-
Ο χρήστης gsakias έγραψε:
Φιλοι σιτροενακιδες καλησπερα...σημερα ειχα κατεβει με τον πατερα μου στο 8υσειο.. και κα8ως μπλεξαμε σε κινηση... αναβοσβηνε στη GSA η λυχνια του λαδιου μαζι με το stop...οταν ομως τραβηξω εστω και ελαχιστα το τσοκ η πατησω το γκαζι σταματαει αμεσως να το κανει....το αυτοκινητο ηταν στον καρυαδη πριν 2 βδομαδες για service(λαδια,φιλτρο κτλ)και ειναι ρυ8μισμενο...τι μπορει να φταει?ζεστενεται?..Ελενξε μηπως λειπει λαδι και αναβει η ενδειξη στο ρελαντι.Μετα μπορει να φταιει η τρομπα λαδιου ή ο αισθητηρας που δινει εντολη να αναψει το λαμπακι.
(υπαρχει περιπτωση το φιλτρο λαδιου να ριχνει την πιεση; )
-
Να αναβει απο θερμοκρασια λιγο δυσκολο.... Βαλαν σωστης πηκτρικοτητας λαδι; Μηπως βαλαν πιο λεπτο και στο ρελαντι οταν ειναι ζεστο δεν μπορει να κρατησει πιεση λαδιου; Ισως φταιει και ο αισθητηρας οπως ειπε ο συνονοματος. Η φτερωτη μπροστα ειναι ολοκληρη ή λειπουν λεπιδες;
-
Ο χρήστης gsakias έγραψε:
Φιλοι σιτροενακιδες καλησπερα...σημερα ειχα κατεβει με τον πατερα μου στο 8υσειο.. και κα8ως μπλεξαμε σε κινηση... αναβοσβηνε στη GSA η λυχνια του λαδιου μαζι με το stop...οταν ομως τραβηξω εστω και ελαχιστα το τσοκ η πατησω το γκαζι σταματαει αμεσως να το κανει....το αυτοκινητο ηταν στον καρυαδη πριν 2 βδομαδες για service(λαδια,φιλτρο κτλ)και ειναι ρυ8μισμενο...τι μπορει να φταει?ζεστενεται?..χαμηλό ρελαντί
πρόβλημα στον αισθητήρα πίεσης λαδιού.(αλλάζεις την 'βαλβίδα')
ελαττωματικό φίλτρο λαδιού (άλλαξε το) -
Αν ένα μοτέρ είναι κουρασμένο (φθαρμένη αντλία λαδιού, κουζινέτα, κομβία...), εκεί θα δείξει πρώτα τη χαμηλή πίεση λαδιού, δηλαδή στο ρελαντί (η αντλία δεν έχει αρκετές στροφές να ανεβάσει πίεση), και στην υψηλή θερμοκρασία λαδιού (το λάδι τότε γίνεται πιο λεπτόρρευστο).
Αυτό βέβαια δεν είναι αρκετό για να σε κάνει να ανοίξεις το μοτέρ, είναι ας πούμε μια προειδοποίηση. Πάντως αν δεν το έχει ξανακάνει στο παρελθόν, και αφού λές ότι μόλις αλλάχτηκε το λάδι, ίσως φταίει και αυτό (λάθος ιξώδες ή κακής ποιότητας λάδι). -
Καταρχας ευχαριστω ολους σας για το ενδιαφερον και τις συμβουλες! ...το αυτοκινητο το εκανε ξανα αυτο πολυ συχνα οταν το επαναφεραμε απο την ακινησια...αλλα σιγα σιγα με ρυ8μισεις και χιλιομετρα αρχισε να δουλευει καλυτερα ειχε σταματησει εντελως να αναβοσβηνει η λυχνια του λαδιου με το stop, δεν το ειχε κανει για μηνες αυτο,τωρα ομως αρχισε τα ιδια..και το κανει οταν δουλευει ρελαντι οταν κινειται δεν αναβει ποτε η λυχνια..βαλβιδα λαδιου ειναι οκ την εχουμε ελεγξει,η σταθμη του λαδιου ειναι οκ..
-
Ισως τοτε κατι παιζει με το φιλτρο λαδιου (επειδη εχει βαλβιδα ανακοπης), ή το ιξωδες του λαδιου του.
-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
άσε τον άνθρωπο ήσυχο να πηγαίνει για ψάρεμα. [/quoΑ
Αυτός όταν πάει για ψάρεμα θα σκέφτεται να γίνει θαύμα και να τσιμπήσει βάτραχο...
Mολις γυρισα απο το ναυτικο σαλονιΙωσηφ παρε τηλ αν θεσ για αυριο να παμε εχω προσκλησεις
-
Βαγελη, πηγες δλδ παλι για βαρκαδα ή πηγες να δεις τι καινουριο μεταφορικο μεσο θα παρεις; Εγω πρωτεινω παλι να ειναι V6 με τιμονιερα Diravi. κι ομως υπαρχουν μερικα φουσκωτα απο τρελαμενους που το εχουν κανει αυτο με το τιμονι
-
Ο χρήστης billaras_XantiaII έγραψε:
Βαγελη, πηγες δλδ παλι για βαρκαδα ή πηγες να δεις τι καινουριο μεταφορικο μεσο θα παρεις; Εγω πρωτεινω παλι να ειναι V6 με τιμονιερα Diravi. κι ομως υπαρχουν μερικα φουσκωτα απο τρελαμενους που το εχουν κανει αυτο με το τιμονικαι ποιος σου ειπε οτι η Diravi δεν εχει μπει στην σκουνα
-
-
-
Ο χρήστης gsakias έγραψε:
Καταρχας ευχαριστω ολους σας για το ενδιαφερον και τις συμβουλες! ...το αυτοκινητο το εκανε ξανα αυτο πολυ συχνα οταν το επαναφεραμε απο την ακινησια...αλλα σιγα σιγα με ρυ8μισεις και χιλιομετρα αρχισε να δουλευει καλυτερα ειχε σταματησει εντελως να αναβοσβηνει η λυχνια του λαδιου με το stop, δεν το ειχε κανει για μηνες αυτο,τωρα ομως αρχισε τα ιδια..και το κανει οταν δουλευει ρελαντι οταν κινειται δεν αναβει ποτε η λυχνια..βαλβιδα λαδιου ειναι οκ την εχουμε ελεγξει,η σταθμη του λαδιου ειναι οκ..η απλα η αντλια λαδιου αρχιζει και τελιωνει....
-
-
Νονε, πρεπει να πετυχα σημερα την σκουρα CX πρωτης γενιας στην Νεα Εθνικη στην πατρα, με κατευθυνση προς το κεντρο, στο υψος της TOYOTA. Τι αρχοντικο αυτοκινητο...
-
-
Περιπου 50-55αρης μου φανηκε.
-
Citrovag ακουει? Που εισαι τοσες εβδομαδες?
2500 turbo II ,πιθανον μετατροπη..Ακριβουλα-1500e.. Οι πινακιδες ασχολιαστες..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1058001/Και μια τρακαρισμενη για ανταλλακτικα στα 500e
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1055827/ -
Γιατι ασχολιαστες; ΦΙΛΠΑ ειναι. Δλδ αν ειχε IO απο ΕΛΠΑ τι θα γινονταν;
-
Ο χρήστης billaras_XantiaII έγραψε:
Γιατι ασχολιαστες; ΦΙΛΠΑ ειναι. Δλδ αν ειχε IO απο ΕΛΠΑ τι θα γινονταν;Δεν είναι ΦΙΛΠΑ είναι ΕΟΟΕ. Αλλά και πάλι δεν δικαιολογείται το 'ασχολίαστες'. Οι πινακίδες μπορεί να είχαν βγει το 2009 όταν ίσχυε η 25ετία.
-
Το ασχολιαστες πηγαινε στην κατασταση που φαινεται να ειναι το αυτοκινητο σε σχεση με τις πινακιδες που φερει..Απλα και μονο αυτο.
Classic Citroen Forum
