-
Τα δύο Σκόντα δυναμικά μπροστά!!!
Προβλέπεται φοβερή μάχη...
-
ανετη νικη του τσεχου στο barum rally .η skoda εκανε το 1-3 με τους kopecky-haninen και δευτερος ηρθε ο meeke
1 Kopecky (CZ) – Skoda – 2hrs 24m 21.1s
2 Meeke (GB) – Peugeot – +1m 0.4s
3 Hanninen (FIN) – Skoda – +2m 0.8s
3 Kresta (CZ) – Peugeot – +2m 10.8s
5 Prokop (CZ) – Peugeot – +2m 39.6s
6 Valousek (CZ) – Skoda – +4m 50.5s
7 Toth (HUN) – Peugeot – +5m 19.7s
8 Pech (CZ) – Ralliart – +5m 23.2s -
Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
ανετη νικη του τσεχου στο barum rally .η skoda εκανε το 1-3 με τους kopecky-haninen και δευτερος ηρθε ο meeke1 Kopecky (CZ) – Skoda – 2hrs 24m 21.1s
2 Meeke (GB) – Peugeot – +1m 0.4s
3 Hanninen (FIN) – Skoda – +2m 0.8s
3 Kresta (CZ) – Peugeot – +2m 10.8s
5 Prokop (CZ) – Peugeot – +2m 39.6s
6 Valousek (CZ) – Skoda – +4m 50.5s
7 Toth (HUN) – Peugeot – +5m 19.7s
8 Pech (CZ) – Ralliart – +5m 23.2sΤελικά οι αγώνες στο IRC είναι 2 ταχυτήτων. Αυτοί με τα δεκάδες S2000 και τον τεράστιο συναγωνισμό και οι υπόλοιποι με το περιορισμένο ενδιαφέρον. Ο αγώνας της Τσεχίας ήταν ασφαλώς σε αυτούς της 1ης ταχύτητας!
Ιστορική νίκη για τη Skoda εντός έδρας με τον ντόπιο Kopecky!!! Την άξιζε τη νίκη ο Τσέχος που το παλεύει καιρό για μια νίκη τέτοιου επιπέδου. Ο Meeke με τη δεύτερη θέση διατήρησε το προβάδισμα στη βαθμολογία ενώ η εγκατάλειψη των Loix και Basso τους έθεσε εκτός μάχης. Ο Hanninen έκανε την καλύτερη του εμφάνιση σε ασφάλτινες διαδρομές κερδίζοντας στα ίσια τους υπολογίσιμους Kresta και Prokop, o Novikov δεν τα πήγε άσχημα αν και μέχρι να εγκαταλείψει είχε προλάβει να βγει από το δρόμο 2 φορές (η μια στο Shakedown) ενώ αξίζει να αναφερθεί και η επίδοση του Pech που κατάφερε να μπει στην 8αδα με το μη ανταγωνιστικό Evo 9.
Απογοήτευση για την Proton που είδε τα 2 της αυτοκίνητα να εγκαταλείπουν από κινητήρα στις πρώτες ειδικές ενώ ο Mikkelsen με το Corsa S2000 αντιμετώπισε δεκάδες προβλήματα νεότητας, πλην όμως τερμάτισε, αρκετά πίσω βέβαια.H βαθμολογία:
- Meeke 42
- Kopecky 39
- Loix 27
- Basso 27
- Hanninen 20
- Vouilloz 19
-
E δεν είχε και τόσο ανταγωνισμό το Barum για την 1η θέση, ο Kopecky 'καθάρισε' πολύ νωρίς. Από πίσω βέβαια έγινε μεγάλη μάχη (Meeke, Loix, Hanninen, Kresta). Στη Μαδέιρα πχ. είχε πιο μεγάλη μάχη για την πρωτιά.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
E δεν είχε και τόσο ανταγωνισμό το Barum για την 1η θέση, ο Kopecky 'καθάρισε' πολύ νωρίς. Από πίσω βέβαια έγινε μεγάλη μάχη (Meeke, Loix, Hanninen, Kresta). Στη Μαδέιρα πχ. είχε πιο μεγάλη μάχη για την πρωτιά.Δεν είναι μόνο η πρώτη θέση...
Από την άλλη πλευρά δεν είναι μόνο το internet και οι χρόνοι, είναι και η live παρακολούθηση ενός αγώνα και πιστεύω πως οι χιλιάδες θεατές του Barum δεν έχασαν παρακολουθώντας τόσους καλούς οδηγούς σε τόσα S2000! Εννοείται πως και ο αγώνας στη Madeira όπως και αυτός του Monte ανήκουν στην πρώτη ταχύτητα!
Αγώνες 2ης ταχύτητας με λίγες καλές συμμετοχές και περιορισμένο ενδιαφέρον ήταν φέτος η Βραζιλία, το Safari αλλά και η Ρωσία. -
Ετσι οπως τα λεει ο Χαρης ειναι!
Για ομαδικο τροπετο πηγαινανε οι μισοι....αλλο που η εντοπιοτητα εκανε μικρη διαφορα για το νικητη...
Χωρις μια ειδικη που εβρεχε οι διαφορες δεν θα ηταν τετοιες,αλλα και παλι ,τρελο σφαξιμο,γιατι μαλλον ξεχναμε οτι μιλαμε για καμια 15αρια οδηγους που ....δεν πολυ-συκωνουν το ποδαρακι τους απο το γκαζι!!!!
-
Ρε παιδιά, δεν είμαι σαφής ? Για την ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ έγραψα, ε, αυτή ΔΕΝ είχε συναγωνισμό._
Από πίσω είχε φυσικά συναγωνισμό αλλά όσο να 'ναι αν δεν είναι για την πρώτη θέση δεν είναι τόσο ελκυστικό για το μέσο θεατή. Πχ. πέρισυ πάλευαν στα δέκατα Vouilloz και Loix μέχρι 3 ειδικές πριν το τέλος.Οπως και να 'χει, νομίζω το Barum είναι ο κορυφαίος αγώνας του IRC (ίσως μαζί με το Μόντε αλλά πολύ καλύτερα οργανωμένος)
-
Παρόλο που η πρώτη θέση ξεκαθάρισε σχετικά νωρίς, πως να μην μιλήσει κάποιος για υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού όταν στην 7η ειδική υπάρχουν 4 Fabia στις πρώτες θέσεις μέσα σε 1,5 δευτερόλεπτο!
Απίστευτο επίπεδο ανταγωνισμού... -
δεν υπαρχει τετοιου ειδους μεσου θεατη στα ραλλυ....
ο θεωρητικα μεσος θεατης(ο κατ'ουσια ασχετος δλδ) απο οσο ξερω ασχολειται μονο ποιος κερδισε και ας ηταν για 0,4 του δευτερολεπτου....
οι θεατες των ραλλυ,οσοι ασχλονται και τους αρεσει βλεπουν και κανα περασμα και καταλαβαινουν οτι οι χρονοι δεν εχουν να κανουν μονο με τις ικανοτητες του οδηγου,οταν για παραδειγμα βλεπουν τον μικελσεν να χαροπαλευει η τον ροσσετι και ειναι στο βαθος απο θεμα χρονων.
-
Τακτικές από τους Γάλλους και στο IRC!!!
Ποινή 40 δευτερολέπτων λοιπόν στον Vouilloz στο τελευταίο sp του Rally Asturias ώστε να περάσει μπροστά του ο Meeke που παλεύει με τον Kopecky για τον τίτλο!!!
Ο αγώνας ήταν ενδιαφέρων και τις 2 ημέρες, με πολλούς οδηγούς να εναλλάσονται στην κορυφή (Hevia (Fabia), Basso (Punto), Kopecky (Fabia)) και με τα τεχνικά προβλήματα ή κλαταρίσματα των 2 πρώτων να δίνουν τη νίκη στον Τσέχο! Προβλήματα με κλαταρίσματα αντιμετώπισαν και οι Meeke, Loix, Vouilloz που τους έφεραν στις πιο πίσω θέσεις.
http://www.masrallye.com/principeastur/ ... FICIAL.pdf
Η βαθμολογία:
- Meeke (207) 50
- Kopecky (Fabia) 49
- Loix (207) 32
- Basso (Punto) 28
- Vouilloz (207) 25
- Hanninen (Fabia) 20
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Τακτικές από τους Γάλλους και στο IRC!!!Ποινή 40 δευτερολέπτων λοιπόν στον Vouilloz στο τελευταίο sp του Rally Asturias ώστε να περάσει μπροστά του ο Meeke που παλεύει με τον Kopecky για τον τίτλο!!!
Το παρακολουθούσα ολο το διήμερο και ημουν σίγουρος οτι εκεί θα καταλήξει...Κρίμα...
Οπως και να'χει....τα Skoda ειναι εδώ...!!!!! -
Άξιος νικητής ο Kopecky που σε όλο των αγώνα ήταν πάντα μέσα στην μάχη της πρώτης θέσης!!
Δυστυχώς πλέων οι ΓΑΛΛΟΙ ακολουθούν Ιταλικές τακτικές και μαγειρεύουν και αυτοί αποτελέσματα κρίμα!!
Τέλος για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η Peugeot Πρωταθλήτρια στο IRC !!
-
http://www.rallye-info.com/article.asp?sid=0&stid=8278
Αααααααααααααααααααααααχχχχχχχχχχχχχχχχ τι διάβασαν τα ματάκια μου πάλι!
Δεν το θέλαμε το IRC βλέπετε......
Στον πρώτο αγώνα της χρονιάς που και πάλι θα είναι το Monte Carlo το θέμα 'ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΑΓΩΝΑ ΡΑΛΛΥ' παίρνει μια εντελώς διαφορετική διάσταση!!!
ΘΑ ΜΕΤΑΔΩΘΟΥΝ ΖΩΝΤΑΝΑ ΟΛΕΣ ΟΙ Ε.Δ. ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟ EUROSPORT!!!! 14 ΩΡΕΣ ΖΩΝΤΑΝΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ!!!
Γμτ τη ζωή μου μέσα.....
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
http://www.rallye-info.com/article.asp?sid=0&stid=8278Αααααααααααααααααααααααχχχχχχχχχχχχχχχχ τι διάβασαν τα ματάκια μου πάλι!
Δεν το θέλαμε το IRC βλέπετε......
Γμτ τη ζωή μου μέσα.....
-
Εκτός αγώνα πάλι από 'διοικητικό λάθος' ο Meeke στη Σκωτία, νικητής ο Wilks
κ. Quesnel, δε μας τα λέτε καλά εκεί στην Peugeot-Citroen Sport...http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=race-other-news-article&race_id=0&article_id=17290
-
καλα ο Quesnel ειναι για πολλες σφαλιαρες..τον τσουζει που η σκοντα κυριαρχει στο irc και φωναζει..δεν βλεπει ομως ο γαλακος οτι η citroen του,εχει σαρωσει τα παντα στο wrc και το εχει καταστρεψει με την μονοτονια και διχως ανταγωνισμο.
και μαλιστα προκαλει με τις δηλωσεις του
«Ίσως τη νέα χρονιά να πρέπει να προετοιμάσω μερικά DS3 και να φέρω την κόκκινη στρατιά, με αποτέλεσμα η Skoda να πάψει να υφίσταται.ουστ ρε βρωμογαλλε που τα θες ολα δικα σου.
-
Φαντάσου και να το πραγματοποιήσει
-
Να προσεξει να μην αποφασισει η VW και φερει καμια στρατια Fabia στο WRC, με πρωτοκλασατους οδηγους, σαν και αυτους που διωχνει.Χρημα εχει ατελειωτο και τεχνογνωσια.Και τελος ο Loeb, ΔΕΝ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
-
Ο χρήστης Herc έγραψε:
Να προσεξει να μην αποφασισει η VW και φερει καμια στρατια Fabia στο WRC, με πρωτοκλασατους οδηγους, σαν και αυτους που διωχνει.Χρημα εχει ατελειωτο και τεχνογνωσια.Και τελος ο Loeb, ΔΕΝ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.ΧΡΗΜΑ μπορεί να έχει, την τεχνογνωσία στα ΡΑΛΛΗ δεν ξέρω αν έχει..Και η Toyota είχε χρήμα άλλα νίκη δεν είδε..( Φ1) Οσο για τον Λοεμ θα κάνει πολύ καιρό να βρει..
-
Ενω η citroen οταν μπηκε στο WRC εσφυζε απο τεχνογνωσια.
Κατηγορουν την skoda, για κατι που κανουν οι ιδιοι.Oτι κερδιζει δηλαδη, ελλειψη ανταγωνισμου.
Εγω ειμαι σιγουρος, οτι οταν θα αποσυρθει ο loed, θα την κανει και η citreon με ελαφρα πηδηματακια.Γιατι δεν θα κεριζουν πλεον με σιγουρια και σιγουρα η δικαιολογια θα ειναι οτι, 'τα εχουμε κερδιζει ολα- οτι ηταν να κανουμε το καναμε- πετυχαμε τους στοχους μας και μπλα-μπλα.
Για εμενα μεγαλος κατασκευαστης ειναι η ford.Απλως δεν ξερω, εαν αλλη εταιρεια θα αντεχε στην θεση της.Να χανει επι σειρα ετων και να μην αποσυρθει.Αλλα αυτο δειχνει τον μεγαλο κατασκευστη.Απλως ειναι ατυχη, γιατι επεσε σε ενα εξωγηινο loeb.Αλλα και με καβουρια στην τσεπη ομως δεν κανεις προκοπη.Εκει εξω, υπηρχαν και υπαρχουν πολλοι καλυτεροι οδηγοι, απο τους ανεπαρκεις που εχει τωρα.Ο χιρβονεν φετος ανυπαρκτος και ο λατβαλα απλως μεχρι εκει μπορει και μαλιστα φετος παει ανελπιστα καλα.
Intercontinental Rally Challenge (IRC) 2009