-
Μ' αρέσει το στήσιμο και η συμπεριφορά του QQ. Aρκούντως σκληρό και σταθερό με την αίσθηση ότι και οι 4 ρόδες πατάνε στην άσφαλτο χωρίς το υπόλοιπο αμαξωμα να δείχνει πλεούμενο.
Φαντάζομαι πάντως ότι οι 17άρες που έχει το σκληραίνουν λίγο παραπάνω απο το κανονικό!Και λίγη γκρίνια!
Η 'καλή' Renault θα μπορούσε να δώσει στην 'σταθερή στις γιαπωνέζικες συνήθειες' Nissan, την ρύθμιση της πλάτης του καθίσματος του οδηγού με την ρόδα ή το λεβιεδάκι στο πλάι εκεί ακριβώς που θέλει ο οδηγός.
Με την κλιμακωτή ρύθμιση της πλάτης εδώ και 250 χλμ προσπαθώ να προσαρμόσω εγώ την στάση του σώματος σύμφωνα με αυτές που παρέχει και όχι να ρυθμιστεί αυτό σύμφωνα με την δική μου συνήθεια!!! -
Αυτό το έχει και το C3....δεν υπάρχει πιο σπαστικό πράγμα.Δεν μπορείς να ρυθμίσεις την πλάτη εκεί όπου θες εσύ!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Μ' την ρύθμιση της πλάτης του καθίσματος του οδηγού με την ρόδα ή το λεβιεδάκι στο πλάι εκεί ακριβώς που θέλει ο οδηγός.
Με την κλιμακωτή ρύθμιση της πλάτης εδώ και 250 χλμ προσπαθώ να προσαρμόσω εγώ την στάση του σώματος σύμφωνα με αυτές που παρέχει και όχι να ρυθμιστεί αυτό σύμφωνα με την δική μου συνήθεια!!!Τι ακριβώς δε σε βολεύει; Εγω ..βολεύτηκα πάντως!!!!!!!
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Τι ακριβώς δε σε βολεύει; Εγω ..βολεύτηκα πάντως!!!!!!!Στη θέση που καθομαι νιώθω πολύ όρθιο τον κορμό και στο επόμενο 'κλικ' της πλάτης προς τα πίσω κάπως πλαγιαστό! Σε διαστασεις δεν είμαι τίποτα το ιδιαίτερο, 1,80 ύψος και 70 κιλά. Που θα πάει θα βρεθεί η ιδανική θέση. Είναι και θέμα προσαρμοστικότητας που απο την όρθια και ψηλή θέση του Splash βρέθηκα σε πιο χαμηλοτάβανο, απο το 'απλό' κάθισμα του Micra α' αυτά με την πλευρική στήριξη του QQ κλπ.
-
Ελα θα συνηθίσεις και στα ψηλά σαλόνια του qq!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Τι ακριβώς δε σε βολεύει; Εγω ..βολεύτηκα πάντως!!!!!!!
Στη θέση που καθομαι νιώθω πολύ όρθιο τον κορμό και στο επόμενο 'κλικ' της πλάτης προς τα πίσω κάπως πλαγιαστό! Σε διαστασεις δεν είμαι τίποτα το ιδιαίτερο, 1,80 ύψος και 70 κιλά. Που θα πάει θα βρεθεί η ιδανική θέση. Είναι και θέμα προσαρμοστικότητας που απο την όρθια και ψηλή θέση του Splash βρέθηκα σε πιο χαμηλοτάβανο, απο το 'απλό' κάθισμα του Micra α' αυτά με την πλευρική στήριξη του QQ κλπ.
Δοκιμασε το καθισμα στη πιο χαμηλη σκαλα (στο υψος) αφου εισαι 1.80 και μετα ρυθμισε τη πλατη του καθισματος και μετα το τιμονι. Η κινηση που κανει το καθισμα οταν το ρυθμιζουμε ως προς το υψος δεν ειναι ακριβως πανω-κατω. Παει και λιγο εμπρος-πισω. Η θεση οδηγησης του qq ειναι παρα πολυ καλη απλα θελει λιγο ψαξιμο.
Καλες διαδρομες. -
Βολεύτηκα!!! Και πολύ καλά μάλιστα!
Τελικά η στάση του τιμονιού με ενοχλούσε ... και δεν το είχα ρυθμίσει καθόλου! -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Τώρα με το κασκάι σε μια ανηφόρα ,όπως γυρίζω από το γραφείο, καμιά 500 μέτρα με το τέριος σπασμένος ίσα που άγγιζα τα 100 , σήμερα με το κασκάι έπιασα 120 , μπορώ και περισσότερο νομίζω θα σας πω αύριο!!!!Για να βγω στην ανηφορική ευθεία υπάρχει αριστερή κλειστή στροφή που όσες προσπάθειες και να έκανα δε μπορούσα να την πάρω με πάνω από 50 !!! Ε... σήμερα με το qq την πήρα με 90!!!! Στην ευθεία βέβαια περίμενα να πιάσω 140 (βέβαια πως θα σταματούσα διότι στο τελείωμα υπάρχει κλειστή αριστερή στροφή) αλλά πάλι ίσα που άγγιξα τα 120 !
-
Α!!! κάτι άλλο... γενικότερο για το qq! Κατά καιρούς αγοράζοντας διάφορα αμάξια στην ζωή μου πάντα άκουγα από κάποιον φίλο κάτι αρνητικό!!! Με το qq δεν έχει βρεθεί ούτε ένας να μου πει κάτι αρνητικό!!! Επιτελους για πρώτη φορά , όλοι θετικά σχόλια!!!!! Μέχρι και για το χρώμα , που σε παλιότερο μαύρο μίκρα μου έλεγαν : θα λερώνει.... Τώρα ούτε αυτό δε μου είπαν!!!!!!
-
Μάλλον βαρέθηκαν να στο λένε...
-
-
Εγώ είμαι στα 'καλορίζικα' ακόμα και 'τι ωραίο που είναι', 'τι μεγάλο που φαίνεται', 'λίγο ψηλό ρε παιδί μου' κλπ!
Δείχνει να έχει πάντως την αποδοχή απ' όλους!
... λες και τους ζήτησα δανεικά και ζήτησα και την γνώμη τους! -
Eνώ η κατανάλωση είναι σταθερά 6,1 στο του αμαξιού και 6,5 πραγματική!! Εβαλα σήμερα και υπολόγισα κατανάλωση 7 ! Είχα καταλάβει κλέψιμο του βενζινά οπότε τώρα το απέδειξα!! Αποτέλεσμα από τους 7 έχω βγάλει οφ τους 3 !!!
-
Το μποτιλιάρισμα και τα φανάρια της Θεσσαλονίκης σε συνδυασμό με την 'δωρεάν' βενζίνη που μάλλον παρέχεται στους Θεσσαλονικείς (πως αλλιώς να εξηγήσω την υπερβολική κίνηση εντός πόλης συνεχώς) δεν με αφήνουν να κατέβω κάτω απο τα 8,5 λίτρα ως τώρα.
Εχω κάνει 250 χιλιόμετρα και όλα σχεδόν στην πόλη.Παγίδα το 'οικονομόμετρο' του! Όλο και θέλεις να το κατεβάζεις!
Κώστα αν όλοι και όλοι είναι 7 σίγουρα και οι υπόλοιποι δεν είναι αγγελούδια! Ετσι που φτάσαμε το να κλέβουν στα λίτρα είναι πταίσμα απο το να κλέβουν σε ποιότητα!!!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
κάτω απο τα 8,5 λίτρα ως τώρα.
Παγίδα το 'οικονομόμετρο' του! Όλο και θέλεις να το κατεβάζεις!
Κώστα αν όλοι και όλοι είναι 7 σίγουρα και οι υπόλοιποι δεν είναι αγγελούδια! Ετσι που φτάσαμε το να κλέβουν στα λίτρα είναι πταίσμα απο το να κλέβουν σε ποιότητα!!!
εγώ στην Αθήνα τόσο (8,5)χωρίς αιρ κοντίσιον και 10 με αιρκοντισιον!
ναι θες συνέχεια να το κατεβάζεις , έχω κολλήσει στο 6,1!
οποιον κλέφτη ανακαλύπτω το λέμε και σε άλλους (μικρή κοινωνία) και στιγματίζεται!!!
-
Για εμένα αρχική χαζομάρα πάντως απο την ίδια την Nissan και σε συνέχεια και ο Ελληνας εισαγωγέας.
Επρεπε εξαρχής το QQ f/l να έχει ή σύστημα start stop στον τωρινό κινητήρα με τα 115 άλογα ή να βάλει εξαρχής αυτόν του Juke με τα 117 που έχει στανταρ αυτό το σύστημα. Και φυσικά να έρθει και εδώ όπως στην υπόλοιπη σχεδόν Ευρώπη που ξεκίνησε κατα τον Αυγουστο αυτός με τα 117 άλογα.
Σαν να βιάζονταν απο την Nissan άμεσα την άνοιξη να παρουσιάσουν το f/l πριν καν να έχουν στην διάθεση τους τον νέο 1,6 για κάτι επιπλέον στις αισθητικές και κατασκευαστικές αλλαγές. Στην ουσία τωρα στην Γαλλία ή στην Γερμανία πχ υπάρχει το QQ με μηχανικό f/l στο προ μηνών αισθητικό f/l!!! (Αν ήταν σε αντίστοιχο Golf ίσα που η VW θα έλεγε ότι παρουσίασε μετά την αρχική γενιά του 2007... άλλες 2 γενιές ... σε 5 μήνες!!!)Πιστευω πάντως ότι μέσα στο 2011 θα έρθει και σε εμάς αυτό με τα 117 άλογα αν και ο αντιπρόσωπος όταν πήγα εγώ μου είπε σχεδόν απόλυτα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει. Και αν κρίνω ότι το αμάξι μου πάτησε Ελλάδα τον Σεπτέμβρη σημαίνει ή ότι κατασκευάζεται ακόμα (μαζί με αυτό με τα 117) ή ξεστοκάρει το ίδιο το εργοστάσιο στην Ελλάδα (και σε κάποιες άλλες χώρες) και όχι ο εισαγωγέας.
Και να μου έλεγε πάντως ότι θα έρθει το 2011 (ακόμα και τον Ιανουάριο) δεν είχα σκοπό να το περιμένω ... περα απο τις 15 μέρες που περίμενα. Και να πω την αλήθεια με κάλυπτε ο δοκιμασμένος και αξιόπιστος τωρινός 1,6 και πολύ καλά και τα 155 γραμμάρια CO2 σε πιθανά τέλη του 2012. -
Eλα μωρέ .... ξεκόλα!!! Εμένα έχει 120 άλογα!!!
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Eλα μωρέ .... ξεκόλα!!! Εμένα έχει 120 άλογα!!!Πανεύκολο ήταν! Ξεκόλλησα απο την ημέρα της παραλαβής!
Να τα προσέχεις τα 120 άλογα! Και μη τα βγάζεις στο δρόμο όλα μαζί ... θα δημιουργήσουν κυκλοφοριακό κομφούζιο!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Eλα μωρέ .... ξεκόλα!!! Εμένα έχει 120 άλογα!!!
Πανεύκολο ήταν! Ξεκόλλησα απο την ημέρα της παραλαβής!
Να τα προσέχεις τα 120 άλογα! Και μη τα βγάζεις στο δρόμο όλα μαζί ... θα δημιουργήσουν κυκλοφοριακό κομφούζιο!
Cosneo είδα ένα ακριβως σαν το δικό σου χθες στο Χαλάνδρι ακριβώς στην ίδια έκδοση και χρώμα.Πολύ όμορφο είναι
Πολύ πιο ολοκληρωμένο εμφανισιακά πάντως το Facelift από το προηγούμενο. -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Για να βγω στην ανηφορική ευθεία υπάρχει αριστερή κλειστή στροφή που όσες προσπάθειες και να έκανα δε μπορούσα να την πάρω με πάνω από 50 !!! Ε... σήμερα με το qq την πήρα με 90!!!! Στην ευθεία βέβαια περίμενα να πιάσω 140 (βέβαια πως θα σταματούσα διότι στο τελείωμα υπάρχει κλειστή αριστερή στροφή) αλλά πάλι ίσα που άγγιξα τα 120 !
πως γίνεται με το ένα να έμπαινες με
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)