-
Το θέμα έχει ξανασυζητηθεί,αλλά περισσότερο είχαμε σταθεί για την διάμετρο του σωλήνα,από τον καταλύτη και πίσω και όχι για την τελική μπούκα.Έχω δει ένα καταπληκτικό καζανάκι με αρκετά μεγάλη απόληξη,αλλά φοβάμαι μην κανω καμιά βλακεία και δώσω τσάμπα λεφτά..
-
Το θέμα έχει ξανασυζητηθεί,αλλά περισσότερο είχαμε σταθεί για την διάμετρο του σωλήνα,από τον καταλύτη και πίσω και όχι για την τελική μπούκα.Έχω δει ένα καταπληκτικό καζανάκι με αρκετά μεγάλη απόληξη,αλλά φοβάμαι μην κανω καμιά βλακεία και δώσω τσάμπα λεφτά..
-
Το θέμα έχει ξανασυζητηθεί,αλλά περισσότερο είχαμε σταθεί για την διάμετρο του σωλήνα,από τον καταλύτη και πίσω και όχι για την τελική μπούκα.Έχω δει ένα καταπληκτικό καζανάκι με αρκετά μεγάλη απόληξη,αλλά φοβάμαι μην κανω καμιά βλακεία και δώσω τσάμπα λεφτά..
-
Περισσότερο αισθητικά και ηχητικά αποτελέσματα θα έχεις (μάλλον πιο μπάσο θόρυβο).
Η τελική διάμετρος της εξάτμισης δεν επηρεάζει πρακτικά την απόδοση. -
Δηλώνω ότι δε γνωρίζω επι του θέματος. Αλλά σιγά να μήν επηρεάζει την απόδοση, εκτός αν έχει διάμετρο καλαμακιού. Κατά τ' άλλα ότι ειπώθηκε παραπάνω.
-
Στο 99.99% των περιπτώσεων κανένα απολύτως (εκτός και άν έχει διατομή καλαμακιού φραπέ όπως προαναφέρθηκε). Ουσιαστικά η εξάτμιση σου τελειώνει στο κεντρικό resonator (μεσαίο καζανάκι). Όλα τα υπόλοιπα αποβλέπουν αποκλειστικά στην μείωση του θορύβου και ελάχιστη σχέση έχουν με τις επιδόσεις και την ισχύ του μοτέρ. Στην περίπτωση του 'τελικού' της εξάτμισης μάλιστα, η συνεισφορά της διατομής της μπούκας τόσο στην απόδοση όσο και στον ήχο της εξάτμισης είναι πρακτικά μηδενική. Αυτά που καθορίζουν την συμπεριφορά του τελικού είναι οι διαστάσεις του, ο τύπος των ηχοαποροφητικών υλικών και η γεωμετρία των διαφραγμάτων στο εσωτερικό του.
Πές στο μάγκα που θέλει να σου πουλήσει το σουπερ ντουπερ τελικό το εξής: 'Αν εγώ δυναμομετρήσω το αυτοκίνητο, πρίν και μετά την τοποθέτηση του τελικού και δεν δω διαφορά ή δώ διαφορά της τάξης του 0.5-1% θα μου δώσεις τα λεφτά μου πίσω?'
-
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
Στο 99.99% των περιπτώσεων κανένα απολύτως (εκτός και άν έχει διατομή καλαμακιού φραπέ όπως προαναφέρθηκε). Ουσιαστικά η εξάτμιση σου τελειώνει στο κεντρικό resonator (μεσαίο καζανάκι). Όλα τα υπόλοιπα αποβλέπουν αποκλειστικά στην μείωση του θορύβου και ελάχιστη σχέση έχουν με τις επιδόσεις και την ισχύ του μοτέρ. Στην περίπτωση του 'τελικού' της εξάτμισης μάλιστα, η συνεισφορά της διατομής της μπούκας τόσο στην απόδοση όσο και στον ήχο της εξάτμισης είναι πρακτικά μηδενική. Αυτά που καθορίζουν την συμπεριφορά του τελικού είναι οι διαστάσεις του, ο τύπος των ηχοαποροφητικών υλικών και η γεωμετρία των διαφραγμάτων στο εσωτερικό του.Πές στο μάγκα που θέλει να σου πουλήσει το σουπερ ντουπερ τελικό το εξής: 'Αν εγώ δυναμομετρήσω το αυτοκίνητο, πρίν και μετά την τοποθέτηση του τελικού και δεν δω διαφορά ή δώ διαφορά της τάξης του 0.5-1% θα μου δώσεις τα λεφτά μου πίσω?'
Το μεσαίο καζανάκι πλέον δεν υπάρχει..
-
Μια και μιλάτε για εξατμίσεις μήπως γνωρίζει κανένας πόσο περίπου κοστίζει ένα ολοκληρωμένο σύστημα επώνυμο και όχι μόνο?
Γνωρίζετε κάποιο καλό (από πλευράς απόδoσης) και σχετικά αθόρυβο? -
Ο χρήστης IBIZA1_0 έγραψε:
....
Το μεσαίο καζανάκι πλέον δεν υπάρχει..Oδηγείς με ωτοασπίδες? :-))) Δεν σου χει πάρει τ'αυτιά το μοτέρ του IBIZA? :-)))
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Μια και μιλάτε για εξατμίσεις μήπως γνωρίζει κανένας πόσο περίπου κοστίζει ένα ολοκληρωμένο σύστημα επώνυμο και όχι μόνο?
Γνωρίζετε κάποιο καλό (από πλευράς απόδoσης) και σχετικά αθόρυβο?Το εύρος των τιμών είναι πολύ μεγάλο ... Οι τιμές για τα πλήρη συστήματα κυμαίνονται από 1000 μέχρι και 5 χιλιάδες ευρώ. Ενδεικτικά, ρίξε μια ματιά στο site της http://www.supersprint.com και μίλησε με τον έλληνα αντιπρόσωπο (θα βρείς τα στοιχεία του στο παραπάνω site) για συγκεκριμένες τιμές. Έχε υπόψη σου ότι οι αγωνιστικοί μεταλλικοί καταλύτες της supersprint έχουν πολλαπλάσιο κόστος από άλλους (πχ americat). Για το θέμα του θορύβου η street σειρές της supersprint δεν θεωρούνται γενικά μετρίως θορυβώδεις ...
-
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
....
Το μεσαίο καζανάκι πλέον δεν υπάρχει..Oδηγείς με ωτοασπίδες? :-))) Δεν σου χει πάρει τ'αυτιά το μοτέρ του IBIZA? :-)))
Δεν κάνει τρομερό θόρυβο.Μόνο όταν επιταχύνεις με τέρμα γκάζι,και αυτό μέχρι τις 4500 στροφές.
-
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
Μια και μιλάτε για εξατμίσεις μήπως γνωρίζει κανένας πόσο περίπου κοστίζει ένα ολοκληρωμένο σύστημα επώνυμο και όχι μόνο?
Γνωρίζετε κάποιο καλό (από πλευράς απόδoσης) και σχετικά αθόρυβο?Το εύρος των τιμών είναι πολύ μεγάλο ... Οι τιμές για τα πλήρη συστήματα κυμαίνονται από 1000 μέχρι και 5 χιλιάδες ευρώ. Ενδεικτικά, ρίξε μια ματιά στο site της http://www.supersprint.com και μίλησε με τον έλληνα αντιπρόσωπο (θα βρείς τα στοιχεία του στο παραπάνω site) για συγκεκριμένες τιμές. Έχε υπόψη σου ότι οι αγωνιστικοί μεταλλικοί καταλύτες της supersprint έχουν πολλαπλάσιο κόστος από άλλους (πχ americat). Για το θέμα του θορύβου η street σειρές της supersprint δεν θεωρούνται γενικά μετρίως θορυβώδεις ...
Ευχαριστώ, είμαι ήδη στο ψάξιμο...
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
...
Ευχαριστώ, είμαι ήδη στο ψάξιμο...Απλά μια διόρθωση, αφoύ για κάποιο λόγο δεν μπορώ να κάνω edit το αρχικό μου μήνυμα. Η τελευταία πρόταση είναι:
'Για το θέμα του θορύβου οι street σειρές της supersprint θεωρούνται γενικά μετρίως θορυβώδεις ...'
-
Μαγκες μονο χειροποιητες εξατμισεις!ολες οι αλλες 'μαρκατες' ειναι για το θεαθηναι μονο.πηγαινετε στον παπαδοπουλο στον ποπαυ στον οσκαρ κλπ ννα φτιαξετε τις εξατμισεις που ΠΡΕΠΕΙ για καθε αμαξι με ηχο που θελετε(απο ελαφρυ μεχρι ηχο αυτοφωρου)κ τεραστια διαφορα τιμης απο τις αλλες remus, supersprint κ λοιπες αηδιες
-
Όπως αποδείχτηκε και στο τελευταίο τεύχος των 4τροχών όπου πείραξαν ένα yaris η αλλαγή του τελικού της εξάτμισης σε συνδιασμό με αλλαγή φίλτρου αέρα και του σωλήνα στην εισαγωγή, έδωσε στο δυναμόμετρο περίπου 4-5 άλογα παραπάνω! Άρα δεν μπορείς να πεις οτι η αλλαγή της εξάτμισης με μίας μεγαλύτερης διαμέτρου δεν έχει κανένα όφελος στην απόδοση του κινητήρα...
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Όπως αποδείχτηκε και στο τελευταίο τεύχος των 4τροχών όπου πείραξαν ένα yaris η αλλαγή του τελικού της εξάτμισης σε συνδιασμό με αλλαγή φίλτρου αέρα και του σωλήνα στην εισαγωγή, έδωσε στο δυναμόμετρο περίπου 4-5 άλογα παραπάνω! Άρα δεν μπορείς να πεις οτι η αλλαγή της εξάτμισης με μίας μεγαλύτερης διαμέτρου δεν έχει κανένα όφελος στην απόδοση του κινητήρα...Ναι, αλλά για να φτάσει εκεί δοκιμάστηκαν δύο 'πειραματικές' ανοξείδωτες straight-through (χάρη και στον πολύ εξυπηρετικό εξατμισά του project) με διάμετρο κοντά στην εργοστασιακή.
Και στις δύο περιπτώσεις κέρδισε 3-4 άλογα στον ...κόφτη, αλλά χαμηλά έχασε σημαντικά.Η Remus (που δεν είναι ακριβώς straight throught, κάνει κούρμπα εσωτερικά) έδωσε μικρότερο κέρδος στα ψηλά, αλλά τουλάχιστον δεν έχασε χαμηλά.
Σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν, το τελικό παίζει και παραπαίζει ρόλο.
Απλώς κάποια αυτοκίνητα, όπως π.χ. το Focus 1.6 είναι πιο 'αναίσθητα' στην αλλαγή τελικού και άλλα περισσότερο (Yaris, 106 κλπ).
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Μαγκες μονο χειροποιητες εξατμισεις!ολες οι αλλες 'μαρκατες' ειναι για το θεαθηναι μονο.πηγαινετε στον παπαδοπουλο στον ποπαυ στον οσκαρ κλπ ννα φτιαξετε τις εξατμισεις που ΠΡΕΠΕΙ για καθε αμαξι με ηχο που θελετε(απο ελαφρυ μεχρι ηχο αυτοφωρου)κ τεραστια διαφορα τιμης απο τις αλλες remus, supersprint κ λοιπες αηδιεςΠολλοι φιλοι και γνωστοι εχουν καει απο 'γνωστους' εξατμισαδες και τελικα κατεληξαν σε επωνυμες λυσεις, οποτε μην εισαι και τοοοοσο απολυτος!
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Μαγκες μονο χειροποιητες εξατμισεις!ολες οι αλλες 'μαρκατες' ειναι για το θεαθηναι μονο.πηγαινετε στον παπαδοπουλο στον ποπαυ στον οσκαρ κλπ ννα φτιαξετε τις εξατμισεις που ΠΡΕΠΕΙ για καθε αμαξι με ηχο που θελετε(απο ελαφρυ μεχρι ηχο αυτοφωρου)κ τεραστια διαφορα τιμης απο τις αλλες remus, supersprint κ λοιπες αηδιεςΓια την πληροφόρησή σου οι παραπάνω αντιγράφουν εργοστασιακές εξατμίσεις.Σιγά μην έχει την δυνατότητα ο μαστρο-Μήτσος να κάνει δοκιμές εξέλιξης σε συστήματα εξαγωγής καυσαερίων...Άσε που για να τα πετύχουν έχουν πρώτα ψοφήσει καμμιά χιλιαριά αυτοκίνητα ο καθένας...Πολλοί όντως φτιάχνουν σωστές και καλές εξατμίσεις αλλά δεν θα έλεγα τα επώνυμα προϊόντα αηδίες....
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Μαγκες μονο χειροποιητες εξατμισεις!ολες οι αλλες 'μαρκατες' ειναι για το θεαθηναι μονο.πηγαινετε στον παπαδοπουλο στον ποπαυ στον οσκαρ κλπ ννα φτιαξετε τις εξατμισεις που ΠΡΕΠΕΙ για καθε αμαξι με ηχο που θελετε(απο ελαφρυ μεχρι ηχο αυτοφωρου)κ τεραστια διαφορα τιμης απο τις αλλες remus, supersprint κ λοιπες αηδιεςΡε παιδιά με την εμπειρία μόνο δεν γίνεται τίποτα. Εξάλλου μια εμπειρία για να μπορέσει να αξιοποιηθεί, πρέπει να υπάρχουν και γνώσεις. Αλλιώς η σκέτη εμπειρία είναι σαν άλογο χωρίς καβαλάρη.
Και ο μαστρο-μήτσος δεν νομίζω να είναι και ο καλύτερος καβαλάρης...Πάντως εγώ, που έχω ένα σετ εξάτμισης της Devil, δεν το μετάνιωσα καθόλου. Το αυτοκίνητο κέρδισε παντού, ο ήχος του έγινε γλυκά μπάσος και προπάντων, παραμένει ύσηχο και διακριτικό (ευτυχώς!)
Χώρια που η ποιότητα κατασκευής των ξένων εξατμίσεων είναι σχεδόν πάντα καλύτερη από αυτή των ελληνικών χειροποίητων.
ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ Η ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΛΗΞΗΣ ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ;