-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Πολύ ωραία δουλειά!!!
Πόσο μπορεί να έχει μία τέτοια σούβλα...και που μπορούμε να την βρούμε? ξέρει κανείς?δυο που γνωριζω εγω αργυρη, την εχουν φτιαξει μονοι τους
-
Και αυτή που είναι το Opelάκι μου επάνω φτιαχτή είναι...
-
Πολύ σοβαρή δουλειά ξεκίνησες Στέφανε! Μπράβο. Το κόστος της φανοποιίας το έχεις συμφωνήσει ;
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
Πολύ ωραία δουλειά!!!
Πόσο μπορεί να έχει μία τέτοια σούβλα...και που μπορούμε να την βρούμε? ξέρει κανείς?δυο που γνωριζω εγω αργυρη, την εχουν φτιαξει μονοι τους
Xμ , εύχομαι αυτοί που γνωρίζεις να γίνουν τρεις
-
Και η δική μας είναι φτιαχτή, από εμάς. Θέλει όμως βελτίωση όταν κατέβει το αμάξι θα την κάνουμε. Πρέπει εκεί που είναι το σημείο στηριξης του αυτοκινήτου να είναι και το σημείο αυτό ρυθμιζόμενα ώστε ο άξονας περιστροφής της καρότσας να είναι πάντα στο θεωρητικό κέντρο βάρους της καρίτσας για να μπορεί να περιστρέφεται ομόκεντρα. Δεν είχαμε χρόνο και το αφήσαμε έτσι, αλλά θα το φτιάξουμε.
-
Quadra δεν παίζεσαι!!!
πιο πολύ μου άρεσε το γρανάζι μηχανής...μάλον είχες σκοπό κάποια στιγμή να του προσαρμόσεις κανένα μοτεράκι...απο μίζα πχ?
Και αν είδα καλά το κάθετο αξονάκι με την μανιβέλα, είναι ατέρμον και ρυθμίζει το ύψος? -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Quadra δεν παίζεσαι!!!
πιο πολύ μου άρεσε το γρανάζι μηχανής...μάλον είχες σκοπό κάποια στιγμή να του προσαρμόσεις κανένα μοτεράκι...απο μίζα πχ?
Και αν είδα καλά το κάθετο αξονάκι με την μανιβέλα, είναι ατέρμον και ρυθμίζει το ύψος?Είναι 2 οι ατέρμονες ( γιατί είναι 2 οι μηχανισμοί εμπρός - πίσω στο αυτοκίνητο ) Φ20mm με τετράγωνο σπείρωμα, μπρούτζινο παξιμάδι και ρουλεμάν Thurust στο κάτω μέρος κάθε ατέρμονα για 800kg αντοχή. Είναι εργαλείο επαγγελματικό και σωστά κατασκευασμένη με κοιλοδοκούς που αντέχουν πολύ βαρύτερες καρότσες και ρόδες Φ120mm με ρουλεμάν και φρένο, με το ένα χέρι μετακινείς την καρότσα όπου θέλεις.
Το Γρανάζι είναι βιομηχανικό 1/2' και υπάρχει και η βέργα που κλειδώνει και σταθεροποιεί τελείως την καρότσα γιατί είναι πολύ σπαστικό να κουνιέται έστω και ελαφρά όταν δουλεύεις.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Το Γρανάζι είναι βιομηχανικό 1/2' και υπάρχει και η βέργα που κλειδώνει και σταθεροποιεί τελείως την καρότσα γιατί είναι πολύ σπαστικό να κουνιέται έστω και ελαφρά όταν δουλεύεις.Φαντάζομαι η βέργα είναι αυτή η λοξή...
Προσπαθούσα να φτιάξω στο μυαλό μου μία τέτοια κατασκευή...το φρένο το είχα σκεφτεί με μία βίδα σε εξωτερική σωλήνα με εσωτερικό ρουλμάν και μέσα να φοριέται ο κύλινδρος ο οποίος θα έχει πολλές τρύπες, ώστε να φρενάρει βιδώνοντας την βίδα.Ή να 'κλέψω' έναν μηχανισμό απο μπετονιέρα...
Δεν ξέρω αν μπορώ να το εξηγήσω, αλλά είχα σκεφτεί δύο στρίποδα (σαν ψαλίδια) με ροδάκια με φρένο στα δύο πόδια, και έναν ατέρμονα κοχλία με ανάποδα παξιμάδια στις άκρες των δύο ποδιών... οπότε όταν σφίγγει ο ατέρμονας να ενώνονται τα πόδια ανεβάζοντας το ύψος...Δεν ξέρω αν κατάφερα να σου εξηγήσω...
τέλος πάντων ...υποθέσεις εργασίας, το σύστημά σου μου άρεσε, μπορεί να σου το αντιγράψω... -
-
Πριν απο λίγο καιρό είχα αγοράσει απο το lidl ένα πιστόλι αμμοβολής. Επειδή δεν το έχω κάνει ποτέ και ούτε κααλά καλά έχω δει αμμοβολή σε εξέλιξη, μου δημιουργούνται κάποιες απορίες:
α) Πρέπει να πάρω έναν αεροσυμπιεστή...Πόση χωρητικότητα (μίνιμουμ) πρέπει να έχει?
β) Τι άμμο πρέπει να πάρω, προκειμένου να μην το εξαϋλώσω?
γ) Απο που αγοράζουμε άμμο?
δ) Τι μέτρα προφύλλαξης παίρνουμε, ωστε να μπορούμε να δούμε το αποτέλεσμα?
ε) Η άμμος μετά την εργασία, πηγαίνει σε συγκεκριμένα σημεία ή διασκορπίζεεται παντού, ώστε να χρειάζεται να φτιάξω 'ασπίδες' ? -
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Πολύ σοβαρή δουλειά ξεκίνησες Στέφανε! Μπράβο. Το κόστος της φανοποιίας το έχεις συμφωνήσει ;Στο μεγαλύτερο μέρος της έχει προσυμφωνηθεί, για να μην υπάρχουν εκπλήξεις, αν και δεν νομίζω, μιας και ο τεχνιτης είναι πολύ εντάξει...
-
Στεφανε κουραγιο
ευτυχως για εμας ο Γιωργος ο ΜΑΣΤΟΡΑς ειναι ενταξει τυπος
ευχωμαι τα καλυτερα για το οπελ -
γεια σας παιδια.θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει κανα τεχνικο εγχειριδιο απο subaru legasy 2000 turbo 200hp μοντελο 1993 καραβαν η κανα cd για computer . molisαγορασα ενα και θελω να μαθω τα παντα για επισκευες ανταλακτικα ειδη φανοποιιας κλπ.αν καποιος γνωριζει οτιδηποτε ας με ενημερωσει.ευχαριστω απο ημαθια
-
Ο χρήστης MAZ29367 έγραψε:
γεια σας παιδια.θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει κανα τεχνικο εγχειριδιο απο subaru legasy 2000 turbo 200hp μοντελο 1993 καραβαν η κανα cd για computer . molisαγορασα ενα και θελω να μαθω τα παντα για επισκευες ανταλακτικα ειδη φανοποιιας κλπ.αν καποιος γνωριζει οτιδηποτε ας με ενημερωσει.ευχαριστω απο ημαθιαφίλε μάλλον σε λάθος μέρος ζητάς τέτοια πληροφορία, εδώ είναι μόνο για ιστορικά αυτοκίνητα μέχρι το 1981.
για πήγαινε εδώ viewforum.php?f=15 βρες το αυτοκίνητο που σε ενδιαφέρει και ζήτα αυτό που θέλεις. -
Ο χρήστης MAZ29367 έγραψε:
γεια σας παιδια.θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει κανα τεχνικο εγχειριδιο απο subaru legasy 2000 turbo 200hp μοντελο 1993 καραβαν η κανα cd για computer . molisαγορασα ενα και θελω να μαθω τα παντα για επισκευες ανταλακτικα ειδη φανοποιιας κλπ.αν καποιος γνωριζει οτιδηποτε ας με ενημερωσει.ευχαριστω απο ημαθιαcd?
Παε ειμαστ ακομα στην εποχη του λυχνου...... -
THN ΠΑΤΗΣΑ!!!!!!!!
το ριτμο αυριο ταξιδευει για αθηνα μια και ο καλος μου φανοποιος -βαφεας-μηχανικος-ταπετσερης-ηλεκτρολογος εδω και δυο χρονια που εχω το αμαξι μου εκει εχει εξασκησει μονο το επαγγελμα του ξεμονταριστη.
Τα γραφατε δεν τα διαβαζα η ελεγα σιγα μην τυχει σε μενα!!!!!(σαν γνησιος ελληνας)Συμφωνημενη τιμη ηταν 1200 ευρω και αυτοι η καλη τιμη ηταν και ο λογος που του το εμπιστευτηκα θεωρωντας οτι τα λαθη που θα κανει θα μπορεσω να τα διορθωσω με την διαφορα χρηματων που μου ζητουσαν οι αλλοι
Μετα απο δυο χρονια και αφου εχει τραυματιστει πεθανει αδελφος γυναικα γατα εχει πολιτικοποιηθει (εκει επρεπε να τον καταλαβω )χωρις αποτελεσμα με πηρε τηλ για να δω το αμαξι μου πριν μπει για βαψιμο και να μου ζητησει και μερικα χρηματα ακομα (1200 ) περα των 1000 ευρω που του ειχα δωσει σαν προκαταβολη ,μην με ρωτατε πως τα εβγαλε δεν ξερω
Πηγα Σαλαμινα (5,50ευρω χ2 το καραβι)και ειδα το αυτοκινητο......ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!!!!σκεφτηκα να τον χτυπησω αλλα θα περναγα μια νυχτα στην στενη , να τον φτυσω αλλα θα ηταν χαμενο το σαλιο μετα σκεφτηκα οτι ειμαι μ@λ@κ@ς διοτι με 1200 τι περιμενα οταν ο ανταγωνισμος ζηταει τουλαχιστον 3000
Συμπερασμα γραπτες συμφωνιες!!!!!κατι να τον εχετε στα χερια και μετα αντε και...........και δουλεια καλη να μην κανει τουλαχιστον να μην παρεις το αυτοκινητο σε τευχη με οδικη βοηθεια
ΑΑΑΑΑΑΑΑ ΗΤΑΝ!!!!!!! ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ο μ@λ@καααας και η καλη τιμη ( μονο για μενα )ηταν οπως μου ελεγε παντα για να ...........διαφημισω την δουλεια του
-
-
Κουραγια Στελιο.
Δυστυχως οι πιο πολλοι την εχουμε πατησει απο φαναρτζηδες. Κατι εχει αυτο το επαγγελμα και εχει μαζεψει ολα τα μπουμπουκια. Κατι σαν τους ταριφες και τους μπατσους.
Γενικος κανονας ειναι , αμα ο μαστορας το παιζει πολυ φιλικος και κολλητος, φυγε τρεχοντας. Αν ειναι φιλος ή φιλος φιλου, παλι φυγε τρεχοντας. Αν σουζηταει σχεδον ολοτο ποσο μπροστα, παλι φυγε τρεχοντας.
-
Δεν μου τα ζητησε εγω του εδωσα μπροστα 700+300 !!!!!!!!!!!!
-
700+300;
Φύγε τρέχοντας
Αναπαλαίωση - Συντήρηση - Επισκευή παλαιών αυτοκινήτων