-
http://www.worldcarfans.com/11007162741 ... sign-leaks
Πρωτότυπο μάλλον του επερχόμενου (το 2013) του 309. Μέτριο...
-
http://www.worldcarfans.com/11007162741 ... sign-leaks
Πρωτότυπο μάλλον του επερχόμενου (το 2013) του 309. Μέτριο...
-
http://www.worldcarfans.com/11007162741 ... sign-leaks
Πρωτότυπο μάλλον του επερχόμενου (το 2013) του 309. Μέτριο...
-
Πάλι 309? 309 προυπήρξε του 306!
Πολύ δύσκολη η αντικατάσταση του 308. Πρέπει να χαμηλώσει, να μικρύνει, να ομορφύνει ... πολύ και δύσκολη δουλειά και 3 χρόνια ίσως να μην τους φτάνουν!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πάλι 309? 309 προυπήρξε του 306!Πολύ δύσκολη η αντικατάσταση του 308. Πρέπει να χαμηλώσει, να μικρύνει, να ομορφύνει ... πολύ και δύσκολη δουλειά και 3 χρόνια ίσως να μην τους φτάνουν!
+1 σε ολα..
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πάλι 309? 309 προυπήρξε του 306!Πολύ δύσκολη η αντικατάσταση του 308. Πρέπει να χαμηλώσει, να μικρύνει, να ομορφύνει ... πολύ και δύσκολη δουλειά και 3 χρόνια ίσως να μην τους φτάνουν!
Το 309 είχε μπει σε ένα Talbot αν θυμάμαι καλά.... Γενικώς προς το 2020 όπου θα τελειώσουν και τα νούμερα προς τα πάνω προβλέπω να υπάρχει πρόβλημα...
-
Αυτό:
Στη σειρά 300κάτι κενά είναι μόνο τα 300, 301, 302, 303 και απο 310 και πάνω (φαντάζομαι δεν θα μπορούν λόγω BMW μετά απο πολλά χρόνια να πάνε σε 316, 318, 320 κλπ)!
Από το 304 και μετά έχουν υπάρξει.
304 1969-1980
305 1978-1989
309 1985-1993
306 1993-2002
307 2001-2008
308 2007-τώρα
(Απο την Wikipedia) -
Καταρχήν δεν μπορούν έτσι απλά να εγκαταελίψουν το 30Χ και να πάνε σε 310, καθώς το μηδενικό στη μέση έχει την ιστορία του...
Απ την άλλη για μία ακόμη φορά συμφωνώ με τον cosneo: Το 308 είναι τόσο ψηλό, ατσούμπαλο και πλαδαρό που πρέπει να βάλουν τα δυνατά τους....
Το 309 το έχω οδηγήσει πάααρα πολύ: τρομερό κράτημα σε στροφιλίκια, αμελητέο βάρος (δλδ ο TU στα καλύτερά του), εξαιρετικό τιμόνι, μέτρια φρένα: Ο κολλητός είχε γεμίσει το ταμπλώ με σκρατς και αυτοκόλλητα, για να μη πέφτουν πλαστικά ( ), αλλά ήταν πολύ καλοστημένο αυτοκίνητο! Αδικήθηκε απ την εμφάνισή του...
-
Έχετε και οι δύο δίκιο. Το 309 είχε ξεκινήσει να εξελίσσεται σαν Talbot αλλά η ιστορία τα έφερε έτσι που η Talbot σταμάτησε, και η μαμα Peugeot αποφάσισε να κυκλοφορήσει το project με τα δικά της σήματα, μιας και είχε φτάσει σε πολύ προχωρημένο στάδιο.
Δε νομίζω να ενοχλήσει κανέναν η επανάληψη του 309. Εξάλλου το πρόβλημα ήταν δεδομένο ότι θα το αντιμετωπίσουν. Οι ίδιοι είχαν πει καμια δεκαριά χρόνια ότι θα το σκέφτονταν όταν θα έφτανε η ώρα.
Δεν βλέπω όμως θετικά το ενδεχόμενο να σταματήσει το χ0χ.
Το 'πρωτότυπο' που δεν είμαι σίγουρος ότι είναι όντως πρωτότυπο, μου αρέσει πολύ. Όμορφο, με ωραίες αναλογίες (φέρνουν πιο πολυ στο 207, ειναι πιο χαμηλο και πιο φαρδυ) και αρκετά γαλλικό αέρα (που λείπει σε σοκαριστικό βαθμό από το 508)
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Το 'πρωτότυπο' που δεν είμαι σίγουρος ότι είναι όντως πρωτότυπο...Τι εννοείς;
-
Στο σημερινό Autobild αναφέρει ότι απέρριψαν την ονομασία 309 για να μην συνδεθεί με το παλιό 309 και τείνουν στο '301' ή εναλλακτικά στα '310' ή σκέτο ... '3 by Peugeot'.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Στο σημερινό Autobild αναφέρει ότι απέρριψαν την ονομασία 309 για να μην συνδεθεί με το παλιό 309 και τείνουν στο '301' ή εναλλακτικά στα '310' ή σκέτο ... '3 by Peugeot'.Γιατι όχι Trois by Peugeot PSA ή και Ménage à trois
-
Το 309 θα κυκλοφορουσε σαν Simca αλλα επειδη εκλεισε η εταιρια το πηρε η παγκ (γι αυτο ''χαλασε'' και η σειρα των αριθμων...305 309 306 307 308...).Οντως το καινουριο...οπως θα λεγεται τελως παντων πρεπει να συμμαζευτει λιγο γιατι το τωρινο και απο πλευρας πωλησεων αν δεν κανω λαθος δεν τα πηγε καλα...(παλι εμεις φεραμε λευτα στο μαγαζι )
Edit:Λαθος guyz,σαν Talbot Arizona θα κυκλοφορουσε...--->*** http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_309
-
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
Οντως το καινουριο...οπως θα λεγεται τελως παντων πρεπει να συμμαζευτει λιγο γιατι το τωρινο και απο πλευρας πωλησεων αν δεν κανω λαθος δεν τα πηγε καλα...(παλι εμεις φεραμε λευτα στο μαγαζι ) -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Οντως το καινουριο...οπως θα λεγεται τελως παντων πρεπει να συμμαζευτει λιγο γιατι το τωρινο και απο πλευρας πωλησεων αν δεν κανω λαθος δεν τα πηγε καλα...(παλι εμεις φεραμε λευτα στο μαγαζι )
Γιατι πουλησε?Η αμφιβαλλεις οτι η C5 δεν τα παει τελεια σε πωλησεις?(οπως και το C3/DS3)
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
... ή και Ménage à trois...
Ας αρκεστούμε στο ... 'Τρία πουλάκια κάθονταν στου Διάκου το ταμπούρι, το 'να τηράει τη Λειβαδιά και τ' άλλο το Ζητούνι, το τρίτο το 'ασχημότερο' μοιρολογάει και λέει: καντε με όμορφο σαν λιοντάρι, γιατί σαν 308 παχυνα σαν ... μοσχάρι!!! -
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
Οντως το καινουριο...οπως θα λεγεται τελως παντων πρεπει να συμμαζευτει λιγο γιατι το τωρινο και απο πλευρας πωλησεων αν δεν κανω λαθος δεν τα πηγε καλα...(παλι εμεις φεραμε λευτα στο μαγαζι )
Γιατι πουλησε?Η αμφιβαλλεις οτι η C5 δεν τα παει τελεια σε πωλησεις?(οπως και το C3/DS3)
Το 308 πουλούσε και πουλάει περισσότερο από την C4 και γενικά ο όγκος πωλήσεων της Citroen είναι μικρότερος από τον αντίστοιχο της Peugeot σε όλα τα segment. Σταματάω εδώ το τρολάρισμ έεεε το
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Στο σημερινό Autobild αναφέρει ότι απέρριψαν την ονομασία 309 για να μην συνδεθεί με το παλιό 309 και τείνουν στο '301' ή εναλλακτικά στα '310' ή σκέτο ... '3 by Peugeot'.
Γιατι όχι Trois by Peugeot PSA ή και Ménage à trois
Από τότε που στο είπα σαρεσε ε;
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Οντως το καινουριο...οπως θα λεγεται τελως παντων πρεπει να συμμαζευτει λιγο γιατι το τωρινο και απο πλευρας πωλησεων αν δεν κανω λαθος δεν τα πηγε καλα...(παλι εμεις φεραμε λευτα στο μαγαζι )
Γιατι πουλησε?Η αμφιβαλλεις οτι η C5 δεν τα παει τελεια σε πωλησεις?(οπως και το C3/DS3)
Το 308 πουλούσε και πουλάει περισσότερο από την C4 και γενικά ο όγκος πωλήσεων της Citroen είναι μικρότερος από τον αντίστοιχο της Peugeot σε όλα τα segment. Σταματάω εδώ το τρολάρισμ έεεε το
Α οκ!Εγω το λεγα για την Ελλαδα οπου η Citroen ηταν πιο μπροστα τους τελευταιους μηνες.Δεν ξερω για την υπολοιπη Ευρωπη.
-
πηγές: Autoweek και WorldScoop
Peugeot 308 (2013)