-
Και οι απαντήσεις τα ίδια
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Και οι απαντήσεις τα ίδιαξέρεις οτι ένα συμπιεστό μοτέρ είναι λιγότερο αξιόπιστο από ένα αντίστοιχο ατμοσφαιρικό?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δυστυχώς για μένα το παραμύθι τέλειωσε νωρίς... 1 ιμάντα, μια τετράδα λάστιχα και 4 αλλαγές λαδιών μετά το μόνο που μου έμεινε είναι οι αναμνήσεις...
Όπερ μεθερμηνευόμενο;
φινιτο λα μουζικα, ldr is over κλπ ρε
what happened,
προχτες ειδα το 307
hope nothing bad
-
Μια χαρά είναι το αμάξι ρε φτου φτου Η λίστα ήταν τα 'γαμησιάτικα' που πλήρωσε το 307 για το Θεσσαλονίκη-Αθήνα
Και γω είδα το 406 αρκετές φορές
Btw, πάω για δισκοτακακια σε αυτό (+σέρβις). -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Και οι απαντήσεις τα ίδια
ξέρεις οτι ένα συμπιεστό μοτέρ είναι λιγότερο αξιόπιστο από ένα αντίστοιχο ατμοσφαιρικό?
Στατιστικά και δεδομένου της μεγαλύτερης πολύπλοκότητας στην κατασκευή του turboμοτερ από το ατμοσφαιρικό θα είναι λιγότερο αξιόπιστο.Τώρα εάν οι μηχανικοί καταφέρουν και τα κάνουν πιο αξιόπιστα μπράβο τους κι αυτό μόνο καλό θα είναι για την αυτοκίνηση.Εγώ βέβαια δεν μίλησα για αξιοπιστία αλλά για αντοχή στην χρήση και στο χρόνο.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Και οι απαντήσεις τα ίδια
ξέρεις οτι ένα συμπιεστό μοτέρ είναι λιγότερο αξιόπιστο από ένα αντίστοιχο ατμοσφαιρικό?
Στατιστικά και δεδομένου της μεγαλύτερης πολύπλοκότητας στην κατασκευή του turboμοτερ από το ατμοσφαιρικό θα είναι λιγότερο αξιόπιστο.Τώρα εάν οι μηχανικοί καταφέρουν και τα κάνουν πιο αξιόπιστα μπράβο τους κι αυτό μόνο καλό θα είναι για την αυτοκίνηση.Εγώ βέβαια δεν μίλησα για αξιοπιστία αλλά για αντοχή στην χρήση και στο χρόνο.
άρα για αξιοπιστία σε βάθος χρόνου...
άρα το αρχικό σου ποστ ήταν λανθασμένο... άρα ... -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Εγώ βέβαια δεν μίλησα για αξιοπιστία αλλά για αντοχή στην χρήση και στο χρόνο.[αξιοπιστία] διάφορο του [αντοχη στη χρηση/χρονο]
οκ
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Και οι απαντήσεις τα ίδια
ξέρεις οτι ένα συμπιεστό μοτέρ είναι λιγότερο αξιόπιστο από ένα αντίστοιχο ατμοσφαιρικό?
Στατιστικά και δεδομένου της μεγαλύτερης πολύπλοκότητας στην κατασκευή του turboμοτερ από το ατμοσφαιρικό θα είναι λιγότερο αξιόπιστο.Τώρα εάν οι μηχανικοί καταφέρουν και τα κάνουν πιο αξιόπιστα μπράβο τους κι αυτό μόνο καλό θα είναι για την αυτοκίνηση.Εγώ βέβαια δεν μίλησα για αξιοπιστία αλλά για αντοχή στην χρήση και στο χρόνο.
άρα για αξιοπιστία σε βάθος χρόνου...
άρα το αρχικό σου ποστ ήταν λανθασμένο... άρα ...Συγνώμη όταν λέω ότι θέλω έναν TSI με τόσα χιλιόμετρα αυτό καταλαβαίνεις εσύ.
Εγώ βέβαια δεν μίλησα για αξιοπιστία αλλά για αντοχή στην χρήση και στο χρόνο.
[αξιοπιστία] διάφορο του [αντοχη στη χρηση/χρονο]
οκ
οκ. αυτό λέω κι εγώ.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Και οι απαντήσεις τα ίδια
ξέρεις οτι ένα συμπιεστό μοτέρ είναι λιγότερο αξιόπιστο από ένα αντίστοιχο ατμοσφαιρικό?
Στατιστικά και δεδομένου της μεγαλύτερης πολύπλοκότητας στην κατασκευή του turboμοτερ από το ατμοσφαιρικό θα είναι λιγότερο αξιόπιστο.Τώρα εάν οι μηχανικοί καταφέρουν και τα κάνουν πιο αξιόπιστα μπράβο τους κι αυτό μόνο καλό θα είναι για την αυτοκίνηση.Εγώ βέβαια δεν μίλησα για αξιοπιστία αλλά για αντοχή στην χρήση και στο χρόνο.
άρα για αξιοπιστία σε βάθος χρόνου...
άρα το αρχικό σου ποστ ήταν λανθασμένο... άρα ...Συγνώμη όταν λέω ότι θέλω έναν TSI με τόσα χιλιόμετρα τι καταλαβαίνεις εσύ.
Εγώ βέβαια δεν μίλησα για αξιοπιστία αλλά για αντοχή στην χρήση και στο χρόνο.
[αξιοπιστία] διάφορο του [αντοχη στη χρηση/χρονο]
οκ
οκ. αυτό λέω κι εγώ.
κουζουλός είσαι ??
ξέρεις οτι σε βάθος χρόνο ο tsi θα έχει περισσότερα προβλήματα από κατά πολύ πιο αδύναμο π.χ. κινητήρα σου??
έχεις κάποια στοιχεία ??
διαβάζεις το μέλλον ???
έχεις συγγένεια με τον χορταρέα?? -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
οκ. αυτό λέω κι εγώ.
Τι λες ρε συ; Ότι η αξιοπιστία δεν περιλαμβάνει την αντοχή σε βάθος χρόνου; Θα μας τρελάνεις εντελώς; Φυσικά και αξιοπιστία=αντοχη μεταξύ άλλων.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
'γαμησιάτικα'
Και γω είδα το 406 αρκετές φορές
Btw, πάω για δισκοτακακια σε αυτό (+σέρβις).ειναι και περασμενη η ωρα, που να δουλεψει
γραφει χλμ το 406, ειναι ασπρο κατω απο τη λασπουρια , το κιτρινακι κρυβεται ,
λεω και γω απο βδομαδα να παω για τα βασικα λαδια ξυδια (μαλλον τεταρτη), ειδωμεν
-
Το παίρνω στην ζεστή μου αγκαλιά για μια βδομάδα, όσο το 307 θα ναι στη lion
Σερβις (λαδια, φιλτρα Α/Λ/Β/Κ, μπουζί, δισκοτακακια) και ένα καλό πλύσιμο μέσα/έξω. Ρίξε σήμα να βγούμε οικογενειακή φωτό στο παρκιν (η μπουλντόζα τι δουλειά έχει εκεί )
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
οκ. αυτό λέω κι εγώ.
Τι λες ρε συ; Ότι η αξιοπιστία δεν περιλαμβάνει την αντοχή σε βάθος χρόνου; Θα μας τρελάνεις εντελώς; Φυσικά και αξιοπιστία=αντοχη μεταξύ άλλων.
Αξιοπιστία λέω αν θα βγάλει βλάβες.
Αντοχή στο χρόνο λέω πότε θα κάνει μπαμ το μοτερ και θα μας αφήσει χρόνους.Τώρα αν το τελευταίο γίνει στα 100000 χιλιόμετρα ή τα 300000 κλπ είναι θέμα αξιοπιστίας όντως καθώς απ' όσο ξέρω ένα σύγχρονο βενζινάτο μοτερ αντέχει περί τα 900000 με ένα εκατομύριο χιλιόμετρα με σωστή χρήση και συντήρηση.Και ναι αν έχεις ένα μοτερ 10 χρονών με 1000000 χιλιόμετρα που το σκίζεις και διαλυθεί δεν μπορείς να παραπονεθείς για αξιοπιστία.Πόσο να ζήσει κι αυτό.
Ελπίζω τώρα να καταλαβένετε τι εννοώ. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
307 θα ναι στη lionπαιζεις με την τσεπη σου
μπουλντόζα τι δουλειά έχει εκεί
ηρθε να μαζεψει τα μπαζα γιαυτο τα αλλαζω θεση καθε μερα και το αλλο ειναι κρυμμενο
μαλλον ΣΚ θα πλυθει το ασπρο
αν ειναι βγαζω και το αλλο και κανουμε photoshooting
η ζεστη αγκαλια σου θα πρεπε να ψαχνει αιθεριες υπαρξεις κι οχι ραλια, αλητη κοντρακια
-
Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:
307 θα ναι στη lion
παιζεις με την τσεπη σου
Aσφαλιστική ρε συ, για το βαθούλωμα στην πόρτα πάει, είναι και συνεργαζόμενη οπότε ευελπιστώ σε καλό αποτέλεσμα.
μπουλντόζα τι δουλειά έχει εκεί
ηρθε να μαζεψει τα μπαζα γιαυτο τα αλλαζω θεση καθε μερα και το αλλο ειναι κρυμμενο
μαλλον ΣΚ θα πλυθει το ασπρο
αν ειναι βγαζω και το αλλο και κανουμε photoshooting
η ζεστη αγκαλια σου θα πρεπε να ψαχνει αιθεριες υπαρξεις κι οχι ραλια, αλητη κοντρακια
:rofl: δεν το σκέφτηκα έτσι. Πριν λίγο γκομενίτσα με Α150 έριξε σουτ σε ένα α4 που είναι παρκαρισμένο δίπλα στην μπουλτόζα, άφησα πινακίδες της
Το άσπρο θέλω, φωτό από ραλιά έχουμε χορτάσει, ο λαός θέλει πλοία της αγάπης
-
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
.Δεν μου φέρνεται ένα TSI με τόσα
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
647,000 χλμ
Βέβαια είναι VAG, θα έχει αλλάξει σίγουρα καμιά 20αριά μοτέρ και καμιά 50αριά τουρμπίνες Ορέστη
τέλος -
Ώπα ρε συ... 650.000 χιλιόμετρα μέσα σε 3 χρόνια ακριβώς;
Ούτε τα ταξιδιάρικα ταξί δεν κάνουν τόσα! -
Ναι αυτό ειναι όντως ένα θέμα αλλά δε ξέρω τι να πω, να ναι τυπογραφικό; Το συγκεκριμένο το παρακολουθώ πάνω απο 10 μέρες, δε θα το είχαν διορθώσει;
-
Πρέπει να κάνει ~600 χιλιόμετρα ΚΑΘΕ μέρα για να βγεί αυτό το νούμερο...
PEUGEOT FORUM
