-
Ο χρήστης xoxos έγραψε:
Επίσης να ρωτήσω και κάτι ακόμη, στην φορολογική μας δήλωση αναφέρουμε το όχημα με ιστορικές πινακίδες;Εφόσον δεν έχει περάσει στην κατοχή σου με μεταβίβαση δεν το αναφέρεις πουθενά. Η θεία σου όμως θα πρέπει να συνεχίσει να το δηλώνει στην δική της δήλωση με τις κανονικές του πινακίδες, 0 μήνες χρήσης στο κάθε έτος και φωτοτυπία του καταθετηρίου πινακίδων στην εφορία
-
Ισως και να έχω ξανακάνει την ερώτηση, πραγματικά δεν θυμάμαι.
Το κορσάκι που προωρίζω για ιστορικό όταν με το καλό έρθει η ώρα ανήκε στην μητέρα μου.
Βασικά το ιστορικό έχει ως εξής.
Το αμάξι αγοράστηκε ως αναπηρικό απο τον πατέρα μου το 1990.
Οταν αυτός απεβίωσε το αμάξι πήγε ως κληρονομιά στην μητέρα μου.
Απο ότι θυμάμαι η εφορία δεν ζήτησε καθόλου χρήματα για τους δασμούς που είχαμε
αποφεύγει ως αναπηρικό.
Το 2005 λόγω αγοράς καινούργιου οικογενειακού η μητέρα μου παράδωσε πινακίδες και άδεια
για προσωρινή ακινησία, επιπλέον απο όσο θυμάμαι απο ένα σημείο και μετά σταμάτησε να δηλώνει το αμάξι στην δήλωσή της.
Δυστυχώς έφτασε η στιγμη εκείνη και απεβίωσε και η μητέρα μου.
Ουσιαστικά το μόνο που έχω στα χέρια μου είναι το χαρτί ακινησίας και λογικά φαντάζομαι ότι μπορώ να αποδείξω στην λέσχη με το πιστοποιητικό πλησιεστέρων συγγενών ότι είμαι ο μοναδικός απόγονος.
Με όλα τα παραπάνω που ανέφερα πιστεύετε ότι θα στραβώσει πουθενά το πράγμα;
Ειλικρινά δεν θέλω να σκέφτομαι την επιλογή να πάω να φορέσω και πάλι τις κανονικές πινακίδες(τέλη κυκλοφ. και λοιπά έξοδα.)
Ευχαριστώ. -
συλληπητηρια φιλε μου
Αν κ δεν ειμαι ειδικος, δε νομιζω -απ'οσα εχω διαβασει- να εχεις κανενα προβλημα
-
Καλημέρα παιδιά και ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας όλες αυτές τις ημέρες, αλλά μια που βρήκα παπά ας θάψω 5-6 όπως λένε οι παλιότεροι (χιούμορ) .
Οπότε παίρνω το θάρρος να ρωτήσω κάτι ακόμη, έχω ένα φίλο ο οποίος σπούδαζε στο Εξωτερικό (Ευρώπη), εκεί είχε ένα Μercedes Gwagen 5πορτο μοντέλο 04/1981, πολύ όμορφο αυτοκίνητο (οδηγούσα το αντίγραφο του στο στρατό) τώρα που τελείωσε από τις σπουδές του το έφερε Ελλάδα για λίγο καιρό αλλά του έσπασε ο κινητήρας, τώρα δεν έχει τα χρήματα να του βάλει κινητήρα και πάει ξανά εξωτερικό να το πουλήσει. Του είπα ότι θα πάρω το 5ρακι της θείας μου και μου είπε δεν παίρνεις και το Gwagen να το σώσεις (μιας που με είδε εθνοσωτήρα και μητέρα Τερέζα) να μην το πουλήσω για ανταλλακτικά (του το ζητάνε αυτοί που κάνουν τα στρατιωτικά) και άρχισα να το σκέφτομαι αλλά άλλο να πάρεις ένα αμάξι τζάμπα όπως το renault 5 που αν δεν τα καταφέρω να το φτιάξω δεν χάνω και πολλά, και άλλο να αγοράσω ένα Gwagen που θα το πληρώσω και δεν ξέρω και πόσο κάνουν τα ανταλλακτικά της Μercedes. Ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας και αν ξέρετε κάτι για ανταλλακτικά και για το renault 5 alpine αλλά και για το Gwagen. -
Καληερα φιλε μου
καλο ειναι να ρωτας, πως θα μαθεις αλλωστε ???
Για το μερσέντες αν δε μπορεις να το αναλαβεις καλυτερα να βρειτε να το πουλησετε σε καποιον που θα εχει ορεξη να το αναπαλαιωσει γιατι ειναι κριμα να παει για ανακυκλωση, θα ξερεις τουλαχιστον οτι αξιοποιηθηκε. Τωρα για κοστος ανακατασκευης κλπ δεν ξερω, εγω παντως για το δικο μου τζιπακι βρηκα ενδιαφερουσες πληροφοριες σε αυτο το φορουμ (http://to4x4.gr/phpBB3/index.php?sid=c1 ... 91e80bdf62)
-
Για σας,
Είμαι νέος στην παρέα σας και τελειώνω με την ανακατασκευή ενός αυτοκινήτου (celica). Θα ήθελα να κάνω αίτηση για πινακίδες ιστορικού αλλά το δίλημμά μου είναι σε ποιον φορέα να κάνω την αίτηση.Το αυτ/το είναι 100% μαμα και προς το παρών με ενδιαφέρουν οι αγώνες regularity.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. -
Ωχχχ..... ιδανικό θέμα για ....ανάφλεξη.....
-
Γεια σου φιλε. Σου απαντησα και στο historic racing.
Τι χρονια ειναι το Celica?Καρτα Aναγνωρισης Ιστορικου + Πινακιδες μπορεις να βγαλεις **απ οσο γνωριζω ** (σου αρεσε η απαντηση κ Niga? ) :
α) μεσω ΕΟΦΙΛΠΑ (πορτοκαλι)
β) μεσω ΕΛΠΑ (κιτρινες)Πινακιδες ΕΟΦΙΛΠΑ (Ελληνικη Ομοσπονδια Φιλων Παλαιου Αυτοκινητου) μπορεις να βγαλεις και μεσω ΣΙΣΑ (του οποιου τυγχανω υπευθυνος για θεματα καρτων & πινακιδων) ή οποιουδηποτε συλλογου μελους της Ομοσπονδιας. Αν σε ενδιαφερει στειλε μου ΠΜ.
Για Πινακιδες ΕΛΠΑ πρεπει να απευθυνθεις στην ιδια την ΕΛΠΑ ή να σε ενημερωσει καποιος αλλος που ξερει απο ΕΛΠΑ.. -
Nα ρίξω τώρα λίγο λάδι στη φωτιά Mike? Toν τρίτο τον 'αμφιλεγόμενο' δεν τον ανέφερες καν.....
-
κατά τα άλλα, σε ενοχλούν και σε κουράζουν οι διαξιφισμοί NIGA...
-
Ο χρήστης Great8 έγραψε:
κατά τα άλλα, σε ενοχλούν και σε κουράζουν οι διαξιφισμοί NIGA...Έτσι!!!
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
κατά τα άλλα, σε ενοχλούν και σε κουράζουν οι διαξιφισμοί NIGA...
Έτσι!!!
Δεν τον ενημερωσατε τον ανθρωπο ποσο καιρο κανουν να βγουν οι καρτες fiva και fia!!!
Σα καλος ανθρωπος θα τον ενημερωσω εγω:
καρτα fiva: την τελευταια φορα τους αφησαμε στην αναμονη του εξαμηνου, οταν ειναι ολα οκ, τοτε σου λενε πλερωσε τα **160 αργυρια **και σου στελνουμε τις πνακιδες με την καρτα.
karta fia: αυτοι ειναι πιο εξυπνοι , σου ζητανε **270 αργυρια **(170 οι πινακιδες, 50 η ασφαλεια και 50 η οδικη, ολα πακετο τα εχουν) και σου δινουν τις πινακιδες σχετικα γρηγορα, στο μηνα δλδ μαζι με ενα χαρτι οτι κατεθεσες και καλα δικαιολογητικα. την καρτα fia την παιρνεις ....... για να υπολογισω....... εγω την περιμενω σε ενα αυτοκινητο απο τον Μαιο και ακομα δεν ηρθε....... οταν μου ερθει θα σε ενημερωσω ποτε θα την παρεις και εσυ....
Σορρυ για την χολη που βγαζω αλλα ειναι γνωστο οτι ολοι τους ειναι για τις ντοματες!!!!!! (αν και ειναι ακριβες και αυτες!!!) -
Αν ομως δε θελεις πινακιδες αλλα μονο την καρτα (γινεται?? ) παλι τοσα πληρωνεις???
Ευχαριστω
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Nα ρίξω τώρα λίγο λάδι στη φωτιά Mike? Toν τρίτο τον 'αμφιλεγόμενο' δεν τον ανέφερες καν.....Ειπα 'απ οσο γνωριζω'!
Οτι δεν γνωριζω δεν το γραφω!Παμε τωρα στα κοστη.
Καρτα FIVA 60 (ισχυει 10 ετη). Οποτε αν θες μονο καρτα = 60 γιούρια.
Πινακιδες 100 (ισχυουν οσο εχεις το αμαξι στην κατοχη σου)
Ασφαλεια 50 (ασφαλιζεται την επομενη εργασιμη της αιτησης αλλα το ασφαλιστηριο κανει 2 βδομαδες να βγει)Εμεις στον ΣΙΣΑ ζηταμε εγγραφη 60 εφαπαξ και συνδρομη 60 ανα ετος πληρωτεα τον Φεβρουαριο στην γενικη συνελευση. Αν καποιος δεν ειναι μελος, δεν αναλαμβανουμε! Φυσικα μπορει ο οποιοσδηποτε να κανει μονος του την αιτηση χωρις να ειναι μελος καμιας λεσχης.
Ελεγχουμε το αυτοκινητο (εχουμε το δικαιωμα καθοτι εχουμε τεχνικο επιτροπο στην Ομοσπονδια), συμπληρωνουμε πληρως την αιτηση (τα παντα τα διπλοελεγχουμε), την παρουσιαζουμε ετοιμη στην ΕοΦιλπα, την ελεγχουμε μαζι με την ΕοΦιλπα και ανευ απροοπτου μεσα σε **ενα-εναμιση μηνα **η καρτα ειναι ετοιμη. Τα 6μηνα εχουν πλεον ξεπεραστει και εχω πληθος φιλων που το βεβαιωνουν. -
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Ειπα 'απ οσο γνωριζω'!
Οτι δεν γνωριζω δεν το γραφω!Έξυπνο! Ωραίος ο Mike!
-
Μόλις τελείωσα και εγώ με την Arta τον έλεγχο της FIVA (ΦΙΛΠΑ).
Περίπου ένας μήνας για την κάρτα και 60€.
Φυσικά, πινακίδες έμειναν όπως είχαν (ΕΒ...).
Ο σκοπός είναι να χαίρομαι το αυτοκίνητο όποτε θέλω, χωρίς άγχος και νομίμως. -
δυο-τρεις μέρες αρκούν για πινακίδες, άντε 4
-
Ok, Ευχαριστώ πολύ. COSMO MIKE, είναι χρονολογίας 77 (1η άδεια).
-
1977 ειναι μια χαρα. Οτι ειναι πριν 31/12/1980 επιτρεπεται.
Αν θελησεις να ξεκινησεις για ΕΟΦΙΛΠΑ:
α) συμπληρωσε μια αιτηση για καρτα FIVA - την βρισκεις στο site της ΦΙΛΠΑ ή μου δινεις mail να στη στειλω
β) βγαλε 3 ιδιες πλαγιομετωπικες (3/4) φωτογραφιες 8Χ13
γ) να κανονισουμε να φερεις το αμαξι για ελεγχο (πλαισια, μοτερ κλπ)
Φροντισε η αιτηση να ειναι οσο πιο πληρης γινεται για να αποφυγεις ασκοπες καθυστερησεις.Αν παλι προτιμας Ελπα τοτε ειμαι σιγουρος οτι καποιος απο εδω μεσα θα μπορεσει να σε κατευθυνει.
-
Παρόλο που θεωρώ ότι το 'άουτιν' θέλει προσοχή, σήμερα δεν αντέχω: ΒΜW 316, άσπρη, με πινακίδες ΦΙΛΠΑ 45xx, παρκαρισμένη στην αρχή της Μητροπόλεως (ανάμεσα σε Σύνταγμα και Νίκης), με έντυπη (?, πάντως όχι χειρόγραφη) ένδειξη μέσα από το παρμπρίζ ότι στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο 'του υπουργείου οικονομικών' επιτρέπεται η στάθμευση. Το έντυπο είχε και λογότυπο της ελληνικής δημοκρατίας, ντεμέκ (ή ίσως πραγματικά;) κρατικού εγγράφου. Φωτό έπονται.
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες