-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
........εγώ κερνώ τον 2ο, 3ο, κτλ γύρο σε όποιον φάει από Σολωμονίδη, Πλάζα, Πρασσά, Γυράδικο, Μάκη ένα πιτόγυρο... Δε θα αντέξει να φάει 2ο...
Τί ώρα έχουμε ραντεβού;;
Πάμε όποτε έρθεις Θεσνίκη!
εγώ δεν τρώω για 20 μέρες ακόμα από εκεί... την τελευταία φορά που πήγαμε έσκασα, ήταν σαν να είχα φάει για 3 φορές -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Ηλίθια ιδέα κατά την άποψή μου, αλλά τουλάχιστον πρόκειται όντως για τέλη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, κι όχι για ΕΝΟΙΚΙΟ 'κυβικών'' που ήδη αγόρασε κάποιος, όπως εδώ.
Η συσκευή που αναφέρει στο τέλος που διαβάζει το οδόμετρο και μόνο φαίνεται ενδιαφέρουσα, και διασκευάζει και τους φόβους περί συστήματος παρακολούθησης.
Αλλά και πάλι, η ενσωμάτωση αυτού του φόρου στα καύσιμα είναι πολύ πιο εύκολη στην εφαρμογή, επιβραβέυει τη χαμηλή κατανάλωση, και μπορεί να εφαρμοστεί για το σύνολο των οχημάτων, όχι μόνο στα νέα.
-
Ας βαλουν διοδια
-
Από το AutoBild στο άρθρο με τις 'τελευταίες ευκαιρίες':
Ή αναφέρονται σε στοκαρισμένο προf/l Qashqai (και η φωτογραφία είναι ... άσχετη)
Ή αναφέρονται στο τωρινό f/l (και τα καυσαέρια είναι λάθος)Το προf/l είχε 162 gr/CO2.
Το τωρινό έχει 155 gr/CO2 (και όχι 162) και τα τέλη του 2011 σε περίπτωση που το πάρει κάποιος μέχρι τέλος του μήνα (σύμφωνα με τον κυβισμό) θα είναι 240€, σε περίπτωση απο 1η Νοεμβρίου (σύμφωνα με τα καυσαέρια) 232.50€ και θα γλυτώσει 7,50€.
Uploaded with ImageShack.usΚαι στο Terios 1,3 (θύμα του δαίμονα του τυπογραφείου αλλά και των νέων τελών) με τα 173 gr/CO2 (και όχι με 252 που γράφουν) πράγματι 346€ θα πληρώσει διότι με τα 252 gr/CO2 που αναφέρονται ... ανταγωνιστής του 3λιτρου Discovery θα είναι σε τέλη!
-
Ξέρει κανείς πόσο κοστίζουν τα τέλη κυκλόφορίας στη Γερμανία για αμάξι 2700cc?
Πως λέγονται ακριβώς?
Lkw-straßengebühren
Lkw-straßenbenutzungsgebühren
Maut ? -
Εδώ http://www1.adac.de/images/Steuer_otto_tcm8-260149.pdf πρέπει να αναφέρονται τα γερμανικά τέλη κυκλοφορίας.
Αν καταλαβα καλά, μέχρι τα 120 γραμμάρια αναλογα με τον κυβισμό ένα στανταρ ποσό και απο τα 130 γραμμάρια και ανάλογα με τον κυβισμό συγκεκριμένο ποσό + τα επιπλέον γραμμάρια επί 2€.
Πχ για το QQ 1,6 με 155grCo2 πληρώνει (για τα 150gr) 92€+(5χ2€)(για τα υπόλοιπα 5gr)=102€!!! (???) -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Εδώ http://www1.adac.de/images/Steuer_otto_tcm8-260149.pdf πρέπει να αναφέρονται τα γερμανικά τέλη κυκλοφορίας.
Αν καταλαβα καλά, μέχρι τα 120 γραμμάρια αναλογα με τον κυβισμό ένα στανταρ ποσό και απο τα 130 γραμμάρια και ανάλογα με τον κυβισμό συγκεκριμένο ποσό + τα επιπλέον γραμμάρια επί 2€.
Πχ για το QQ 1,6 με 155grCo2 πληρώνει (για τα 150gr) 92€+(5χ2€)(για τα υπόλοιπα 5gr)=102€!!! (???)ευχαριστώ φίλε.
τα έχουν αλλάξει κ εκεί βλέπω, μιας κ αναφέρει για αυτοκίνητα μετά την 1. Ιουλίου 2009. Θα ψάξω λίγο για παλαιότερα, μιας κ ενδιαφέρομαι να μάθω για την clk 2700cc diesel '04. Αν ξέρει κανείς, ας ποστάρει... -
Πάντως είναι αδικία ο τρόπος υπολογισμού των τελών το 2011.
Έχω προς πώληση ένα Πεζώ κάμπριο 2.0 πέρυσι με την έκτακτη εισφορά πλήρωσα 750...
πρόπερσυ 480 και πιο παλιά κάτω από 400. Φέτος ο νέος κάτοχος αν βρεθεί θα πρέπει να πληρώσει
600 ευρώ τέλη για ένα αμάξι του 2004 ενώ αν πήγαιναν όλα παλιά και νέα με τους ρύπους θα πλήρωνε 429.75
Τα αυτοκίνητα της οικογένειας συγκριτικά για να δείτε το άδικο του συστήματοςΑμάξι Χρονολογία Με βάσει κυβικά Με βάσει Ρύπους
Πεζώ 206 2.0 κάμπριο '04 600 429,75
Σμαρτ 700κεκ '05 50 90,4
Πεζώ 106 1400 '99 220 228
Πεζώ 607 3000 '08 1000 605
Σεβρολέ Κρούζ 1.8 ααυτ. '10 270 414
Σύνολο 2140 1767.15Αν και όπως βλέπει κανείς απο το δείγμα έτσι όπως μπήκαν οι συντελεστές τα μεγάλα ευνοόνται και όχι τα πράσινα μικρά / μεσαία.
-
Δε θα υπάρξει αγοραστής δίλιτρου πλέον
Μόνο cherokee ρυπογόνα θα αγοράζουνε γιατί τα καινουργια ειναι χειρότερα -
Θα συμφωνήσω το έχω ένα χρόνο αγγελία και το τηλέφωνο δεν έχει χτυπήσει πάνω απο δέκα φορές συνολικά...
-
Είναι υποχροτικό το χαρτί με το σήμα 09 10 11 (ανάλογα το έτος) από τα τέλη κυκλοφορίας, να είναι κολλήμενο πάνω στο τζάμι ή φτάνει απλά να είναι αγορασμένο; Και αν κάποιος δεν εχει πληρώσει τα τέλη του 2010 δεν μπορεί να πάρει ούτε για το 2011 και είναι υποχρομένος να καταθέσει πινακίδες οριστικά; Ξέρει κανείς;
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Θα συμφωνήσω το έχω ένα χρόνο αγγελία και το τηλέφωνο δεν έχει χτυπήσει πάνω απο δέκα φορές συνολικά...μπορει να φταιει και η τιμη που εχεις βαλει
(δε ξερω πόσα ζητας) -
Είναι υποχροτικό το χαρτί με το σήμα 09 10 11 (ανάλογα το έτος) από τα τέλη κυκλοφορίας, να είναι κολλήμενο πάνω στο τζάμι ή φτάνει απλά να είναι αγορασμένο; Και αν κάποιος δεν εχει πληρώσει τα τέλη του 2010 δεν μπορεί να πάρει ούτε για το 2011 και είναι υποχρομένος να καταθέσει πινακίδες οριστικά; Ξέρει κανείς;
εγώ ποτε δε το καλάω. μια φορά μου το έχουν ζητήσει σε έλεγχο. τους το εδειξα βγάζοντας το από το ντουλαπάκι.
σήμα του 11 μπορείς να παρεις, ακομα κ αν δεν εχεις παρεις του 10 (είτε εχεις καταθεσει πινακίδες, είτε οχι) -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Είναι υποχροτικό το χαρτί με το σήμα 09 10 11 (ανάλογα το έτος) από τα τέλη κυκλοφορίας, να είναι κολλήμενο πάνω στο τζάμι ή φτάνει απλά να είναι αγορασμένο; Και αν κάποιος δεν εχει πληρώσει τα τέλη του 2010 δεν μπορεί να πάρει ούτε για το 2011 και είναι υποχρομένος να καταθέσει πινακίδες οριστικά; Ξέρει κανείς;
εγώ ποτε δε το καλάω. μια φορά μου το έχουν ζητήσει σε έλεγχο. τους το εδειξα βγάζοντας το από το ντουλαπάκι.
σήμα του 11 μπορείς να παρεις, ακομα κ αν δεν εχεις παρεις του 10 (είτε εχεις καταθεσει πινακίδες, είτε οχι)Δηλαδή στη παλιά BMW 520 που είχαμε χώρις να πληρώσουμε τέλη για το 2010 μπορούμε να πληρώσουμε τέλη για το 2011 για να ξαναμπεί σε λειτουργεία και αυτό χωρίς πρόστιμό; Εντυποσιακό!!!
-
Νομίζω οτι δεν ισχύει αυτό αν δεν έχεις πληρώσει τα τέλη προηγούμενων ετών τα πληρώνεις με προσαύξηση. Εκτός αν για τα έτη εκείνα ήταν δηλωμένο σε ακινήσια (κατάθεση πινακίδων). Για το φίλο Σπύρο δεν νομίζω οτι ζητάω πολλά για ένα αμάξι φουλ έξτρα σε άριστη κατάσταση με αρχική αξία 30.000 το ζητάω 9.900 με πληρωμένα τέλη 2010. Για το 2011 θα καταθέσω πινακίδες δεν αντέχω να το έχω και άλλο ακούνητο και να πληρώνω. Ο νόμος λέει οτι πρέπει να το έχεις και κολλημένο το σήμα τώρα απο εκεί και πέρα είναι και τα κέφια του οργάνου.
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Νομίζω οτι δεν ισχύει αυτό αν δεν έχεις πληρώσει τα τέλη προηγούμενων ετών τα πληρώνεις με προσαύξηση. Εκτός αν για τα έτη εκείνα ήταν δηλωμένο σε ακινήσια (κατάθεση πινακίδων). Για το φίλο Σπύρο δεν νομίζω οτι ζητάω πολλά για ένα αμάξι φουλ έξτρα σε άριστη κατάσταση με αρχική αξία 30.000 το ζητάω 9.900 με πληρωμένα τέλη 2010. Για το 2011 θα καταθέσω πινακίδες δεν αντέχω να το έχω και άλλο ακούνητο και να πληρώνω. Ο νόμος λέει οτι πρέπει να το έχεις και κολλημένο το σήμα τώρα απο εκεί και πέρα είναι και τα κέφια του οργάνου.Ουσιαστικά θα πρέπει να πληρωθεί και πρόστιμο για τα τέλη του 2010 που δεν πληρώθηκαν ποτέ. Άρα ανεβαίνει το ποσό. Αλλα αν είχα καταθέσει τις πινακίδες δεν θα χρειαζόταν. Άρα κακώς τις κράτησα και δεν τις κατέθεσα προσωρινά
-
θα πληρώσεις Χ 2 τα τέλη του 2010 για να πάρεις το σηματάκι του 11.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
θα πληρώσεις Χ 2 τα τέλη του 2010 για να πάρεις το σηματάκι του 11.Δεν συνδεονται τα τελη του 2010 με του 2011.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
θα πληρώσεις Χ 2 τα τέλη του 2010 για να πάρεις το σηματάκι του 11.
Δεν συνδεονται τα τελη του 2010 με του 2011.
Στον θείο μου τα συνέδεσαν...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
θα πληρώσεις Χ 2 τα τέλη του 2010 για να πάρεις το σηματάκι του 11.
Δεν συνδεονται τα τελη του 2010 με του 2011.
Στον θείο μου τα συνέδεσαν...
Για πες περισσοτερα ,αν θες φυσικα
Τέλη κυκλοφορίας