Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΟΡΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΟΡΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    14
    22
    177
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      [quote]Στις ΗΠΑ υπαρχουν συγκεκριμενοι νομοι για το πως ενα οριο ταχυτητας θα επιτραπει στον αναλογο χωρο. Παραμετροι οπως, ποσες λωριδες ειναι ο δρομος, εαν εχει διαχωριστικο, εαν υπαρχουν σπιτια στις ακρες του δρομου και ποσο μακρια ειναι το σπιτια, εαν υπαρχουν καταστηματα, πεζοδρομιο, κτλ, κτλ. [/quote]

      Κι εδώ υπάρχουν προδιαγραφές. Είχα παρακολουθήσει από βίτσιο το μάθημα 'Εργαστήριο Οδοποιίας' στο πολυτεχνείο. Αλλά αμφιβάλλω αν τις γνωρίζουν όλοι όσοι είναι υπεύθυνοι για τη σηματοδότηση. Εδώ δεν ακολουθούν καν το πρότυπο του ΕΛΟΤ για το πώς να γράφουν τα ελληνικά τοπονύμια με λατινικούς χαρακτήρες.

      Πηγαίνοντας από τη Βάρκιζα στο αεροδρόμιο το όριο στη Βάρης-Κορωπίου (1 λωρίδα ανά κατεύθυνση) είναι 70. Εντάξει. Σε ένα μικρό διάστημα που ο δρόμος έχει 2 λωρίδες και μπαριέρες στην άκρη το όριο είναι 60. Και στην Αττική οδό, μόλις φτάσεις στην ανισόπεδη του Cargo είναι 80. Πού είναι η λογική σε αυτό;

      Έχετε δει πχ ότι στην Υλίκη το όριο είναι μόλις 90; Ή στους Άγιους Θεοδώρους όπου για μήνες είχαν ξεχαστεί οι πινακίδες που είχαν τοποθετηθεί για τα έργα με όριο 80;

      [quote]Αλλα καπως που φενεται δυσκολο να πιστεψω οτι η τροχαια θα κανει κατι τετοιο εντελως επιτηδες για να σε γραψει. Μου φενεται απανθρωπο.[/quote]

      Δεν το κάνουν ακριβώς επίτηδες. Έχουν βρει σημεία όπου οι παραβάσεις είναι συχνές και την στήνουν εκεί. Η μεγάλη ευθεία στο Σχηματάρι ή στην Τρίπολη δεν είναι επικίνδυνες με 140-150. Ας βάζουν τα ραντάρ πχ από τα Καμένα Βούρλα στη Στυλίδα, όπου γίνονται σχεδόν το 1 στα 3 ατυχήματα στο εθνικό δίκτυο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        ngrig last edited by

        Ο χρήστης og2002gr έγραψε:

        Υπάρχει και η άλλη περίπτωση...Να καθορίζονται απο τους μηχανικούς που φτιάχνουν τους δρόμους, ωστε όταν γίνονται ατυχήματα ( λόγω ανύπαρκτης κλίσης, λόγω κακής ποιότητας ασφαλτοτάπητα κλπ κλεψιμέϊκα ) να έχουν το πάνω χέρι και να μήν βρίσκονται κατηγορούμενοι για ανθρωποκτονίες κατα συρροή με ενδεχόμενο δόλο (=κακούργημα).

        Ειναι και αυτο μια λογικη εξηγηση. Η αληθεια ειναι παντως πως αν τηρουνταν τα ορια ταχυτητας θα υπηρχε καθετη πτωση ατυχηματων και θυματων. Αυτο δεν νομιζω να το αμφισβητει κανεις. Αλλα τοτε θα υπηρχε αλλος κινδυνος. Να πας απο εγκεφαλικο επειδη βλεπεις και πρπει να περασεις μια ευθεια δρομαρα με οριο ταχυτητας 70.....

        Για να λέμε τα πράγματα ....όπως πρέπει
        1.) τα όρια ταχύτητας είναι βλακώδη και τα βάζουν ιλίθιοι - αν τα ακολουθήσεις σε ένα ταξίδι π.χ. Αθήνα - Θεσσ/νίκη θα κάνεις τουλάχιστο 8 ώρες, πιθανόν να προκαλέσεις ατύχημα και ίσως φας και ξύλο (σημεία που χωράει ένα αυτοκίνητο με όριο 10 ή 20)
        2.) αν τηρούνταν τα όρια ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΝ τα ατυχήματα ίσως και να αυξάνονταν γιατί θα αυξανόταν δραματικά οι ώρες οδήγησης χωρίς δυνατότητα ενδιάμεσης ξεκούρασης επειδή οι περισσότρες μετακινήσεις είναι επαγγελματικές με αποτέλεσμα να εχουμε νυσταγμένους και κουρασμένους οδηγούς.
        3.) για τα ατυχήματα φταίνε με αυστηρή σειρά
        α.) οδηγοί
        β.) το σύστημα παραγωγής των οδηγών (διπλώματα)
        γ.) υποδομή (δρόμοι κ.λ.π.)
        δ.) γελοία πρόστιμα και συνέπειες για πολύ σοβαρές παραβιάσεις όπως το κόκκινο φανάρι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • C
          cmarin last edited by

          Ο χρήστης TGD έγραψε:

          Εδώ δεν ακολουθούν καν το πρότυπο του ΕΛΟΤ για το πώς να γράφουν τα ελληνικά τοπονύμια με λατινικούς χαρακτήρες.

          Αυτό κι αν τρομερό! Η γελιότητα σε όλο της το μεγαλείο. Έχω κάνει τα τελευταία 10 χρόνια αρχείο με φωτογραφίες από όλη την Ελλάδα. Κλασσικό παράδειγμα τα ει μένουν ei και τα υ σε y. Οποιος μπορεί ας το διαβάσει. Μόνο οι κομπουτεράδες που γράφουν greeklish.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • First post
            Last post
          • 1
          • 2
          • 2 / 2
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr