-
Καλησπερα,
Ειμαι νεος στο Forum και νεος στο χωρο των αυτοκινητων.Γι'αυτο θα ηθελα καποιες συμβουλες σχετικα με την αγορα ενος Megane Coupe μοντελο του 2000.Μ'αρεσει πολυ σαν αυτοκινητο και το θεωρω καλη επιλογη για πρωτο αυτοκινητο και στα λεφτα που το βρισκεις(2000-3000).Η χρηση του θα ειναι περιορισμενη γιατι εχω μηχανη, οποτε το χρειαζομαι κυριως τους δυσκολες μηνες του χειμωνα.Απλα θελω να μαθω αν ειχε παριουσιασει καποιο συγκεκριμενο προβλημα το μοντελο αυτο και τι πρεπει να προσεξω πανω-κατω στην αγορα.Εχω ακουσει για παραδειγμα οτι τα ηλεκτρικα του ειναι λιγο ευαισθητα και χαλανε ευκολα.
Οποιαδηποτε πληροφορια και αποψη δεκτη....Ευχαριστω!Γιωργος
-
Καλησπερα,
Ειμαι νεος στο Forum και νεος στο χωρο των αυτοκινητων.Γι'αυτο θα ηθελα καποιες συμβουλες σχετικα με την αγορα ενος Megane Coupe μοντελο του 2000.Μ'αρεσει πολυ σαν αυτοκινητο και το θεωρω καλη επιλογη για πρωτο αυτοκινητο και στα λεφτα που το βρισκεις(2000-3000).Η χρηση του θα ειναι περιορισμενη γιατι εχω μηχανη, οποτε το χρειαζομαι κυριως τους δυσκολες μηνες του χειμωνα.Απλα θελω να μαθω αν ειχε παριουσιασει καποιο συγκεκριμενο προβλημα το μοντελο αυτο και τι πρεπει να προσεξω πανω-κατω στην αγορα.Εχω ακουσει για παραδειγμα οτι τα ηλεκτρικα του ειναι λιγο ευαισθητα και χαλανε ευκολα.
Οποιαδηποτε πληροφορια και αποψη δεκτη....Ευχαριστω!Γιωργος
-
Καλησπερα,
Ειμαι νεος στο Forum και νεος στο χωρο των αυτοκινητων.Γι'αυτο θα ηθελα καποιες συμβουλες σχετικα με την αγορα ενος Megane Coupe μοντελο του 2000.Μ'αρεσει πολυ σαν αυτοκινητο και το θεωρω καλη επιλογη για πρωτο αυτοκινητο και στα λεφτα που το βρισκεις(2000-3000).Η χρηση του θα ειναι περιορισμενη γιατι εχω μηχανη, οποτε το χρειαζομαι κυριως τους δυσκολες μηνες του χειμωνα.Απλα θελω να μαθω αν ειχε παριουσιασει καποιο συγκεκριμενο προβλημα το μοντελο αυτο και τι πρεπει να προσεξω πανω-κατω στην αγορα.Εχω ακουσει για παραδειγμα οτι τα ηλεκτρικα του ειναι λιγο ευαισθητα και χαλανε ευκολα.
Οποιαδηποτε πληροφορια και αποψη δεκτη....Ευχαριστω!Γιωργος
-
Renault ρε άνθρωπε ...
-
Αν θες να πας σε αμάξι αυτής της κατηγορίας, τιμής και εποχής θα σου συνιστούσα ανεπιφυλακτα το Ford Puma 1,4 - 1,6 ή ακόμα καλύτερα 1,7, το οποίο είχα (το 1,4) για σχεδόν 8 χρόνια. Το αμάξι είναι κορυφή και έρωτας και ειλικρινά έχω μετανιώσει 1000 φορές που το πούλησα.
Αν θες δες και εδώ http://www.youtube.com/watch?v=WCWGBYc8zlY αλλά και σε παρόμοια βίντεο.
-
Ο χρήστης giorgos81 έγραψε:
...Γι'αυτο θα ηθελα καποιες συμβουλες σχετικα με την αγορα ενος Megane Coupe μοντελο του 2000...Είχα του 12ου/99 το Coupe 1,4.
Αρχικά τα αρνητικά και τα προβλήματα.
Τα ηλεκτρικά παραθυρα αλλάχθηκαν απο 2 φορές και τα 4. (Τα πίσω αν και ηλεκτρικά ανοιγόμενα προς τα έξω).(πανακριβα και πολύ κακής ποιότητας και μειωμένης αντοχής).
Αισθητήρας βολάν πόυ μία φορά καθαρίστηκε στα 100.000 χλμ και μια αλλαχθηκε στα 140.000 χλμ.
Διαρροή βαλβολίνων στον συμπλέκτη στα 170.000 χλμ.
Τα λάστιχα της οροφής αλλάχθηκαν 2 φορές με την εγγύηση και 8 χρόνια κυκλοφορούσε χωρίς για να τα κρατήσω καλά όταν θα πουλιώταν ως μτχ. (Πανακριβα ως ανταλλακτικά και πολύ κακής ποιότητας).
Πληγή για εμένα ο ιμάντας χρονισμού που άλλαζε τότε κάθε 60.000 χλμ και το κόστος της αλλαγής μαζί με το τυπικό σέρβις ήταν ... ακριβότερο και απο premium κατασκευαστές.
Μεγάλος χωρος αποσκευών αλλά υπερβολικά μικρό το άνοιγμά του.
Ανακλινόμενο το κάθισμα του οδηγού για ευκολη πρόσβαση πίσω αλλά επαναφορά χωρίς τις ρυθμίσεις του.
Μαλακά πλαστικά στο εσωτερικό του αλλά αν υπήρχε σε κάποιο σημείο πίεση έμενε σημάδι.
Στα θετικά:
Ακόμα και τωρα πανέμορφο αισθητικά και απο τα καλύτερα εξοπλιστικά στην εποχή του.
Ο 1,4 έδειχνε δυνατός και νευρικός και συνεργάσιμος με το κιβώτιο. (Ο λεβιές όμως σε κάθε επιτάχυνση ένα τίναγμα το είχε). Προσωπικά των θεωρούσα και πολύ οικονομικό ακόμα και σε περιπτώσεις ... επιδόσεων.
Πολή καλή ηχομόνωση στο χώρο του κινητήρα και αθόρυβος κινητήρας.
Σε συμπεριφορά ακούντως μαλακό σε ανωμαλίες στο δρόμο, φρένα απλώς ικανοποιητικά (το Abs είχε μια πρόωρη ενεργοποίηση κάπως) αλλά πάντα και οι 4 ρόδες κολλημένες στον δρόμο.
'Δυστυχώς' πουλήθηκε στα 210.000 χλμ περίπου λόγω ανάγκης πίσω θυρών.
Γενικά ... μονίμως ερωτευμένος με αυτό το αυτοκίνητο ακόμα και μόνο απο την εμφάνιση. Αν είχε και τωρα έναν 1,4 με ... καδένα και μανιβέλες στα παραθυρα ... και τώρα θα το έπαιρνα.Κατι γενικό για εκείνη την έκδοση. Στα μέσα του 2000 έκαναν κάποιες αλλαγές στον κινητήρα. Οπτικά πλέον είχε ένα μεγάλο πλαστικό καπάκι που σκέπαζε τον κινητήρα. Η εταιρία τότε διαφήμιζε ότι είχε πλέον 98 άλογα ενώ όταν το πήρα εγώ έλεγαν 95. Με την αλλαγή αυτή ξεκίνησαν να ακούγονται 'θέματα' με τους πολλαπλασιαστές (συγκεκριμένης εταιρίας) που η αντικατάσταση τους ήταν ... άλλος ένας πόνος στην τσέπη.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Γενικά ... μονίμως ερωτευμένος με αυτό το αυτοκίνητο ακόμα και μόνο απο την εμφάνιση. Αν είχε και τωρα έναν 1,4 με ... καδένα και μανιβέλες στα παραθυρα ... και τώρα θα το έπαιρνα.[/quote]
Το αυτοκινητο τα σπαει απο εμφανιση και ειναι το αγαπημενο μου εδω και χρονια.
Με αυτα που ειπες μς αποθαρυνες λιγο αλλα οπως και να εχει πριν το παρω θα το περασω απο την Renault για ελεγχο.Οποτε θα μπορεσω να διαπιστωσω σε τι κατασταση ειναι.
Οταν λες οτι τα service του ειναι πολυ ακριβα για τι ποσα μιλαμε?Ο ιμαντας χρονισμου ποσο σου κοστισε για παραδειγμα?Επισης να φανταστω οτι μιλας για καθηνερινη χρηση ετσι?
Εχω βρει 2 με τιμες γυρω στα 2500 και ψηνομαι πολυ να χτυπησω το ενα.Ειναι μοντελα του 1999-2000 με 150000 χλμ το καθενα.
Καταλαβαινεις οτι ειμαι ασχετος απο αυτοκινητα!!!Φιλε 'Paris.gr', το Ford Puma που προτεινεις ειναι πολυ ωραιο αλλα δεν βρηκα πολλα και επιπλεον ξεφευγε στην τιμη.
Γενικοτερα ειμαι αναμεσα στο Megane coupe και το Fiat Punto ιδιας χρονολογιας παλι.
-
Ναι το είχα για καθημερινή χρήση, βασικό οικογενειακό.
Το After Sales της Renault -τουλάχιστον ολα τα χρόνια που είχα το Coupe- ήταν απο τα ακριβά.
Οι μηχανισμοί στα παραθυρα ήταν ή γνησια της Bosch γύρω στα 250€ (με τα εργατικά αν θυμάμαι καλά), τα 'μαιμού' (χωρίς εγγύηση ανταλλακτικού) έβγαινε γυρω στα 150€.
Η αλλαγή του ιμάντα μαζί με το αντίστοιχο σέρβις (κάθε 60.000 χλμ) έβγαινε πάνω απο 600€ σε εξουσιοδοτημένο.
Τα πλαστικά της οροφής που σηκώνονταν σαν κέρατα απο τον ήλιο γύρω στα 120€ (δεν θυμάμαι όμως αν ήταν το ζευγάρι ή μόνο το ένα. Δεν τα πλήρωσα ποτέ).
Πολλαπλασιαστές (Πηνία ανάφλεξης μου τα είχαν πει) δεν χρειάστηκα να αλλάξω αλλά απ' ότι έχω ακούσει είναι ακριβοί. (Εφτασα στο παρολίγον αλλαγή όταν μετά απο πλύσιμο μηχανής βράχηκαν λίγο και μου τα στέγνωσαν με σεσουάρ. Ευτυχώς την γλύτωσα (!!!)).
Αυτές οι τιμές ήταν τουλάχιστον επί MAVA εισαγωγέα. Ο καινούριος εισαγωγέας δεν ξέρω πόσο τα έχει αν και γενικά λένε ότι τις έρειξε τις τιμές αλλά δεν φαντάζομαι πολύ.
Όπως και να έχει δες αν έχουν βιβλία σέρβις και έζησαν με την φροντίδα 'εξουσιοδοτημένων' και όχι λοιπών μηχανικών που δεν ξέρεις τι μπορεί να έφτιαξαν. Και σίγουρα καλό έλεγχο, μέσα, έξω, πάνω, κάτω. Η διαρροή που είχα απο τις βαλβολίνες του κιβωτίου στον συμπλέκτη είχαν αφήσει τους λεκέδες τους.
Στα 150.000 χλμ πάντως να ξέρεις ότι οποιοδήποτε αυτοκίνητο έχει τις φθορές του όπως και όλο και κάτι βγάζει. -
Τα σερβις που αναφερεις οντως ειναι ακριβα.Σιγουρα δεν περιμενω να ειναι σαν καινουργιο το αυτοκινητο.Τα λεφτα που δινω ειναι πολυ λιγα αλλα και η χρηση του θα ειναι περιορισμενη(να γλυτωνω την βροχη το χειμωνα).Απλα δεν θελω να πεσω σε κανενα σαραβαλο που πριν καν το αναψω θα μου ζηταει βολτα στο συνεργειο.υπαρχουν πραγματακια απλα(οπως αυτα που ανεφερες) που τα αγνοουσα εντελως ενω εχουν μεγαλη σημασια.Δεν ειναι και οι καιροι για πεοραματα!!! Οι περισσοτεροι με αποτρεπανε απο renault αλλα σαν δικαιολογια ειχαν οτι 'ειναι ζημιαρικα'.Οταν ρωταγες γιατι, κανεις δεν ηξερε να απαντησει με επιχειρηματα.
Σ'ευχαριστω για τις πληροφοριες, βοηθησαν παρα πολυ.....Θα το ψαξω το θεμα και αν βρω καποιο που να μου γεμισει το ματι θα το παρω και πιστευω οτι δεν θα το μετανειωσω... -
Εγώ απλά να συμπληρώσω ότι αν γραφτείς σε κανα κλαμπ ή ακόμα παρακολουθείς κάποιο φόρουμ, ακόμα κι εδώ, θα βρεις λύσεις για φτηνά ανταλακτικά και τίμια συνεργεία που δεν έχουν καμία σχέση με τις τιμές που ανέφερε ο φίλτατος cosneo. Εϊχα κι εγώ ρενώ με τον ίδιο κινητήρα (K4J) και σιγά σιγά τα έμαθα αυτά.
ΜΤΧ RENAULT MEGANE COUPE