-
ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ «BRITSPORT»
Τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του, στο βρετανικό πρωτάθλημα «Britsport» πανηγύρισε έξαλα ο Έλληνας οδηγός, Αντρέας Χαλκιόπουλος συμμετέχοντας με το εντυπωσιακό πρωτότυπο Juno SS V6 Jaguar στον έκτο γύρο του πρωταθλήματος και πιο συγκεκριμένα στην πίστα του Σνέτερτον, κατάφερε να τερματίσει στην πρώτη θέση και να ανεβάσει την Ελληνική Σημαία στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου....................
-
ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ «BRITSPORT»
Τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του, στο βρετανικό πρωτάθλημα «Britsport» πανηγύρισε έξαλα ο Έλληνας οδηγός, Αντρέας Χαλκιόπουλος συμμετέχοντας με το εντυπωσιακό πρωτότυπο Juno SS V6 Jaguar στον έκτο γύρο του πρωταθλήματος και πιο συγκεκριμένα στην πίστα του Σνέτερτον, κατάφερε να τερματίσει στην πρώτη θέση και να ανεβάσει την Ελληνική Σημαία στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου....................
-
ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ «BRITSPORT»
Τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του, στο βρετανικό πρωτάθλημα «Britsport» πανηγύρισε έξαλα ο Έλληνας οδηγός, Αντρέας Χαλκιόπουλος συμμετέχοντας με το εντυπωσιακό πρωτότυπο Juno SS V6 Jaguar στον έκτο γύρο του πρωταθλήματος και πιο συγκεκριμένα στην πίστα του Σνέτερτον, κατάφερε να τερματίσει στην πρώτη θέση και να ανεβάσει την Ελληνική Σημαία στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου....................
-
Συγχαρητήρια στόν Αντρέα.
πάντα τέτοια(καί καλύτερα ) -
-
Απιστευτη νικη οχι, αλλωστε ο Χαλκιοπουλος ειχε κερδισει και στον προηγουμενο αγωνα.
Μιλωντας με αλλους οδηγους που μετεχουν στο πρωταθλημα, ειναι μεγαλη χαρα να ακους οτι εχει σκορπισει το τρομο στην κλαση!
Διαβαστε περισσοτερα εδω:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0 -
Φοβερά νέα!! Διάκρισε σε τέτοια series είναι ό,τι χρειαζόμαστε για να ξεκινήσουν λίγο να κινούνται τα πράγματα.
'Αντε, να δούμε ποιος οδηγός θα αποτελέσει αντίστοιχο θρίαμβο Πατουλίδου - Δήμα, μπας και δει κι εμάς το ματάκι μας άσπρη μέρα
-
Από τη στιγμή που η επιλογή των οδηγών στις μεγάλες κατηγορίες (εννοώ εκεί που πληρώνεσαι καλά για να τρέχεις και να κερδίζεις) γίνεται με κριτήρια εθνικότητας και συμφερόντων, θα δυσκολευτούμε πολύ. Δηλαδή το ταλέντο και οι επιδόσεις πρέπει να φέρνουν τέτοιο ώφελος στην ομάδα που να αγνοήσει την έλλειψη μεγάλων χορηγιών ή τρανταχτής εθνικότητας. Τελοσπάντων, όλοι μας ευχόμαστε τα καλύτερα.
Υ.Γ. Από του χρόνου ίσως έχουμε κι άλλη σημαντική συμμετοχή στην Αγγλία, αλλά προς το παρόν δεν είναι τίποτα βέβαιο.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Απιστευτη νικη οχι, αλλωστε ο Χαλκιοπουλος ειχε κερδισει και στον προηγουμενο αγωνα.Μα το 'απίστευτο' είναι αυτό. Η δεύτερη νίκη που αποδεικνύει πως η πρώτη δεν ήταν τυχαία.
Απλά, με το απίστευτο, έδωσα μεγαλύτερη έμφαση στην επιτυχία του και κράτησα τον τίτλο απο το δελτίο τύπου που έστειλε η silkoil.
Xωρίς βέβαια να έχουν σημασία όλα αυτά. Το θέμα είναι η πραγματικότητα της επιτυχίας. Και είναι καταπληκτικό μια πρώτη θέση μέσα σε πίστα της Αγγλίας. -
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Φοβερά νέα!! Διάκρισε σε τέτοια series είναι ό,τι χρειαζόμαστε για να ξεκινήσουν λίγο να κινούνται τα πράγματα.Ψυχραιμια Θεμη. Τα Britsports ειναι απλα ενα (σοβαρο και καλοργανωμενο) club level πρωταθλημα, με αλλα λογια εχει περιορισμενη απηχηση η επιτυχια.
Παρολα αυτα η ολη συμμετοχη ειναι ενδεικτικη για να καταλαβουν ορισμενοι οτι σε αυτο το επιπεδο οι Ελληνες οδηγοι ειναι αντιστοιχο με τον υπολοιπο κοσμο. Με αλλα λογια υπαρχει (ή για να ακριβολογουμε υπηρχε) στις Ελληνικες πιστες πολυ ψηλο επιπεδο σε αντιθεση με το πρωταθλημα ραλι που ειμαστε βηματα πισω.
Βαζω οτι στοιχημα θελετε λοιπον οτι οπως ο Ανδρεας κερδιζει στα Britsports ετσι και ο Μιχελακακης, ο Καιτατζης, ο Κυρκος, τα Ζαχακια, ο Γκικας θα κερδιζαν στα καλυτερα Βρετανικα ενιαια. Το τραγικο της ιστοριας ομως ειναι οτι σε αντιθεση με τον Ανδρεα που ψαχνεται, οι πιτσιρικαδες απο αυτους που ανεφερα δεν εχουν καμια διαθεση να το βασανισουν και ικανοποιουνται απο την 'επιτυχια' τους εντος συνορων.
Και το ακομη χειροτερο ειναι οτι ολοι μας τους λιβανιζουμε, αντι να τους πιασει καποιος σεβασμιος απο το αυτι και να τους δωσει να καταλαβουν οτι οντας τοσο ταλαντουχοι
β) Κλεβουν εκκλησιες απεναντι σε φτωχο ανταγωνισμο
α) Θαβουν το ταλεντο τους (και μαζι τις ελπιδες του Ελληνικου μηχανοκινητου για το ερεθισμα που θα το βγαλει απο την αφανεια) κανοντας χαρωπα παντιλικια στο χωμαΥΓ. Για οποιον αναρωτηθει μα τι λεει αυτος, που να βρουν τα βλασταρια μας καμια 30αρια μυρια για να παιξουν σε Βρετανικο ενιαιο,
α) ας τσεκαρει το μπατζετ που εχουν για το Πανελληνιο των Ραλι
β) ας βαλει μετα στη σκεψη του και την παραμετρο οτι ο τιτλος στο ενιαιο με τα Seat Leon χαριζει ενα χρονο με εργοστασιακο Toledo στο BTCC με ολα πληρωμενα και φυσικα μισθοΚωνσταντινος
-
Ο χρήστης acro έγραψε:
Απλά, με το απίστευτο, έδωσα μεγαλύτερη έμφαση στην επιτυχία του και κράτησα τον τίτλο απο το δελτίο τύπου που έστειλε η silkoil.Σε πιανω. Αλλωστε και εγω δε το εγραψα για να σχολιασω το ποστ σου (προς Θεου ), οσο αυτα που ελεγε το δελτιο.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Υ.Γ. Από του χρόνου ίσως έχουμε κι άλλη σημαντική συμμετοχή στην Αγγλία, αλλά προς το παρόν δεν είναι τίποτα βέβαιο.Για που το εχει βαλει ο Σταματης, συνονοματε;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Το τραγικο της ιστοριας ομως ειναι οτι σε αντιθεση με τον Ανδρεα που ψαχνεται, οι πιτσιρικαδες απο αυτους που ανεφερα δεν εχουν καμια διαθεση να το βασανισουν και ικανοποιουνται απο την 'επιτυχια' τους εντος συνορων.Είναι άραγε τυχαίο που ο Ανδρέας έχει λύσει το βιοποριστικό του πρόβλημα, σε αντίθεση με όλους τους προαναφερόμενους ?
β) Κλεβουν εκκλησιες απεναντι σε φτωχο ανταγωνισμο
Μα ανταγωνίζεται ο ένας τον άλλο!
α) Θαβουν το ταλεντο τους (και μαζι τις ελπιδες του Ελληνικου μηχανοκινητου για το ερεθισμα που θα το βγαλει απο την αφανεια) κανοντας χαρωπα παντιλικια στο χωμα
Δεν είναι δική τους δουλειά να στηρίξουν τις ελπίδες του Ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού Αν θέλαν να κάνουν καριέρα ως επαγγελματίες οδηγοί στο εξωτερικό θα έπρεπε εδώ και πολλά χρόνια να είχαν πάρει μια τελείως διαφορετική πορεία, τώρα όμως είναι μάλλον αργά.
ΥΓ. Για οποιον αναρωτηθει μα τι λεει αυτος, που να βρουν τα βλασταρια μας καμια 30αρια μυρια για να παιξουν σε Βρετανικο ενιαιο,
α) ας τσεκαρει το μπατζετ που εχουν για το Πανελληνιο των ΡαλιΤο οποίο, στην Ελλάδα, το καλύπτουν εν μέρει από χορηγούς. Στην Αγγλία ?
β) ας βαλει μετα στη σκεψη του και την παραμετρο οτι ο τιτλος στο ενιαιο με τα Seat Leon χαριζει ενα χρονο με εργοστασιακο Toledo στο BTCC με ολα πληρωμενα και φυσικα μισθο
Ο πρώτος είναι πρώτος και ο δεύτερος (με τέτοιο ανταγωνισμό το να βγεις δεύτερος είναι απλούστερο απο το να βγεις πρώτος) έχει 'φέσι' 30 εκατομμύρια
Επιμένω, το πρόβλημα είναι πως όλοι αυτοί που ανέφερες έχουν τους αγώνες ουσιαστικά ως χόμπι. Μόνο επαγγελματική αντιμετώπιση χωράει αν θέλεις το κάτι παραπάνω.
Οσο για τα ράλι vs. πίστες που ανέφερες: κακά τα ψέμματα, στην Ελλάδα (αναγκαστικό πεδίο δράσης λόγω του βιοποριστικού θέματος) οι πίστες είναι ημιθανείς και τα ράλι ζωντανά. Και αν υπάρχει ελπίδα να έχουμε κάποτε μια 'Εθνική ομάδα', μάλλον στα ράλι είναι πιθανότερο να συμβεί αυτό (βλ. και αντίστοιχη 'L' equipe FFSA' στα ράλι στη Γαλλία)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Είναι άραγε τυχαίο που ο Ανδρέας έχει λύσει το βιοποριστικό του πρόβλημα, σε αντίθεση με όλους τους προαναφερόμενους ?Τυχαιο δεν ειναι σιγουρα. Ομως ποιος ξοδευει περισσοτερα φετος; Εισαι σιγουρος οτι ειναι αυτος που τρεχει εξω; Γιαυτο χρησιμοποιησα το ρημα 'ψαχνομαι', εχει τη σημασια του
β) Κλεβουν εκκλησιες απεναντι σε φτωχο ανταγωνισμο
Μα ανταγωνίζεται ο ένας τον άλλο!
Αυτο μεχρι περυσι. Φετος εχουν χωρισει τα τσιφλικια τους και περνανε ολοι μια χαρουλα, σωστα;
Δεν είναι δική τους δουλειά να στηρίξουν τις ελπίδες του Ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού Αν θέλαν να κάνουν καριέρα ως επαγγελματίες οδηγοί στο εξωτερικό θα έπρεπε εδώ και πολλά χρόνια να είχαν πάρει μια τελείως διαφορετική πορεία, τώρα όμως είναι μάλλον αργά.
Αργα ειναι μονο για καριερα στα μονοθεσια. Για πρωταθλημα τουρισμου και σπορ αυτοκινητων (στα οποια μπορεις να κανεις πλουσιοπαροχη επαγγελματικη καριερα αν το θελεις και εχεις ταλεντο) δεν ειναι καθολου αργα. Συμφωνω δεν ειναι δικη τους δουλεια. Ομως εσυ εισαι ικανοποιημενος απο αυτους που τους συμβουλεψαν να αλλαξουν πεδιο δρασης;
Ξερεις απο τι πασχουμε; Οχι απο ελλειψη ταλεντου, αλλα ενημερωσης. Οπως ειπα καποιος επρεπε να διαχειριστει υπευθυνα την πορεια τους. Και αν για αυτους ειναι αργα, ερχεται αλλο ενα σπουδαιο ταλεντο, ο Καμιτσακης, ας γινουν επιτελους δυο σωστα πραγματα με αυτον. Ξερεις ποσο στοιχιζει το σχολειο της BMW για καρτιστες που θελουν να περασουν στη Formula BMW; Ελαχιστα! Συν το οτι αν εχεις πραγματικα ταλεντο η ιδια η BMW θα σου δωσει υποτροφια (ανεξαρτητα εθνικοτητας...).
Αντι να αφηνουμε παιδια χωρις επαρκεις παραστασεις σε μονοθεσια να πηγαινουν σα προβατα στη σφαγη στην Ιταλικη F. Renault (Κατσιμης) καλο θα ηταν να βαζουμε ρεαλιστικους στοχους, να ενημερωνουμε αυτους που μπορουν και να κατευθυνουμε τις οποιες επενδυσεις των εταιριων στη σωστη κατευθυνση. Ειδικα για το τελευταιο θα δωσω ενα παραδειγματακι: Ολοι ειμαστε χαρουμενοι που η Toyota Ελλας χρηματοδοτει ενα ενιαιο με (πανακριβα) Γιαρακια, στηριζοντας ουσιαστικα τη συμμετοχη μερικων νεων αλλα και αρκετων ερασιτεχνων που τρεχουν απλως για να τρεχουν. Δε βρεθηκε ενας να τους πει οτι με δεδομενο οτι
α) η Toyota πλεον συμμετεχει στην F1
β) η Toyota εχει τη καλυτερη ακαδημια πιλοτων
αυτα τα χρηματα που ξοδευει για να στηριξει τον Χ Ελληνα ερασιτεχνη θα μπορουσε να τα αξιποιησει εκβιαζοντας τη συμμετοχη του Υ ταλαντουχου στην Ιταλικη F. Renault.Το οποίο, στην Ελλάδα, το καλύπτουν εν μέρει από χορηγούς. Στην Αγγλία ?
Νασο, ποιον χορηγο εχει ο Καιτατζης; Σε τελικη αναλυση ποιος απο αυτους που θα επρεπε να νοιαζονται ειπε ποτε στην Ελληνικη Σεατ τι μπορει να γινει; Νομιζεις οτι (τουλαχιστον) δε θα το εξεταζε σοβαρα; Τη στιγμη που ακομη και η μιση επιτυχια εξω, μπορει να πλασαριστει ευκολα σαν ιστορικη στιγμη εντος συνορων.
Ο πρώτος είναι πρώτος και ο δεύτερος (με τέτοιο ανταγωνισμό το να βγεις δεύτερος είναι απλούστερο απο το να βγεις πρώτος) έχει 'φέσι' 30 εκατομμύρια
Χωρις να σπασεις αυγα, δε γινεται ομελετα.
Οσο για τα ράλι vs. πίστες που ανέφερες: κακά τα ψέμματα, στην Ελλάδα (αναγκαστικό πεδίο δράσης λόγω του βιοποριστικού θέματος) οι πίστες είναι ημιθανείς και τα ράλι ζωντανά. Και αν υπάρχει ελπίδα να έχουμε κάποτε μια 'Εθνική ομάδα', μάλλον στα ράλι είναι πιθανότερο να συμβεί αυτό (βλ. και αντίστοιχη 'L' equipe FFSA' στα ράλι στη Γαλλία)
Ειλικρινα ευχεσαι μια τετοια Εθνικη ομαδα; Αληθεια, δε σε προβληματιζει το οτι οι δικοι μας κορυφαιοι στα ραλι δεν εχουν δωσει ουτε μια ενδειξη ανταγωνιστικοτητας σε σχεση με τους αντιστοιχους ξενους ή μηπως κανω λαθος; Αντιθετα οι συναδελφοι τους στην πιστα εχουν δωσει αρκετα. Τυχαιο; Δε νομιζω.
Κακα τα ψεμματα, στα Ελληνικα ραλι βαφτιζονται καποιοι μεγαλα ταλεντα, σε λαθος ηλικεια, χωρις ουσιαστικη ενδειξη αξιας και πολλες φορες χωρις σκληρο ανταγωνισμο. Στις πιστες ξερεις ποιος μπορει σπουδαια πραγματα και ποιος οχι απο τους διεθνεις αγωνες του καρτ.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Είναι άραγε τυχαίο που ο Ανδρέας έχει λύσει το βιοποριστικό του πρόβλημα, σε αντίθεση με όλους τους προαναφερόμενους ?
Τυχαιο δεν ειναι σιγουρα. Ομως ποιος ξοδευει περισσοτερα φετος; Εισαι σιγουρος οτι ειναι αυτος που τρεχει εξω; Γιαυτο χρησιμοποιησα το ρημα 'ψαχνομαι', εχει τη σημασια του
Δεν έχουν σημασία τα απόλυτα ποσά, σημασία έχει αν τα έχεις. Μπορεί 30 εκατομμύρια για τον όποιο Χαλκιόπουλο να είναι 'λιγότερα' από 15 εκατομμύρια για τον όποιο Καϊτατζή. Οπότε το 'περισσότερα' και το 'λιγότερα' είναι σχετικό.
β) Κλεβουν εκκλησιες απεναντι σε φτωχο ανταγωνισμο
Μα ανταγωνίζεται ο ένας τον άλλο!
Αυτο μεχρι περυσι. Φετος εχουν χωρισει τα τσιφλικια τους και περνανε ολοι μια χαρουλα, σωστα;
Δεν θεωρώ τους Ελληνικούς αγώνες ταχύτητας φέτος άξια λόγου εναλλακτική πρόταση... Από εκεί και πέρα, ο καθένας πορεύεται όπως μπορεί.
Δεν είναι δική τους δουλειά να στηρίξουν τις ελπίδες του Ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού Αν θέλαν να κάνουν καριέρα ως επαγγελματίες οδηγοί στο εξωτερικό θα έπρεπε εδώ και πολλά χρόνια να είχαν πάρει μια τελείως διαφορετική πορεία, τώρα όμως είναι μάλλον αργά.
Αργα ειναι μονο για καριερα στα μονοθεσια. Για πρωταθλημα τουρισμου και σπορ αυτοκινητων (στα οποια μπορεις να κανεις πλουσιοπαροχη επαγγελματικη καριερα αν το θελεις και εχεις ταλεντο) δεν ειναι καθολου αργα. Συμφωνω δεν ειναι δικη τους δουλεια. Ομως εσυ εισαι ικανοποιημενος απο αυτους που τους συμβουλεψαν να αλλαξουν πεδιο δρασης;
Δεν μπορώ να υπεισέλθω στις προσωπικές επιλογές του κάθε νεαρού διότι περιλαμβάνουν παράγοντες που δεν τους ξέρουμε καθόλου, οικογενειακούς, προσωπικούς, επαγγελματικούς κοκ. Συνεπώς δεν έχει σημασία αν είμαι ή δεν είμαι ικανοποιημένος.
Ξερεις απο τι πασχουμε; Οχι απο ελλειψη ταλεντου, αλλα ενημερωσης. Οπως ειπα καποιος επρεπε να διαχειριστει υπευθυνα την πορεια τους. Και αν για αυτους ειναι αργα, ερχεται αλλο ενα σπουδαιο ταλεντο, ο Καμιτσακης, ας γινουν επιτελους δυο σωστα πραγματα με αυτον. Ξερεις ποσο στοιχιζει το σχολειο της BMW για καρτιστες που θελουν να περασουν στη Formula BMW; Ελαχιστα! Συν το οτι αν εχεις πραγματικα ταλεντο η ιδια η BMW θα σου δωσει υποτροφια (ανεξαρτητα εθνικοτητας...).
Αντι να αφηνουμε παιδια χωρις επαρκεις παραστασεις σε μονοθεσια να πηγαινουν σα προβατα στη σφαγη στην Ιταλικη F. Renault (Κατσιμης) καλο θα ηταν να βαζουμε ρεαλιστικους στοχους, να ενημερωνουμε αυτους που μπορουν και να κατευθυνουμε τις οποιες επενδυσεις των εταιριων στη σωστη κατευθυνση.
Σε αυτό έχεις δίκιο προφανώς
Ειδικα για το τελευταιο θα δωσω ενα παραδειγματακι: Ολοι ειμαστε χαρουμενοι που η Toyota Ελλας χρηματοδοτει ενα ενιαιο με (πανακριβα) Γιαρακια, στηριζοντας ουσιαστικα τη συμμετοχη μερικων νεων αλλα και αρκετων ερασιτεχνων που τρεχουν απλως για να τρεχουν. Δε βρεθηκε ενας να τους πει οτι με δεδομενο οτι
α) η Toyota πλεον συμμετεχει στην F1
β) η Toyota εχει τη καλυτερη ακαδημια πιλοτων
αυτα τα χρηματα που ξοδευει για να στηριξει τον Χ Ελληνα ερασιτεχνη θα μπορουσε να τα αξιποιησει εκβιαζοντας τη συμμετοχη του Υ ταλαντουχου στην Ιταλικη F. Renault.Εδώ νομίζω δεν το βλέπεις σωστά. Η προσπάθεια του Yaris Cup ήταν (και συνεχίζεται στην Α/5 των ράλι) μια καθ΄ όλα 'Ελληνική' προσπάθεια, χρήματα που δίνονται από την Toyota Hellas και πρέπει να έχουν return on investment. Πιστεύεις αλήθεια πως αυτό που προτείνεις θα είχε καλύτερο ROI για την Toyota Hellas ?
Το οποίο, στην Ελλάδα, το καλύπτουν εν μέρει από χορηγούς. Στην Αγγλία ?
Νασο, ποιον χορηγο εχει ο Καιτατζης; Σε τελικη αναλυση ποιος απο αυτους που θα επρεπε να νοιαζονται ειπε ποτε στην Ελληνικη Σεατ τι μπορει να γινει; Νομιζεις οτι (τουλαχιστον) δε θα το εξεταζε σοβαρα; Τη στιγμη που ακομη και η μιση επιτυχια εξω, μπορει να πλασαριστει ευκολα σαν ιστορικη στιγμη εντος συνορων.
Δες παραπάνω για το ROI. Τι έχει μεγαλύτερη μαρκετινίστικη σημασία νομίζεις ? Να διαβάσουν σε 2-3 έντυπα του χώρου οι 'γνώστες' για τη 2η θέση του όποιου young gun στο ενιαίο Seat στη Μεγ. Βρετανία, ή να δουν οι 20000 θεατές της Ριτσώνας 20 ίδια Seat να τρέχουν στην Ελλάδα ?
Ο πρώτος είναι πρώτος και ο δεύτερος (με τέτοιο ανταγωνισμό το να βγεις δεύτερος είναι απλούστερο απο το να βγεις πρώτος) έχει 'φέσι' 30 εκατομμύρια
Χωρις να σπασεις αυγα, δε γινεται ομελετα.
A, έχω και εγώ μια παροιμία: όποιος είναι έξω από το χορό (και αυτό περιλαμβάνει και εμένα και εσένα, που ούτε πληρώνουμε ούτε θέτουμε τις προτεραιότητες) πολλά τραγούδια λέει
Και ο ορισμός της 'ομελέτας' είναι διαφορετικός για τον καθένα. Για εσένα μπορεί η 'ομελέτα' να είναι μια καταξιωμένη διεθνής καριέρα επαγγελματία, για άλλον μπορεί να είναι να κάνει το χόμπι του δωρεάν.
Οσο για τα ράλι vs. πίστες που ανέφερες: κακά τα ψέμματα, στην Ελλάδα (αναγκαστικό πεδίο δράσης λόγω του βιοποριστικού θέματος) οι πίστες είναι ημιθανείς και τα ράλι ζωντανά. Και αν υπάρχει ελπίδα να έχουμε κάποτε μια 'Εθνική ομάδα', μάλλον στα ράλι είναι πιθανότερο να συμβεί αυτό (βλ. και αντίστοιχη 'L' equipe FFSA' στα ράλι στη Γαλλία)
Ειλικρινα ευχεσαι μια τετοια Εθνικη ομαδα; Αληθεια, δε σε προβληματιζει το οτι οι δικοι μας κορυφαιοι στα ραλι δεν εχουν δωσει ουτε μια ενδειξη ανταγωνιστικοτητας σε σχεση με τους αντιστοιχους ξενους ή μηπως κανω λαθος;
Αντιθετα οι συναδελφοι τους στην πιστα εχουν δωσει αρκετα. Τυχαιο; Δε νομιζω.
Κακα τα ψεμματα, στα Ελληνικα ραλι βαφτιζονται καποιοι μεγαλα ταλεντα, σε λαθος ηλικεια, χωρις ουσιαστικη ενδειξη αξιας και πολλες φορες χωρις σκληρο ανταγωνισμο. Στις πιστες ξερεις ποιος μπορει σπουδαια πραγματα και ποιος οχι απο τους διεθνεις αγωνες του καρτ.
Περιστασιακές ενδείξεις ταχύτητας έχουμε κατά καιρούς από πολλούς ραλίστες (πχ. Πάνος το 2000 στο Ακρόπολις, φέτος ο Τσολακίδης κα.) Ομως συνεπή θετικά αποτελέσματα δεν έχουμε. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και στις πίστες: ίσως με την εξαίρεση του Αντωνιάδη, θεωρείς πως τα αποτελέσματα των Ελλήνων στις πίστες του εξωτερικού είναι πραγματικά ανταγωνιστικά και, όπως λες, 'σπουδαία', και δεν εξαντλούνται σε 2-3 καλές επιδόσεις και σε 6ες - 7ες θέσεις (περίπτωση Μαργαρίτη) ?
Και μην ξεχνάς και το άλλο: καλώς ή κακώς, το πρωτάθλημα ράλι στην Ελλάδα είναι σε κάποιο μέτριο επίπεδο, ενώ στις πίστες είναι υπό το μηδέν, οπότε ευκολότερα 'την κάνει' κάποιος ταλαντούχος για το εξωτερικό, ενώ στα ράλι μπορεί και να το 'παλεύει' το πράγμα στην Ελλάδα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δεν έχουν σημασία τα απόλυτα ποσά, σημασία έχει αν τα έχεις. Μπορεί 30 εκατομμύρια για τον όποιο Χαλκιόπουλο να είναι 'λιγότερα' από 15 εκατομμύρια για τον όποιο Καϊτατζή. Οπότε το 'περισσότερα' και το 'λιγότερα' είναι σχετικό.Δε μιλαω σχετικα αλλα κυριολεκτω. Χωρις να μπω σε λεπτομεριες το πρωταθλημα που συμμετεχει ο Χαλκιοπουλος ειναι κομμενο και ραμμενο στα μετρα ενος ερασιτεχνη που θελει να τρεξει φτηνα. Θα μου προκαλουσε μεγαλη εκπληξη αν ξοδευει πανω απο το 50% αυτων που θα ξοδεψει ο Καιτατζης.
Δεν θεωρώ τους Ελληνικούς αγώνες ταχύτητας φέτος άξια λόγου εναλλακτική πρόταση... Από εκεί και πέρα, ο καθένας πορεύεται όπως μπορεί.
Αυτο που ειπα ηταν οτι μετα το περυσινο ενιαιο που σφαχτηκαν προσφεροντας φοβερο θεαμα, σκορπισαν σε διαφορετικες κατευθυνσεις και φυσικα κερδιζουν (ολοι τους!) αφου το επιπεδο σε γενικες γραμμες ειναι ευκολο για τις ικανοτητες τους.
Η προσπάθεια του Yaris Cup ήταν (και συνεχίζεται στην Α/5 των ράλι) μια καθ΄ όλα 'Ελληνική' προσπάθεια, χρήματα που δίνονται από την Toyota Hellas και πρέπει να έχουν return on investment. Πιστεύεις αλήθεια πως αυτό που προτείνεις θα είχε καλύτερο ROI για την Toyota Hellas ?
Επενδυση λεγεται. Ειναι παρομοια λογικη με το να παρεις **εναν **ταλαντουχο τζουντοκα και να τον ταισεις-συντηρησεις 4 χρονια με την ελπιδα οτι θα παει καλα στους Ολυμπιακους για να τον εκμεταλλευτεις εμπορικα μετα (με τον κινδυνο παντα η επενδυση να παει στραφι). Αντιστοιχα, η Χ Hellas (για να μη λεω συγκεκριμενα για μια εταιρια και παρεξηγηθω) προτιμαει να χρηματοδοτει τη συμμετοχη στο πανελληνιο πρωταθλημα τζουντο **20 αθλητων **που κανουν την πλακα τους. Ε, ποιο απο αυτα ειναι πιο χρησιμο για την Χ Hellas;
(Αυτη ειναι η αθωα αποψη για το γιατι γινονται ενιαια σην Ελλαδα, αλλα δε ξεχνω και την αλλη σκληρη εκδοχη που εχει καταθεσει παλιοτερα ο ΣΧ)Τι έχει μεγαλύτερη μαρκετινίστικη σημασία νομίζεις ? Να διαβάσουν σε 2-3 έντυπα του χώρου οι 'γνώστες' για τη 2η θέση του όποιου young gun στο ενιαίο Seat στη Μεγ. Βρετανία, ή να δουν οι 20000 θεατές της Ριτσώνας 20 ίδια Seat να τρέχουν στην Ελλάδα ?
Μα αν ειχαν καποια αξια 20 Seat στη Ριτσωνα θα γινοταν ηδη το ενιαιο. Αλλα δε γινεται, σωστα; Ασε που αν το καλοσκεφτεις οι 20000 (Φωτεινελισμος ελαφρα ) ηδη διαβαζουν τα περιοδικα. Μαζι τους τα διαβαζουν ενα σωρο αλλοι που δεν πανε στη Ριτσωνα. Και μην πεις οτι αλλο να τα βλεπεις και αλλο να τα διαβαζεις γιατι μερικα πραγματα (βλεπε Μικρα) ειναι καλυτερα να τα βλεπεις τυπωμενα παρα ζωντανα. Ετσι και αλλιως πιο γρηγορα δειχνουν στο χαρτι.
A, έχω και εγώ μια παροιμία: όποιος είναι έξω από το χορό πολλά τραγούδια λέει
Αυτο ειναι σιγουρο Ομως το ερωτημα ειναι αν ηξεραν τι ευκαιριες υπαρχουν παραεξω. Αν οντως ξερουν και αποφασιζουν συνειδητα να αγοραζουν Εβο για να σκαρφαλωνουν ή Α5 για να κανουν μπαντες στο χωμα, τοτε καλη ορεξη για την ομελετα τους. Αλλα σιγουρα ειναι μικροτερη απο αυτη που θα χωρουσε στο πιατο τους
Περιστασιακές ενδείξεις ταχύτητας έχουμε κατά καιρούς από πολλούς ραλίστες (πχ. Πάνος το 2000 στο Ακρόπολις, φέτος ο Τσολακίδης κα.) Ομως συνεπή θετικά αποτελέσματα δεν έχουμε. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και στις πίστες: ίσως με την εξαίρεση του Αντωνιάδη, θεωρείς πως τα αποτελέσματα των Ελλήνων στις πίστες του εξωτερικού είναι πραγματικά ανταγωνιστικά και, όπως λες, 'σπουδαία', και δεν εξαντλούνται σε 2-3 καλές επιδόσεις και σε 6ες - 7ες θέσεις (περίπτωση Μαργαρίτη) ?
Νικη Αντωνιαδη στο Μαργκουτι=σπουδαιο
Εγκαταληψη Καιτατζη ενω ηταν κοντα στη νικη στο Μαργκουτι=σπουδαιο
Τερματισμοι Καμιτσακη μεσα στη 5αδα του Ιταλικου και Ευρωπαικου πρωταθληματος καρτ=σπουδαιο
Χρονοι μεσα στη 10αδα για Αντωνιαδη στη Βρετανικη F3 με μετρια ομαδα, χωρις γνωση των πιστων και χωρις χιλιομετρα δοκιμων=σπουδαιο
Διπλη pole postion στο Magny Cours και μερικα βαθρα περυσι για Μαργαριτη απεναντι σε 3 πιλοτους που περασαν την επομενη χρονια στην Formula 1 και αναμεσα σε 20 πιλοτους που γυριζουν στο δευτερολεπτο=εκπληκτικο
Τα παραπανω απλα δε συγκρινονται με τους ανταγωνιστικους χρονους σε μερικες ειδικες που πετυχαν οι δυο ταλαντουχοι ραλιμεν.Και μην ξεχνάς και το άλλο: καλώς ή κακώς, το πρωτάθλημα ράλι στην Ελλάδα είναι σε κάποιο μέτριο επίπεδο, ενώ στις πίστες είναι υπό το μηδέν, οπότε ευκολότερα 'την κάνει' κάποιος ταλαντούχος για το εξωτερικό, ενώ στα ράλι μπορεί και να το 'παλεύει' το πράγμα στην Ελλάδα.
Ο νεος της πιστας την κανει σε τρυφερη ηλικια, οταν τρεχει στα καρτ. Θα σου θυμησω μαλιστα οτι ο Αντωνιαδης, ο Καιτατζης, ο Ζαχος και αλλοι την εκαναν οταν ακομα ειχαμε στη χωρα μας ζωντανο πρωταθλημα μονοθεσιων. Αρα δεν ειναι μονο αυτο που λες αν και πλεον ετσι οπως ειναι τα πραγματα, το εξωτερικο ειναι μονοδρομος. Παντως νομιζω οτι καποιος βγαινει απο τα συνορα οταν αισθανθει σιγουρος για τον εαυτο του και δε νομιζω να υπαρχει ραλιμαν που να εχει καποια ενδειξη για να πιστευει τοσο στο ταλεντο του.
-
Επικαιρο: Διαβαζωω στους 4Τ αυτου του μηνα οτι ο Καιτατζης πηρε πακετο με το αγωνιστικο και ενα πολιτικο Evo, ετσι για να συνηθιζει την αισθηση. Ποιος ειπαμε οτι εχει λυσει το βιοποριστικο του;
Απίστευτη νίκη του Χαλκιόπουλου στη Μ. Βρετανία!!!!!!