Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Korean Grand Prix 2010
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Korean Grand Prix 2010
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 23
    • 24
    • 2 / 24
    Formula 1
    56
    477
    1430
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vassilisal last edited by

      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
      Βλέπω τα FP2 στο BBC, πετάει ο Αλόνσο. Για να δούμε αν θα συνεχίσει.

      Ωραία πιστούλα...η άσφαλτος δε φαίνεται ότι θα αντέξει σε κάποια σημεία...θα δούμε.

      Τα σπάει η στροφή πριν την εκκίνηση...περνάνε πολύ γρήγορα από εκεί.

      Εγω πιστευω πως δεν θα υπαρξει απολυτως κανενα προβλημα.

      Και εμενα μ αρεσει η τελευταια στροφη btw. Παντως εχω την εντυπωση πως οι 3 πρωτες ομαδες θα ειναι παρα πολυ κοντα και θα δουμε μεγαλη μαχη!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        christos-dimou last edited by

        Ο Yamamoto το πρώτο θύμα της νέας πίστας και κόκκινη σημαία 26 λεπτά μετά την εκκίνηση των 2ων δοκιμαστικών.

        Χρονικά θα γίνει σφαγή καθώς μεταξύ των LH & FA που είναι στις θέσεις 1-2 είχαμε μόλις 16 χιλιοστά σε μία πίστα του 1.38~1.40....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          geo-f1 last edited by

          fp2

          προβλεπεται σφαγη!!!

          Pos  Driver         Team                     Time              Laps
           1.  Webber         Red Bull-Renault        1:37.942            23
           2.  Alonso         Ferrari                 1:38.132  + 0.190   30
           3.  Hamilton       McLaren-Mercedes        1:38.279  + 0.337   29
           4.  Kubica         Renault                 1:38.718  + 0.776   29
           5.  Button         McLaren-Mercedes        1:38.726  + 0.784   19
           6.  Massa          Ferrari                 1:38.820  + 0.878   32
           7.  Vettel         Red Bull-Renault        1:39.204  + 1.262   22
           8.  Petrov         Renault                 1:39.267  + 1.325   28
           9.  Rosberg        Mercedes                1:39.268  + 1.326   29
          10.  Kobayashi      Sauber-Ferrari          1:39.564  + 1.622   26
          11.  Heidfeld       Sauber-Ferrari          1:39.588  + 1.646   25
          12.  Schumacher     Mercedes                1:39.598  + 1.656   26
          13.  Barrichello    Williams-Cosworth       1:39.812  + 1.870   35
          14.  Liuzzi         Force India-Mercedes    1:39.881  + 1.939   27
          15.  Sutil          Force India-Mercedes    1:39.971  + 2.029   22
          16.  Hulkenberg     Williams-Cosworth       1:40.478  + 2.536   30
          17.  Alguersuari    Toro Rosso-Ferrari      1:40.578  + 2.636   29
          18.  Buemi          Toro Rosso-Ferrari      1:40.896  + 2.954   32
          19.  Kovalainen     Lotus-Cosworth          1:42.773  + 4.831   29
          20.  Trulli         Lotus-Cosworth          1:42.801  + 4.859   19
          21.  Glock          Virgin-Cosworth         1:43.115  + 5.173   26
          22.  di Grassi      Virgin-Cosworth         1:44.039  + 6.097   29
          23.  Yamamoto       HRT-Cosworth            1:45.166  + 7.224   19
          24.  Senna          HRT-Cosworth            1:46.649  + 8.707    3
          
          
          
          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos last edited by

            Αν τα νέα απ'το μέτωπο είναι καλά Γιώργο να σου στείλω sms?

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              geo-f1 last edited by

              χααχαχ

              αφου θα λέιπω σκ για βαπτησια,πηρα αδεια απο την δουλεια την Δευτερα για να τα δω πρωι πρωι!!!

              Οποτε μολις γυρισω Κυριακη βραδακι,τορεντακια θα παρουν φωτια!!!Και με την αυγουλα.....!!!

              Αρκει να μην εχω μαθει αποτελεσμα!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cavallino last edited by

                OK θα σου στείλει ο Νίκος sms μόνο με την πρώτη πεντάδα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  Τελικά όπως ήταν και αναμενόμενο η τριάδα RB-Ferrari-McLaren βρίσκεται εντός μερικώς δεκάτων ενώ πιο πίσω έχουμε τη Renault.

                  Θεωρώ ότι αύριο όποιος καταφέρει να κάνει τα λιγότερα λάθη θα πάρει την Pole. Για την Κυριακή αν δεν βρέξει τότε οι 3 (MW-LH-FA) θα πολεμήσουν για τη νίκη.

                  Μπαλαντέρ σε όλη αυτή την ιστορία ο SV.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    ausfahrt last edited by

                    Ο Αλόνσο πιστεύω θα κερδίσει

                    Κατά τη γνώμη μου είναι ο καλύτερος οδηγός αυτή τη στιγμή και αν βάλουμε και στον αριθμητή το ζήτημα 'νέα άγνωστη πίστα' τότε όλα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα (για τους άλλους!)

                    Είδωμεν βέβαια, οι αγώνες δεν κερδίζονται στα φόρουμ :Ρ

                    Τι ώρα είπαμε είναι αύριο οι κατατακτήριες;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      ripper last edited by

                      8:00 πουρνό πουρνό με τον Πούρνα.

                      Κοντά φαίνονται και οι 3 ομάδες, αλλά προβλέπω τις Red Bull και πάλι να έχουν το πάνω χέρι.
                      Για τους οδηγούς το ότι είναι καινούρια η πίστα δεν κάνει σημαντική διαφορά. Μέχρι τα επίσημα θα την ξέρουν όλοι από έξω και ανακατωτά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        greo last edited by

                        Tο ανακατωτα ειναι ενα προβλημα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          rxristos last edited by

                          Ο χρήστης IKE έγραψε:

                          .Και δω νομιζω σταματανε οι συγκρισεις..

                          Η διαφορά είναι πως κάποια πράγματα καλώς ή κακώς θεοποιούνται με το πέρασμα του χρόνου. Η διαφορά επί της ουσίας του Mansell από τον Button είναι πως τον πρώτο τον βλέπαμε όταν ήμασταν πχ 8 χρονών(ε) ενώ τον άλλο όταν είμαστε 30.

                          +1000

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            eddie_147 last edited by

                            Τελείως διαφορετικό στυλ βέβαια οι δυο οδηγοί. Ο Mansell έχει προσφέρει στο αρχείο του αθλήματος προσπεράσματα που δεν τα έκανε ούτε ο μακαρίτης και πολύ περισσότερο ούτε η Βασίλω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                              Ελπίζω μόνο να έχουν κάνει καλή ασφαλτόστρωση...μη δούμε σκηνικά Μόντρεαλ...

                              Το GoCar μίλησε με τον Clive Bowen, Managing Director της Apex Circuit Design. Δείτε τι μας είπε : «Η πίστα θα γλιστράει στην αρχή γιατί η άσφαλτος είναι προϊόν βασισμένο στο λάδι και βγάζει σημαντική ποσότητα αυτού όταν στρώνεται. Εάν θα σκάσει η επιφάνεια της πίστας; Δύσκολο να το πεις. Ο καιρός είναι κρύος και έτσι η επιφάνεια θα είναι σκληρή, κάτι που είναι προς όφελος». Μας εξήγησε ότι για να «δέσει» η επιφάνεια πρέπει να περάσει κάποιος καιρός και ο κρύος καιρός στην φάση αυτή είναι προς όφελος της χημικής διαδικασίας.
                              Τέλος ο Clive Bowen πρόσθεσε ότι μετά από τον αγώνα η πίστα θα χρειαστεί να «ξαναστρωθεί» από την στιγμή που θα υπάρχουν σίγουρα μικρά κομμάτια τα οποία θα έχουν αποκολληθεί (χαλίκια).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikos last edited by

                                Θα κάνουν αλλαγές τη νύχτα: http://www.autosport.com/news/report.php/id/87625

                                Tweaks to be made to Korean track

                                By Jonathan Noble Friday, October 22nd 2010, 12:07 GMT

                                Korean Grand Prix organisers are making minor modifications to the new Formula 1 track on Friday night following complaints from drivers about potential trouble spots on the new Yeongam circuit.

                                Although drivers were mostly impressed with the layout of the new Korean track, they requested some changes be made to the venue following Friday's first practice sessions.

                                Following discussions with FIA race director Charlie Whiting at Friday night's drivers' briefing, it was agreed that tweaks be made to two areas in particular - the controversial Turn 16 left-hander and the final Turn 18 apex.

                                With the cars having bottomed out a lot at the Turn 16 apex, with the kerb lower than the track itself, race organisers are now re-profiling the kerb to make it higher. This should prevent drivers from being encouraged to cut the corner too much.

                                Work is also being done to re-profile the wall on the exit of Turn 16. The original design had the wall filtering in close to the edge of the track on the right hand side exit of the curve, and that has now been moved back so it runs parallel to the track.

                                Furthermore, the organisers are building a new apex kerb at the final Turn 18 apex, after drivers kept cutting the corner during free practice - which dragged dirt and stones onto the circuit.

                                The new kerb will be made lower than the apex of the turn, which will act as a deterrent so drivers do not cut the corner. This should also make the final Turn 17 much more of a kink, with drivers having to be more careful as they exit the long right-hander.

                                The FIA has also agreed that the track surface will be extensively cleaned overnight to try and get rid of the dust that was dragged onto the track during the free practice sessions.

                                Some tweaks will also be made to the pitlane entry, which was a concern for the drivers.

                                Nikos @ YouTube

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  greo last edited by

                                  Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                  Ελπίζω μόνο να έχουν κάνει καλή ασφαλτόστρωση...μη δούμε σκηνικά Μόντρεαλ...

                                  Το GoCar μίλησε με τον Clive Bowen, Managing Director της Apex Circuit Design. Δείτε τι μας είπε : «Η πίστα θα γλιστράει στην αρχή γιατί η άσφαλτος είναι προϊόν βασισμένο στο λάδι και βγάζει σημαντική ποσότητα αυτού όταν στρώνεται. Εάν θα σκάσει η επιφάνεια της πίστας; Δύσκολο να το πεις. Ο καιρός είναι κρύος και έτσι η επιφάνεια θα είναι σκληρή, κάτι που είναι προς όφελος». Μας εξήγησε ότι για να «δέσει» η επιφάνεια πρέπει να περάσει κάποιος καιρός και ο κρύος καιρός στην φάση αυτή είναι προς όφελος της χημικής διαδικασίας.
                                  Τέλος ο Clive Bowen πρόσθεσε ότι μετά από τον αγώνα η πίστα θα χρειαστεί να «ξαναστρωθεί» από την στιγμή που θα υπάρχουν σίγουρα μικρά κομμάτια τα οποία θα έχουν αποκολληθεί (χαλίκια).

                                  Κακη μεταφραση (τι περιεργο!!!). Το oil μεταφραζεται ως πετρελαιο σε αυτη την περιπτωση. Αυτοι μπερδεψαν την ασφαλτο με το βιταμ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    ckastam last edited by

                                    Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                                    Θα κάνουν αλλαγές τη νύχτα: http://www.autosport.com/news/report.php/id/87625

                                    Tweaks to be made to Korean track

                                    By Jonathan Noble Friday, October 22nd 2010, 12:07 GMT

                                    Korean Grand Prix organisers are making minor modifications to the new Formula 1 track on Friday night following complaints from drivers about potential trouble spots on the new Yeongam circuit.

                                    Although drivers were mostly impressed with the layout of the new Korean track, they requested some changes be made to the venue following Friday's first practice sessions.

                                    **Following discussions with FIA race director Charlie Whiting at Friday night's drivers' briefing, it was agreed that tweaks be made to two areas in particular - the controversial Turn 16 left-hander and the final Turn 18 apex.

                                    With the cars having bottomed out a lot at the Turn 16 apex, with the kerb lower than the track itself, race organisers are now re-profiling the kerb to make it higher. This should prevent drivers from being encouraged to cut the corner too much.

                                    Work is also being done to re-profile the wall on the exit of Turn 16. The original design had the wall filtering in close to the edge of the track on the right hand side exit of the curve, and that has now been moved back so it runs parallel to the track.

                                    Furthermore, the organisers are building a new apex kerb at the final Turn 18 apex, after drivers kept cutting the corner during free practice - which dragged dirt and stones onto the circuit.

                                    The new kerb will be made lower than the apex of the turn, which will act as a deterrent so drivers do not cut the corner. This should also make the final Turn 17 much more of a kink, with drivers having to be more careful as they exit the long right-hander.**

                                    The FIA has also agreed that the track surface will be extensively cleaned overnight to try and get rid of the dust that was dragged onto the track during the free practice sessions.

                                    Some tweaks will also be made to the pitlane entry, which was a concern for the drivers.


                                    Άρα δεν ισχύουν οι χρόνοι των ελευλεθερων δοκιμών της ΠΑρασκευής τότε???
                                    Και αν δεν... να περιμένουμε πιο αργούς χρόνους και πόσο στα δοκιμαστικά και στον αγώνα ????

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vassilisal last edited by

                                      Δεν νομιζω να επηρεαστούν πολυ οι χρονοι. Θεωρητικα η πιστα θα ειναι ελαχιστα πιο αργη αλλα αυτο θα το υπερκαλυψουν γιατι θα εχει περισσοτερη γομα απ οτι χθες. Προσωπικα περιμενω οι χρονοι να πεσουν τουλαχιστον αλλο 1 sec.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tractioner last edited by

                                        Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                        .Και δω νομιζω σταματανε οι συγκρισεις..

                                        Η διαφορά είναι πως κάποια πράγματα καλώς ή κακώς θεοποιούνται με το πέρασμα του χρόνου. Η διαφορά επί της ουσίας του Mansell από τον Button είναι πως τον πρώτο τον βλέπαμε όταν ήμασταν πχ 8 χρονών(ε) ενώ τον άλλο όταν είμαστε 30.

                                        +1 Bλέπε Senna

                                        Όσο για την Κορεάτικη πίστα όταν την είδα μου ''κόπηκαν'' τα χέρια από την κούραση (στη σκέψη ότι θα ήμουν μέσα σε μονοθέσιο )πραγματικά πολύ αντρίκεια πιστά απο την άποψη πολλών κ αλλεπάλληλων στρόφων, θα παίξει μεγάλο ρόλο η φυσική κατάσταση κ αντοχή πέραν του παρθένου γλιστερού οδοστρώματος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos last edited by

                                          1-2 τα RBR...well done!

                                          Καλύτερα 3η θέση για τον Αλόνσο παρά 2η γιατί θα είναι πιο καθαρά.

                                          Για να δούμε τι θα γίνει αύριο! Προβλέπω χαμό.

                                          Οι χρόνοι:

                                          Nikos @ YouTube

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sparticle last edited by

                                            Πάλι Red Bull ?..

                                            Καλά κι ο τρόπος που έγινε ήταν ψυχρολουσία... Και προλάβανε στα δευτερόλεπτα να περάσουνε την αφετηρία και να κάνουν ακόμα έναν γρήγορο γύρο στο Q3

                                            O Lewis κι ο Alonsoς

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 2 / 24
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr