-
Δεν λεω οτι ειναι κατι το απλο η gta αλλα οταν σου ριχνει 2++ δευτερα ενα (οικογενειακου χαρακτηρα ) R32 με τον ιδιο οδηγο στην ιδια πιστα καπου υπαρχει προβλημα...ξερω εγω
(στηριζομαι στην δοκιμη της εκπομπης και αλλων που θυμαμαι πιο παλια)
και ποσο μαλλον αν οι γυροι γινουν 5 με την κατακορυφη πτωση της αποδοσης των μπροστινων ελαστικων -
.... εγω γιατι τα θυμαμαι αλλιως?
( GTA 3η ,R32 4o , A3 Quattro 5o )Εξαρτάται δηλαδή απο ποιόν αγώνα δεις δηλαδή ή όπως έχει γίνει σλόγκαν ..
'Οποιος ξέρει , ξέρει....'
-
μιλαω συμφωνα με την δοκιμη του τοπ γκιαρ...και του κεντριου
που οδηγει ο ιδιος οδηγος τα αυτοκινητα καθως και για το golf 4.
Και κανει καποιους γυρους και κρατει τον καλυτερο που μπορει απο το αυτοκινητο.
Τουλαχιστον ετσι λεγεται οτι γινονται οι δοκιμες.Επισης σε μια πιστα οταν ''εχει κινηση'' οι οδηγοι δεν αποδιδουν ακριβως αυτα που μπορουν ..και ουτε πλασαρουν οπως πρεπει τα αυτοκινητα πριν ,μετα και πανω στην στροφη καθωςπιεζονται και απο αλλους οδηγους.
-
Καταρχάς το τοπγκιαρ δεν είναι ευαγγελιο ( παίζουν 'πακέτα' ενίοτε) και αφετέρου , αν θυμαμαι καλα , οι μετρήσεις της GTA έγιναν με βαριά βροχή......
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
.... εγω γιατι τα θυμαμαι αλλιως?
( GTA 3η ,R32 4o , A3 Quattro 5o )Εξαρτάται δηλαδή απο ποιόν αγώνα δεις δηλαδή ή όπως έχει γίνει σλόγκαν ..
'Οποιος ξέρει , ξέρει....'
Καλά δεν είναι πολύ ξεκάθαρο το αποτέλεσμα αλλά... GTA χωρίς μπλοκέ και με ...Selespeed (για όσους δεν το πρόσεξαν)
Και κάνει καλύτερο χρόνο από την 130; -
...Μ pack....
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Καταρχάς το τοπγκιαρ δεν είναι ευαγγελιο ( παίζουν 'πακέτα' ενίοτε) και αφετέρου , αν θυμαμαι καλα , οι μετρήσεις της GTA έγιναν με βαριά βροχή......πακετα στο top gear?
απο την αλλη μου κανει εντυπωση που εμπιστευσαι το best motoring
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Καταρχάς το τοπγκιαρ δεν είναι ευαγγελιο ( παίζουν 'πακέτα' ενίοτε) και αφετέρου , αν θυμαμαι καλα , οι μετρήσεις της GTA έγιναν με βαριά βροχή......οχι κανονικα ..... δες την δοκιμη
http://www.topgear.com/uk/videos/alfa-in-drag?VideoBrowserMode=categories&VideoCategory=Tests -
Η ύπαρξη Selespeed και μόνο κάνει εντελώς μούφα το όλο αποτέλεσμα. Εις βάρος της Alfa εννοώ.
Καλή ευκαιρία να δούμε και τι εστί launch control στα σούπερ 0-100 που πετυχαίνουν τα φάουβε στα περιοδικά... -
Όπως και εδώ πάλι το R32 μένει πίσω . Και πάλι η gta χωρις διαφορικό ...
http://www.youtube.com/results?search_q ... s+r32&aq=o
-
τωρα παιζουμαι με τους αριθμους και ισως κουρασουμε το thread ...
1:35.6 gta
1:33.3 r32
1:32.2 rsμε τον ιδιο οδηγο ( οδηγο αγωνων) στην ιδια πιστα.
το drag race θεωρω οτι ειναι ντροπη για ενα αυτοκινητο αν δεν μπορει να κερδισει σε αμεσοτητα και σε στροφιλικια.
τα αλογα ευκολα μπαινουν , το στησιμο οχι. αν και απο στησιμο ειναι καλη.... μπλοκε διαφορικο της λειπει -
Μιας και μίλησες για κουραση , φαίνεται καθαρά οτι το R32 δεν αντέχει παραπάνω απο 1-2 γύρους και μετά πέφτει. Δεν είναι δυνατόν να περνάει κάθε φορά η 147 από πάνω , ειδικά αν της ρίχνει 2 δευτερα σε κάθε γύρο.
Χώρια που έχω απορία , πως γίνεται να εχει 2΄΄ διαφορά ,όταν στην κοντρα ευθείας το R32 μένει αρκετά πισω και απο την GTA και απο το RS.
-
εδω κολλαει το οποιος ξερει....
ειναι θεμα ταχυτητας εισοδου και εξοδου απο την στροφη.
Στην ευθεια μπορει να ''μαζευει'' ενα αυτοκινητο, αλλα στις στροφες να κινηται γενικα πιο αργα, και αυτο γινεται καθαρα απο την προσπαθεια να κρατησει ''τα μουτρα'' και την προσφυση της.
Η δυναμη ειναι πολυ μαγαλη για τους τροχους αυτους καθως και το βαρος στον μπροστινο αξονα απο τον τερας-κινητηρα που δυσκολευει την προσπαθεια.
Το στησιμο, τα φρενα της, η αισθηση απο τα χειρηστιρια το πιθανοτερο να ειναι τα κορυφαια αλλα μονο αυτα δεν κανουν την διαφορα.
Ηταν foul της alfa να μην εξοπλισει το πιο σπορ αυτοκινητο της στην κατηγορια, και να ντροπιαζεται στην πιστα, με μηχανικο μπλοκε εστω ως εξτρα κατι το οποιο αν το ειχε κανει μαλλον θα αλλαζε τελειως την κατασταση αλλα και θα ηθελε τελειως διαφορετικο τροπο οδηγησης που ισως δεν βολευει σε δημοσιο δρομο.
για αυτο και το πιο λογικο αυτοκινητο της δοκιμης για δημοσιο δρομο θεωρηθηκε ... το golf .
μαλλον κουραζουμε -
Το ίδιο λεμε... Στην πίστα τελικά παρά τους καλύτερους 'θεωρητικά' χρόνους του , η GTA ρίχνει στα αυτιά στο R32.
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Το ίδιο λεμε... Στην πίστα τελικά παρά τους καλύτερους 'θεωρητικά' χρόνους του , η GTA ρίχνει στα αυτιά στο R32.golf iv R32 η V 32;
-
ελα ντε?
-
Για άλλη μια φορά η ίδια βαρετή συζήτηση.
Για ένα αυτοκίνητο που επωλείτο μέχρι το 2005.Πάντως έχει πολύ πλάκα να ακούς απόψεις από κόσμο που ούτε στο ένα έχουν μπει ούτε στο άλλο...
-
εχω μπει...
μια φωτο εφερε μνημες ενος αυτοκινητου και βουαλά
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Για άλλη μια φορά η ίδια βαρετή συζήτηση.
Για ένα αυτοκίνητο που επωλείτο μέχρι το 2005.Πάντως έχει πολύ πλάκα να ακούς απόψεις από κόσμο που ούτε στο ένα έχουν μπει ούτε στο άλλο...
Ναι αλλα παιζουν πολλα 3.2 τώρα τελευταία με 1.6 αυτοκόλλητο πίσω. Αφου έχουν έλειψη η μαντράδες απο μοτέρ και περιφερειακά.....
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Για άλλη μια φορά η ίδια βαρετή συζήτηση.
Για ένα αυτοκίνητο που επωλείτο μέχρι το 2005.Πάντως έχει πολύ πλάκα να ακούς απόψεις από κόσμο που ούτε στο ένα έχουν μπει ούτε στο άλλο...
Ναι αλλα παιζουν πολλα 3.2 τώρα τελευταία με 1.6 αυτοκόλλητο πίσω. Αφου έχουν έλειψη η μαντράδες απο μοτέρ και περιφερειακά.....
ΑLFA ROMEO FORUM