Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ Η ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΛΗΞΗΣ ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ Η ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΛΗΞΗΣ ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    18
    853
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ibiza1_0 last edited by

      Το θέμα έχει ξανασυζητηθεί,αλλά περισσότερο είχαμε σταθεί για την διάμετρο του σωλήνα,από τον καταλύτη και πίσω και όχι για την τελική μπούκα.Έχω δει ένα καταπληκτικό καζανάκι με αρκετά μεγάλη απόληξη,αλλά φοβάμαι μην κανω καμιά βλακεία και δώσω τσάμπα λεφτά..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ibiza1_0 last edited by

        Το θέμα έχει ξανασυζητηθεί,αλλά περισσότερο είχαμε σταθεί για την διάμετρο του σωλήνα,από τον καταλύτη και πίσω και όχι για την τελική μπούκα.Έχω δει ένα καταπληκτικό καζανάκι με αρκετά μεγάλη απόληξη,αλλά φοβάμαι μην κανω καμιά βλακεία και δώσω τσάμπα λεφτά..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ibiza1_0 last edited by

          Το θέμα έχει ξανασυζητηθεί,αλλά περισσότερο είχαμε σταθεί για την διάμετρο του σωλήνα,από τον καταλύτη και πίσω και όχι για την τελική μπούκα.Έχω δει ένα καταπληκτικό καζανάκι με αρκετά μεγάλη απόληξη,αλλά φοβάμαι μην κανω καμιά βλακεία και δώσω τσάμπα λεφτά..

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Περισσότερο αισθητικά και ηχητικά αποτελέσματα θα έχεις (μάλλον πιο μπάσο θόρυβο).
            Η τελική διάμετρος της εξάτμισης δεν επηρεάζει πρακτικά την απόδοση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lord_rutherford last edited by

              Δηλώνω ότι δε γνωρίζω επι του θέματος. Αλλά σιγά να μήν επηρεάζει την απόδοση, εκτός αν έχει διάμετρο καλαμακιού. Κατά τ' άλλα ότι ειπώθηκε παραπάνω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • T
                techadmin admin last edited by

                Στο 99.99% των περιπτώσεων κανένα απολύτως (εκτός και άν έχει διατομή καλαμακιού φραπέ όπως προαναφέρθηκε). Ουσιαστικά η εξάτμιση σου τελειώνει στο κεντρικό resonator (μεσαίο καζανάκι). Όλα τα υπόλοιπα αποβλέπουν αποκλειστικά στην μείωση του θορύβου και ελάχιστη σχέση έχουν με τις επιδόσεις και την ισχύ του μοτέρ. Στην περίπτωση του 'τελικού' της εξάτμισης μάλιστα, η συνεισφορά της διατομής της μπούκας τόσο στην απόδοση όσο και στον ήχο της εξάτμισης είναι πρακτικά μηδενική. Αυτά που καθορίζουν την συμπεριφορά του τελικού είναι οι διαστάσεις του, ο τύπος των ηχοαποροφητικών υλικών και η γεωμετρία των διαφραγμάτων στο εσωτερικό του.

                Πές στο μάγκα που θέλει να σου πουλήσει το σουπερ ντουπερ τελικό το εξής: 'Αν εγώ δυναμομετρήσω το αυτοκίνητο, πρίν και μετά την τοποθέτηση του τελικού και δεν δω διαφορά ή δώ διαφορά της τάξης του 0.5-1% θα μου δώσεις τα λεφτά μου πίσω?'

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • I
                  ibiza1_0 last edited by

                  Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
                  Στο 99.99% των περιπτώσεων κανένα απολύτως (εκτός και άν έχει διατομή καλαμακιού φραπέ όπως προαναφέρθηκε). Ουσιαστικά η εξάτμιση σου τελειώνει στο κεντρικό resonator (μεσαίο καζανάκι). Όλα τα υπόλοιπα αποβλέπουν αποκλειστικά στην μείωση του θορύβου και ελάχιστη σχέση έχουν με τις επιδόσεις και την ισχύ του μοτέρ. Στην περίπτωση του 'τελικού' της εξάτμισης μάλιστα, η συνεισφορά της διατομής της μπούκας τόσο στην απόδοση όσο και στον ήχο της εξάτμισης είναι πρακτικά μηδενική. Αυτά που καθορίζουν την συμπεριφορά του τελικού είναι οι διαστάσεις του, ο τύπος των ηχοαποροφητικών υλικών και η γεωμετρία των διαφραγμάτων στο εσωτερικό του.

                  Πές στο μάγκα που θέλει να σου πουλήσει το σουπερ ντουπερ τελικό το εξής: 'Αν εγώ δυναμομετρήσω το αυτοκίνητο, πρίν και μετά την τοποθέτηση του τελικού και δεν δω διαφορά ή δώ διαφορά της τάξης του 0.5-1% θα μου δώσεις τα λεφτά μου πίσω?'

                  Το μεσαίο καζανάκι πλέον δεν υπάρχει..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    droemmen last edited by

                    Μια και μιλάτε για εξατμίσεις μήπως γνωρίζει κανένας πόσο περίπου κοστίζει ένα ολοκληρωμένο σύστημα επώνυμο και όχι μόνο?
                    Γνωρίζετε κάποιο καλό (από πλευράς απόδoσης) και σχετικά αθόρυβο?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης IBIZA1_0 έγραψε:
                      ....
                      Το μεσαίο καζανάκι πλέον δεν υπάρχει..

                      Oδηγείς με ωτοασπίδες? :-))) Δεν σου χει πάρει τ'αυτιά το μοτέρ του IBIZA? :-)))

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης droemmen έγραψε:
                        Μια και μιλάτε για εξατμίσεις μήπως γνωρίζει κανένας πόσο περίπου κοστίζει ένα ολοκληρωμένο σύστημα επώνυμο και όχι μόνο?
                        Γνωρίζετε κάποιο καλό (από πλευράς απόδoσης) και σχετικά αθόρυβο?

                        Το εύρος των τιμών είναι πολύ μεγάλο ... Οι τιμές για τα πλήρη συστήματα κυμαίνονται από 1000 μέχρι και 5 χιλιάδες ευρώ. Ενδεικτικά, ρίξε μια ματιά στο site της http://www.supersprint.com και μίλησε με τον έλληνα αντιπρόσωπο (θα βρείς τα στοιχεία του στο παραπάνω site) για συγκεκριμένες τιμές. Έχε υπόψη σου ότι οι αγωνιστικοί μεταλλικοί καταλύτες της supersprint έχουν πολλαπλάσιο κόστος από άλλους (πχ americat). Για το θέμα του θορύβου η street σειρές της supersprint δεν θεωρούνται γενικά μετρίως θορυβώδεις ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • I
                          ibiza1_0 last edited by

                          Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:

                          ....
                          Το μεσαίο καζανάκι πλέον δεν υπάρχει..

                          Oδηγείς με ωτοασπίδες? :-))) Δεν σου χει πάρει τ'αυτιά το μοτέρ του IBIZA? :-)))

                          Δεν κάνει τρομερό θόρυβο.Μόνο όταν επιταχύνεις με τέρμα γκάζι,και αυτό μέχρι τις 4500 στροφές.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            droemmen last edited by

                            Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:

                            Μια και μιλάτε για εξατμίσεις μήπως γνωρίζει κανένας πόσο περίπου κοστίζει ένα ολοκληρωμένο σύστημα επώνυμο και όχι μόνο?
                            Γνωρίζετε κάποιο καλό (από πλευράς απόδoσης) και σχετικά αθόρυβο?

                            Το εύρος των τιμών είναι πολύ μεγάλο ... Οι τιμές για τα πλήρη συστήματα κυμαίνονται από 1000 μέχρι και 5 χιλιάδες ευρώ. Ενδεικτικά, ρίξε μια ματιά στο site της http://www.supersprint.com και μίλησε με τον έλληνα αντιπρόσωπο (θα βρείς τα στοιχεία του στο παραπάνω site) για συγκεκριμένες τιμές. Έχε υπόψη σου ότι οι αγωνιστικοί μεταλλικοί καταλύτες της supersprint έχουν πολλαπλάσιο κόστος από άλλους (πχ americat). Για το θέμα του θορύβου η street σειρές της supersprint δεν θεωρούνται γενικά μετρίως θορυβώδεις ...

                            Ευχαριστώ, είμαι ήδη στο ψάξιμο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Ο χρήστης droemmen έγραψε:
                              ...
                              Ευχαριστώ, είμαι ήδη στο ψάξιμο...

                              Απλά μια διόρθωση, αφoύ για κάποιο λόγο δεν μπορώ να κάνω edit το αρχικό μου μήνυμα. Η τελευταία πρόταση είναι:

                              'Για το θέμα του θορύβου οι street σειρές της supersprint θεωρούνται γενικά μετρίως θορυβώδεις ...'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • H
                                heras last edited by

                                Μαγκες μονο χειροποιητες εξατμισεις!ολες οι αλλες 'μαρκατες' ειναι για το θεαθηναι μονο.πηγαινετε στον παπαδοπουλο στον ποπαυ στον οσκαρ κλπ ννα φτιαξετε τις εξατμισεις που ΠΡΕΠΕΙ για καθε αμαξι με ηχο που θελετε(απο ελαφρυ μεχρι ηχο αυτοφωρου)κ τεραστια διαφορα τιμης απο τις αλλες remus, supersprint κ λοιπες αηδιες

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • M
                                  msamaro last edited by

                                  Όπως αποδείχτηκε και στο τελευταίο τεύχος των 4τροχών όπου πείραξαν ένα yaris η αλλαγή του τελικού της εξάτμισης σε συνδιασμό με αλλαγή φίλτρου αέρα και του σωλήνα στην εισαγωγή, έδωσε στο δυναμόμετρο περίπου 4-5 άλογα παραπάνω! Άρα δεν μπορείς να πεις οτι η αλλαγή της εξάτμισης με μίας μεγαλύτερης διαμέτρου δεν έχει κανένα όφελος στην απόδοση του κινητήρα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • B
                                    bts last edited by

                                    Ο χρήστης msamaro έγραψε:
                                    Όπως αποδείχτηκε και στο τελευταίο τεύχος των 4τροχών όπου πείραξαν ένα yaris η αλλαγή του τελικού της εξάτμισης σε συνδιασμό με αλλαγή φίλτρου αέρα και του σωλήνα στην εισαγωγή, έδωσε στο δυναμόμετρο περίπου 4-5 άλογα παραπάνω! Άρα δεν μπορείς να πεις οτι η αλλαγή της εξάτμισης με μίας μεγαλύτερης διαμέτρου δεν έχει κανένα όφελος στην απόδοση του κινητήρα...

                                    Ναι, αλλά για να φτάσει εκεί δοκιμάστηκαν δύο 'πειραματικές' ανοξείδωτες straight-through (χάρη και στον πολύ εξυπηρετικό εξατμισά του project) με διάμετρο κοντά στην εργοστασιακή.
                                    Και στις δύο περιπτώσεις κέρδισε 3-4 άλογα στον ...κόφτη, αλλά χαμηλά έχασε σημαντικά.

                                    Η Remus (που δεν είναι ακριβώς straight throught, κάνει κούρμπα εσωτερικά) έδωσε μικρότερο κέρδος στα ψηλά, αλλά τουλάχιστον δεν έχασε χαμηλά.

                                    Σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν, το τελικό παίζει και παραπαίζει ρόλο.

                                    Απλώς κάποια αυτοκίνητα, όπως π.χ. το Focus 1.6 είναι πιο 'αναίσθητα' στην αλλαγή τελικού και άλλα περισσότερο (Yaris, 106 κλπ).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      Ο χρήστης heras έγραψε:
                                      Μαγκες μονο χειροποιητες εξατμισεις!ολες οι αλλες 'μαρκατες' ειναι για το θεαθηναι μονο.πηγαινετε στον παπαδοπουλο στον ποπαυ στον οσκαρ κλπ ννα φτιαξετε τις εξατμισεις που ΠΡΕΠΕΙ για καθε αμαξι με ηχο που θελετε(απο ελαφρυ μεχρι ηχο αυτοφωρου)κ τεραστια διαφορα τιμης απο τις αλλες remus, supersprint κ λοιπες αηδιες

                                      Πολλοι φιλοι και γνωστοι εχουν καει απο 'γνωστους' εξατμισαδες και τελικα κατεληξαν σε επωνυμες λυσεις, οποτε μην εισαι και τοοοοσο απολυτος!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • S
                                        sp0 last edited by

                                        Ο χρήστης heras έγραψε:
                                        Μαγκες μονο χειροποιητες εξατμισεις!ολες οι αλλες 'μαρκατες' ειναι για το θεαθηναι μονο.πηγαινετε στον παπαδοπουλο στον ποπαυ στον οσκαρ κλπ ννα φτιαξετε τις εξατμισεις που ΠΡΕΠΕΙ για καθε αμαξι με ηχο που θελετε(απο ελαφρυ μεχρι ηχο αυτοφωρου)κ τεραστια διαφορα τιμης απο τις αλλες remus, supersprint κ λοιπες αηδιες

                                        Για την πληροφόρησή σου οι παραπάνω αντιγράφουν εργοστασιακές εξατμίσεις.Σιγά μην έχει την δυνατότητα ο μαστρο-Μήτσος να κάνει δοκιμές εξέλιξης σε συστήματα εξαγωγής καυσαερίων...Άσε που για να τα πετύχουν έχουν πρώτα ψοφήσει καμμιά χιλιαριά αυτοκίνητα ο καθένας...Πολλοί όντως φτιάχνουν σωστές και καλές εξατμίσεις αλλά δεν θα έλεγα τα επώνυμα προϊόντα αηδίες....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης heras έγραψε:
                                          Μαγκες μονο χειροποιητες εξατμισεις!ολες οι αλλες 'μαρκατες' ειναι για το θεαθηναι μονο.πηγαινετε στον παπαδοπουλο στον ποπαυ στον οσκαρ κλπ ννα φτιαξετε τις εξατμισεις που ΠΡΕΠΕΙ για καθε αμαξι με ηχο που θελετε(απο ελαφρυ μεχρι ηχο αυτοφωρου)κ τεραστια διαφορα τιμης απο τις αλλες remus, supersprint κ λοιπες αηδιες

                                          Ρε παιδιά με την εμπειρία μόνο δεν γίνεται τίποτα. Εξάλλου μια εμπειρία για να μπορέσει να αξιοποιηθεί, πρέπει να υπάρχουν και γνώσεις. Αλλιώς η σκέτη εμπειρία είναι σαν άλογο χωρίς καβαλάρη.
                                          Και ο μαστρο-μήτσος δεν νομίζω να είναι και ο καλύτερος καβαλάρης...

                                          Πάντως εγώ, που έχω ένα σετ εξάτμισης της Devil, δεν το μετάνιωσα καθόλου. Το αυτοκίνητο κέρδισε παντού, ο ήχος του έγινε γλυκά μπάσος και προπάντων, παραμένει ύσηχο και διακριτικό (ευτυχώς!)
                                          Χώρια που η ποιότητα κατασκευής των ξένων εξατμίσεων είναι σχεδόν πάντα καλύτερη από αυτή των ελληνικών χειροποίητων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr