-
Ο χρήστης jtblaster έγραψε:
http://trelokouneli.blogspot.com/2010/11/blog-post_159.htmlΛες να γλιτώσουμε από τον Ζορό;;;
-
καλά......
Πολλά πυροσβεστικά οχήματα περνούν από την Τσιμισκή
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
καλά......Πολλά πυροσβεστικά οχήματα περνούν από την Τσιμισκή
Ελπίζω να μην μαγειρεύει η πεθερά μου ...
-
Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
εχετε υποψιν κανενα κατάστημα για να αγοράσω μια μπαταριά για σκούτερ (9Ah YB9-B)??Αν δεν βιάζεσαι: www.stelpet.gr
Κύκλοι του Νομάρχη Θεσσαλονίκης, λένε ότι δεν υπάρχει κανένα κόλλημα, μια που η έκδοση της καταδικαστικής απόφασης του δικαστηρίου, έγινε πριν την ψήφιση του Καλλικράτη και αφού ο νόμος δεν έχει αναδρομική ισχύ, ο κος Ψωμιάδης είναι υποψήφιος βάση του παλιού νόμου, που έλεγε ότι για να εκπέσει κάποιος του αξιώματός του, πρέπει να τελεσιδικήσει η υπόθεση.
IANAL, αλλά τι λένε;
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
εχετε υποψιν κανενα κατάστημα για να αγοράσω μια μπαταριά για σκούτερ (9Ah YB9-B)??
Αν δεν βιάζεσαι: http://www.stelpet.gr
Κύκλοι του Νομάρχη Θεσσαλονίκης, λένε ότι δεν υπάρχει κανένα κόλλημα, μια που η έκδοση της καταδικαστικής απόφασης του δικαστηρίου, έγινε πριν την ψήφιση του Καλλικράτη και αφού ο νόμος δεν έχει αναδρομική ισχύ, ο κος Ψωμιάδης είναι υποψήφιος βάση του παλιού νόμου, που έλεγε ότι για να εκπέσει κάποιος του αξιώματός του, πρέπει να τελεσιδικήσει η υπόθεση.
IANAL, αλλά τι λένε;
Αν υπαρχει έλλειψη http://www.slang.gr/lemma/show/tsipa_68 ... F%80%CE%B1
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
εχετε υποψιν κανενα κατάστημα για να αγοράσω μια μπαταριά για σκούτερ (9Ah YB9-B)??
Αν δεν βιάζεσαι: http://www.stelpet.gr
θενκς Ζορζ αλλα δεν συμφέρει τελικά π.χ την YB9-B που θέλω εγω την εχει 24 + 5€ αποστολή δηλαδή 29 συνολο για Fukuyama ενω π.χ στο Μακινα εδω σε μας έχει 32 τη Varta που ειναι κ πιο καλή σα μαρκα πιστευω!
(έψαχνα για κλειστού τύπου σαν πιο καλή αλλα δεν εχω βρει τίποτα πλην αυτού που μαλλον εισαγωγέας ειναι: http://www.gr-kiros.gr/2009/pages/moto-gel.htm)
-
Εθεάθη, χθες, πολυτελές σπορ σε ανοικτή καρότσα φορτηγού στον κόμβο Θέρμης..... τα μαύρα του τα χάλια είχε. Τόσο πολύ που δεν το αναγνώρισα!! Από το σχήμα έφερνε σε Jaguar, αλλά επιφυλάσομαι... μην ήταν καμια γιαπωνέζικη παραλλαγή.
Με έντονα τσαλακώματα σε όλο το αμάξωμα, σαν από πολλαπλό τουμπάρισμα.
Χρώμα σχεδόν 'σαμπανιζέ'. -
Οι θέσεις για το κυκλοφοριακό
Το όραμα της «Πρωτοβουλίας» για την μετακίνηση συνοψίζεται στο: οι αστικοί δρόμοι δεν εξυπηρετούν μετακινήσεις μόνο με Ι.Χ., αλλά και με άλλα μέσα. Μέσο Μεταφοράς είναι το αστικό λεωφορείο, τα πόδια μας, το ποδήλατο, το μπαστούνι του ηλικιωμένου, το λευκό μπαστούνι του τυφλού και το παιδικό καρότσι. Επίσης, ο αστικός χώρος γενικά δεν προορίζεται μόνο για μετακινήσεις, αλλά και για άλλες δραστηριότητες, όπως κοινωνική συνεύρεση, παιδικό παιχνίδι, αγορές και διασκέδαση.
Οι στόχοι με ορίζοντα 5ετίας, είναι:
α) αύξηση της ταχύτητας των αστικών λεωφορείων στα 20 χλμ/ώρα
β) μηδενικά ατυχήματα με πεζούς και ευάλωτους χρήστες
γ) μηδενική κατάληψη δημόσιου χώρου από σταθμευμένα οχήματαΗ θέση για τα μεγάλα έργα
Μετρό
Το Πολεοδομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης χρειάζεται έναν βασικό κορμό μετρό, που θα συνδέσει τους Δήμους από την Καλαμαριά και τη Χαριλάου μέχρι τη Σταυρούπολη και το Ελευθέριο-Κορδελιό.
Τα 9,6 km είναι βέβαιο ότι δεν φτάνουν. Είναι μια καλή αρχή. Ο βασικός κορμός του μετρό πρέπει να επεκταθεί στα 32,5 km και να συνδέσει όλους τους Δήμους.Τραμ – Υποθαλάσσια αρτηρία – Ζεύξη του Θερμαϊκού
Το τραμ είναι οικολογικό, άνετο, γρήγορο και ασφαλές. Η Θεσσαλονίκη έχει ανάγκη από τραμ μήκους περίπου 30 χλμ( δύο γραμμές), που θα καλύπτει τη διαδρομή από το ΙΚΕΑ ανατολικά στους Λαχανόκηπους δυτικά, όπου προτείνεται η μετεγκατάσταση της ΔΕΘ.
Παράλληλα, μπορούν να μελετηθούν και να εφαρμοστούν μεγάλης κλίμακας πεζοδρομήσεις στο κέντρο της πόλης, που θα συμβάλλουν στην οικονομική ζωντάνια του, αλλά και στην πολεοδομική και αισθητική αναβάθμισή του.Προτείνεται η άμεση χρηματοδότηση του τραμ από τους πόρους για την κατασκευή της «μικρής» υποθαλάσσιας αρτηρίας και η έναρξη των εργασιών κατασκευής του από τα εκτός κέντρου τμήματα.
Η «Πρωτοβουλία» είναι σύμφωνη με τη ζεύξη του Θερμαϊκού, με την προϋπόθεση ότι αυτή θα λειτουργήσει ως «κλείσιμο» της εσωτερικής περιφερειακής οδού, χωρίς επεμβάσεις στον ήδη διαμορφωμένο αστικό ιστό της Θεσσαλονίκης.Αστική θαλάσσια συγκοινωνία
Δημιουργία θαλάσσιας συγκοινωνίας που θα συνδέει με ταχύ και ασφαλή τρόπο τους Δήμους του Θερμαϊκού και την Καλαμαριά με το κέντρο και τις βιομηχανικές ζώνες δυτικά (Λαχαναγορά, Καλοχώρι). Διερεύνηση της δυνατότητας δημιουργίας εταιρίας λαϊκής βάσης που θα αναλάβει όχι μόνο την θαλάσσια αστική συγκοινωνία, αλλά και την σύνδεση της Θεσσαλονίκης με Χαλκιδική, ΒΙΠΕ, Κατερίνη και τα νησιά του Αιγαίου, στο πρότυπο άλλων ναυτιλιακών εταιριών λαϊκής βάσης.
Η πόλη έχει ανάγκη από τις παραπάνω υποδομές. Διεκδικούμε τα «μεγάλα» έργα της πόλης, για τα οποία ο Δήμος πρέπει να έχει λόγο, αλλά δεν τα χρησιμοποιούμε ως «μεγάλα άλλοθι» όπως έκανε η απερχόμενη Δημοτική Αρχή. Επειδή τα έργα υλοποιούνται με αργούς ρυθμούς και λόγω δυσκολιών χρηματοδότησης, η πόλη πρέπει και μπορεί να ανασάνει με μέτρα χαμηλού κόστους και άμεσης εφαρμογής, όπως τα παρακάτω:
Δημόσια μέσα συγκοινωνίας (ΟΑΣΘ):
επέκταση λεωφορειοδρόμων
δημιουργία γραμμής ΟΑΣΘ με ονομασία «Μετρό» για εξοικείωση των επιβατών
διεκδίκηση αύξησης επιχορήγησης για ΟΑΣΘ για αγορά νέων λεωφορείων, με συμμετοχή στο μετοχικό κεφαλαίο του ΟΑΣΘ της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.Κίνηση πεζών (βιώσιμη πόλη):
προστασία των πεζοδρομίων από την παράνομη στάθμευση, απομάκρυνση παράνομων εμποδίων και χρήσεων
ορθή λειτουργία πεζοδρόμων με εφαρμογή κανονισμού λειτουργίας, αυστηρή επιτήρηση και πρόστιμα
πεζοδρομήσεις οδών (αρχικά πιλοτική)
αυστηρότερη επιτήρηση σε κρίσιμα σημεία (ράμπες, διαβάσεις πεζών, χώροι ανάπτυξης τραπεζοκαθισμάτων)
πύκνωση διαβάσεων πεζών και αναβάθμιση της ασφάλειάς τους
διαδραστικός χάρτης μελανών σημείων
δημιουργία γραφείου πεζών
διαμόρφωση εισόδων σχολικών κτηρίωνΠοδήλατα:
άμεση επένδυση σε ανακατασκευή ποδηλατοδρόμων με μόνιμο χαρακτήρα.
Διαχείριση κυκλοφορίας:
βελτίωση κίνησης απορριμματοφόρων
φορτοεκφόρτωση με αυστηρό πρόγραμμα υπό τον έλεγχο του δήμου
Στάθμευση:
επέκταση μέτρου ελεγχόμενης στάθμευσης και κάρτας κατοίκου
αξιοποίηση δημοτικών οικοπέδων και εγκαταλελειμμένων χώρων
ένταξη στο ΕΣΠΑ συστημάτων για αποδοτικότερο έλεγχο στάθμευσης
στο Δήμο, η κατασκευή υπόγειων parking
Άλλα:
δημιουργία κέντρου εξυπηρέτησης μετακινουμένων
καθιέρωση μέρας χωρίς αυτοκίνητο σε εβδομαδιαία βάση
κυκλοφοριακό μοντέλο για εξέταση επιπτώσεων και σκοπιμότητας παρεμβάσεων
παζάρι ογκωδών αντικειμένων, στο οποίο θα λειτουργεί και το αντίστοιχο τμήμα αποκομιδής του δήμου
θέσπιση κανονισμού λειτουργίας πεζοδρόμων, πλατειών και δημόσιων χώρωνκαλά τα λεει αλλα προεκλογικές υποσχέσεις είναι
-
κι' αυτός τα ίδια έλεγε....
-
-
Προσωπικά με αφήνει αδιάφορο γιατί το πλένω πάντα μόνος μου στο χωριό αλλα εχω την εντύπωση 8 ευρα για μέσα εξω πλύσιμο ειναι καλή προσφορά:
http://www.groupon.gr/deals/thessalonik ... ign=Varies
(αν θεωρείτε διαφήμιση σβήστε το βέβαια)
-
off topic, αλλά ποτέ δεν κατάλαβα όσους πλένουν το αμάξι στο χωριό τους.
1ον πας στο χωριό σου. Και ασχολείσαι με μια συνήθεια που αρμόζει σε πόλη(καθαρό αμάξι σε χωριό θα δεις σπάνια). Στο χωριό και να το πλύνεις, από τη σκόνη θα γίνει χάλια σε 5 ώρες(αν δεν υπάρχει κλειστός χώρος). Στο χωριό σου πας βρε αδερφέ. Άραξε σε καμιά παραλία-βουνό-πλατεία.
2ον στη διαδρομή χωριό-πόλη, το αμάξι γίνεται πάλι χάλια από νερά στο δρόμο(αδύνατο στην Ελλάδα να μην βρεις νερά), από τον μπροστινο που θα καθαρίζει το παρπρίζ, από το πουλί που θα σε χέσει, από τα μυγάκια που θα σκοτώσεις.
Οπότε και καθαρό αμάξι δεν έχεις(καθαρότερο μάλλον από πριν), και έχασες χρόνο χαλάρωσης.
Κάθε ΣΚ με ήλιο τα γύρο εξοχικά, γίνονται wash park. Και πλέον τα πλένουν Κυριακή πριν φύγουν. Γιατί τα έπλεναν Σάββατο και την άλλη μέρα το πρωί από την υγρασία είχαν γίνει κ ος.
-
Αλλη φαση στο χωρίο, εχεις το πιεστικό έτοιμο μια special ηλ. σκούπα μονο για το αυτοκίνητο (η παλια δηλαδή) κ μια τεράστια έκταση να κάνεις τη δουλεία σου ανετα κ ωραία με μουσικουλα φραπεδακι παρέα κλπ!
Παντως πάνω απο 10 χρονια τώρα δεν μου εχει τύχει (ακτως 3-4 φορες που με έπιασε βροχή) να λερωθεί το αυτοκίνητο στο δρόμο απο αυτά που λες! Που να σε πετύχει π.χ η πιτσιλιθρα του άλλου με +100 χιλιόμετρα την ώρα σπρει γίνεται κατευθείαν + ποιος δεν εχει γκαράζ στο χωρίο, μόνο εμείς έχουμε θέσεις για 4 αυτοκίνητα εδώ (αν κ εχουμε 2-3 σαραβαλάκια μονο )
-
-
Παμε Στοιχημα Εκλογες 2010???
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Παμε Στοιχημα Εκλογες 2010???Όχι στον ΟΠΑΠ βέβαια.
-
Άρχισε το ντέρμπυ...
-
Καταργείται τελικά ο σταθμός στο Παπάφειο, στην υπό κατασκευή γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης, μετά τις αλλεπάλληλες προσφυγές του μητροπολίτη Ανθιμου που έχουν προκαλέσει καθυστερήσεις στα υπό κατασκευή έργα.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Καταργείται τελικά ο σταθμός στο Παπάφειο, στην υπό κατασκευή γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης, μετά τις αλλεπάλληλες προσφυγές του μητροπολίτη Ανθιμου που έχουν προκαλέσει καθυστερήσεις στα υπό κατασκευή έργα.Να ναι καλά ο τραγόπαπας που θέλει και να βγάζει και δήμαρχο
-
Πόσο γουστάρω!!
ΥΓ: Τελείως ειρωνικό στυλ,μην μ'αρχίσετε :tomato_coming_to_me: .
Posts προς Θεσσαλονικείς