από το ίδιο εργοστάσιο, οπότε ίσως αυτό να παίζει ρόλο.

            Χωρίς να ξέρω και πολλά, από το wikipedia βρήκα ότι το 207 συναρμολογείται σε 3 εργοστάσια:
            Poissy, France
            Madrid, Spain
            Trnava, Slovakia

            Μήπως στην Ελλάδα δεν έρχονται όλα από το ίδιο εργοστάσιο;...
            Πως θα μπορούσαμε άραγε να δούμε που έχει συναρμολογηθεί το δικό μας;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Απο το VIN ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bab2112 last edited by

                μια καλη 75-80 βαλβολινη κ ειστε μια χαρα... φθηνη ειναι οποτε και 'συχνα' να αλλαζεται δεν ειναι κακο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  το θέμα είναι ότι δεν είναι φτηνά τα εργατικά ακόμα ΚΑΙ στα απλά συνεργεία (όχι εξουσιοδοτημένα).

                  σε μένα στο παλιό μου c4 που είχα αλλάξει 5-6 φορές μου έπαιρναν έξω 50 ευρώ (+την βαλβολίνη που πλήρωνα)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    50 για αλλαγή βαλβολίνης; Και συ ξαναπήγαινες;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Στο λεόν που τις άλλαξα μία φορά έτσι για να είμαι ψυχολογικά εντάξει μιας και το αμάξι ήταν κανα 6μηνο στοκ μου πήραν 90 μαζί με τις βαλβολίνες στην αντιπροσωπεία.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        koliatsos44 last edited by

                        βαλβολινιερα απο που αγοραζουμε? μπορουμε να κανουμε καμμια πατεντα με καμμια χοντρη συριγγα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης koliatsos44 έγραψε:
                          βαλβολινιερα απο που αγοραζουμε? μπορουμε να κανουμε καμμια πατεντα με καμμια χοντρη συριγγα?

                          Ψαξε για βαλβολινιερα χειρος στο google ,ειναι οπως ο γρασσαδορος σε μεγεθος

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ironman02 last edited by

                            http://www.gocar.gr/cars/PEUGEOT/207_3d ... 156hp_6sp/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kotetsi last edited by

                              Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
                              http://www.gocar.gr/cars/PEUGEOT/207_3d/1.6_Rallye_156hp_6sp/

                              Επιτέλους και στην Ελλάδα ο Euro5 156 ίππων με το 6άρι σασμάν. Μάλλον τελειώνει το stock των Euro4.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Ο χρήστης kotetsi έγραψε:

                                http://www.gocar.gr/cars/PEUGEOT/207_3d/1.6_Rallye_156hp_6sp/

                                Επιτέλους και στην Ελλάδα ο Euro5 156 ίππων με το 6άρι σασμάν. Μάλλον τελειώνει το stock των Euro4.

                                το οποίο 156 σε συνδυασμό με το 6άρι πρέπει να το κάνει άλλο αυτοκίνητο...
                                όποιος έχει οδηγήσει ραλλυ και ds3 καταλαβαίνει...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  ironman02 last edited by

                                  Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                  http://www.gocar.gr/cars/PEUGEOT/207_3d/1.6_Rallye_156hp_6sp/

                                  Επιτέλους και στην Ελλάδα ο Euro5 156 ίππων με το 6άρι σασμάν. Μάλλον τελειώνει το stock των Euro4.

                                  το οποίο 156 σε συνδυασμό με το 6άρι πρέπει να το κάνει άλλο αυτοκίνητο...
                                  όποιος έχει οδηγήσει ραλλυ και ds3 καταλαβαίνει...

                                  Είναι αρκετά σημαντικές οι προσθήκες. Όχι τόσο λόγω κινητήρα μιας και είναι ελάχιστη η διαφορά σε απόδοση και επιδόσεις, αλλά το 6άρι πιστεύω κάτι θα λέει παραπάνω. Το καλό είναι οτι θα έχει πιο μικρό σήμα λόγω euro 5. Πάντως στην πόλη δίνει αυξημένη κατανάλωση από 9.3 λ/100χλμ το 150άρι σε 9.7 λ/100 χλμ το 156 με το 6άρι.

                                  Τώρα όσον αφορά ds3 και rallye, είχα διαβάσει σε δοκιμή του ds3 οτι το 'αδερφάκι' του, 207 rallye, είχε αφήσει καλύτερες εντυπώσεις στο δρόμο στους δοκιμαστές από το ds3. Το 150άρι πάντα. Με το 6άρι ίσως να έχουν βελτιωθεί οι ρεπρίζ αν είναι πιο κοντό λογικά. Αλλά σαν αμάξι γενικά δε νομίζω να έχει και τόση διαφορά οδηγικά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    Ο χρήστης ironman02 έγραψε:

                                    http://www.gocar.gr/cars/PEUGEOT/207_3d/1.6_Rallye_156hp_6sp/

                                    Επιτέλους και στην Ελλάδα ο Euro5 156 ίππων με το 6άρι σασμάν. Μάλλον τελειώνει το stock των Euro4.

                                    το οποίο 156 σε συνδυασμό με το 6άρι πρέπει να το κάνει άλλο αυτοκίνητο...
                                    όποιος έχει οδηγήσει ραλλυ και ds3 καταλαβαίνει...

                                    Είναι αρκετά σημαντικές οι προσθήκες. Όχι τόσο λόγω κινητήρα μιας και είναι ελάχιστη η διαφορά σε απόδοση και επιδόσεις, αλλά το 6άρι πιστεύω κάτι θα λέει παραπάνω. Το καλό είναι οτι θα έχει πιο μικρό σήμα λόγω euro 5. Πάντως στην πόλη δίνει αυξημένη κατανάλωση από 9.3 λ/100χλμ το 150άρι σε 9.7 λ/100 χλμ το 156 με το 6άρι.

                                    Τώρα όσον αφορά ds3 και rallye, είχα διαβάσει σε δοκιμή του ds3 οτι το 'αδερφάκι' του, 207 rallye, είχε αφήσει καλύτερες εντυπώσεις στο δρόμο στους δοκιμαστές από το ds3. Το 150άρι πάντα. Με το 6άρι ίσως να έχουν βελτιωθεί οι ρεπρίζ αν είναι πιο κοντό λογικά. Αλλά σαν αμάξι γενικά δε νομίζω να έχει και τόση διαφορά οδηγικά.

                                    δεν ξέρω τι λένε τα νούμερα (δεν κρατάω χρονομ όταν οδηγάω) αλλά τα 207 150 και ds3 έχουν μπόλικες διαφορές...
                                    τα 6 άλογα διαφορά λένε τη μισή αλήθεια, το 6αρι το άλλο 1/4 και μένει και 1/4 ...
                                    ο κινητήρας του ds3 φαίνεται αρκετά πιο δυνατός και γραμμικός με καλύτερη απόδοση ψηλά...
                                    (ο 150αρης ήταν απογοητευτικός στις δυναμομετρήσεις βγάζοντας 133άλογα στον τροχό...)
                                    τα ηλε/κα του ds3 είναι επίσης 2 στάδια μπροστά...\βέβαια τα ηλε/κα του ραλλυ είναι αισχρά για την κατηγορία που ανήκει...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ironman02 last edited by

                                      Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                      http://www.gocar.gr/cars/PEUGEOT/207_3d/1.6_Rallye_156hp_6sp/

                                      Επιτέλους και στην Ελλάδα ο Euro5 156 ίππων με το 6άρι σασμάν. Μάλλον τελειώνει το stock των Euro4.

                                      το οποίο 156 σε συνδυασμό με το 6άρι πρέπει να το κάνει άλλο αυτοκίνητο...
                                      όποιος έχει οδηγήσει ραλλυ και ds3 καταλαβαίνει...

                                      Είναι αρκετά σημαντικές οι προσθήκες. Όχι τόσο λόγω κινητήρα μιας και είναι ελάχιστη η διαφορά σε απόδοση και επιδόσεις, αλλά το 6άρι πιστεύω κάτι θα λέει παραπάνω. Το καλό είναι οτι θα έχει πιο μικρό σήμα λόγω euro 5. Πάντως στην πόλη δίνει αυξημένη κατανάλωση από 9.3 λ/100χλμ το 150άρι σε 9.7 λ/100 χλμ το 156 με το 6άρι.

                                      Τώρα όσον αφορά ds3 και rallye, είχα διαβάσει σε δοκιμή του ds3 οτι το 'αδερφάκι' του, 207 rallye, είχε αφήσει καλύτερες εντυπώσεις στο δρόμο στους δοκιμαστές από το ds3. Το 150άρι πάντα. Με το 6άρι ίσως να έχουν βελτιωθεί οι ρεπρίζ αν είναι πιο κοντό λογικά. Αλλά σαν αμάξι γενικά δε νομίζω να έχει και τόση διαφορά οδηγικά.

                                      δεν ξέρω τι λένε τα νούμερα (δεν κρατάω χρονομ όταν οδηγάω) αλλά τα 207 150 και ds3 έχουν μπόλικες διαφορές...
                                      τα 6 άλογα διαφορά λένε τη μισή αλήθεια, το 6αρι το άλλο 1/4 και μένει και 1/4 ...
                                      ο κινητήρας του ds3 φαίνεται αρκετά πιο δυνατός και γραμμικός με καλύτερη απόδοση ψηλά...
                                      (ο 150αρης ήταν απογοητευτικός στις δυναμομετρήσεις βγάζοντας 133άλογα στον τροχό...)
                                      τα ηλε/κα του ds3 είναι επίσης 2 στάδια μπροστά...\βέβαια τα ηλε/κα του ραλλυ είναι αισχρά για την κατηγορία που ανήκει...

                                      Το 207 έχει βγάλει 151,6 Hp στις 6170RPM σε δυναμομέτρηση στον στρόφαλο. Αυτή πρέπει να κοιτάς και όχι του τροχού που εξαρτάται από διάφορα πράγματα.Κάθε άλλο παρά απογοητευτικός δεν ήταν.. Η ιπποδύναμη που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές είναι στο στρόφαλο πάντα. Να και η δυναμομέτρηση παρακάτω που όπως βλέπεις ανεβάζει σταθερά μέχρι το κόφτη και δεν έχει πτώση απόδοσης. (βλέπε τη γραμμή που τελειώνει στα 150 κοντά γιατί είναι και η δυναμομέτρηση του βελτιωμένου μέσα). Το πόσο πιο γραμμικός είναι ο 156 δεν ξέρω μιας κ 150 θεωρείται υπόδειγμα γραμμικότητας. Φαντάζομαι θα είναι ανάλογα και ο 156.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        audipassion last edited by

                                        Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                        http://www.gocar.gr/cars/PEUGEOT/207_3d/1.6_Rallye_156hp_6sp/

                                        Επιτέλους και στην Ελλάδα ο Euro5 156 ίππων με το 6άρι σασμάν. Μάλλον τελειώνει το stock των Euro4.

                                        το οποίο 156 σε συνδυασμό με το 6άρι πρέπει να το κάνει άλλο αυτοκίνητο...
                                        όποιος έχει οδηγήσει ραλλυ και ds3 καταλαβαίνει...

                                        Είναι αρκετά σημαντικές οι προσθήκες. Όχι τόσο λόγω κινητήρα μιας και είναι ελάχιστη η διαφορά σε απόδοση και επιδόσεις, αλλά το 6άρι πιστεύω κάτι θα λέει παραπάνω. Το καλό είναι οτι θα έχει πιο μικρό σήμα λόγω euro 5. Πάντως στην πόλη δίνει αυξημένη κατανάλωση από 9.3 λ/100χλμ το 150άρι σε 9.7 λ/100 χλμ το 156 με το 6άρι.

                                        Τώρα όσον αφορά ds3 και rallye, είχα διαβάσει σε δοκιμή του ds3 οτι το 'αδερφάκι' του, 207 rallye, είχε αφήσει καλύτερες εντυπώσεις στο δρόμο στους δοκιμαστές από το ds3. Το 150άρι πάντα. Με το 6άρι ίσως να έχουν βελτιωθεί οι ρεπρίζ αν είναι πιο κοντό λογικά. Αλλά σαν αμάξι γενικά δε νομίζω να έχει και τόση διαφορά οδηγικά.

                                        δεν ξέρω τι λένε τα νούμερα (δεν κρατάω χρονομ όταν οδηγάω) αλλά τα 207 150 και ds3 έχουν μπόλικες διαφορές...
                                        τα 6 άλογα διαφορά λένε τη μισή αλήθεια, το 6αρι το άλλο 1/4 και μένει και 1/4 ...
                                        ο κινητήρας του ds3 φαίνεται αρκετά πιο δυνατός και γραμμικός με καλύτερη απόδοση ψηλά...
                                        (ο 150αρης ήταν απογοητευτικός στις δυναμομετρήσεις βγάζοντας 133άλογα στον τροχό...)
                                        τα ηλε/κα του ds3 είναι επίσης 2 στάδια μπροστά...\βέβαια τα ηλε/κα του ραλλυ είναι αισχρά για την κατηγορία που ανήκει...

                                        Γιά να δούμε ελπίζω να έκανε και εκεί αλλάγές και να απέκτησε το αυτοκίνητο τι σπιρτάδα που του έλειπε γιατί είναι από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία όσον έχει να κάνει σε σχέση αξίας / τιμής .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          rosso-passione last edited by

                                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                          50 για αλλαγή βαλβολίνης; Και συ ξαναπήγαινες;

                                          Μπορει να του εδωσε και κανα τενεκε λαδι για το σπιτι σαν δωρο..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
                                            [Το 207 έχει βγάλει 151,6 Hp στις 6170RPM σε δυναμομέτρηση στον στρόφαλο. Αυτή πρέπει να κοιτάς και όχι του τροχού που εξαρτάται από διάφορα πράγματα.Κάθε άλλο παρά απογοητευτικός δεν ήταν.. Η ιπποδύναμη που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές είναι στο στρόφαλο πάντα. Να και η δυναμομέτρηση παρακάτω που όπως βλέπεις ανεβάζει σταθερά μέχρι το κόφτη και δεν έχει πτώση απόδοσης. (βλέπε τη γραμμή που τελειώνει στα 150 κοντά γιατί είναι και η δυναμομέτρηση του βελτιωμένου μέσα). Το πόσο πιο γραμμικός είναι ο 156 δεν ξέρω μιας κ 150 θεωρείται υπόδειγμα γραμμικότητας. Φαντάζομαι θα είναι ανάλογα και ο 156.

                                            η εικόνα που μας παράθεσες είναι από βελτιωτικό οίκο και αφορά βελτιωμένο μοτέρ ...
                                            η ιπποδύναμη που μας ενδιαφέρει είναι ΠΡΟΦΑΝΩΣ αυτή που φτάνει στους κινητήριους τροχούς... η οποία είναι και η άμεσα μετρήσιμη... στον στρόφαλο προκύπτει με αλγόριθμο με ΒΑΣΗ το διάγραμμα στον τροχό και τις εξωτερικές συνθήκες που επικρατούν...
                                            το 150αρη βγάζει κάτι περισσότερο από 136 hp τροχό... δεν το λες και επιτυχία...
                                            ούτε γραμμικό τον λες όμως...

                                            http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12824

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 31 / 34
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr