-
Διοτι πολυ απλα οταν δεν με σεβονται δεν σεβομαι...
και διοτι εχω βαρεθει τον καθε ξερολα να το παιζει κατι...
ποιος ειναι αυττος που αμφισβητει εμενα χωρις να με ξερει χωρις επιχειρηματα?
θα του δωσω να καταλαβει οτι με την ασχετοσυνη του θα παρει κοσμακη στον λαιμο του..
ειμαι ανθρωπος που επικοινωνει μονο με επιχειρηματα..τα υπολοιπα συνδρομα του μεσου νεοελληνα δεν εχουν θεση στο επιπεδο μου και στην αντιληψη μου.ο ξερολας και ο γραφων μια γνωμη επειδη φερει κολαντερο δεν σημαινει οτι θα επιβιωνει καθημερινα ..και ειδικα αν βρεθει μπροστα στο πληκτρολογιο μου.
εδω μεσα πολλακις ασχετοι με μηχανολογια και βελτιωση...χομπι που τα κανω 15 χρονια και πλεον και εχω αρκετη εμπερια αμφισβητουνε τα παντα απλα για να γραψουν post..
συγνωμη αλλα επειδη αυτοι ειναι επικινδυνοι δεν μπορω να μην αγανακτω στην γιωτοσυνη του καθενος..
ενταξει εχω γιωταδες στην δουλεια,εδω μεσα που θελω να μαθω δυο πραγματα πρεπει να ανεχομαι και τον καθενα δηλαδη?
ειπαμε ελευθερια λογου αλλα ο καθενας να γνωριζει τα ορια του και να το βουλωνει αμα δεν ξερει κατι.
στρωσιμο κινητηρα δεν κανουμε καθε μερα...επειδη λοιπον με λαδακια και στρωσιματα εχω ασχοληθει.λεω την γνωμη μου και πεταγεται ο καθενας που δεν εχει αποψη και λεει οτι λεω βλακειες..
ενας που θελει να μαθει δεν μαθαινει ποτε γιατι λεω βλακεις διοτι πολυ απλα ενας .....δεν ξερει τι να πει..
-
Μπορεις να μας πεις πως γινεται το στρωσιμο ,αστα τα λαδια χεστα ,για τον τροπο οδηγησης πες.
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
καινουριο μοτερ μετα απο 2500km αλλαζει λαδια πηγαινοντας εως 4000σαλ και περιπου 100km πριν τα 2500km παμε εως 6000σαλ σε κατηφορα με μεγαλη ταχυτητα στο σασμαν.
επειτα απο τα 2500km αλλαζουμε στα 7500km πηγαινοντας παλι εως 4000σαλ και σε κατηφορα εως 6000σαλ.
πριν την αλλαγη βαραμε κοφτες...
μετα απο τα 7500km εως τα 15000Km που αλλαξα εγω πηγαινα κανονικα...
αυτα εκανα στα 2 τελευταια αυτοκινητα μου...τα μοτερ αποδιδουν το 100% τους μετα τα 10000Km - 15000km αναλογα το εργοστασιο...Η απάντηση του παντογνωστη άστρακιτκαρ περί στρωσιματος ...
Μας προτρέπει να βάραμε κοφτες σε φρέσκο μοτέρ επειδή το έκανε Αυτός σε 2 (ολογραφος) δυο προσωπικά του αυτοκίνητα και 'τους έκανε Καλό' στη μετέπειτα λειτουργία τους ...
Το πως το συμπερανε δεν μας λέει... Ίσως έκανε κάποιες μετρήσεις ...
Ίσως είδε κάποιο όνειρο ...
Τα γιατροσοφια αυτά μόνος σου τα σκεφτηκες;; Στο μανουαλ δεν τα είδες σε σοβαρό βιβλίο δεν... Άρα;; max power μπαγασακο ;;Και επειδή το λες και το ξαναλες... Είναι κακό να έχεις βαλκανική καταγωγή;;
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
στο θεμα εχεις να πεις κατι?
Ότι ο κατασκευαστής ξέρει καλύτερα από όλους μας και προτείνει τι πρέπει να κάνουμε.
ο δικος σου ξερεις τι λεει για το δικο σου μοτερ?
αν ξερεις πες μας να σου δωσω αλλο ενα λιτρο amsoil...
γιατι αυτα που λεω εγω καποιοι τα αμφισβητουνε εδω μεσα..
Προφανώς και ξέρω τί λέει ο κατασκευαστής για το δικό μου μοτέρ.
Το λάδι κράτα το, δεν το θέλω (και καταντάει κουραστική η διαφήμιση τη μάρκας...)
Φυσικό είναι να υπάρχουν αντιρρήσεις, δεν έχει κανείς το παπικό αλάθητο!
ΥΓ: Χαλάρωσε... δεν είσαι και ο Paolo Martinelli δα...
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
βαλκανιε ανθρωπε....
το λαδι ρονταρισματος το εχεις δει στην αγορα ?
σε καποιο εργοστασιο κατασκευης?ξερεις τι χαρακτηριστικα εχει?το 3000km ειναι δικο σου νουμερο.μηπως ξερεις το 100% της ιπποδυναμης και ροπης στα ποσα Km τα βγαζουν περιπου τα μοτερ των περισσοτερων αυτοκινητων?
επισης βαλκανιες ανθρωπε...λάδι ρονταρίσματος στην σφαίρα της φαντασίας....
εγώ λέω να ηρεμήσετε...
ροντάρισμα θέλει ακόμη και ένα μολύβι... όμως αυτά που γράφετε είναι όντως γραφικά.
Οι κινητήρες δεν μπορούν απαιτήσουν από τον κάθε τυχάρπαστο οδηγό τέτοια απόλυτη, προγραμματισμένη συμπεριφορά μήπως και ανοίξουν όπως πρέπει...
Κανένας κατασκευαστής δεν απαγορεύει ούτε αναγκάζει αλλά συστήνει πρέπουσα συμπεριφορά... τα περιθώρια είναι ναι μεν μεγάλα αλλά, θα συμφωνήσω και επαυξάνω, επειδή ακόμη και πανομοιοότυποι κινητήρες δεν είναι ακριβώς ίδιοι έτσι και οι οδηγοί τους θα πετύχουν διαφορετικά αποτελέσματα, ανάλογα του τρόπου ρονταρίσματος...
Δεν σημαίνει όμως αυτό ότι το ένα αυτοκίνητο θα 'πεθάνει' νωρίτερα ή αργότερα από το άλλο... εκτός αν μιλάμε για σκληρό γ@μίσι οπότε μπορείς να κάψεις τον κινητήρα και, σε ακόμη πιο σύντομο χρονικό διάστημα να καταστρέψεις το κιβώτιο...
φιλικά και αγαπησιάρικα,
ο άνθρωπος που δεν έχει στρώσει ποτέ κανένα αυτοκίνητο όπως προτείνουν οι κατασκευαστές...
Υ.Γ.: πλάκα κάνω... ΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑαααααΤΑΑΑΑΑΑ το ΡΕΕΕΕΕΕΕεεεεεε! Ακου στρώσιμο και πιτουριές!
-
Μιλαμε για στρωσιμο μηχανης λες και το παραλαμβανουμε μεσα απο το εργοστασιο το αμαξι.Λες και δεν εχει κανει χλμ απο την πορτα του εργοστασιου μεχρι το παρκινγκ και απο εκει να ανεβει στην αυτοκινηταμαξα και μετα στο καραβι και απο εκει στο τελωνειο και μετα στην εκθεση.Φυσικα ολοι οσοι εμπλεκονται του φερονται με αγαπη και προδερμ.
-
Bill τα καινούρια αυτοκίνητα έχουν προγραμμα στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρησης το οποίο βγαίνει όταν το αυτοκίνητο πάει στον έμπορο.Δηλαδή δεν δουλεύει τίποτα πέραν της μηχανής οι οποία μπορεί να κινήσει το τουτούνι μέχρι τα αστρονομικά 30χλμ.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Bill τα καινούρια αυτοκίνητα έχουν προγραμμα στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρησης το οποίο βγαίνει όταν το αυτοκίνητο πάει στον έμπορο.Δηλαδή δεν δουλεύει τίποτα πέραν της μηχανής οι οποία μπορεί να κινήσει το τουτούνι μέχρι τα αστρονομικά 30χλμ.Εχει και κοφτη στροφων;
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Bill τα καινούρια αυτοκίνητα έχουν προγραμμα στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρησης το οποίο βγαίνει όταν το αυτοκίνητο πάει στον έμπορο.Δηλαδή δεν δουλεύει τίποτα πέραν της μηχανής οι οποία μπορεί να κινήσει το τουτούνι μέχρι τα αστρονομικά 30χλμ.ποιος στο ειπε αυτο?
-
Έχουν και περιορισμό στις στροφές ...
Είναι Κάτι σαν safe mode...
Το μόνο που δουλεύει είναι το μοτέρ σε χαμηλές στροφές και τα φώτα...
Αυτο το κάνουν για 2 λόγους...
Αφενως για να μην τα βιάζουν κατα την μεταφορά , και αφετέρου για να αναγκάσει τον τεχνικό να συνδέθει στον εγκέφαλο και να επέμβει στις παραμέτρους λειτουργίας -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Bill τα καινούρια αυτοκίνητα έχουν προγραμμα στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρησης το οποίο βγαίνει όταν το αυτοκίνητο πάει στον έμπορο.Δηλαδή δεν δουλεύει τίποτα πέραν της μηχανής οι οποία μπορεί να κινήσει το τουτούνι μέχρι τα αστρονομικά 30χλμ.
ποιος στο ειπε αυτο?
Μηχανικός μου το είπε.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μιλαμε για στρωσιμο μηχανης λες και το παραλαμβανουμε μεσα απο το εργοστασιο το αμαξι.Λες και δεν εχει κανει χλμ απο την πορτα του εργοστασιου μεχρι το παρκινγκ και απο εκει να ανεβει στην αυτοκινηταμαξα και μετα στο καραβι και απο εκει στο τελωνειο και μετα στην εκθεση.Φυσικα ολοι οσοι εμπλεκονται του φερονται με αγαπη και προδερμ.
ΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧ……από την αρχή……
Μια στιγμιαία κακομεταχείριση, δεν αναιρεί μια ευπρεπή και συγκεκριμένη συμπεριφορά – στρόσημο.
Ο ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ, προτείνει για να ζήσει το αυτοκίνητο του, και να μην τραβιέστε - τραβιέται στην περίοδο της ευθηνής του. Σήμερα δε που η ευθύνη των κατασκευαστών είναι πολλών ετών, είναι πιο συγκεκριμένη από μέρους τους και πλέων ακριβείς.ΤΟ ΠΩΣ ΣΤΡΩΝΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ. Δεν δοκιμάζω να το γράψω ξανά.
Θα ρωτούσα ο τρόπος που έγραψα κάνει κακό?.4 ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΠΕΛΥΣΑΝ ΟΔΗΓΟΥΣ – ΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ, λόγω ‘μαγκιάς’ τους. 2 ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες στην Ελλάδα, απέλυσαν για το ίδιο λόγω 6 άτομα. Δεν είναι μ@λ@κες οι αντιπρόσωποι στην Ελλάδα. Η μ@λ@κια που δέρνει ορισμένους νέους στην χώρα μας, ανάγκασε και αναγκάζει της αντιπροσωπείες, να προσλαμβάνουν συνταξιούχους οδηγούς!!..... « τυχαίο?….δεν νομίζω..».
ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ MODE, στα σωματεία μου, (διότι έχω πολλές ιδιότητες), εκτός του τίτλου που μου έδωσες σε μια παράθεση σου, και σε ευχαριστώ, με λένε «άγριο, επικίνδυνο, βλάστημο.». τιμή μου και καμάρι μου!. Μα θέλω να μου γράψεις: εγώ δεν έχω σεβαστεί τον ρόλο σου?.
Εσύ όμως δεν μας προφυλλάσεις, από ‘ταμαχιάρηδες’ υβριστές και ‘αρπαγμένους’. Σίγουρα και από διαφημιστές!!!!.
Σε πόσες σελίδες θα έπρεπε να γράψουν οι λογικοί και που γνωρίζουν, για το στρώσιμο του αυτοκινήτου?
5………10?. ‘κόντρα’ 73 σελίδων, έχει πλάκα η ανωνυμία…….
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Δεν είπε κανείς όμως ότι δεν έχεις δίκιο.Μια κουβέντα ειπώθηκε μην τα παίρνεις με το παραμικρό.Απόψεις ανταλάσουμε.Άλλες έιναι σωστές και άλλες λαθος.Χαλαρά
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μιλαμε για στρωσιμο μηχανης λες και το παραλαμβανουμε μεσα απο το εργοστασιο το αμαξι.Λες και δεν εχει κανει χλμ απο την πορτα του εργοστασιου μεχρι το παρκινγκ και απο εκει να ανεβει στην αυτοκινηταμαξα και μετα στο καραβι και απο εκει στο τελωνειο και μετα στην εκθεση.Φυσικα ολοι οσοι εμπλεκονται του φερονται με αγαπη και προδερμ.
ΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧ……από την αρχή……
Μια στιγμιαία κακομεταχείριση, δεν αναιρεί μια ευπρεπή και συγκεκριμένη συμπεριφορά – στρόσημο.
Ο ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ, προτείνει για να ζήσει το αυτοκίνητο του, και να μην τραβιέστε - τραβιέται στην περίοδο της ευθηνής του. Σήμερα δε που η ευθύνη των κατασκευαστών είναι πολλών ετών, είναι πιο συγκεκριμένη από μέρους τους και πλέων ακριβείς.Aν ο υπαλληλος που θα το κατεβασει απο την αυτοκινηταμαξα για να το παει στο παρκινγκ της εκθεσης το δουλευει απο παγωμενο στον κοφτη θα επανελθει η ζημια αν ο μετεπειτα ιδιοκτητης του φερεται με αγαπη;
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ MODE, στα σωματεία μου, (διότι έχω πολλές ιδιότητες), εκτός του τίτλου που μου έδωσες σε μια παράθεση σου, και σε ευχαριστώ, με λένε «άγριο, επικίνδυνο, βλάστημο.». τιμή μου και καμάρι μου!. Μα θέλω να μου γράψεις: εγώ δεν έχω σεβαστεί τον ρόλο σου?.
Εσύ όμως δεν μας προφυλλάσεις, από ‘ταμαχιάρηδες’ υβριστές και ‘αρπαγμένους’. Σίγουρα και από διαφημιστές!!!!.
Σε πόσες σελίδες θα έπρεπε να γράψουν οι λογικοί και που γνωρίζουν, για το στρώσιμο του αυτοκινήτου?
5………10?. ‘κόντρα’ 73 σελίδων, έχει πλάκα η ανωνυμία…….
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ.Αυτο που γραφεις εδω δεν το καταλαβαινω ομως.Ποιος ειναι αυτος που κανει διαφημιση;Ποιος οριζει ποιος ειναι ο λογικος και ο μη;Το φορουμ ειναι ανωνυμο,το οτι εσυ εβαλες το ονομα της ομαδας σου δεν λεει κατι παραπανω.Οποιος θελει μας ακουει και μας πιστευει,δεν ειναι υποχρεωτικο.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Έχουν και περιορισμό στις στροφές ...
Είναι Κάτι σαν safe mode...
Το μόνο που δουλεύει είναι το μοτέρ σε χαμηλές στροφές και τα φώτα...
Αυτο το κάνουν για 2 λόγους...
Αφενως για να μην τα βιάζουν κατα την μεταφορά , και αφετέρου για να αναγκάσει τον τεχνικό να συνδέθει στον εγκέφαλο και να επέμβει στις παραμέτρους λειτουργίαςΌχι όλα.
Το τι σκίσιμο πέφτει στα στις μάντρες (στη Μάνδρα πχ) δεν λέγεται. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Έχουν και περιορισμό στις στροφές ...
Είναι Κάτι σαν safe mode...
Το μόνο που δουλεύει είναι το μοτέρ σε χαμηλές στροφές και τα φώτα...
Αυτο το κάνουν για 2 λόγους...
Αφενως για να μην τα βιάζουν κατα την μεταφορά , και αφετέρου για να αναγκάσει τον τεχνικό να συνδέθει στον εγκέφαλο και να επέμβει στις παραμέτρους λειτουργίαςΌχι όλα.
Το τι σκίσιμο πέφτει στα στις μάντρες (στη Μάνδρα πχ) δεν λέγεται.Ξέρω πάντως σίγουρα ότι τα Volvo,τα Ford,όλα τα Vagakia και τα γαλλικά το έχουν αυτό το σύστημα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μιλαμε για στρωσιμο μηχανης λες και το παραλαμβανουμε μεσα απο το εργοστασιο το αμαξι.Λες και δεν εχει κανει χλμ απο την πορτα του εργοστασιου μεχρι το παρκινγκ και απο εκει να ανεβει στην αυτοκινηταμαξα και μετα στο καραβι και απο εκει στο τελωνειο και μετα στην εκθεση.Φυσικα ολοι οσοι εμπλεκονται του φερονται με αγαπη και προδερμ.
ΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧ……από την αρχή……
Μια στιγμιαία κακομεταχείριση, δεν αναιρεί μια ευπρεπή και συγκεκριμένη συμπεριφορά – στρόσημο.
Ο ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ, προτείνει για να ζήσει το αυτοκίνητο του, και να μην τραβιέστε - τραβιέται στην περίοδο της ευθηνής του. Σήμερα δε που η ευθύνη των κατασκευαστών είναι πολλών ετών, είναι πιο συγκεκριμένη από μέρους τους και πλέων ακριβείς.Aν ο υπαλληλος που θα το κατεβασει απο την αυτοκινηταμαξα για να το παει στο παρκινγκ της εκθεσης το δουλευει απο παγωμενο στον κοφτη θα επανελθει η ζημια αν ο μετεπειτα ιδιοκτητης του φερεται με αγαπη;
Καλέ μου mode, με ‘κόφτη’ υπάρχει σπινάρισμα, και το σπινάρισμα σε φέρνει κάτω…..
Αλώστε σου έγραψα, οι ‘ρουφιανιες’ βρίσκουν προσοδοφόρο έδαφος από της αντιπροσωπείες, και οδηγούνε στο λογιστήριο…..
Σήμερα τέτοια ‘κρούσματα’ είναι μεμονωμένα.Ένα μικρό συμβάν στην μηχανή, από έναν αλήτη, μπορεί να βελτιωθεί στο άμεσο προσεχές μέλλον. Το ποσοστό κατά περίπτωση.
Όταν κάνουμε γενική επισκευή, όντας τα ρεκτιφιέ μας απέχοντα, από τα εργοστασιακά, μας αφήνουν ‘κακώσεις’. Μα στρώνοντας σωστά, και επανέρχονται άψογα.
Στης γενικές μου επισκευές, τα πρώτα 60 χιλιόμετρα τα κάνω εγώ το βράδυ. Αθήνα – Δήλεσι, ουζακι….Αθήνα!!.
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ!!!. Πολλές φορές έρχεται μαζί, άρα κερνάει…..Η «αγάπη» κάνει ΠΑΝΤΑ καλό!!!!!.....
Και κάτι να ζηλέψεις!!!!!!......το τελευταίο μου καινούργιο, που έστρωσα και άνοιξα άψογα, επειδή προόριζαν για κάπου αλλού, το παρέλαβα από το εργοστάσιο ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΪΝΕΡ!!!!!!!.......μόνον εγώ το καβάλισα, και ο δοκιμαστής στο εργοστάσιο 1800 μέτρα!!!!!!!!!!!!!!. Ζήλιααααα…ψώρααααααα!!!!!.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Έχουν και περιορισμό στις στροφές ...
Είναι Κάτι σαν safe mode...
Το μόνο που δουλεύει είναι το μοτέρ σε χαμηλές στροφές και τα φώτα...
Αυτο το κάνουν για 2 λόγους...
Αφενως για να μην τα βιάζουν κατα την μεταφορά , και αφετέρου για να αναγκάσει τον τεχνικό να συνδέθει στον εγκέφαλο και να επέμβει στις παραμέτρους λειτουργίαςΌχι όλα.
Το τι σκίσιμο πέφτει στα στις μάντρες (στη Μάνδρα πχ) δεν λέγεται.
«όχι όλα»
Καλέ μου mode, μιλάς με βεβεώτητα….. μα για να βοηθήσεις το θύμα τον πελάτη, μια φωτο?. Εάν δεν απολυθεί άμεσα ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑ ΓΡΑΨΩ ΣΤΟ forum.Από το πρόγραμμα β μοντάζ, στο πρόγραμμα α, γίνετε μόνον με μια διαταγή από το tester, μαζί με έναν κωδικό. Αυτή η διεργασία γίνετε από το ‘βασικό’ συνεργείο πριν την παράδοση.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ.
Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....