-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Γιαυτό...πίσω κίνηση και ατμόσφαιρα για μένα εκτός από τον Ν54 (βασικά, γιατί τον Ν55 δεν τον έχω οδηγήσει).
Αν τώρα βγει ένα μοτέρ σαν τον Ν54 με γραμμικότητα χωρίς απότομα ξεσπάσματα και ξεφουσκώματα εκεί που θες τη δύναμη δε θα με χάλαγε.
ελα ρε νικο εβγαλε η bmw ενα τουρμπομοτερ και ανακαλυψε τον τροχο
το 200αρι τφσι ειναι γραμμικο μεχρι αηδιας... το δικο μου δεν ειναι φυσικα εξισου, αλλα κακορυθμισμενο και με εντονα ξεσπασματα δεν το λες..
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Υψηλές στροφές για μένα.
Καλό το turbo, αλλά δε το μπορώ σε πισωκίνητο (πλυν Ν54/55).
θα σε χαλαγε ενα tsfi με 200 αλογα δηλαδη που δινει γκαζι μεχρι τις 7000 σε σχεση με την ατμοσφαιρα
(επισης 'light' γραμμικοτατο turbo οπως το 3λιτρο της bmw, απλα σε πιο χαμηλη κατηγορια)
Χμ...πολύ θεωρητική κουβέντα.
Δεν είναι μόνο μέχρι που στροφάρει...είναι ΠΩΣ στροφάρει μέχρι εκεί. Το έχω ξαναγράψει, για τον μέσο οδηγό το πισωκίνητο δεν θέλει ξεσπάσματα, θέλει γραμμικότητα. Θέλει γραμμικότητα σε όλο το φάσμα στροφών, γιατί ο τρόπος οδήγησης του πισωκίνητου είναι τέτοιος που πρέπει να μένεις στο γκάζι και όχι να το αφήνεις...μένοντας πρέπει να ζυγίζεις (αφήνεις λίγο, πατάς), οπότε καταλαβαίνεις ότι ούτε θέλεις να φουσκώσει εκεί το turbo και να στα δώσει, ούτε και να έχει ξεφουσκώσει να ξεμείνεις από τη δύναμη που ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ να έχεις.
Γιαυτό...πίσω κίνηση και ατμόσφαιρα για μένα εκτός από τον Ν54 (βασικά, γιατί τον Ν55 δεν τον έχω οδηγήσει).
Αν τώρα βγει ένα μοτέρ σαν τον Ν54 με γραμμικότητα χωρίς απότομα ξεσπάσματα και ξεφουσκώματα εκεί που θες τη δύναμη δε θα με χάλαγε.
εχουν βγει τετοια γραμμικα μοτερ πολυ πριν ανακαλυψει η bmw τουρμπο με αμεσο ψεκασμο (ταιριαζει εδω qsis;;)
-
Μου είναι πρακτικά αδιάφορο ο τρόπος με τον οποίο πετυχαίνει κανείς το σκοπό του αρκεί να τον πετύχει.
Το turbo αποτελεί μία εύκολη λύση για ιπποδύναμη αλλά το κυριότερο για ροπή στις μεσαίες (στις τωρινές υλοποιήσεις γιατί παλαιότερα τα turbo ήταν μόνον για υψηλές στροφές). Οι υψηλόστροφοι αποτελούν τη λύση για κατασκευές όπου η έλειψη αδράνειας στην απόκριση είναι κρίσιμος παράγων. Τα κυβικά είναι η πλέον εύκολη λύση αν και εφιαλτής σε συνθήκες όπου η μάζα είναι εχθρός (κίνηση στη πόλη κ.λπ.). Όμως για λύσεις όπου απαιτείται για πολύ ώρα μεγάλη απόδοση δεν βλέπω πως θα μπορούσαν να μην αποτελούν μονόδρομο.
Άρα τελικά όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Σε ένα πισωκίνητο επιδόσεων ο πολύστροφος ατμοσφαιρικός φαντάζει ιδανική λύση. Σε ένα μεγάλο οικογενειακό όπου χώροι δεν λείπουν και η ήσυχη λειτουργία είναι ζητούμενο ούτε το ουρλιαχτό ούτε η τσιρίδα του turbo είναι ενδεδειγμένα. Το turbo σε συνδυασμό με τον μικρό κυβισμό μπορεί να προσφέρει πολλά σε οχήματα που δεν απαιτείται να κινούνται σε >75% των δυνατότητων τους σε ιπποδύναμη για πολύ ώρα οπότε το downsizing οδηγεί σε χειροπιαστά αποτελέσματα στην απόδοση καθώς από τη θεωρία είναι καταδικασμένοι σε σχέση με τους ατμοσφαιρικούς (ζήτημα μειωμένης συμπίεσης γάρ).
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Βασικά εγώ γούσταρα τον rotary, αλλά έτσι που το μαμήσανε με τα διοξείδια μάλλον θα το πάρει και θα το σηκώσει κι' αυτό, παλιά με τα κυβικά κάτι γινόταν.
Και με 160+ ίππους στο λίτρο από ατμόσφαιρα εδώ και οκτώ περίπου χρόνια, μην ξεχνιόμαστε .ασε τα τουρμπα...
το συγκεκριμενο μοτερ μια χαρα τον πινει απο s2000 καιγοντας περισσοτερη βενζινη
οκ ηταν 1300 κεκ και ειχε χαμηλο σημα, αλλα πανε αυτα τελειωσαν
(και μη συγκρινεις κυβικα ροτορα με κανονικου κινητηρα, ειναι τελειως αλλο πραγμα )
Υψηλές στροφές για μένα.
Καλό το turbo, αλλά δε το μπορώ σε πισωκίνητο (πλυν Ν54/55).
θα σε χαλαγε ενα tsfi με 200 αλογα δηλαδη που δινει γκαζι μεχρι τις 7000 σε σχεση με την ατμοσφαιρα
(επισης 'light' γραμμικοτατο turbo οπως το 3λιτρο της bmw, απλα σε πιο χαμηλη κατηγορια)
Πως γίνεται ένα μοτέρ να τον 'πίνει' απο ένα αμάξι έχω μια απορία.
Tην 2η απορία την έχω στο εξής : τα βάρη των αυτοκινήτων που περιγράφεις, τα έχεις τσεκάρει καθόλου?
Είπαμε ο Wankel έχει μειονεκτήματα για day-to-day use αλλά για σπορ κινητήρας, είναι αρκετά καλή επιλογή.
Μόνο για κινητήρα. -
V8, Supercharged, 700Nm
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
V8, Supercharged, 700Nmκαλά είπαμε αυτοκίνητα όχι
-
Ενας κινητήρας Fiat Coupe 20vt 750 ίππων!
http://img718.imageshack.us/img718/8052 ... 021811.jpg
http://img178.imageshack.us/img178/3474 ... 129207.jpg
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Γιαυτό...πίσω κίνηση και ατμόσφαιρα για μένα εκτός από τον Ν54 (βασικά, γιατί τον Ν55 δεν τον έχω οδηγήσει).
Αν τώρα βγει ένα μοτέρ σαν τον Ν54 με γραμμικότητα χωρίς απότομα ξεσπάσματα και ξεφουσκώματα εκεί που θες τη δύναμη δε θα με χάλαγε.
ελα ρε νικο εβγαλε η bmw ενα τουρμπομοτερ και ανακαλυψε τον τροχο
το 200αρι τφσι ειναι γραμμικο μεχρι αηδιας... το δικο μου δεν ειναι φυσικα εξισου, αλλα κακορυθμισμενο και με εντονα ξεσπασματα δεν το λες..
Γραμμικό όσο ο Ν54 δεν είναι.
Δεν έβγαλε ένα τουρμπομοτερ και ανακαλυψε τον τροχο η BMW όπως λες...έβγαλε ένα 3λτ τουρμπομοτέρ με δύο turbo και ανακάλυψε τον τροχό καλύπτοντας τόσο τη ροπή χαμηλά όσο και τη ροπή ψηλά ΧΩΡΙΣ ξεσπάσματα και ξεφουσκώματα και το τοποθέτησε σε πισωκίνητο.
Το μοτέρ σου μέχρι τις 3Κ είναι flat...στις 3Κ απογειώνεσαι ...ε στον Ν54 δεν είναι έτσι, είναι ΠΟΛΥ πιο γραμμικό.
-
δε μιλησα για το δικο μου, το δικο μου κανει τα δικα του, γιατι δινει σαφως περισσοτερα αλογα για τα κυβικα του ( και τουλαχιστον τα δινει ψηλα , δεν γινοταν να ειναι παντου το ιδιο γραμμικο οπως και κανενα 2λιτρο τουρμπο με αντιστοιχα αλογα στο κοσμο ), μιλησα για το 200αρι που εχει την ιδια ειδικη ισχυ με μια 335
αν αυτο δε σου φαινεται παρα πολυ γραμμικο μοτερ , τι να πω@georgetaz ναι το βαρος ειναι ενα θεμα, αλλα και παλι δεν ειναι κατι σπουδαιο ο wankel μη τρελαθουμε.. αν ειχε χαμηλη καταναλωση το συζητουσαμε
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μου είναι πρακτικά αδιάφορο ο τρόπος με τον οποίο πετυχαίνει κανείς το σκοπό του αρκεί να τον πετύχει.Το turbo αποτελεί μία εύκολη λύση για ιπποδύναμη αλλά το κυριότερο για ροπή στις μεσαίες (στις τωρινές υλοποιήσεις γιατί παλαιότερα τα turbo ήταν μόνον για υψηλές στροφές)
τα πιο παλια τουρμπο δεν δινουν ροπη στις χαμηλομεσαιες?
ψηλα τα τελευταια χρονια μου φαινεται οτι αρχισαν να ειναι δυνατα, τα πιο παλια τουρμπο (και πολλα που κυκλοφορουν ή βγαινουν ακομα και σημερα) κοντα στον κοφτη ψοφανε
Άρα τελικά όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Σε ένα πισωκίνητο επιδόσεων ο πολύστροφος ατμοσφαιρικός φαντάζει ιδανική λύση. Σε ένα μεγάλο οικογενειακό όπου χώροι δεν λείπουν και η ήσυχη λειτουργία είναι ζητούμενο ούτε το ουρλιαχτό ούτε η τσιρίδα του turbo είναι ενδεδειγμένα. Το turbo σε συνδυασμό με τον μικρό κυβισμό μπορεί να προσφέρει πολλά σε οχήματα που δεν απαιτείται να κινούνται σε >75% των δυνατότητων τους σε ιπποδύναμη για πολύ ώρα οπότε το downsizing οδηγεί σε χειροπιαστά αποτελέσματα στην απόδοση καθώς από τη θεωρία είναι καταδικασμένοι σε σχέση με τους ατμοσφαιρικούς (ζήτημα μειωμένης συμπίεσης γάρ).
τα ουρλιαχτα κτλ που τα ειδες? δεν ειναι ολα evo..
τα ταξι και γενικα οι ντιζελ δλδ ειναι ενοχλητικοι και ακαταλληλοι για οικογενειακα λογω τουρμπινας?
αυτο με την πολλη ωρα πανω απο το 75% δεν το καταλαβα.. αλλα τελοσπαντων...
-
Νικο....
Όσο για τα σφυρίγματα και τα ξεφυσίματα στα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα πνίγονται απο την επαρκέστατη ηχομόνωση και όχι μόνο. Πάντως έχω οδηγήσει Renault Master με ένα υπερψόφιο diesel αλλά τα τσαφ τσουφ και το σφύριγμα της τουρμπίνας πήγαιναν σύννεφο -
Οσις σχετικά με το 75% της ιπποδύναμης στα λίγα κυβικά με τούρμπο.
Δεν μπορείς να κρατάς τον κινητήρα για πολύ χρόνο πάνω απο το 75% της δύναμής του λόγο χαμηλής συμπίεσης που σημαίνει γρηγορότερη φθορά στον κύλινδρο απο θερμοκρασίες λόγο υπερπλήρωσης με ότι αυτό συνεπάγεται. -
και ποια συμπιεση θεωρειται λιγη?
επισης τα ατμοσφαιρικα δεν παθαινουν τιποτα αμα τα οδηγας συνεχεια πανω απο τις 5000+ ?
(μιλατε για το 75% της δυναμης ή των στροφων? ) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και ποια συμπιεση θεωρειται λιγη?επισης τα ατμοσφαιρικα δεν παθαινουν τιποτα αμα τα οδηγας συνεχεια πανω απο τις 5000+ ?
(μιλατε για το** 75% της δυναμης ή των στροφων?** )Μίλησα για στροφές.
Τα ατμοσφαιρικά έχοντας υψηλότερη συμπίεση είναι περισσότερο αποδοτικά σε συνθήκες πλήρης ισχύος. Από την άλλη εκεί όπου αυτά είναι ψόφια (γραμμικά κατά τα άλλα) τα τούρμπο απλά δεν παίζονται.
(δεν μίλησα για diesel πάντως... εκεί τα turbo λόγω του στενού εύρους λειτουργίας του κινητήρα δεν έχουν αντίπαλο).
-
απλα δεν καταλαβα γιατι θεωρεις ακαταλληλη τη τσιριδα του τουρμπο για ενα οικογενειακο..
επισης οταν λες υψηλη/χαμηλη συμπιεση τι εννοεις? γιατι υπαρχουν τουρμπατα που περνανε το 10:1 και δεν απο οσο θυμαμαι δεν εχουν ολα τα ατμοσφαιρικα 11αρια
-
Ποια τσιρίδα ρε παιδιά;
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ποια τσιρίδα ρε παιδιά;Σιγά τις τσιρίδες.
Αυτό που τσίριζε ήταν ο κομπρέσορας σε παλιά δίχρονα ντίζελ:
Youtube VideoΤσιρίζουν απίστευτα οι κομπρέσορες που γυρίζουν σε πολλές χιλιάδες στροφές:
Youtube Video -
ναι συμφωνω για το σιγα τις τσιριδες.. μονο σε αυτοκινητα τυπου 997 Τουρμπο μπορεις να πεις οτι ακουγεται καποιος θορυβος αλλα οχι μονο απο τη τουρμπινα
τα υπολοιπα κανουν λιγοτερο θορυβο απο χυτρα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
απλα δεν καταλαβα γιατι θεωρεις ακαταλληλη τη τσιριδα του τουρμπο για ενα οικογενειακο..επισης οταν λες υψηλη/χαμηλη συμπιεση τι εννοεις? γιατι υπαρχουν τουρμπατα που περνανε το 10:1 και δεν απο οσο θυμαμαι δεν εχουν ολα τα ατμοσφαιρικα 11αρια
δεν έχω καμία τσιρίδα, είμαι γραμμικός σε σημείο που να αναρωτιούνται αν έχω δούρμπο οι επιβάτες και έχω συμπίεση 9,6 (καίω απροβλημάτιστα 95αρα)
οικογενειακό 1.8 tsi
-
μπορω να εχω ενα πολυκυλινδρο turbo με πολλα κυβικα που να στροφαρει δυνατα μεχρι το κοφτη;
Κινητήρες υψηλόστροφοι VS Turbo VS Κυβικά ?