-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
και γιατι να το κανουν αυτο?
δεν εμαθαν απο το καζο της ιδιας της χιουνται με το s coupe χωρις intercooler?θα ήθελες να μας γράψεις για το συγκεκριμένο κάζο της εταιρείας; 14 χρόνια το είχα και κερνούσε τσάι σε πολλούς το 1993-1995 που οι γρήγοροι ήταν μετρημένοι! Να μου πεις ότι δεν έστριβε ή ακόμα χειρότερα ότι δεν φρέναρε με την εργοστασιακή υλοποίηση να συμφωνήσω από γκάζια όμως αυτό το αμάξι ήταν πολύ καλό!
-
Μάγκες.... κανεις καμια ιδεα για τις διαστάσεις ελαστικών; Anyone....
-
Ο χρήστης babis1980 έγραψε:
Μάγκες.... κανεις καμια ιδεα για τις διαστάσεις ελαστικών; Anyone....Μεινε στην διασταση που εισαι.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μάγκες.... κανεις καμια ιδεα για τις διαστάσεις ελαστικών; Anyone....
Μεινε στην διασταση που εισαι.
Εγώ θα έλεγα να ξαναγυρίσει στην εργοστασιακή...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μάγκες.... κανεις καμια ιδεα για τις διαστάσεις ελαστικών; Anyone....
Μεινε στην διασταση που εισαι.
Εγώ θα έλεγα να ξαναγυρίσει στην εργοστασιακή...
Λες να φοραγε 14αρες;
-
Αν μιλάμε για Accent του 2000, με 13αρες σιδερένιες και τάσια ερχόταν στην εργοστασιακή του μορφή ή αν είχε ζάντες αλουμινίου ήταν 14αρες. Με 15αρες (after market) αν το χαμηλώσει κάποιος ενδεχομένως να βρίσκει στους πίσω θόλους (σε λακούβες κτλ).
Τώρα για λάστιχα σε διάσταση όπως σωστά σου είπαν μη πειράξεις κάτι. Για την επιλογή εξαρτάται τι ποσό θες να διαθέσεις και τι απόδοση θες να έχει το λάστιχο, ενώ μπορείς να πάρεις μια ιδέα διαβάζοντας τη σχετική ενότητα των ελαστικών στα τεχνικά θέματα.
-
Το πιθανότερο Βασίλη... πάντως 195/50 μου φαίνεται δύσκολο να φόραγε. Εκτός και αν ήταν η ζούπεζμπορ έκδοση...
-
επειδη το ειχα..........ολα μα ολα τα 1.3 ερχοτανε με 175/70/13 και αρκετοι πηγαμε στο 185/60/14 για το κατι παραπανω,ενω καποιοι προχωρησαν ακομη ενα βημα με τις ζαντες του κουπε της εποχης στο 195/50/15 οποτε κατι αλλο δεν μπορεις να βαλεις με 15''ζαντες εκτος και αν βαλεις 14'' οπου θα κερδισεις ανεση και οικονομια
-
Αν είναι αυτό που οδηγεί ο Ντι κάπριο στο Ινσέπτιον τότε, εμφανισιακά είναι ΑΜΑΞΑΡΑ
- παιζει να ηταν το Hyundai Genesis Sedan στο Inception
-
Επειδή κατάφερα και βρήκα το manual του δικού μου....φόραγε μαμα 175/70-R13. Ο προηγούμενος κάτοχος του ειχε φορέσει μια πανεμορφη ζαντούλα 15' και 195/50-R15 λαστιχάκι. Το αμαξι μπορεί να είναι πανέμορφο με αυτό το ζαντικό αλλά καίει πολύ (το ντεπόζιτο βγάζει 450χλμ - χωρις την ρεζερβα) ενώ έχει πέσει και η επιτάχυνση. Το θέμα είναι οτι δεν υπάρχουν φράγκα για νέα ζάντα - ίσα ίσα έχω για λάστιχα. Οσον αφορά την άνεση το accent είναι αρκετά ανετο θα έλεγα...έχωντας φορέσει πέρσι τέτοια εποχή KYB αμορτισέρ (το απλό το μαυρο). Επομενως το ερώτημα είναι το εξής... πόσο οικομικότερο θα είναι το εργαλείο αν πάω σε 14' με λάστιχο 185/60-R14....έχει κανεις καμια σαφή ιδέα; Πόσο χιλιόμετραθα βγαζει περισσότερα; Γιατι αν έχει ουσιαστική διαφορά θα πρέπει να δω και την εναλλακτική της 14' ζαντας.... για πειτε γνωμες;
-
βρες αν μπορεις μεταχειρισμενες 14'' σε καλη κατασταση και αξιζει το κοστος καθως θα βρεις φθηνοτερα ελαστικα,καλυτερη καταναλωση,καλυτερη επιταγχυνση
-
Είπα να το βάλω κι εδώ μπάς και βοηθήσει κανένας:
Είμαι φοιτητής και σχεδιάζω να πάω για φιάξιμο το αυτοκίνητο του πατέρα μου ώστε να το πάρω θεσσαλονίκη που σπουδάζω.Λοιπόν το αυτοκίνητο είναι ένα hyundai lantra του 2000 1600cc 116hp.Ο φάδερ το χει παρατημένο εδώ και 2.5 χρόνια γιατί το χε πάει σε κάτι κατσάβραχα και κάτι ανέφερε για σπασμένο άξονα (δεν το πολυπολογίζουμε απλά το κρατάμε στο μυαλό μας μιάς και δεν το πήγε σε κανέναν τεχνικό να το τσεκάρει και μετά του δώσαν εταιρικό οπότε το αμάξι κάθεται).Έχουμε και λέμε.Τί περίπου θα κοστίσει για να επανέλθει απο τα 2.5 χρόνια καθισιό (όλα πχ κάποιο φορτηγό να το μεταφέρει μέχρι το συνεργείο, μέχρι οτιδήποτε χρειάζεται να αλλαχτεί κλπ.Για το αν υπάρχει όντως ζημιά το αφήνω απ έξω θα δείξει στο συνεργίο.).Πού πάει αντιπροσωπεία ή για κανένα λόγο και να ψάξω κανα γνωστό γνωστού με συνεργείο;
Θέλω να ακούω πως σας φαίνεται γενικότερα και όποιος γνωρίζει σχετικά με τα κόστη και τι χρειάζεται να αλλαχτεί.Χαζή ιδέα το hyundai;Λεφτά δεν πολυπαίζουν και γι αυτό δεν κινούμε προς αγορά μεταχειρησμένου.Το χα στο μυαλό μου μέχρι 1000-1300 να τα σκάσω αν γίνεται δουλειά αλλά παραπάνω με τίποτα.Ακού ιδέες-προτάσεις-απόψεις.
Λοιπόν παίδες κατέβηκα στο parking και έβγαλα καμιά 30αριά φώτος το λάντρα.Το αμάξι όταν κινείται κάνει ένα χαρακτηριστικό θόρυβο σαν κατι να σέρνεται απο κάτω (ωστόσο τίποτα δεν σέρνεται η προεξέχει περίεργα).Έβγαλα καμιά 30αριά φωτογραφίες απο κάτω απο πάνω απο παντού σε μεγάλη ανάλυση για να τσεκάρετε να μου πείτε αν φαίνεται τίποτα παράξενο.Οι φώτος είναι σε τεράστια ανάλυση οπότε σας παραθέτω το λίνκ με τον φάκελο στο imageshack :
Αξίζει περισσότερο να το πάω αντιπροσωπεία (Λάρισα) ή σε κάποιο άκυρο συνεργείο(όπου αν γνωρίζει κανένας κάποιο αξιόπιστο και φθηνό στην λάρισα είμαι όλος αυτιά ) .Ευχαριστώ όπως και να χει.
-
Κανένας ρε παιδιά;
-
Γιατί δεν το πας και σε εξουσιοδοτημένο αλλά και σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο να σου πουν τι έχει αλλά και το κόστος επισκευής;
Νομίζω ότι από φωτογραφίες είναι πολύ δύσκολο να σου πει κάποιος εδώ τι έχει το αυτοκίνητο και ποιο το κόστος επισκευής. -
Έχεις κανείς υπόψη αν είναι στα σκαριά κανένα facelift του i30;
Μήπως έχει αργήσει; -
Γιατί δεν το πας και σε εξουσιοδοτημένο αλλά και σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο να σου πουν τι έχει αλλά και το κόστος επισκευής;
Νομίζω ότι από φωτογραφίες είναι πολύ δύσκολο να σου πει κάποιος εδώ τι έχει το αυτοκίνητο και ποιο το κόστος επισκευής.Γιατί κάνει 100 ευρώ να μου το πάνε μέχρι την αντιπροσωπεία και πόσο δεν ξέρω για να μου πούν απλά τι έχει χώρια το ότι η αντιπροσωπεία (μάλλον) θα μου πιάσει τον κώλο.Αλλά απ την άλλη κάποιο συγκεκριμένο συνεργείο λάρισα δεν γνωριζω γι αυτό αν γνωρίζει οποιοσδήποτε ας μου πεί.Είναι που έχω πολύ περιορισμένο μπάτζετ ρε γαμώτο...
-
φιλε μου αφου προκειται για την ασφαλεια σου μην κανεις εκπτωσεις , ειδικα αν δεν ειναι ευκολο να το αντικαταστησεις
εμεις στο παρελθον οταν ειχαμε επισκευασει ζημια σε ημιαξονιο προσπαθωντας να μειωσουμε το κοστος οχι μονο ξαναβρηκαμε το προβλημα μπροστα μας (και τελικα πληρωσαμε για να φτιαχτει τελικα σωστα), αλλα θα μπορουσε να μπει σε πολυ σοβαρο κινδυνο η ζωη μας..
αποψη μου, μην παιζεις με αυτα..
αν τα οικονομικα ειναι σφιχτα κανε υπομονη, αλλα κανε σωστη επισκευη
-
Ο χρήστης fastmanakos έγραψε:
Γιατί κάνει 100 ευρώ να μου το πάνε μέχρι την αντιπροσωπεία και πόσο δεν ξέρω για να μου πούν απλά τι έχει χώρια το ότι η αντιπροσωπεία (μάλλον) θα μου πιάσει τον κώλο.Αλλά απ την άλλη κάποιο συγκεκριμένο συνεργείο λάρισα δεν γνωριζω γι αυτό αν γνωρίζει οποιοσδήποτε ας μου πεί.Είναι που έχω πολύ περιορισμένο μπάτζετ ρε γαμώτο...Εγώ παλιότερα με παρόμοιο πρόβλημα (σε Ford Fiesta) πήγα σε κάποιο συνεργείο αυτοκινήτων πολύ κοντά στο σπίτι μου. Πήγα εκεί, είπα το πρόβλημα και ήρθε ένας τεχνικός και είδε το αυτοκίνητο στο σπίτι. Διαπίστωσε το πρόβλημα και μετέφερε ο ίδιος το αυτοκίνητο στο συνεργείο. Με μικρό κόστος επιδιορθώθηκε η μηχανική βλάβη.
Αφού είσαι εκτός εγγύησης μπορείς και εσύ να αναζητήσεις ένα συνεργείο που να είναι εκεί κοντά στο σπίτι σου και παρόμοια να πράξεις.
-
Απλά η μλκία είναι ότι η πολυκατοικία έχει υπόγειο παρκινγκ με τρελή κλίση και το αμάξι βρίσκεται εκεί οπότε δύσκολο να το βγάλω και εκτός αυτού το σπίτι είναι και πολύ κέντρο στην λάρισα οπότε (χωρίς να με σίγουρος) δεν πρέπει να υπάρχει κάτι σε συνεργείο κοντά.
-
Hyundai Sonata 2λιτρο Tουρμπο με αμεσο ψεκασμο 274 ιππων και 24.865 δολαρια στην Αμερικη
2011 Hyundai Sonata 2.0-liter Turbo with 274HP Priced from $24,865
Eδω ενας συγκριτικός πινακας με τους ανταγωνιστες του
Sonata SE 2.0T 2.0L Turbo GDI 4-cylinder engine 6-speed automatic with steering wheel mounted paddle shifters 18-inch Hyper Silver alloy wheels with performance tires Sport-tuned suspension and steering Dark chrome front grille Chrome exterior door handles Proximity entry with push button start SE leather bolster/cloth insert sport seats Leather-wrapped steering wheel and shift knob Front fog lights / dual exhaust Dual automatic temperature control ESC/TCS/ABS/TPMS Front active head restraints Front, front seat side and curtain airbags Chrome window belt-line moldings Tilt and telescopic steering wheel with cruise, audio and phone controls Metalgrain interior accents AM/FM/XM/CD/MP3 with iPod/USB and Aux input jacks Remote keyless entry and alarm Immobilizer Power windows, locks, heated mirrors Advanced trip computer with custom settings Active ECO System Integrated Bluetooth with phonebook transfer Daytime Running Lights (DRL) Solar control glass Navigation and Sunroof Package Power tilt and slide sunroof Navigation system with high-resolution touch-screen display Dimension premium speakers, subwoofer/external amplifier Sonata Limited 2.0T Replaces/Adds/Deletes SE 2.0T equipment: Power tilt and slide sunroof Side mirror turn signal indicators Leather seating surfaces Heated front seats with heated rear seat bottom cushions Floor console mounted rear vents Premium door sill plates / 'Limited' badge In-dash 6-disc CD-changer HD Radio technology with multicasting Dimension premium speakers, subwoofer/external amplifier Unique interior accents (Piano Black or Woodgrain) Auto-dimming mirror/HomeLink/compass Deletes sport-tuned suspension and steering Navigation Package Navigation system with high-resolution touch-screen display Rear backup camera Infinity premium speakers, subwoofer/external amplifier Deletes 6-disc CD-changer and HD Radio Technology
HYUNDAI FORUM