-
Φτασαμε λοιπον και στον 14ο αγωνα της φετινης χρονιας (βρε τι γρηγορα που περναει ο καιρος),ο οποιος θα πραγματοποιηθει στην ''μυθικη'' πιστα του SPA.
Ετσι λοιπον,μετα απο εναν χρονο απουσιας απο το καλενατρι (προσωπικα δεν μου πολυελειψε),επιστρεφει δρυμμιτερο και με μερικες αλλαγες στο Pit-Lane και στο φημισμενο Bus-Stop Chicane το οποιο εγινε λιγο πιο πλατυ.
Η πιστα βρισκεται Ν/Α του Βελγιου στο δασος των Αρδεννων,μεχρι το 1970 οπου και φιλοξενουσε αγωνες για την F1,το μηκος της εφτανε τα 14χλμ παρακαλω.Ομως το 1983,πηρε την τελικη της μορφη μετα απο ριζικες αλλαγες,που εγιναν κυριως για λογους ασφαλειας και ετσι παραμενει ιδια μεχρι και σημερα αγγιζωντας σχεδον τα 7χλμ (η μεγαλυτερη του πρωταθληματος).
Απο τεχνικης αποψεως τωρα,η πιστα ειναι μεγαλη προκληση για πιλοτους και μηχανικους,αφου πρεπει να επιτυχουν καλο αεροδυναμικο ζυγισμα (μικρες τιμες αρνητικης αντωσης-οπισθελκουσας).Τελος στα ελαστικα,το οδωστρομα προσφερει καλη προσφυση,ενω συνηθως χρησιμοποιουνται πιο σκληρες γομες για να προσφερουν καλυτερο κρατημα στα μονοθεσια στις γρηγορες στροφες.
-
Φτασαμε λοιπον και στον 14ο αγωνα της φετινης χρονιας (βρε τι γρηγορα που περναει ο καιρος),ο οποιος θα πραγματοποιηθει στην ''μυθικη'' πιστα του SPA.
Ετσι λοιπον,μετα απο εναν χρονο απουσιας απο το καλενατρι (προσωπικα δεν μου πολυελειψε),επιστρεφει δρυμμιτερο και με μερικες αλλαγες στο Pit-Lane και στο φημισμενο Bus-Stop Chicane το οποιο εγινε λιγο πιο πλατυ.
Η πιστα βρισκεται Ν/Α του Βελγιου στο δασος των Αρδεννων,μεχρι το 1970 οπου και φιλοξενουσε αγωνες για την F1,το μηκος της εφτανε τα 14χλμ παρακαλω.Ομως το 1983,πηρε την τελικη της μορφη μετα απο ριζικες αλλαγες,που εγιναν κυριως για λογους ασφαλειας και ετσι παραμενει ιδια μεχρι και σημερα αγγιζωντας σχεδον τα 7χλμ (η μεγαλυτερη του πρωταθληματος).
Απο τεχνικης αποψεως τωρα,η πιστα ειναι μεγαλη προκληση για πιλοτους και μηχανικους,αφου πρεπει να επιτυχουν καλο αεροδυναμικο ζυγισμα (μικρες τιμες αρνητικης αντωσης-οπισθελκουσας).Τελος στα ελαστικα,το οδωστρομα προσφερει καλη προσφυση,ενω συνηθως χρησιμοποιουνται πιο σκληρες γομες για να προσφερουν καλυτερο κρατημα στα μονοθεσια στις γρηγορες στροφες.
-
Φτασαμε λοιπον και στον 14ο αγωνα της φετινης χρονιας (βρε τι γρηγορα που περναει ο καιρος),ο οποιος θα πραγματοποιηθει στην ''μυθικη'' πιστα του SPA.
Ετσι λοιπον,μετα απο εναν χρονο απουσιας απο το καλενατρι (προσωπικα δεν μου πολυελειψε),επιστρεφει δρυμμιτερο και με μερικες αλλαγες στο Pit-Lane και στο φημισμενο Bus-Stop Chicane το οποιο εγινε λιγο πιο πλατυ.
Η πιστα βρισκεται Ν/Α του Βελγιου στο δασος των Αρδεννων,μεχρι το 1970 οπου και φιλοξενουσε αγωνες για την F1,το μηκος της εφτανε τα 14χλμ παρακαλω.Ομως το 1983,πηρε την τελικη της μορφη μετα απο ριζικες αλλαγες,που εγιναν κυριως για λογους ασφαλειας και ετσι παραμενει ιδια μεχρι και σημερα αγγιζωντας σχεδον τα 7χλμ (η μεγαλυτερη του πρωταθληματος).
Απο τεχνικης αποψεως τωρα,η πιστα ειναι μεγαλη προκληση για πιλοτους και μηχανικους,αφου πρεπει να επιτυχουν καλο αεροδυναμικο ζυγισμα (μικρες τιμες αρνητικης αντωσης-οπισθελκουσας).Τελος στα ελαστικα,το οδωστρομα προσφερει καλη προσφυση,ενω συνηθως χρησιμοποιουνται πιο σκληρες γομες για να προσφερουν καλυτερο κρατημα στα μονοθεσια στις γρηγορες στροφες.
-
Στο παρακατω link,φαινονται οι αλλαγες που εχει υποστει το Bus-Stop chicane.Oυσιαστικα,υστερα απο αυτη την αλλαγη δεν θα θυμιζει και πολυ chicane.
-
Εχεις δικιο για το chicane περισσοτερο θυμιζει δυο στροφες με διαφορετικη
φορα .Ωστωσο πρεπει να πω οτι μου ελειψε πολυ.Συνηθως οι αγωνες εχουν ενδιαφερον .Ελπιζω οτι θα αποτελεσει το καταλληλο φαρμακο ωστε
να ξεπερασουμε τον βαθυ υπνο της Ουγγαριας.ΤΕΛΟΣ ΚΑΝΕ ΘΕΕ ΜΟΥ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΜΙΑ ΒΡΟΧΗ ΜΙΑ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ!!!
-
Μεχρι σημερα στο Spa εβρεχε ολη την εβδομαδα και ακομα προβλεπουν βροχη και για την Παρασκευη. Παρολα αυτα οι μετεορολογοι λενε πως την Κυριακη θα ζεστανει αλλα δεν μπορουν να προβλεψουν αν θα βρεχει ή οχι αφου στην περιοχη αυτη ολα ειναι... απροβλεπτα.
-
Μια ματιά που έριξα νωρίτερα στην τηλεόραση, στα πιτς ήταν βρεγμένο πριν αρχίσουν τα δοκιμαστικά, και ο εκφωνητής είπε πως άρχισε και σταμάτησε η βροχή καμιά δεκαριά φορές σήμερα!!
Τα δοκιμαστικά τελικά δεν τα είδα, τα έγραψα στο βίντεο για αρχείο (έχει Ολυμπιακούς.. )
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Μια ματιά που έριξα νωρίτερα στην τηλεόραση, στα πιτς ήταν βρεγμένο πριν αρχίσουν τα δοκιμαστικά, και ο εκφωνητής είπε πως άρχισε και σταμάτησε η βροχή καμιά δεκαριά φορές σήμερα!!Τα δοκιμαστικά τελικά δεν τα είδα, τα έγραψα στο βίντεο για αρχείο (έχει Ολυμπιακούς.. )
Α,ρε τυχερε,το'χω αχτι μια φορα να παρακολουθησω απο την τηλεοραση τις δοκιμες της Παρασκευης.Τι να κανω ομως βολευωμαι με τις ελευθερες του Σαββατου.
Απο το ORF τις βλεπεις;Κριμα ρε γαμωτο γιατι αυτο το καναλι,δεν το εχει στα Free to Air της NOVA.Τελος παντων,ας περασουμε στα του αγωνα με τους Davidson και Raikkonen αντιστοιχα να ειναι οι γρηγοροτεροι.
1η Περιοδος
http://www.formula1.com/race/livetiming/popup/727/9.html2η Περιοδος
http://www.formula1.com/race/livetiming/popup/727/10.html[/url]
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Μια ματιά που έριξα νωρίτερα στην τηλεόραση, στα πιτς ήταν βρεγμένο πριν αρχίσουν τα δοκιμαστικά, και ο εκφωνητής είπε πως άρχισε και σταμάτησε η βροχή καμιά δεκαριά φορές σήμερα!!Τα δοκιμαστικά τελικά δεν τα είδα, τα έγραψα στο βίντεο για αρχείο (έχει Ολυμπιακούς.. )
Α,ρε τυχερε,το'χω αχτι μια φορα να παρακολουθησω απο την τηλεοραση τις δοκιμες της Παρασκευης.Τι να κανω ομως βολευωμαι με τις ελευθερες του Σαββατου.
Απο το ORF τις βλεπεις;Κριμα ρε γαμωτο γιατι αυτο το καναλι,δεν το εχει στα Free to Air της NOVA.Τελος παντων,ας περασουμε στα του αγωνα με τους Davidson και Raikkonen αντιστοιχα να ειναι οι γρηγοροτεροι.
1η Περιοδος
http://www.formula1.com/race/livetiming/popup/727/9.html2η Περιοδος
http://www.formula1.com/race/livetiming/popup/727/10.html[/url]
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Α,ρε τυχερε,το'χω αχτι μια φορα να παρακολουθησω απο την τηλεοραση τις δοκιμες της Παρασκευης.Τι να κανω ομως βολευωμαι με τις ελευθερες του Σαββατου.
Απο το ORF τις βλεπεις;Κριμα ρε γαμωτο γιατι αυτο το καναλι,δεν το εχει στα Free to Air της NOVA.Από το ORF1.
Το ORF2 το πιάνω ελεύθερο στην δορυφορική μου στην Ελλάδα (Πιάνω και Άστρα και Χότμπερντ, και δεν ξέρω σε ποιο από τα δύο είναι...). Όμως δεν δείχνει τίποτε το σπουδαίο, λόγω δικαιωμάτων... Μόνο Αυστριακές παραγωγές και ειδήσεις. Αν στο κανονικό πρόγραμμα μάλιστα δείχνει κάτι άλλο, τότε εκπέμπουν την αρχική σελίδα του τελετέξτ (100)... -
Spa + Βροχή =
-
Τελικα ο Schumi παρόλο που δεν κατεκτησε την Pole Position για λιγο, απεδειξε για ακομα μια φορα το ποσο μεγαλος οδηγος ειναι (οχι σε ηλικια),και ηρθε δευτερος με τις χειροτερες καιρικες συνθηκες. Rainmaster.
-
Ωραία ήταν σήμερα!
Μια βροχή μας σώζει τελικά!!
Γιατί δεν βάζουν ποτιστήρια με τυχαία έναρξη και παύση λειτουργίας στις πίστες αντί να ψάχνουν τρελλές μεθόδους να τονωθεί το θέαμα;
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Τελικα ο Schumi παρόλο που δεν κατεκτησε την Pole Position για λιγο, απεδειξε για ακομα μια φορα το ποσο μεγαλος οδηγος ειναι (οχι σε ηλικια),και ηρθε δευτερος με τις χειροτερες καιρικες συνθηκες. Rainmaster.Άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε!
Μπράβο στον Jarno, που ξεπέρασε τις άσχημες στιγμές των τριών τελευταίων αγώνων και 'έκλεψε' την pole στο Spa. Δικαίως μπορεί να καμαρώνει ότι πήρε την Pole στις πιο αντρίκιες πίστες της χρονιάς. Μένει να δούμε αν θα ζευγαρώσει και τις νίκες του. Αστείο για πολλούς, απίθανο για ακόμα περισσότερους, κομματάκι δύσκολο για μένα, εφικτό για 'Κείνον...
-
Στο κατω κατω ο Schumi δεν εχει να αποδειξει κατι. Παντως ευχομαι αν βρεχει να μην γινει εκκινηση με το αυτοκινητο ασφαλειας γιατι χαλαει το ολο party. Λετε να ξαναδουμε εκκινηση αλα 1998?
-
Εεε οοο, πηραμε το 7ο και παμε για οκτω. Φοβερος αγωνας! Επιτελους, και με πολυ ενδιαφεροντα θεματα για συζητηση οπως το γεγονος του ''κλαταρισματος'' των ελαστικων. Σε καθε αγωνα βλεπουμε τουλαχιστον 2 με 3 ελαστικα να διαλυονται ανεξαρτητως κατασκευαστριας εταιριας (Βεβαια αυτο γινοταν και παλαιοτερα,Σουμαχερ στην Σουζουκα1998, αλλα τωρα γινεται συχνοτερα). ''Τις πταιει;'' Ισως τα μονοθεσια εχουν γινει τοσο γρηγορα που η εξελιξη σε αλλους τομεις, οπως τα ελαστικα και τα φρενα να μην μπορουν να συμβαδισουν. Δηλαδη η καταπονηση των ελαστικων και φρενων ειναι τοση που η τεχνολογια τους δεν τους επιτρεπει να βγαζουν 300 χλμ.. Αυτο ισως παρουσιαστει και στην Μοντσα αφου μετα τις μεγαλες ευθειες ακολουθουν εσακια και φουρκετες.
Υ.Γ. Ειμαι περιεργος να δω ποσοι κινητηρες θα αντεξουν με 70% πατημενο τερμα το γκαζι στην Ιταλια.
-
Ειδατε ο Kimi, μας εριξε ολους στον κουβα στις προβλεψεις
Σοβαρα τωρα επιτελους νικη για τους ασημι και την 19Β. Και μαλιστα καθαρη νικη, αποτελεσματα ταχυτητας και οχι τυχης. Φανταζομαι οτι η ψυχολογια εχει αλλαξει αρδην στο Woking, πλεον εχουν ενα αυτοκινητο που ειναι γρηγορο παντου. Το οποιο πρεπει να ειναι πολυ ανησυχητικο για τους κοκκινους
Κατα τα αλλα, λατρευω τον Monty! Το προσπερασμα στον MS ηταν ιδιοφυες οσο και θρασυτατο. Ειτε τον λατρευεις, ειτε τον μισεις ο Κολομβιανος ειναι προσφορα στον θεατη. Κριμα που ο JT ηλιθια δε του εδωσε χωρο για να το ξανακανει. Οπως διαπιστωσε, αυτος που ηταν χαμενος ηταν ο ιδιος...
Μια και πιασαμε τις Renault, τοσα χρονια ο JT σταυρωνονταν (κανεις φανταζεται και απο μεσα απο την ομαδα) για την ελλειψη ρυθμου στους αγωνες. Ομως απο τοτε που ηρθε ο αποδεδειγμενα γρηγορος Alonso οι μασκες πεφτουν. Τα μονοθεσια για καποιο λογο χανουν ταχυτητα, ιδρωνουν οπως πετυχημενα εχει πει ο Τακης. Βεβαια αν ρωτησει κανεις τον Symmonds θα ακουσει ιστοριες για δρακους, αλλα οκ ο ανθρωπος ηταν και θα ειναι ο Πινοκιο της Formula 1.
ΥΓ Γιατι τα Michelin ηταν ανταγωνιστικα σε σχετικα χαμηλες θερμοκρασιες; Μηπως τα εχουμε μπλεξει με τα γενικα χαρακτηριστικα των ελαστικων; Μηπως τελικα ειναι το καλυτερο αλλοθι για να καλυφθουν τα λαθη της υπολοιπης ομαδας;
-
επιτέλους...ΕπΙτΈλΟυς... ΕΠΙΤΕΛΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΣ πήρε νίκη η ΜcLaren κ ο κιμι!!! Όλε!!!! Τι αγώνας!!! Νίκησε με το σπαθί του. Ώρα ήταν μετά από τόσες ατυχίες!!!
Ολεεεε, Όλεεεεε!!!!Συγχαρήρια κ στο Σουμάχερ για το 7ο τίτλο του!
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ειδατε ο Kimi, μας εριξε ολους στον κουβα στις προβλεψειςΑς νικάει αυτός κ ας βγω τελευταίος στη σχετική κατάταξη!!!
Σοβαρα τωρα επιτελους νικη για τους ασημι και την 19Β. Και μαλιστα καθαρη νικη, αποτελεσματα ταχυτητας και οχι τυχης. Φανταζομαι οτι η ψυχολογια εχει αλλαξει αρδην στο Woking, πλεον εχουν ενα αυτοκινητο που ειναι γρηγορο παντου. Το οποιο πρεπει να ειναι πολυ ανησυχητικο για τους κοκκινους
Εγώ να δεις πως πετάω!!! (αρκεί να μην καταντήσει φερράρι η ομάδα )
Κατα τα αλλα, λατρευω τον Monty! Το προσπερασμα στον MS ηταν ιδιοφυες οσο και θρασυτατο. Ειτε τον λατρευεις, ειτε τον μισεις ο Κολομβιανος ειναι προσφορα στον θεατη. Κριμα που ο JT ηλιθια δε του εδωσε χωρο για να το ξανακανει. Οπως διαπιστωσε, αυτος που ηταν χαμενος ηταν ο ιδιος...
Συμφωνώ! Μπορεί τελικά ο Μοντι να μην γίνει ποτέ πρωταθλητης (ίσως κ να γίνει) αλλά χρειαζόμαστε αυτόν τον οδηγό!
Μια και πιασαμε τις Renault, τοσα χρονια ο JT σταυρωνονταν (κανεις φανταζεται και απο μεσα απο την ομαδα) για την ελλειψη ρυθμου στους αγωνες. Ομως απο τοτε που ηρθε ο αποδεδειγμενα γρηγορος Alonso οι μασκες πεφτουν. Τα μονοθεσια για καποιο λογο χανουν ταχυτητα, ιδρωνουν οπως πετυχημενα εχει πει ο Τακης. Βεβαια αν ρωτησει κανεις τον Symmonds θα ακουσει ιστοριες για δρακους, αλλα οκ ο ανθρωπος ηταν και θα ειναι ο Πινοκιο της Formula 1.
Σωστός!
ΥΓ Γιατι τα Michelin ηταν ανταγωνιστικα σε σχετικα χαμηλες θερμοκρασιες; Μηπως τα εχουμε μπλεξει με τα γενικα χαρακτηριστικα των ελαστικων; Μηπως τελικα ειναι το καλυτερο αλλοθι για να καλυφθουν τα λαθη της υπολοιπης ομαδας;
Μπορεί να συμβαίνει αυτό που λες.
Μπορεί όμως να φταίει κ η συνεχης εξέλιξη των ελαστικών η οποία μέσα στη σεζόν αλλάζει τα γενικά χαρακτηριστικά τους.
Μπορεί όμως κ η αλήθεια να είναι κάπου στη μέση! -
Συγχαριτηρια στο μικρο. Πραγματικα του αξιζε η νικη και μακαρι να συνεχισει ετσι. Αν και πιστευω οτι αυτο εξαρταται απο την ομαδα και οχι απο εκεινον. Ειναι δεδομενο το ταλεντο του και η ταχυτητα. Κριμα για τις williams θα ειχαν ενα σχετικα καλο αποτελεσμα. Αληθεια ξερουμε απο τι τελικα εγκατελειψαν? Κριμα επισης και για τις renault που στην αρχη εδειξαν αρκετα γρηγορες. Πολυ θα ηθελα να ηταν o alonso kai o button στον αγωνα για να βλεπαμε μια πρωτης ταξης μαχη της νεας γενιας της f1.
Επισημο thread:GP Βελγιου 2004