-
αγαπητέ theo13,
Τα άρθρα 127 και 141 του Ε.Α.Κ., είναι σαφή και έχουν εφαρμογή σε όλους τους αγώνες.
Μία επικίνδυνη συμμετοχή, διαπιστούμενη απο τους Τεχνικούς Εφόρους, τίθεται εκτός αγώνος από τους Αγωνοδίκες.
Ενας Αγωνιζόμενος μπορεί να ... σέρνεται έως το Service Park, χωρίς να καθίσταται η συμμετοχή του επικίνδυνη για τον ίδιο ή για τους άλλους.
Βέβαια ορισμένες φορές δεν τηρείται ο κανονισμός, αλλά αυτό δεν αναιρεί τον κανόνα.
Φιλικά
-
ok ευχαριστω
-
Καλε μου 'καπεταν' Μιχαλη
Ξεχασες μια λεπτομερεια για τις αναβασεις.
Γραφει ο κανονισμος: 'Καμμια αλλη σημαια, πλην της κοκκινης δεν χρησιμοποιειται στις αναβασεις'
Εκει ειναι το κενο. Πες οτι ο Αλυταρχης αποφασιζει. Θα βαλει ο Μπουκαουρης την κορμαρα του για να σταματησει τον τρελλο? Γιατι σημαια δεν εχει.
Αρα, ας ξαναδιαβασουν οι υπευθυνοι τους κανονισμους, κι αν δεν μπορουν, ας τους δωσουν σ αλλους να τους διαβασουν, ας τους ξαναγραψουν σωστα απο την αρχη, για να ξεκιναμε.
Τα υπολοιπα ειναι λογια με φτερα, και τα βαρεθηκαμε.
ΚαλημεραΥ.Γ. Οπως το ιδιο, λογια με φτερα ειναι κι αυτα που απαντιωνται σ αλλο, κοντινο θεμα, άλλα λογια ν αγαπιομαστε, γιατι κανεις τελικα δεν θελει 'νομους πλαισια' που να του περιοριζουν την ψευδαισθηση της εξουσιας...τρομαρα τους.
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
.... 'Καμμια αλλη σημαια, πλην της κοκκινης δεν χρησιμοποιειται στις αναβασεις'
Εκει ειναι το κενο. Πες οτι ο Αλυταρχης αποφασιζει. Θα βαλει ο Μπουκαουρης την κορμαρα του για να σταματησει τον τρελλο? Γιατι σημαια δεν εχει...Κυριε Πλατη τι εννοειτε δεν εχει σημαια?Σε ολα τα Κ οι κριτες εχουν κοκκινη σημαια...Εκτος αν καταλαβα εγω λαθος αυτο που ειπατε..
-
οτι δεν εχει την Ειδική σημαια για να δειχνει λαδια στον δρομο κοκκινο-κιτρινο λωριδες
Αυτο φανταζομαι οτι εννοει -
Αυτό είναι για αυτούς που ακολουθούν, για τον ίδιο τον τρελλό υπάρχει (στα σιρκουί) η μαύρη σημαία με τον πορτοκαλί κύκλο.
Ως αποτέλεσμα πάντως και η κόκκινη σημαία το ίδιο είναι, υποχρεούται να σταματήσει (και να γυρίσει στην αφετηρία ? )
Το πρόβλημα είναι η πολύ μικρή διάρκεια του όλου συμβάντος, μέχρι να το διαπιστώσουν-αποφασίσουν οι αγωνοδίκες σύμφωνα με τον ΕΑΚ χαίρετε... Στην πίστα και στα ράλι γίνεται αυτό, όχι στην ανάβαση. Θέλει απόφαση αλυτάρχη και αντίστοιχη σημαία που να την επιβάλλει, δηλ. όντως αλλαγή κανονισμών.Κάποτε οι κριτές στα Κ των αναβάσεων είχαν και κίτρινη και ριγέ και άλλες σημαίες (όχι μπλέ ) αλλά καταργήθηκαν διότι έβγαινε ένας κριτής με μία κίτρινη και έλεγε ο οδηγός 'με έκοψε' κτλ. Και δικαίως, σε ένα αγώνα 3 λεπτών δε χωράει το 'κίτρινη σημαία, κόψε λίγο'.
-
Eιναι γεγονος οτι κανεις δεν εχει δικιο απο τους εμπλεκομενους στα διαφορα γεγονοτα της Πιτιτσας
Δεν εχει δικιο ο Αλυταρχης που 'διωχνει' τα αυτοκινητα σε γρηγοροτερους ρυθμους---=ομως καλα εκανε γιατι δεν θα τελειωνε η αναβαση ποτε
Δεν εχει δικιο ο κριτης που αφησε τον κοσμο να στεκεται στην εξοδο διαφυγης φρεναρισματος στην περιπτωση Δεγλερη ---=ομως οσο και να φωναζε δεν τον ακουγαν (......και ειχαμε μεγαλο Αγιο!!!)
Δεν εχει δικιο ο αγωνιζομενος που 'εσπειρε ' την αναβαση με λαδια ---= αλλα δεν του το ειπε και κανενας και ισως δεν το καταλαβε
Ολοι σας που παρακολουθειτε αγωνες θα εχετε ζησει χιλιαδες στιγμες που δικαιολογημενα (σε πρακτικο επιπεδο) αλλα παρανομα -τυπικα ,καταστρατηγουνται σε γνωση ολων των εμπλεκομενων, κανονισμοι- νομοι θεματα ασφαλειας κτλ......κα;ι ολοι σιωπηρα το αποδεχομαστε!!!
Διοτι αν δεν το αποδεχτουμε ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ .
Να μην μιλησω : για την θεωριτικη και κυριως πρακτικη καταρτιση και εκσυχρονιστικη εκπαιδευση των αρχοντων των αγωνων (κριτες -αλυταρχες- αγωνοδικες-τεχνικους εφορους) απο ελαχιστη εως ανυπαρκτη!!
Το ιδιο για τους οδηγους ,ακομα και για τους θεατες...καμια ενημερωση ....ολα γινονται στο Ρελαντι και απο μονα τους!!!
Μπορω να αραδιασω (οπως ολοι μας) ΧΙΛΙΑΔΕΣ γκρινιες και προβληματα ,(αλλα θα με πει γκρινιαρη ο Πασαλης )
Ομως εχω προσπαθησει πολυ και να τα λυσω αυτα τα προβληματα ,με εκατονταδες ωρες συναντησεων με τις κατα καιρους Εθεες!! η συμμετεχοντας σε διαφορες επιτροπες με πολυ μικρο αποτελεσμα δυστυχως.
Ξερετε το συναντουσα παντα σαν αντιδραση??
Ναι βρε Δημο μου ,δικιο εχεις ,ετσι πρεπει να γινει αλλα ....δεν εχουμε τους ανθρωπους ουτε τα χρηματα για να τα πραγματοποιησουμε!!!!
Ε λοιπον ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΩ οι λυσεις των προβληματων μας υπαρχουν,ειναι εφικτες αλλα ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η 'ΠΟΛΙΤΙΚΗ' ΒΟΥΛΗΣΗ για να πραγματοποιηθουν...
'ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΟΠΟ...ΘΕΛΕΙ ΤΡΟΠΟ'με κουραγιο (ακομη)
dimos
-
Ο χρήστης kpen έγραψε:
.... 'Καμμια αλλη σημαια, πλην της κοκκινης δεν χρησιμοποιειται στις αναβασεις'
Εκει ειναι το κενο. Πες οτι ο Αλυταρχης αποφασιζει. Θα βαλει ο Μπουκαουρης την κορμαρα του για να σταματησει τον τρελλο? Γιατι σημαια δεν εχει...Κυριε Πλατη τι εννοειτε δεν εχει σημαια?Σε ολα τα Κ οι κριτες εχουν κοκκινη σημαια...Εκτος αν καταλαβα εγω λαθος αυτο που ειπατε..
ΑΚΡΙΒΩΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ. Η κοκκινη σημαια σημαινει ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ, με εντολη αλυταρχη. Δεν σημαινει ακινητοποιηση ΕΝΟΣ επικινδυνου οχηματος.
Κι επειδη στις αναβασεις δεν υπαρχει αλλη σημαια, πως θα σταματησουμε τον ζημιαρη?
Αλλα τι λεμε εδω? Οταν ο κριτης δεν εχει τα κοτσια να ζητησει διακοπη για να αποσυρθει αυτοκινητο απο επικινδυνη θεση, θα μπορει να σταματησει εναν μαινομενο...Ρουστεμη, ας πουμε? (Το χιουμορ ριχνει την πιεση ε?) -
Ο χρήστης karapetsanosj έγραψε:
Διεγράφη διαφημιστική καταχώρηση [Mod]Επειδη θα δημοσιευσει οπου να ειναι και αλλος κατι αναλογο να δουμε εκεινο θα το διαγραψεις? Και επειδη κε Μod την ειδες πως, πηγαινε προς τα πισω και στους αλλους αγωνες που εχουν δημοσιευτει τοπικ γι αυτους γιατι και εκει υπαρχουν ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΤΡΕΙΛΕΡΣ κσι σβηστα γιατι σου διεφυγαν. Σβησε και στο youTube η εν πασει περιπτωσει οπου υπαρχει κατι που προβαλει αγωνες σβηστα.... ΟΛΑ ΟΜΩΣ...ΟΛΑ οχι μονοπαντα. Τι νομισες οτι θα μας μειωσεις τις πωλησεις?
Σε παρακαλώ άσε τις υποδείξεις που αφορούν άλλους και φρόντισε να εσύ καταρχήν είσαι σύμφωνος με τον κανονισμό, που απαγορεύει σαφώς τη διαφήμιση. Το ό,τι δεν εφαρμοζόταν συνεπώς μέχρι τώρα δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να εφαρμόζεται από τώρα και στο εξής. Και μην ανησυχείς, η διαφορά ανάμεσα σε έναν επαγγελματία που διαφημίζεται και σε έναν ερασιτέχνη που ανεβάζει τα βιντεάκια για την πλάκα του στο YouTube είναι παραπάνω από εμφανής. [Mod]
-
Ο χρήστης karapetsanosj έγραψε:
Διεγράφη διαφημιστική καταχώρηση [Mod]
Επειδη θα δημοσιευσει οπου να ειναι και αλλος κατι αναλογο να δουμε εκεινο θα το διαγραψεις? Και επειδη κε Μod την ειδες πως, πηγαινε προς τα πισω και στους αλλους αγωνες που εχουν δημοσιευτει τοπικ γι αυτους γιατι και εκει υπαρχουν ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΤΡΕΙΛΕΡΣ κσι σβηστα γιατι σου διεφυγαν. Σβησε και στο youTube η εν πασει περιπτωσει οπου υπαρχει κατι που προβαλει αγωνες σβηστα.... ΟΛΑ ΟΜΩΣ...ΟΛΑ οχι μονοπαντα. Τι νομισες οτι θα μας μειωσεις τις πωλησεις?
Σε παρακαλώ άσε τις υποδείξεις που αφορούν άλλους και φρόντισε να εσύ καταρχήν είσαι σύμφωνος με τον κανονισμό, που απαγορεύει σαφώς τη διαφήμιση. Το ό,τι δεν εφαρμοζόταν συνεπώς μέχρι τώρα δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να εφαρμόζεται από τώρα και στο εξής. Και μην ανησυχείς, η διαφορά ανάμεσα σε έναν επαγγελματία που διαφημίζεται και σε έναν ερασιτέχνη που ανεβάζει τα βιντεάκια για την πλάκα του στο YouTube είναι παραπάνω από εμφανής. [Mod]
Θα επανερθω οσονουπω μόλις 'επαγγελματιας' εμφανισει το δικο του τρειλερ. Ασε δεν σου μιλησε κανενας για τον οποιονδηποτε κανει το κεφι του. Εχω ομως και μια προσθετη απορια. Οπως οι υπολοιποι θνητοι εδω μεσα ειναι πλεον επωνυμα πιστοποιημενοι (προσωπικα δεν εγινα τελευταια, ημουν εξ αρχης) δεν πρεπει και εσεις οι Μod να γινετε επωνυμοι?
-
Διευκρινήσεις περί κόκκινης σημαίας
Η σημασία της κόκκινης σημαίας είναι πολύ σημαντική, έχει διαφορετική σημασία σε κάθε αγώνα και δικαιολογημένα να παρουσιάζεται κάποια σύγχυση.
Οι κανονισμοί γράφουν :
Στους αγώνες ταχύτητας η επίδειξη κόκκινης σημαίας σημαίνει διακοπή του αγώνα, αλλά όχι ακινητοποίηση των αυτοκινήτων , τα οποία υποχρεούνται να μειώσουν ταχύτητα και να συνεχίσουν έως τον χώρο αφετηρίας.
Στους αγώνες αναβάσεων η επίδειξη κόκκινης σημαίας σημαίνει κλειστή διαδρομή, στην οποία τα αυτοκίνητα οφείλουν άμεσα να ακινητοποιηθούν.
Σιγουρα ο γιατρός μας έχει απόλυτο δίκιο όταν επιμένει για διάβασμα και πάλι διάβασμα των κανονισμών, σε βάθος και όχι επιφανειακό. Το 'τι;' εύκολα μαθαίνεται, αλλά το 'γιατί;' απαιτεί σε βάθος κατανόηση και σύνθετη - πολύπλευρη γνώση.
-
Σχόλια για τον αγώνα δεν θα κάνω έτσι και αλλιώς δεν νομίζω πως θα πιάσουν τόπο, οπότε μόνο βίντεο και τους fan.
Από τα δοκιμαστικά του Σαββάτου στην Κ1, σύντομα και βίντεο από τον αγώνα στην Κ3 και Κ4.
Youtube Video -
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Διευκρινήσεις περί κόκκινης σημαίαςΗ σημασία της κόκκινης σημαίας είναι πολύ σημαντική, έχει διαφορετική σημασία σε κάθε αγώνα και δικαιολογημένα να παρουσιάζεται κάποια σύγχυση.
Οι κανονισμοί γράφουν :
Στους αγώνες ταχύτητας η επίδειξη κόκκινης σημαίας σημαίνει διακοπή του αγώνα, αλλά όχι ακινητοποίηση των αυτοκινήτων , τα οποία υποχρεούνται να μειώσουν ταχύτητα και να συνεχίσουν έως τον χώρο αφετηρίας.
Στους αγώνες αναβάσεων η επίδειξη κόκκινης σημαίας σημαίνει κλειστή διαδρομή, στην οποία τα αυτοκίνητα οφείλουν άμεσα να ακινητοποιηθούν.
Σιγουρα ο γιατρός μας έχει απόλυτο δίκιο όταν επιμένει για διάβασμα και πάλι διάβασμα των κανονισμών, σε βάθος και όχι επιφανειακό. Το 'τι;' εύκολα μαθαίνεται, αλλά το 'γιατί;' απαιτεί σε βάθος κατανόηση και σύνθετη - πολύπλευρη γνώση.
Νασαι καλά μωρε Μιχαλη, γιατι αρχιζω να κοιταω κατα Αιγινητειο μερια . Κοντευω να πιστεψω τη ρετσινια που μουχουν κολησει, του γραφικου (δε λεω ονοματα, ειναι πολλοι) και του γκρινιαρη (αρχηγος Πασαλης ).
Σοβαρα τωρα. Αν εμεις δεν αφησουμε τις ερμηνειες κατα γραμμα η πνευμα (οπως καθε φορα μας βολευει) των κανονισμων, κι αν η ΕΠΑ-ΟΜΑΕ δε στρωσει κωλο να βγαλει κανονισμους χωρις παραθυρα και κενα, δεν θ αλλαξει τιποτα. Κι η τωρινη κριση, ειναι μοναδικη ευκαιρια να μπουμε σε σωστες βασεις.
Δες και διπλα (Επιμενω εγω) Καταστρατηγηση Νομων του κρατους, οχι απλα κανονισμων, 300 αναγνωσεις, 2 τηλεφωνησαν, κανεις δε βαζει το χερι στη φωτια και το πληκτρολογιο. Αξιοι της τυχης μας? -
Ο χρήστης dimos έγραψε:
Δεν εχει δικιο ο κριτης που αφησε τον κοσμο να στεκεται στην εξοδο διαφυγης φρεναρισματος στην περιπτωση Δεγλερη ---=ομως οσο και να φωναζε δεν τον ακουγαν (......και ειχαμε μεγαλο Αγιο!!!)Το 'όμως όσο και να φώναζε δεν τον άκουγαν' δεν πρέπει να αποτελεί δικαιολογία ούτε για τους κριτές ούτε για τους ανεύθυνους που κάθονται σε τόσο επικίνδυνα σημεία. Ειδικά στην ανάβαση ο κριτής μπορεί να ζητήσει διακοπή του αγώνα μέχρι να συμμορφωθούν οι θεατές, και μακάρι να βγω ψεύτης αλλά αν δεν γίνει πολλές φορές αυτό κάποια στιγμή θα πάψουμε να έχουμε άγιο. Ας μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας, καμία ελληνική ανάβαση δεν είναι επαρκώς θωρακισμένη εναντίον της βλακείας κάποιων θεατών.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Δεν εχει δικιο ο κριτης που αφησε τον κοσμο να στεκεται στην εξοδο διαφυγης φρεναρισματος στην περιπτωση Δεγλερη ---=ομως οσο και να φωναζε δεν τον ακουγαν (......και ειχαμε μεγαλο Αγιο!!!)
Το 'όμως όσο και να φώναζε δεν τον άκουγαν' δεν πρέπει να αποτελεί δικαιολογία ούτε για τους κριτές ούτε για τους ανεύθυνους που κάθονται σε τόσο επικίνδυνα σημεία. Ειδικά στην ανάβαση ο κριτής μπορεί να ζητήσει διακοπή του αγώνα μέχρι να συμμορφωθούν οι θεατές, και μακάρι να βγω ψεύτης αλλά αν δεν γίνει πολλές φορές αυτό κάποια στιγμή θα πάψουμε να έχουμε άγιο. Ας μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας, καμία ελληνική ανάβαση δεν είναι επαρκώς θωρακισμένη εναντίον της βλακείας κάποιων θεατών.
Απολυτα σωστος!!! Συμφωνω απολυτα
Στην πραγματικοτητα ομως , δεν υπαρχει σημερα ουτε αλυταρχης που μετα απο χιλιαδες διακοπες του αγωνα ,θα κανει αλλη μια για να τακτοποιηση τους θεατες....(λαθος) αλλα ουτε και κριτης που σε τετοια κατασταση διaκοπων του αγωνα θα ζητουσε νεα διακοπη....(δυστυχως δολοφονικο λαθος και αυτο)
Τι επρεπε (η πρεπει στο μελλον) να γινει? Γιατι δεν ειμαστε εδω για να γκρινιαζουμε μονο....Ο κριτης πρεπει να λυσει το προβλημα μονος του, αφου εχει εφοδιαστει απο την οργανωση με το σχετικο ΕΜΨΥΧΟ και αψυχο υλικο, καθως και οργανο της ταξης για βοηθεια , αφου πριν απο τον αγωνα εχουν επισημανθει και οριοθετηθει τα επικινδυνα σημεια ( απο ανθρωπους που γνωριζουν!!!) με κορδελες πλεγματα και σχετικες ταμπελες!! Τοτε δεν προκειται κανενας θεατης να σταθει σε επικινδυνο σημειο!!!!!
ειδατε θελει τροπο ...οχι κοπο !
ΛΥΣΕΙΣ υπαρχουν!!!!dimos
-
Μια απωρεια αν μου επιτρεπετε .
ΠΡΙΝ την εκκινηση του πρωτου αυτοκινητου δεν περναει αυτοκινητο της οργανωσης ( ας το πω πλοηγο) να ελενξει την διαδρομη αν ειναι καθολα ενταξυ?
Και προφανως να δει αν οι θεατες ειναι στα σωστα σημεια ΠΡΙΝ ξεκινησει ο αγωνας??
Γιατι μιλάτε για διακοπες γι αυτο μου γενηθηκε η απωρεια -
scn έγραψε:
dimos έγραψε:Δεν εχει δικιο ο κριτης που αφησε τον κοσμο να στεκεται στην εξοδο διαφυγης φρεναρισματος στην περιπτωση Δεγλερη ---=ομως οσο και να φωναζε δεν τον ακουγαν (......και ειχαμε μεγαλο Αγιο!!!) Το 'όμως όσο και να φώναζε δεν τον άκουγαν' δεν πρέπει να αποτελεί δικαιολογία ούτε για τους κριτές ούτε για τους ανεύθυνους που κάθονται σε τόσο επικίνδυνα σημεία. Ειδικά στην ανάβαση ο κριτής μπορεί να ζητήσει διακοπή του αγώνα μέχρι να συμμορφωθούν οι θεατές, και μακάρι να βγω ψεύτης αλλά αν δεν γίνει πολλές φορές αυτό κάποια στιγμή θα πάψουμε να έχουμε άγιο. Ας μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας, καμία ελληνική ανάβαση δεν είναι επαρκώς θωρακισμένη εναντίον της βλακείας κάποιων θεατών.
Απολυτα σωστος!!! Συμφωνω απολυτα
Στην πραγματικοτητα ομως , δεν υπαρχει σημερα ουτε αλυταρχης που μετα απο χιλιαδες διακοπες του αγωνα ,θα κανει αλλη μια για να τακτοποιηση τους θεατες....(λαθος) αλλα ουτε και κριτης που σε τετοια κατασταση διaκοπων του αγωνα θα ζητουσε νεα διακοπη....(δυστυχως δολοφονικο λαθος και αυτο)
Τι επρεπε (η πρεπει στο μελλον) να γινει? Γιατι δεν ειμαστε εδω για να γκρινιαζουμε μονο....Ο κριτης πρεπει να λυσει το προβλημα μονος του, αφου εχει εφοδιαστει απο την οργανωση με το σχετικο ΕΜΨΥΧΟ και αψυχο υλικο, καθως και οργανο της ταξης για βοηθεια , αφου πριν απο τον αγωνα εχουν επισημανθει και οριοθετηθει τα επικινδυνα σημεια ( απο ανθρωπους που γνωριζουν!!!) με κορδελες πλεγματα και σχετικες ταμπελες!! Τοτε δεν προκειται κανενας θεατης να σταθει σε επικινδυνο σημειο!!!!!
ειδατε θελει τροπο ...οχι κοπο !
ΛΥΣΕΙΣ υπαρχουν!!!!dimos
-
Κυριε Ριζικάρη
ξαναλεω ΠΡΙΝ ξεκινησει ο αγωνας.
( στο κειμενο σα λετε 'αλλη μια' - αν καταλαβα καλα το λογο που ξαναβαλατε το μηνημα σας ) -
Περα απο αυτα που βεβαια εχουν τη χρησιμοτητα τους καλο θα ηταν να επικεντρωθουμε στο οτι υπηρχε φουρκετα χωρις μπαριερα που ειναι προφανως απαραδεκτο. Για να ειμαστε ομως δικαιοι το ιδιο πραγμα εγινε φετος και στην Ριτσωνα, ο ΣΟΑΑ απειλησε κλπ, η ΑΛΑ εβαλε απλα κατι τζερσεϊ και τελικα οι οδηγοι ετρεξαν κανονικα σαν να ηταν ολα τελεια και τοσο ο ΣΟΑΑ, οσο οι οδηγοι δεν ειπαν κουβεντα μετα. Το ιδιο και στην Τριπολη, τζερσεϊ, καγκελακι κιτρινο και πισω θεατες, ολοι την παπια. Στην Κυμη πεταξε ο Ηλιοπουλος σε ενα χωραφι που ευτυχως ηταν πεντακαθαρο, ολοι εκαναν πλακα τραβωντας βιντεο τον ιδιοκτητη που ουσιαστικα συνεβαλε στο να μπορουμε να μην κλαιμε με το συμβαν. Τωρα αυτο που αλλαξε ηταν οτι καποιος οντως βγηκε απο το δρομο σε ενα τετοιο σημειο αλλα αυτο δεν μπορει να ειναι κριτηριο για το αν κατι ειναι σωστο ή λαθος. Οι διαδρομες των αναβασεων ειναι δεδομενες, οι απαιτησεις ασφαλειας δεν ειναι και κανενας γριφος, λογικη θελει και δουλεια κυριως απο την αρχη αλλα φυσικα και απο τις λεσχες ΠΡΙΝ τους αγωνες. Αν καποιος δε θελει ή δεν μπορει να βελτιωσει τη διαδρομη του εξω μεχρι να μπορεσει. Αλλα απο την αλλη ομως οχι εξω αυτος που εχει μια διαδρομη σε αψογη κατασταση αλλα δεν ειναι αρεστος, ετσι;
-
Επιστολή από ΑΟΠ 28/10/2010 10:08 μμ
Ο ΑΟΠ θα ήθελε πρώτα από όλα να ευχαριστήσει όλους αυτούς που βόηθησαν στην τέλεση της «Ανάβασης Πλατάνι 2010» ,δηλαδή ,εκτός από τους κριτές,την τοπική αυτοδιοίκηση,την Νομαρχία και τους χορηγούς του ευχαριστεί ιδιαιτέρως τους οδηγούς που τίμησαν με τη συμμετοχή τους τον ΑΟΠ ,φτάνοντας στον αριθμό 89 εκκινησάντων, αριθμό ,εξαιρετικό για την εποχή που διανύουμε.
Όσον αφορά τους Κους Φωτεινέλη και τις δηλώσεις τους στο rally.gr ο οποίοι μετά μανίας ζητούσαν να κοπεί η τελευταία στροφή της ανάβασης, απλά θα συνιστούσαμε ψυχραιμία και λυπούμαστε που δεν μπορέσαμε να ικανοποιήσουμε το χωρίς ουσία αίτημα τους.
Άλλωστε , ο Κος Φωτεινέλης έχει χρόνια εμπάθεια για τον ΑΟΠ ,μια λέσχη που δεν υποκύπτει στις επαγγελματικές ορέξεις του .
Όσον αφορά τον Κον Δέγλερη επίσης θα προτείναμε να ξαναδεί και να μελετήσει το in car πλάνο του για να καταλάβει ότι δεν πάτησε στα «τσιμέντα» και βγήκε από τον δρόμο ,αλλά έκανε ένα καθαρό οδηγικό λάθος .Αλλωστε ήταν το 40ο αυτοκίνητο που περνούσε από το σημείο μετά το συμβάν χωρίς να είχε σημειωθεί κάτι(ούτε απλό γλίστρημα).
Επίσης, να ξεκαθαριστεί ότι ο αγώνας δεν σταμάτησε κατόπιν των τουλάχιστον αφελών απειλών του και σημειώνεται εδώ ότι ο ΑΟΠ μετά το συμβάν Ρουστέμη έχει βρει τους νόμιμους και ασφαλής τρόπους ώστε να αποτραπούν παρόμοια γεγονότα.
Ας μάθουμε κάποια στιγμή να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας και να μην μας φταίνε πάντα οι άλλοι και ας παραδειγματιστούμε επιτέλους από τους πολυπρωταθλητες και σίγουρα πολύ πιο έμπειρους και άξιους συναθλητές ..Το γρ.τύπου του ΑΟΠ
Ωραια .... και μας λες φιλε μας go for pole οτι δεν θα πρεπει τα κριτιρια να ειναι σχετικα με τις καποιων οταν προκειτε για τους αλλους ....αλλα την ιδια στιγμη η λεσχη βγαινει και κανει κριτικη σε δυο αγωνιζομενους που ειχαν τις αντιρησεις τους σχετικα με την ορθοτητα του αγωνα , και μας προτρεπει να παραδειγματιστουμε με τους του yes man που δεν ενοχλουν ποτε και τα βρισκουν ολα τελεια ...
υ.γ. την κριτικη δε για το in car , θα ηθελα να διαβασω και το ονομα της που την εκανε ,και απεφανθει για οδηγικο λαθος !
υ.γ2 Σ'αυτην την χωρα βεβαια , δεν περιμενει κανεις να ακουσει μια συγνωμη , απο κανεναν δημιουργο , επιθεση ....ακομα και στους , καλα παμε ..........
ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΛΑΤΑΝΙ-ΠΙΤΙΤΣΑ