-
Τα Opel Astra 1.4 φορανε 14 ζάντες εκτός των sport και εορταστικών που φοράνε 15’’
Υπάρχει διαφορά στο όριο ταχύτητας .
Τα 14αρια είναι μέχρι 190 χλμ και τα 15 μέχρι 210 (όπως το δικό μου)Ερώτηση?
Αν ξαναβάλω 15αρια με όριο τα 210 (που δεν πάω ποτέ, άντε να πάω με 180-190 στο κοντέρ) μήπως με συμφέρει να βάλω τα πιο «αργά λάστιχα» για να ζεσταίνονται πιο γρήγορα και να αποδίδουν καλύτερα?
Ή τα 15 με όριο 210 είναι γενικά καλύτερα λάστιχα (είναι συνήθως πιο σπόρ έκδοση) όπότε δεν τίθεται θέμα)
Πιστεύω ότι σε πολλά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν υπάρχει ένα τέτοιο ζήτημα και ζητάω την γνώμη σας....
Ευχαριστώ....
-
Τα Opel Astra 1.4 φορανε 14 ζάντες εκτός των sport και εορταστικών που φοράνε 15’’
Υπάρχει διαφορά στο όριο ταχύτητας .
Τα 14αρια είναι μέχρι 190 χλμ και τα 15 μέχρι 210 (όπως το δικό μου)Ερώτηση?
Αν ξαναβάλω 15αρια με όριο τα 210 (που δεν πάω ποτέ, άντε να πάω με 180-190 στο κοντέρ) μήπως με συμφέρει να βάλω τα πιο «αργά λάστιχα» για να ζεσταίνονται πιο γρήγορα και να αποδίδουν καλύτερα?
Ή τα 15 με όριο 210 είναι γενικά καλύτερα λάστιχα (είναι συνήθως πιο σπόρ έκδοση) όπότε δεν τίθεται θέμα)
Πιστεύω ότι σε πολλά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν υπάρχει ένα τέτοιο ζήτημα και ζητάω την γνώμη σας....
Ευχαριστώ....
-
Τα Opel Astra 1.4 φορανε 14 ζάντες εκτός των sport και εορταστικών που φοράνε 15’’
Υπάρχει διαφορά στο όριο ταχύτητας .
Τα 14αρια είναι μέχρι 190 χλμ και τα 15 μέχρι 210 (όπως το δικό μου)Ερώτηση?
Αν ξαναβάλω 15αρια με όριο τα 210 (που δεν πάω ποτέ, άντε να πάω με 180-190 στο κοντέρ) μήπως με συμφέρει να βάλω τα πιο «αργά λάστιχα» για να ζεσταίνονται πιο γρήγορα και να αποδίδουν καλύτερα?
Ή τα 15 με όριο 210 είναι γενικά καλύτερα λάστιχα (είναι συνήθως πιο σπόρ έκδοση) όπότε δεν τίθεται θέμα)
Πιστεύω ότι σε πολλά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν υπάρχει ένα τέτοιο ζήτημα και ζητάω την γνώμη σας....
Ευχαριστώ....
-
Οι μεγαλύτερης διαμέτρου ζάντες προσφέρουν κατά κανόνα μεγαλύτερη σταθερότητα και γι'αυτό έχουν μεγαλύτερο δείκτη ταχύτητας,θυσιάζοντας όμως σε κάποιο βαθμό την ευελιξία στις χαμηλές ταχύτητες.
Η απόδοση των ελαστικών δεν έχει σχέση με τη διάμετρό τους αλλά με το πέλμα και το προφίλ. -
Ο χρήστης nicpaip έγραψε:
.......Οι μεγαλύτερης διαμέτρου ζάντες προσφέρουν κατά κανόνα μεγαλύτερη σταθερότητα και γι'αυτό έχουν μεγαλύτερο δείκτη ταχύτητας.......Όχι αυτό που λες εδώ είναι ασαφές...
Λοιπόν, κατά την κίνησή του ένα ελαστικό παραμορφώνεται, στην περιοχή που έρχεται σε επαφή με το δρόμο. Η παραμορφωμένη περιοχή, όταν χάνει την επαφή της με το δρόμο (λόγω της περιστροφής) επανέρχεται στο αρχικό της σχήμα.
Όταν το ελαστικό ξεπεράσει μια δεδομένη ταχύτητα περιστροφής, η παραμορφωμένη περιοχή δεν προλαβαίνει να επανέλθει στο αρχικό της σχήμα και έρχεται σε επαφή με το δρόμο παραμορφωμένη. Το γεγονός αυτό, προκαλεί τη δημιουργία του φαινομένου των στάσιμων κυμάτων (standing waves), τα οποία αυξάνουν τις απώλειες ενέργειας, προκαλώντας την υπερθέρμανση του ελαστικού, η οποία οδηγεί στην καταστροφή του. Εκεί οφείλεται το όριο ταχύτητας για την ασφαλή χρήση του ελαστικού. -
εγω δεν ρωτω αν θα αλλαξω ζαντες (διαμετρο)
αν το οριο παιζει καποιο ρολο στις συνολικες επιδοσεις
Ακουσα οτι τα Η (οριο 210) ζεσταινονται πιο αργα μέσα στην πολη....
-
ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΜΕ ΔΕΙΚΤΗ Η ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ.ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΟ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΟΥΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΟΥ.ΕΞ' ΑΛΛΟΥ ΘΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΛΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΜΕ ΔΕΙΚΤΗ Τ(180) ΣΕ 15ΑΡΑ ΖΑΝΤΑ ΤΟΥ ΑΣΤΡΑ.
Η ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΒΑΣΙΜΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ ΜΕ ΔΕΙΚΤΗ V.ΤΟΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΖΕΣΤΑΜΑΤΟΣ.ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ ΔΕΙΚΤΗ Η.ΦΙΛΙΚΑ
Σ.Π.
Λαστιχα και Ορια Λειτουργιας