-
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
Καλησπερα δυστυχως εκανα την πρωτη ζημια στην ιταλιδα μου γυριζωντας απο Χαλκιδικη σε μια διασταυρωση ητανε βραδυ σκοτεινα και δεν ειδα μια μεγαλη πετρα που ητανε στην μεση του δρομου με αποτελεσμα να χτυπησω αρκετα δυνατα απο κατω απο το αμαξι σταματησα στην αρχη αλλα δεν διαπιστωσα τιποτα ανησυχητικο απο εχθες παρατηρησα οτι κανει θορυβο σαν να χτυπαει κατι οταν φρεναρω οταν βαζω οπισθεν και κοβω ολο το τιμονι και οταν πεφτω εστω και σε πολυ μικρη λακουβα εννοειτε πως αυριο πρωι πρωι παει στην αντιπροσωπεια το αμαξι να βρεθει τι ζημια επαθε θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει κανεις εχω μεικτη ασφαλεια καλυπτει την ζημια που εχω κανει?
Ενημέρωσε αν θες για την εξέλιξη του θέματος (τι ζημια ήταν, κόστος κ.λπ.)
Τελικα την γλυτωσα φθηνα η ζημια ητανε μεσα απο την ποδια που δεν επαθε τιποτα μια λαμα στραβωσε και αυτο προκαλουσε τον τριγμο που ακουγα στο συνεργειο στην αντιπροσωπεια ψαχνανε μιαμιση μερα να το βρουν ητανε σε πολυ περιεργο σημειο και δεν ειχε εξωτερικος απο κατω καποιο χτυπημα σημαδι κοστος πολυ μικρο 35 ευρω
-
Μια βοηθεια ρε παιδιά.μολις παρεδωσε πνευμα το ενα λαστιχο,το οποιο ειχε πετάξει στηθος (βυζι στην κοινη καθομιλουμένη)και τωρα απλά τελειωσε.
Μετα απο 27000 χλμ ΠΡΕΠΕΙ να αλλάξω λαστιχα στην κουκλα οπότε υπάρχει καμια προταση ως προς τα που να κοιτάξω;
Η διασταση ουτως ή άλλως ειναι δεδομενη οπότε και το κοστος αναμενόμενο.
225/40/18 92w. -
Ο χρήστης Βασίλης1 έγραψε:
Μια βοηθεια ρε παιδιά.μολις παρεδωσε πνευμα το ενα λαστιχο,το οποιο ειχε πετάξει στηθος (βυζι στην κοινη καθομιλουμένη)και τωρα απλά τελειωσε.
Μετα απο 27000 χλμ ΠΡΕΠΕΙ να αλλάξω λαστιχα στην κουκλα οπότε υπάρχει καμια προταση ως προς τα που να κοιτάξω;
Η διασταση ουτως ή άλλως ειναι δεδομενη οπότε και το κοστος αναμενόμενο.
225/40/18 92w.Σύντομα θα κάνω και γω αλλαγή, τοποθετώντας κατά πάσα πιθανότητα τα bridgestone Re050A σε 225/45/17.
Άλλες επιλογές είναι τα: Continental SC3, Pirelli P Zero, Michelin Pilot Sport 3.
Ποια είχες μέχρι τώρα, ήσουν ικανοποιημένος, τι διαδρομές κάνεις, ποια έκδοση Delta έχεις (150 ή 200 άλογα)??????
Η απάντηση ποτέ δεν είναι μια, όλα τα γνωστά επώνυμα ελαστικά στην κατηγορία είναι καλά, αλλά το θέμα είναι τι ταιριάζει στην περίπτωσή σου -
Εχω την 1.9TwinTurbo.
Tα bridgestone εχει μαμα αλλα φαγωθηκαν πολυ γρηγορα.Απο κρατημα καλα ειναι.Διαδρομες ειναι μικτες αλλωστε σε λιγοτερο απο χρονο εχω φτασει τις 27000χλμ
Δεν παιζει 17 γιατι η ζαντα ειναι 18.Εχω μια προταση τα continental sp3 sta 590 η τετραδα και μαλλον προς εκει πάω αλλά ακουω και αλλες προτασεις -
Ναι βρε, εγώ θα βάλω 17, εσύ εννοείται 18
Αν έφαγες τα brigde σε 30Κ χλμ, τα Conti δε θα βγάλουν 6μηνο.
Πάλι Brigde ή Pirelli θα έλεγα. -
Ανέβασα στο οδήγησα τις εμπειρίες συμβιωσως με την Δελτα ενός χρόνου
-
Ο χρήστης Βασίλης1 έγραψε:
Ανέβασα στο οδήγησα τις εμπειρίες συμβιωσως με την Δελτα ενός χρόνουΓια κάνε και μια μικρή σύγκριση μεταξύ Bridge και Conti και το πως συμπεριφέρεται η Delta με αυτά.
-
Βασίλη που ακριβώς έχεις ανεβάσει το report σου?
-
Ο χρήστης Βασίλης1 έγραψε:
Ανέβασα στο οδήγησα τις εμπειρίες συμβιωσως με την Δελτα ενός χρόνουΣτο οδήγησα το έχει ανεβάσει.Ειδικά πάντως εκει με τα 210 χλμ μας έφτιαξες
-
S O S !!
Αγαπητά μέλη φίλοι του forum σας επιστώ την προσοχή σε ένα πρόβλημα που μου προέκυψε .... κάνοντας προσπέραση χτές έχοντας τρίτη στο κιβώτιο γεμίζει η τουρμίνα και ξαφνικά κάνει κράτει , έπεσε η ισχύς και ευτυχώς δεν έρχονταν αυτοκίνητο από την άλλη πλευρά .... ένδειξη στο καντράν engine check , τα τουβλάκια της ένδειξης του τούρμπο ΟΛΑ ΑΝΑΜΕΝΑ , και το αμάξι να μην δίνει γκάζι . Σημειωτέον ( έχω το 1.9 twin turbo diesel ) από Μάιο 2010 μέχρι σήμερα 10000 klm , και μόλις προχτές άλλαξα και λάδια . Να μην σας κουράζω πάω αντιπροσωπεία και διαπιστώνουμε ( έχοντας κατα νου για την τουρμπίνα ) ότι το σωληνάκι που συνδέει την βαλβίδα του τούρμπο ( βρίσκεται πίσω από το αριστερό μας φανάρι όπως ανοίγουμε την μηχανή ) με την τουρμπίνα ( μια απόσταση 30cm ) ήταν πολύ μεγαλύτερο , αλλά και ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΝΑ ΤΑΛΑΝΤΕΥΕΤΑΙ , κατά το δοκούν χωρίς να συγκρατείται σε σταθερά σημεία πουν να μην ζεστένονται ... Αποτέλεσμα ... με την λειτουργία του κινητήρα ακουμπούσε με την ταλάντωση που έκανε σε σημείο της μηχανής που ήταν ζεστό οπότε το τρύπησε σε δύο σημεία......!
Αποτέλεσμα μέχρι να έρθει το ανταλλακτικό κόψαμε το 1/3 απο το σωληνάκι , αλλαγή βαλβίδας , και σταθεροποίηση σε σημεία που δεν κινδυνέυει να ξανα καεί ... !
Σας παρακαλώ να προβείτε άμεσα σε έλεγχο αυτού του σημείου για να μην μας αφήσει από βλακεία του κατασκευαστή η τουρμίνα ... ! -
Πες στο μάστορα που σου άλλαξε τα λάδια, να μην βαριέται να λύσει την ποδιά για να βγάλει το φίλτρο.
Προφανώς για να βγάλει το φίλτρο από πάνω, ξεκούμπωσε τη βαλβίδα για να αποκτήσει πρόσβαση στο φίλτρο και είτε έσπασε το κούμπωμα είτε ξέχασε να το ξαναβάλει στη θέση του.
Η βαλβίδα πιάνει σε σταθερό σημείο, σε μια μαύρη μεταλλική λάμα με κάτι υποδοχές.
Αυτό ισχύει στους βενζινοκινητήρες, αλλά δεν νομίζω να είναι αλλιώς στα diesel. -
lamioti βγαλε μια φωτό απο το επιμαχο σημειο,κυκλωσε το, γιατι με αγχωσες
-
Pano 272 με το που άνοιξε το καπό ήμουν παρών .. το μαύρο δίσκαμπτο σωληνάκι που μεσολαβούσε είχε τρυπήσει σε 2 σημεία γενικά τα λάδια άρπα κόλα τα άλλαξαν δεν νομίζω να έδωσαν ιδιαίτερη βαρύτητα στο σωληνάκι που ήταν αέρα πατέρα ...
Βασίλη1 θα ανεβάσω σήμερα φώτο -
Παιδιά προσπαθώ να ανεβάσω αλλά κάτι δεν κάνω σωστά!
-
Ο χρήστης lamiotis έγραψε:
Παιδιά προσπαθώ να ανεβάσω αλλά κάτι δεν κάνω σωστά!Ακολουθησε τις οδηγιες στο viewtopic.php?f=11&t=22303
-
-
-
-
Ευχαριστώ τον BILL33 & drdino για την βοήθεια ... λοιπόν η βαλβίδα που αλλάχτηκε είναι αριστερά όπως κοιτάμε την μηχανή πίσω περίπου από το φανάρι ... το σκασμένο σωληνάκι είναι το μαύρο που μεσολαβεί μεταξύ του μπλε πιο χοντρού και της βαλβίδας ... το χοντρό μπλε σωληνάκι κατέβαινε προς τα κάτω ( και όχι όπως το έχουν τώρα ) και στη συνέχεια που ενώνονταν με το μαύρο ανέβαινε προς τα πάνω μεταξύ του βεντιλατέρ και της μηχανής για να συνεχίσει πάλι προς τα κάτω και πάλι πάνω μέχρι την βαλβίδα ... φανταστείτε λοιπόν ήταν σαν s αλλά οριζόντιο .. με την ταλάντωση ακουμπούσε στο μεταλλικό μέρος της μηχανής και έσκασε σε δυο σημεία ... επειδή δεν είχαν ανταλλακτικό άλλαξαν την ήδη χαλασμένη βαλβίδα δεν πείραξαν καθόλου το μπλέ σωληνάκι και έκοψαν το μισό σχεδόν μαύρο σωληνάκι και το ένωσαν με το μεταλλικό σκέλος της βαλβίδας .. στη συνέχεια αφού σχεδόν είχε αφαιρεθεί το μισό μήκος του συνεχόμενου αυτού σωληνακίου έβαλαν δυο δεσίματα στα σημεία που σας δείχνω για να μην μετακινείτε ... ΟΜΩΣ αναζητώντας που στο ( ..καλό ..) πάει το μαύρο με αυτή την πατέντα διαπίστωσα ότι οριακά δεν ακουμπά στο ψυγείο κάτω από την πλαστική βάση του αριστερού βεντιλατέρ !!
-
Όχι ρε πατριώτη , περαστικά και γρήγορα να χαρείς ξανά το εργαλείο σου .
Lancia Delta 2008