-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Υ.Γ. Προσπάθησα να βρώ όσο δυνατόν μικρότερες και αντιπροσωπευτικότερες φωτογραφίες.
Στην πρωτη γενια το παραεκανες... ειναι η εντυπωση μου, η ειναι μινιατουρες????
Έτσι είναι, αλήθεια!
Βρήκα φωτογραφίες είτε από πίσω είτε από μπροστά, αλλά δεν ήθελα να βάλω πολλές μην βαρύνει, και τυχαία έπεσα σε αυτήν που είναι από αυτοκινητάκια (τύπου Μαζορέτ, Μάτσμποξ κλπ) και είχε διάφορες πόζες! -
χαχαχα
Χθες στην Ιταλία με περνάει από δεξιά σε κυκλικό κόμβο το λεωφορείο με το έτσι θέλω. Πονηρεμένος από Ελλάδα κόβω λίγο, γιατί φαντάζομαι πως δεν θα τον πάρει και θα μπει στο ρεύμα μου να με λιώσει. Όπερ και εγένετο. Δεν δίνω σημασία όμως, μαθημένα τα βουνά από τα χιόνια...
Με το που πιάνουμε την ευθεία ξαναεπιταχύνομαι να τον περάσω, αφού έδειχνε να σταματάει. Οπότε πίσω του αρχίζει να γκαζώνει μια κοπελλίτσα με ένα Γιάρις για να μπει σφήνα μπροστά μου. Κάτι τέτοιο ήταν βέβαια αδύνατο, αφού ποτέ δεν άφησα το λεωφορείο σε απόσταση που να χωράει κάτι παραπάνω από ποδήλατο (ο μόνος λόγος που έκοψα άλλωστε ήταν να μη με πατήσει!). Αν έκοβα θα πέφταν πάνω μου οι αποπίσω, οπότε δεν έκανα τίποτα. Αφού λοιπόν αυτή έκανε ένα φρενάρισμα πανικού να μην πέσει στο λεωφορείο, άρχισε να βρίζει και να χτυπιέται. Μια καθημερινή ιστορία της Αθήνας...Τελικά μας αντιγράφουν στην Ευρώπη, ή όντως γίναμε Ευρώπη στην Ελλάδα...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Τελικά μας αντιγράφουν στην Ευρώπη, ή όντως γίναμε Ευρώπη στην Ελλάδα...
Είσαι σίγουρος ότι δεν μιλούσαν ελληνικά;
-
Ο χρήστης jm000 έγραψε:
Σημερα το μεσημέρι, εθνικη οδος αθηνων - κορινθου στο υψος δυιληστιρήων.
Εθεαθη ΖΩΟ με σμαρτ κοκκινο να με προσπερναει απο δεξια (ΛΕΑ) με το αριστερο πόδι πανω στο ταμπλό (αριστερα του τιμονιού) να κανει και σφηνες!Wanted Dead or Alive:
Ξανθός σγουρομάλης παιδοβούβαλος με μπλε Smart, κινούμενος συχνά στην παραλιακή μεταξύ Φλοίσβου και Βουλιαγμένης. Πηγαίνει σαν παλαβός κάνοντας διαρκώς σφήνες χωρίς φλας. Τον τελευταίο χρόνο τον έχω πετύχει 3 μετρημένες φορές και ένιωσα ακατανίκητη επιθυμία να τον πυροβολήσω. Έχετε το νου σας διότι οδηγεί σαν βόδι πάσχον από Κρόιτσφελντ Γιάκομπ!
-
αττικη οδος λιγο πριν τις 12 το μεσημερι
βυτιοφορο με φορτιο πετρελαιου [ευτυχως] λιγο πριν την εξοδο για Καντζα στο ρευμα προς αεροδρομιο κλαταρει ο πισω δεξιος τροχος ή ισως η αναγομωση διαλυεται σε τευχη και τα περιστρεφομενα υπολειματα αυτου που πριν λιγο ηταν το ελαστικο χτυπουν βιαια επανω στις σωληνωσεις τις δεξαμενης και δημιουργουν ρηγμα με αποτελεσμα το πετρελαιο να χυνεται στο οδοστρωμα με ολους τους κινδυνους που αυτο συνεπαγεται.
εγω περασα μετα απο λιγο αφου ηδη ειχε επιληφθει η αστυνομια-πυροσβεστικη και τα αυτοκινητα συντηρησης οπου ειχαν τοποθετησει κωνους και εριχναν αμμο κατα μηκος της οδου στα οχι πολλα εκατονταδες μετρα που σταματησε το βυτιο χυνοντας το υπολοιπο φορτιο του απο το συγκεκριμενο διαμερισμα της δεξαμενης στον αγωγο ομβρυων που ποιος ξερει που θα καταληξει!!!!!!!
οταν κατα τις δυο ξαναπερασα ειχε κολλησει εμπρος του αλλο βυτιο και εκανε μεταγγιση σε οτι ειχε απομεινει.
-
Το έγραψαν και στις ειδήσεις!
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=5107Αττική Οδός: Μποτιλιάρισμα χιλιομέτρων εξαιτίας βυτιοφόρου με διαρροή καυσίμωνΜποτιλιάρισμα πολλών χιλιομέτρων σημειώθηκε σήμερα στην Αττική Οδό στην κατεύθυνση προς Αεροδρόμιο.
Αιτία ήταν ένα βυτιοφόρο που μετέφερε πετρέλαιο και ξαφνικά άρχισε να αντιμετωπίζει πρόβλημα διαρροής κοντά στην έξοδο για την Περιφερειακή Υμηττού.
Τόνοι πετρελαίου χύθηκαν στο οδόστρωμα το οποίο μετατράπησε σε 'παγοπίστα'. Συνεργεία των Αττικών Διαδρομών ΑΕ αλλά και άνδρες της Τροχαίας έσπευσαν αμέσως στον τόπο του συμβάντος και απέκλεισαν την δεξιά λωρίδα του δρόμου για διάστημα περισσότερο του ενός χιλιομέτρου ρίχνοντας για προληπτικούς λόγους άμμο.
Πάντως κάτι πρέπει να γίνει με τα φορτηγά που κουβαλάνε καύσιμα και εκρηκτικές ύλες...
Θυμάμαι μικρό παιδί στην Κινέττα (αρχές δημοτικού...) που σε ένα σούπερμάρκετ με βενζινάδικο είδα ένα φορτηγό της Πετρογκάζ γεμάτο φιάλες υγραερίου. Μου είχε κάνει εξαιρετική εντύπωση που τα λάστιχα ήταν τόσο λεία όσο τα λάστιχα (τότε) της Φόρμουλα 1, αλλά ήταν 'σκορωφαγωμένα' στα πλαϊνά τους και που φαινόντουσαν τα λινά!!!
Και μιλάμε ήμουν τελείως πιτσιρικάς...Από τότε μέχρι σήμερα δεν βλέπω να έχουν αλλάξει τόσο πολλά...
Και μια ερώτηση: Τα φορτηγά περνάνε έλεγχο κάθε 6 ή 12 μήνες νομίζω. Πώς στο καλό ΟΛΑ έχουν διαλυμένα λάστιχα; Έχουν συναιτερικό ένα σετ ζαντωμένα λάστιχα και αλλάζουν πριν τον έλεγχο; Δίνουν 'φακελάκια'; Μα ΟΛΟΙ πια;;;; Μιλάμε η συντριπτική πλειοψηφία των φορτηγών έχει χάλια λάστιχα...
-
Πριν λιγες μερες ημουνα στο δρομο μετα την Πρεβεζα προς τα επανω. Λοιπον σε 2 σημεια, επειδη ο δρομος εχει εντονη κλιση εχουν κανει διαπλατυνση και εχουν δωσει (εδω και χρονια) 2 λωριδες γιαυτους που ανεβαινουν και μια για αυτους που κατεβαινουν, με σκοπο να βοηθησουν τα προσπερασματα στην ανηφορα, καθως τα φορτηγα μενουν στη δεξια λωριδα και τα ΙΧ μπορουν να προσπερασουν με ασφαλεια απο την 2η λωριδα.
Που ειναι το παραξενο?
Εγω εκεινη τη στιγμη ανεβαινα το δρομο προσπερνωντας κανονικα στη 2η λωριδα μου ενα φορτηγο και βλεπω απο απεναντι μια 'θεια' (συγνωμη για τις κυριες του φορουμ, αλλα υπομονη...), η οποια κατηφοριζε και ειχε περασει εξω απο την δικη της λωριδα και ειχε μπει στη δικια μου, επειδη προφανως νομιζε οτι ο δρομος ειναι με 1,5(??) λωριδα ανα κατευθυνση!!!!!!!Ακομα θυμαμαι την εκφραση αποριας που ειχε οταν αναγκαστικα να χωθω αποτομα δεξια μπροστα απο το φορτηγο για να μη χτυπησουμε!!!! Ειμαι απολυτα σιγουρος οτι ουτε καν καταλαβε τι εκανε!!!
Μαλιστα, η διαγραμμιση της διπλης και της διακεκομενης γραμμης ειναι ξεκαθαρη σε εκεινο το σημειο....
Παντως παρολο που ειχα 4 ατομα+αποσκευες μεσα και περιπου 110χαω το Ιμπιζα αντεδρασε απολυτως σωστα. Παλι καλα...
-
Τά βυτία πού μεταφέρουν υγρά καύσιμα είναι πολύ πιό επικύνδυνα από τά φορτηγά πού μεταφέρουν υγραέριο σέ φιάλες.Ο λόγος είναι ότι τά υγρά καύσιμα άμα αναφλεγούν,αναφλέγεται ολόκληρη η ποσότητά τους(αρκετοί τόννοι),ενώ οι φιάλες υγραερίου μία-μία(δέκα μέ είκοσι λίτρα η καθεμία).
Επίσεις,τό υγραέριο μέσα στήν φιάλη ΔΕΝ εκρύγνηται,άν η φιάλη δέν χάσει όλη της τήν πίεση,δηλαδή λίγο πρίν αδειάσει.Ο λόγος είναι ότι,όσο τό περιεχόμενο παραμένει σέ υψηλή πίεση (10μπάρ τό βουτάνιο,100μπάρ τό προπάνιο) ΔΕΝ επιτρέπει τήν επιστροφή τής φλόγας μέσα στήν φιάλη.
Φυσικά,ακόμα καί έτσι,παραμένει επικύνδινο,αλλά καμμία σχέση μέ τήν ανάφλεξη βυτίου μέ υγρά καύσιμα,η έκρηξη τού οποίου μπορεί νά εξαφανίσει από τόν χάρτη μία περιοχή αρκετών οικοδομικών τετραγώνων. -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Και μια ερώτηση: Τα φορτηγά περνάνε έλεγχο κάθε 6 ή 12 μήνες νομίζω. Πώς στο καλό ΟΛΑ έχουν διαλυμένα λάστιχα;KTEO μιά φορά το χρόνο, λάστιχα αλλάζουν μια μέρα πριν - και βάζουν παλιά, που όμως οριακά περνούν. Ένα μήνα μετά, δεν έχουν λάστιχα.
Το, σοβαρό, ερώτημα είναι: Πώς στην υπόλοιπη Ευρώπη τα φορτηγά βγαίνουν οικονομικά και βάζουν καινούρια λάστιχα, ενώ εδώ αποφεύγουν ακόμα και τα πρωτότυπα ανταλλακτικά λόγω κόστους; Δεν μπορεί να είναι μόνο τσιγκουνιά, έχετε δει πολλούς φορτηγατζήδες πλούσιους; -
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Το, σοβαρό, ερώτημα είναι: Πώς στην υπόλοιπη Ευρώπη τα φορτηγά βγαίνουν οικονομικά και βάζουν καινούρια λάστιχα, ενώ εδώ αποφεύγουν ακόμα και τα πρωτότυπα ανταλλακτικά λόγω κόστους; Δεν μπορεί να είναι μόνο τσιγκουνιά, έχετε δει πολλούς φορτηγατζήδες πλούσιους;
Στην υπολοιπη ευρώπη υπαρχει ανταγωνισμός και σοβαρές εταιρείες με πρόγραμμα,κεφάλαια,τζίρο κτλ
Εδω κυριαρχεί το οτι φαμε ότι πιούμε και ότι αρπάξει ο κώλος μας.
Αλλωστε δεν εξάγουμε και τίποτα! -
Στην Ευρώπη έχουν πιο ακριβό πετρέλαιο, αλλά και πολύ καλύτερους δρόμους. Ταλαιπωρούνται σαφώς λιγότερο τα φορτηγά.
Επίσης όλοι με αναγομωμένα κυκλοφορούν, αλλά οι θερμοκρασίες είναι χαμηλότερες και έτσι δεν ξεκολλάει η αναγόμμωση τόσο εύκολα. Ίσως και να αναγομμώνουν με καλύτερο τρόπο δεν ξέρω, και σίγουρα τα λάστιχα ζορίζονται λιγότερο, αφού κατα τεκμήριο φορτώνονται πιο σωστά τα φορτηγά, μέσα στα όρια των δυνατοτήτων τους, και πιθανώς ελέγχουν τις πιέσεις των ελαστικών (βρε παιδιά δεν το έχω δει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ στην Ελλάδα αυτό... )
Επίσης το βλέπω πολύ πιθανό να έχουν μεγαλύτερα μισθώματα από ό,τι στην Ελλάδα.
Να πω και κάτι μάλλον σχετικό:
Στην Ελλάδα το γάλα κάνει αν θυμάμαι καλά πάνω από 1 ευρώ το λίτρο (Δέλτα - Φάγε Νουνού με κατανάλωση σε 3 βδομάδες). Στην Γερμανία αντίστοιχο γάλα βρίσκω με 49 λεπτά το λίτρο, στην Ιταλία με 45, και στην Ιταλία Αυστριακής προελεύσεως (βάλε μεταφορικά) με 39 λεπτά!! (με το που ανέβηκε το πετρέλαιο πήγε 45 κι αυτό...)
Οι παραγωγοί γάλακτος στην Ευρώπη ποτέ δεν άκουσα να παραπονιούνται, διαδηλώνουν, πόσο μάλιστα να χύνουν τα γάλατα στους δρόμους!!
Οι Έλληνες, που πουλάνε το γάλα τουλάχιστο στη διπλή τιμή στον καταναλωτή, γιατί δεν βγαίνουν, ενώ ζούνε σε μια χώρα με φτηνότερες παροχές υπηρεσιών;;; -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Επίσης όλοι με αναγομωμένα κυκλοφορούν, αλλά οι θερμοκρασίες είναι χαμηλότερες και έτσι δεν ξεκολλάει η αναγόμμωση τόσο εύκολα. Ίσως και να αναγομμώνουν με καλύτερο τρόπο δεν ξέρω, και σίγουρα τα λάστιχα ζορίζονται λιγότερο, αφού κατα τεκμήριο φορτώνονται πιο σωστά τα φορτηγά, μέσα στα όρια των δυνατοτήτων τους, και πιθανώς ελέγχουν τις πιέσεις των ελαστικών (βρε παιδιά δεν το έχω δει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ στην Ελλάδα αυτό... )Επίσης λόγω των απείρως καλύτερων οδοστρωμάτων τα πέλματα των ελαστικών φθείρονται πολύ πιο γρήγορα, με αποτέλεσμα ένα ελαστικό προς αναγόμωση να έχει κάνει πολύ λιγότερα χιλιόμετρα και να είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση ως προς τη δομή τουσκελετού του από ό,τι ένα ελαστικό που έφαγε τη γόμα του κάνοντας άπειρα χιλιόμετρα στους γεμάτους λακούβες 'καθρέπτες' μας.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ξανθός σγουρομάλης παιδοβούβαλος με μπλε Smart, κινούμενος συχνά στην παραλιακή μεταξύ Φλοίσβου και Βουλιαγμένης. Πηγαίνει σαν παλαβός κάνοντας διαρκώς σφήνες χωρίς φλας. Τον τελευταίο χρόνο τον έχω πετύχει 3 μετρημένες φορές και ένιωσα ακατανίκητη επιθυμία να τον πυροβολήσω. Έχετε το νου σας διότι οδηγεί σαν βόδι πάσχον από Κρόιτσφελντ Γιάκομπ!
Βουτυρόπαιδα-οδηγοί Smart είναι μια ακόμα μάστιγα των μεγάλων πόλεων
-
Για πες φιλε μου, ετσι για να γελασουμε λιγακι, ποσος ειναι ο αρχικος μισθος ενος αποφοιτου ..Λυκειου ο οποιος πιανει για 1η φορα δουλεια, και ποσα παιρνει μετα απο 5 χρονια?
Ετσι για να μη ξεχνιομαστε δηλαδη...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Για πες φιλε μου, ετσι για να γελασουμε λιγακι, ποσος ειναι ο αρχικος μισθος ενος αποφοιτου ..Λυκειου ο οποιος πιανει για 1η φορα δουλεια, και ποσα παιρνει μετα απο 5 χρονια?Ετσι για να μη ξεχνιομαστε δηλαδη...
Ε να μην ξεκινάει με 350 ευρώ για να καταλήξει στα 450 πέντε χρόνια μετά?!!!
-
Με τιμές του 2003, ο κατώτατος μισθός ήταν κάτι λιγότερο από 600 ευρώ για ανειδίκευτο εργάτη/υπάλληλο. Βάλε και 3-4% αύξηση φέτος, πάμε γύρω στα 620. Εννοείται ότι σ'αυτά δεν συνυπολογίζονται τυχόν επιδόματα και έξτρα (γάμου, τέκνων, εκτός έδρας, επικίνδυνα και ανθυγιεινά κλπ).
Και μετά αναρρωτιούνται μερικοί γιατί πολλοί νέοι μένουν με τη μάνα τους ώς τα 30. Και τους βρίζουν κιόλας ως μαμόθρεφτα ή τεμπέληδες, ανεξαρτήτως του αν δουλεύουν 9-10 ώρες την ημέρα (μαζί με τις απλήρωτες υπερωρίες). Δεν είναι εύκολα τα πράγματα σήμερα.
Να το πάω λίγο παραπέρα: ένας 20χρονος που βράζει το αίμα του, πως να βγάλει γκόμενα όταν δεν του περισσεύουν λεφτά ούτε για τσιγάρα; Ή πως να έχει κοινωνικό κύκλο όταν του λένε 'έλα το βράδυ για ποτό' κι αυτός δεν έχει λεφτά ούτε για το λεωφορείο; Και μετά βγαίνουν οι ερασιτέχνες κοινωνιολόγοι της πλάκας και μιλούν για βία των νέων, για ροπή προς το έγκλημα και για ναρκωτικά και κοινωνική περιθωριοποίηση. Κατά τα λοιπά κάποιοι υπερηφανεύονταν που η Ελλάδα είχε ρυθμό ανάπτυξης 4%.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Κατά τα λοιπά κάποιοι υπερηφανεύονταν που η Ελλάδα είχε ρυθμό ανάπτυξης 4%.Περα του οτι συμφωνω απολυτα μαζι σου, αυτο το 4% ειναι μια μεγαλη απατη!
Ας μας πουνε ποιοι καρπωθηκαν το 4% και μετα το συζηταμε....
Πχ, εγω εχω ενα εργοστασιο που φετος ειχε αναπτυξη-κερδοφορια ...25%. Αυτο τι σημαινει? Οτι ΟΛΟΙ απο τον υποδιευθυντη μου μεχρι τον τελευταιο εργατη πηρε 25% 'αυξηση'???
Οχι βεβαια, πολυ απλα συνηθως σημανει οτι ΕΓΩ εβαλα ενα +22% στη τσεπη μου για φετος και αν ημουνα καλος εργοδοτης μοιρασα και ενα 3% στους υπαλληλους μου...
Ετσι εγινε και στην Ελλαδα, το 4% οντως υπηρξε, απλα πηγε σε καποιες τσεπες ή εταιριες και οι υπολοιποι ... 'μια απο τα ιδια', για να μην πω 'καθε περσυ και καλυτερα'!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Να το πάω λίγο παραπέρα: ένας 20χρονος που βράζει το αίμα του, πως να βγάλει γκόμενα όταν δεν του περισσεύουν λεφτά ούτε για τσιγάρα; Ή πως να έχει κοινωνικό κύκλο όταν του λένε 'έλα το βράδυ για ποτό' κι αυτός δεν έχει λεφτά ούτε για το λεωφορείο;Το 80 (και βάλε) % των 20χρονων στην Ελλάδα έχει αυτοκίνητο. Και δεν έχει προσόντα.
Θα προτείνατε να υπάρχει ένα σύστημα που να παίρνει τον απόφοιτο Λυκείου και να του δίνει μισθό 1500 € το μήνα, έτσι για αρχή; Για να κάνει τί; Τέτοιες δουλειές βρίσκουν οι 20χρονοι στην Ευρώπη και την Αμερική; -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Πχ, εγω εχω ενα εργοστασιο που φετος ειχε αναπτυξη-κερδοφορια ...25%. Αυτο τι σημαινει? Οτι ΟΛΟΙ απο τον υποδιευθυντη μου μεχρι τον τελευταιο εργατη πηρε 25% 'αυξηση'???πχ εγώ έχω ένα εργοστάσιο που φέτος έχασε 100.000 €. Να πάω στους εργάτες μου να τα πάρω πίσω;
ΥΓ Άστε, ρε, τη γκρίνια. Κάτι έχουμε μέσα στις κεφάλες μας που δε μας αφήνει να πάμε μπροστά... -
Ο 20χρονος φιλε Ηλια στην Αμερικη, δεν μενει με τον μαπαμπα και τη μαμα, επομενως και 1500ε να παιρνει πρεπει να καλυψει πολυ περισσοτερα εξοδα απο τον ....εγχωριο 20χρονο. Δε λεω αν ειναι κακο ή καλο, απλα ετσι γινεται.
Το σιγουρο ειναι οτι οι μισθοι στην Ελλαδα ειναι 15χρονια πισω σε σχεση με την Ευρωπη, ενω με την αυξηση του κοστους ζωης τα τελευταια χρονια, κοντευουμε να γινουμε πιο ακριβη χωρα και απο την Αγγλια...
Μονο για την Αγγλια θα πω οτι καποιος που κανει την δικια μου δουλεια, παιρχει περιπου 2,5 φορες περισσοτερα απο μενα, και εχει να αντιμετωπισει ενα κοστος ζωης που ειναι μολις +15% πιο υψηλο απο εδω, εκτος αν μενει στο Λονδινο!!!
Οτι πιο απίθανο εχω δει σε Ελληνικούς δρόμους!