[quote]Στις ΗΠΑ υπαρχουν συγκεκριμενοι νομοι για το πως ενα οριο ταχυτητας θα επιτραπει στον αναλογο χωρο. Παραμετροι οπως, ποσες λωριδες ειναι ο δρομος, εαν εχει διαχωριστικο, εαν υπαρχουν σπιτια στις ακρες του δρομου και ποσο μακρια ειναι το σπιτια, εαν υπαρχουν καταστηματα, πεζοδρομιο, κτλ, κτλ. [/quote]
Κι εδώ υπάρχουν προδιαγραφές. Είχα παρακολουθήσει από βίτσιο το μάθημα 'Εργαστήριο Οδοποιίας' στο πολυτεχνείο. Αλλά αμφιβάλλω αν τις γνωρίζουν όλοι όσοι είναι υπεύθυνοι για τη σηματοδότηση. Εδώ δεν ακολουθούν καν το πρότυπο του ΕΛΟΤ για το πώς να γράφουν τα ελληνικά τοπονύμια με λατινικούς χαρακτήρες.
Πηγαίνοντας από τη Βάρκιζα στο αεροδρόμιο το όριο στη Βάρης-Κορωπίου (1 λωρίδα ανά κατεύθυνση) είναι 70. Εντάξει. Σε ένα μικρό διάστημα που ο δρόμος έχει 2 λωρίδες και μπαριέρες στην άκρη το όριο είναι 60. Και στην Αττική οδό, μόλις φτάσεις στην ανισόπεδη του Cargo είναι 80. Πού είναι η λογική σε αυτό;
Έχετε δει πχ ότι στην Υλίκη το όριο είναι μόλις 90; Ή στους Άγιους Θεοδώρους όπου για μήνες είχαν ξεχαστεί οι πινακίδες που είχαν τοποθετηθεί για τα έργα με όριο 80;
[quote]Αλλα καπως που φενεται δυσκολο να πιστεψω οτι η τροχαια θα κανει κατι τετοιο εντελως επιτηδες για να σε γραψει. Μου φενεται απανθρωπο.[/quote]
Δεν το κάνουν ακριβώς επίτηδες. Έχουν βρει σημεία όπου οι παραβάσεις είναι συχνές και την στήνουν εκεί. Η μεγάλη ευθεία στο Σχηματάρι ή στην Τρίπολη δεν είναι επικίνδυνες με 140-150. Ας βάζουν τα ραντάρ πχ από τα Καμένα Βούρλα στη Στυλίδα, όπου γίνονται σχεδόν το 1 στα 3 ατυχήματα στο εθνικό δίκτυο.