-
info
Race Date: 07 Nov 2010 Circuit Name: Autodromo Jose Carlos Pace Number of Laps: 71 Circuit Length: 4.309 km Race Distance: 305.909 km Lap Record: 1:11.473 - JP Montoya (2004)
time table local time (Gre)
Fri 05 November 2010 Practice 1 14:00 - 15:30 Practice 2 18:00 - 19:30 Sat 06 November 2010 Practice 3 15:00 - 16:00 Qualifying 18:00 Sun 07 November 2010 Race 18:00
**
The world title has been won here every year since 2005.**Previous winners: 2009 - Mark Webber - Red Bull | (Jenson Button won the title with Brawn GP) 2008 - Felipe Massa - Ferrari | (Lewis Hamilton won the title with McLaren) 2007 - Kimi Raikkonen - Ferrari | (Kimi Raikkonen won the title with Ferrari) 2006 - Felipe Massa - Ferrari | (Fernando Alonso won the title with Renault) 2005 - Juan Pablo Montoya - McLaren | (Fernando Alonso won the title with Renault)
Previous pole sitters: 2009 - Rubens Barrichello | Brawn GP | 1.19.576 (Wet) 2008 - Felipe Massa | Ferrari | 1.12.368 2007 - Felipe Massa | Ferrari | 1.11.931 2006 - Felipe Massa | Ferrari | 1.10.680 2005 - Fernando Alonso | Renault | 1.11.988
01 Fernando Alonso 231
02 Mark Webber 220
03 Lewis Hamilton 210
04 Sebastian Vettel 206
05 Jenson Button 189Onboard laps
http://www.youtube.com/watch?v=HhSLvPHpVf0
http://www.youtube.com/watch?v=y8mIsT9r ... re=relatedΤα λόγια νομίζω ειναι περιττά.
Και η αγωνια τεράστια.Ο Αλονσο εχει πολυ καλή προϊστορία στην εν λογω πίστα με εξαίρεση τον περσινό αγώνα.
Περσυ ο Γουεμπερ κέρδισε πολυ άνετα!!!Εγω ελπιζω να εχουμε εναν καθαρο αγωνα χωρις τιποτα περιεργες συγκρουσεις!!!!Και επιτελους ο Μασσα να κανει τον καλυτερο του αγωνα φετος!!
-
info
Race Date: 07 Nov 2010 Circuit Name: Autodromo Jose Carlos Pace Number of Laps: 71 Circuit Length: 4.309 km Race Distance: 305.909 km Lap Record: 1:11.473 - JP Montoya (2004)
time table local time (Gre)
Fri 05 November 2010 Practice 1 14:00 - 15:30 Practice 2 18:00 - 19:30 Sat 06 November 2010 Practice 3 15:00 - 16:00 Qualifying 18:00 Sun 07 November 2010 Race 18:00
**
The world title has been won here every year since 2005.**Previous winners: 2009 - Mark Webber - Red Bull | (Jenson Button won the title with Brawn GP) 2008 - Felipe Massa - Ferrari | (Lewis Hamilton won the title with McLaren) 2007 - Kimi Raikkonen - Ferrari | (Kimi Raikkonen won the title with Ferrari) 2006 - Felipe Massa - Ferrari | (Fernando Alonso won the title with Renault) 2005 - Juan Pablo Montoya - McLaren | (Fernando Alonso won the title with Renault)
Previous pole sitters: 2009 - Rubens Barrichello | Brawn GP | 1.19.576 (Wet) 2008 - Felipe Massa | Ferrari | 1.12.368 2007 - Felipe Massa | Ferrari | 1.11.931 2006 - Felipe Massa | Ferrari | 1.10.680 2005 - Fernando Alonso | Renault | 1.11.988
01 Fernando Alonso 231
02 Mark Webber 220
03 Lewis Hamilton 210
04 Sebastian Vettel 206
05 Jenson Button 189Onboard laps
http://www.youtube.com/watch?v=HhSLvPHpVf0
http://www.youtube.com/watch?v=y8mIsT9r ... re=relatedΤα λόγια νομίζω ειναι περιττά.
Και η αγωνια τεράστια.Ο Αλονσο εχει πολυ καλή προϊστορία στην εν λογω πίστα με εξαίρεση τον περσινό αγώνα.
Περσυ ο Γουεμπερ κέρδισε πολυ άνετα!!!Εγω ελπιζω να εχουμε εναν καθαρο αγωνα χωρις τιποτα περιεργες συγκρουσεις!!!!Και επιτελους ο Μασσα να κανει τον καλυτερο του αγωνα φετος!!
-
info
Race Date: 07 Nov 2010 Circuit Name: Autodromo Jose Carlos Pace Number of Laps: 71 Circuit Length: 4.309 km Race Distance: 305.909 km Lap Record: 1:11.473 - JP Montoya (2004)
time table local time (Gre)
Fri 05 November 2010 Practice 1 14:00 - 15:30 Practice 2 18:00 - 19:30 Sat 06 November 2010 Practice 3 15:00 - 16:00 Qualifying 18:00 Sun 07 November 2010 Race 18:00
**
The world title has been won here every year since 2005.**Previous winners: 2009 - Mark Webber - Red Bull | (Jenson Button won the title with Brawn GP) 2008 - Felipe Massa - Ferrari | (Lewis Hamilton won the title with McLaren) 2007 - Kimi Raikkonen - Ferrari | (Kimi Raikkonen won the title with Ferrari) 2006 - Felipe Massa - Ferrari | (Fernando Alonso won the title with Renault) 2005 - Juan Pablo Montoya - McLaren | (Fernando Alonso won the title with Renault)
Previous pole sitters: 2009 - Rubens Barrichello | Brawn GP | 1.19.576 (Wet) 2008 - Felipe Massa | Ferrari | 1.12.368 2007 - Felipe Massa | Ferrari | 1.11.931 2006 - Felipe Massa | Ferrari | 1.10.680 2005 - Fernando Alonso | Renault | 1.11.988
01 Fernando Alonso 231
02 Mark Webber 220
03 Lewis Hamilton 210
04 Sebastian Vettel 206
05 Jenson Button 189Onboard laps
http://www.youtube.com/watch?v=HhSLvPHpVf0
http://www.youtube.com/watch?v=y8mIsT9r ... re=relatedΤα λόγια νομίζω ειναι περιττά.
Και η αγωνια τεράστια.Ο Αλονσο εχει πολυ καλή προϊστορία στην εν λογω πίστα με εξαίρεση τον περσινό αγώνα.
Περσυ ο Γουεμπερ κέρδισε πολυ άνετα!!!Εγω ελπιζω να εχουμε εναν καθαρο αγωνα χωρις τιποτα περιεργες συγκρουσεις!!!!Και επιτελους ο Μασσα να κανει τον καλυτερο του αγωνα φετος!!
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Και επιτελους ο Μασσα να κανει τον καλυτερο του αγωνα φετος!!
Tι εγινε ξαφνικα αγαπαμε μασσα ε??
Massa: If It's Up To Me I Will Help Alonso
http://www.planet-f1.com/news/3213/6485 ... elp-Alonso
-
To θεμα ειναι εδω που φτασαμε πλεον, ποιανου ο κινητηρας θα αντεξει και ποιος θα χρειαστει να αλλαξει, και ποτε να τον αλλαξει!
Γιατι αν εισαι 'τυχερος και σου σπασει στις δοκιμες, θα φας το προστιμο του grid place αλλα αν μη τι αλλο θα μπορεσεις να τρεξεις στον αγωνα...
Αν την φας στις κατατακτηριες τοτε και Grid penalty θα φας και εκτος εαν εισαι στο Q3 και με καποιο καλο χρονο οποτε τουλαχιστον εχεις και καποιες θεσεις να χασεις...
Το χειροτερο βεβαια ειναι να σου σπασει κατα την διαρκεια του αγωνα και να μην παρεις ουτε μισο ποντο...
-
Τις περισσοτερες φορες στις δοκιμες δεν χρησιμοποιουν τον κινητηρα του αγωνα αλλα παλαιοτερους που εχουν ηδη χρησιμοποιηθει
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Τις περισσοτερες φορες στις δοκιμες δεν χρησιμοποιουν τον κινητηρα του αγωνα αλλα παλαιοτερους που εχουν ηδη χρησιμοποιηθειΔεν το γνωριζα! Αν σπασει λοιπον και μετα αλλαξεις και βαλεις εναν αλλο ηδη χρησιμοποιημενο? θα ισχυει το grid penalty ?
-
Ναι παντα ισχυει στην αλλαγη κινητηρα.
-
Οχι.
Αν σπασει στις δοκιμες απλα αλλαζεις κινητηρα.
Μπορεις να χρησιμοποιησεις και τους 8 κινητηρες σου στα 3 practice sessions (θεωρητικα, γιατι πρακτικα δεν προλαβαινεις).
Ο κινητηρας που δηλωνεις ειναι αυτος με τον οποιο θα μπεις στο Q1 και μετα. Αν σπασει αυτος και αλλαξεις, τοτε παιρνεις τις +10 θεσεις. -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Οχι.
Αν σπασει στις δοκιμες απλα αλλαζεις κινητηρα.
Μπορεις να χρησιμοποιησεις και τους 8 κινητηρες σου στα 3 practice sessions (θεωρητικα, γιατι πρακτικα δεν προλαβαινεις).
Ο κινητηρας που δηλωνεις ειναι αυτος με τον οποιο θα μπεις στο Q1 και μετα. Αν σπασει αυτος και αλλαξεις, τοτε παιρνεις τις +10 θεσεις.Αυτο ακριβως
-
Η Ferrari φέρνει στο Interlagos το open fronted blown diffuser:
Πριν:
Τώρα:
Περισσότερα εδώ: http://scarbsf1.wordpress.com/2010/11/0 ... -diffuser/
Και επίσης φέρνει νέο f-duct:
Έναν αγώνα πριν το τέλος και φέρνει τέτοια updates! Μπράβο!
-
Aυτό δεν είναι πάντα καλό. Μπορεί να μην δουλέψουν τα updates όπως στην Μάκα για παράδειγμα.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Aυτό δεν είναι πάντα καλό. Μπορεί να μην δουλέψουν τα updates όπως στην Μάκα για παράδειγμα.Παραδοσιακά τα updates δουλεύουν στη Ferrari.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Aυτό δεν είναι πάντα καλό. Μπορεί να μην δουλέψουν τα updates όπως στην Μάκα για παράδειγμα.
Παραδοσιακά τα updates δουλεύουν στη Ferrari.
ηηηηηηηη''''' τα χει δοκιμασει καπως καπου και ξερει οτι αποδιδουν και τα παιζει ολα για ολα για το πρωταθλημα
-
Πάρε την καρφάρα σου !
Ερ: (Ian Parkes – The Press Association) Felipe, ακόμα μια ερώτηση. Μίλησες με θερμά λόγια για τους θαυμαστές σου εδώ και τις αντιδράσεις του τα τελευταία χρόνια. Ανησυχείς λίγο για αυτό που συνέβη στη Γερμανία φέτος μήπως αλλάξει η προσέγγισή τους φέτος; Αν κάνεις κάτι αντίστοιχο με τον Alonso πάλι, μπορεί να στραφεί εναντίον σου, διότι οι Βραζιλιάνοι περιμένουν να κερδίσεις μέσα στην πατρίδα σου;
FM: Περιμένω να κερδίσω τον αγώνα και θα κάνω το καλύτερο δυνατό για να κερδίσω για εκείνους. Είναι αλήθεια ότι μετά τον αγώνα της Γερμανίας, όταν έφτασα στη Βραζιλία, ήταν ζεστοί μαζί μου, φανταστικοί και μου έδιναν κουράγιο. Οι πραγματικοί άνθρωποι είναι υπέροχοι. Οι δημοσιογράφοι είναι διαφορετικοί.
-
@MikeGascoyne Forecast saying rain overnight tonight and saturday morning, sunday should be dry
-
Για όσους δεν ακολουθούν τη Ferrari στο twitter, μόλις γράφτηκε αυτό:
@InsideFerrari A lot of talk in these concerned the engine management on Fernando's car. The situation is going on according to plans.....In order to manage the mileage in the best way we will change his engine unit between the two sessions so don't get worried if you will see the mechanics working on car number 8 between the sessions!
-
ησυχασα.....
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
ησυχασα.....- 1 ... ... πλάκα μας κάνουν
-
εμεινε ο Αλονσο!!!
Grande Prêmio Petrobras do Brasil 2010