Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    χάλασε το ψυγείο και ανέβηκε η θερμοκρασία
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. χάλασε το ψυγείο και ανέβηκε η θερμοκρασία
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    33
    57
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      servmx last edited by

      Ο χρήστης bit έγραψε:

      .....
      Άλλο ρε συ ακριβή μετατροπή άλλο δύσκολη. Οι μπροστά δαγκάνες και ο πίσω άξονας γιατί να αντικατασταθεί; Αυτό έχει να κάνει με τα φρένα και μόνο. Όπως επίσης και η αντιστρεπτική με την ανάρτηση. Απλά είναι καλό να υπάρχουν ώστε να μπορεί το αυτοκίνητο να χειριστεί την επιπλέον ιπποδύναμη. Άλλωστε εννοείται ότι σε μια τέτοια μετατροπή δε πηγαίνεις να αγοράσεις το κάθε τι ξεχωριστά, αλλά ένα ολόκληρο τροπέτο και βγάζεις από το ένα και βάζεις στο άλλο. 1000-1500ευρώ το τροπέτο δηλαδή.

      Λοιπόν στο θέμα μας πάλι. Μόλις έσβησα σήμερα το γκολφάκι και άνοιξα την τάπα του ψυγείου. Εϊδα μέσα κάτι φυσσαλίδες...αυτό είναι αναγκαστικά λάδι; Στην τάπα δεν υπάρχει γλίτσα ή τπτ τέτοιο. Επίσης μου ακούγεται κάπως διαφορετικά το μοτέρ στις 3000-4000στροφές, σαν ένα γουργούρισμα. Ο μηχανικός είναι διακοπές δε μπόρεσα να του το πάω να το δει ο ίδιος.

      Χωρίς πολύ καλά φρένα (αεριζόμενες δισκόπλακες εμπρός, πίσω δισκόφρενα) και στήσιμο αυτοκινήτου (αντιστρεπτικές κτλ) οι υψηλές ιπποδυνάμεις (112 ή 136 PS) των κινητήρων είναι ουσιαστικά αδύνατον να αξιοποιηθούν, και το αυτοκίνητο είναι επικίνδυνο!
      Οι εμπρός απλοί δίσκοι του MkII στραβώνουν πάρα πολύ εύκολα σε δυνατό φρενάρισμα με αρκετά χιλιόμετρα (140-150 km/h), και σε παρατεταμένη χρήση (πχ γρήγορη κατάβαση) λόγω υπερθέρμανσης.
      Αισίως αντικαταστάθηκαν στο 'γέρο' μου 4 ζευγάρια σε 110.000 km.

      Όσον αφορά τις φυσαλίδες στο δοχείο του νερού πρέπει να είναι αέρας που περνά στο νερό λόγω απώλειας συμπίεσης, από 'αρπαγμένη' φλάντζα κεφαλής.

      Γιάννης

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • B
        bit last edited by

        Κατ'αρχην είναι αποδεδειγμένο ότι τα πίσω δισκόφρενα είναι ουσιαστικά μόνο για την μούρη και δε βοηθάνε σχεδόν καθόλου, άρα λοιπόν προαιρετικά αυτά. Για τα αεριζόμενα συμφωνώ, άλλωστε ποιά νέα αυτοκίνητα με πάνω από 100άλογα είναι χωρίς αεριζόμενους δίσκους πλέον; Εγώ αν είναι να βάλω κάτι πάντως θα του βάλω τα 280mm από το G60, είναι ότι καλύτερο υπάρχει για αυτή την τιμή. Το ABS σκέφτομαι αλλά μάλλον θα το αφήσω χωρίς μιας και θα είναι παλιάς τεχνολογίας όπως επίσης και τα ανταλλακτικά για με ABS είναι αρκετά τσουχτερά. Για τις αντιστρεπτικές συμφωνώ επίσης ότι είναι απαραίτητες, αλλά δεν είναι και τπτ το ακριβό. Το σετ ελατήρια/αμορτισέρ είναι το τσουχτερό στην ανάρτηση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • S
          servmx last edited by

          Ο χρήστης bit έγραψε:
          Κατ'αρχην είναι αποδεδειγμένο ότι τα πίσω δισκόφρενα είναι ουσιαστικά μόνο για την μούρη και δε βοηθάνε σχεδόν καθόλου, άρα λοιπόν προαιρετικά αυτά. ......

          Αποδεδειγμένο από ποιον??

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • B
            bug last edited by

            Ο χρήστης bit έγραψε:
            Κατ'αρχην είναι αποδεδειγμένο ότι τα πίσω δισκόφρενα είναι ουσιαστικά μόνο για την μούρη και δε βοηθάνε σχεδόν καθόλου, άρα λοιπόν προαιρετικά αυτά. Για τα αεριζόμενα συμφωνώ, άλλωστε ποιά νέα αυτοκίνητα με πάνω από 100άλογα είναι χωρίς αεριζόμενους δίσκους πλέον; Εγώ αν είναι να βάλω κάτι πάντως θα του βάλω τα 280mm από το G60, είναι ότι καλύτερο υπάρχει για αυτή την τιμή. Το ABS σκέφτομαι αλλά μάλλον θα το αφήσω χωρίς μιας και θα είναι παλιάς τεχνολογίας όπως επίσης και τα ανταλλακτικά για με ABS είναι αρκετά τσουχτερά. Για τις αντιστρεπτικές συμφωνώ επίσης ότι είναι απαραίτητες, αλλά δεν είναι και τπτ το ακριβό. Το σετ ελατήρια/αμορτισέρ είναι το τσουχτερό στην ανάρτηση.

            Τα πίσω δισκόφρενα σαφώς και βοηθάνε στο φρενάρισμα.Δεν ισχύει αυτό που λές

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • B
              bit last edited by

              Δεν είπα δε βοηθάνε, απλά δε βοηθάνε σε σχέση με το κόστος τους. Εγώ τουλάχιστον θα προτιμούσα να έβαζα τα λεφτά για τετραπίστονα μπροστά, παρά να πλήρωνα για να βάλω δίσκους πίσω. Μου το έχουν πει πολλοί...αν όχι όλοι όσοι ασχολούνται σοβαρά με το 'άθλημα' και έχω πειστεί πλέον.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                servmx last edited by

                Ο χρήστης bit έγραψε:
                Δεν είπα δε βοηθάνε, απλά δε βοηθάνε σε σχέση με το κόστος τους. Εγώ τουλάχιστον θα προτιμούσα να έβαζα τα λεφτά για τετραπίστονα μπροστά, παρά να πλήρωνα για να βάλω δίσκους πίσω. Μου το έχουν πει πολλοί...αν όχι όλοι όσοι ασχολούνται σοβαρά με το 'άθλημα' και έχω πειστεί πλέον.

                Αν το αναγραφόμενο άθλημα είναι οι 'βελτιώσεις' ή οι μετατροπές, μάλλον πρέπει να είσαι πολύ τυχερός που γνωρίζεις πολλούς και σοβαρούς 'αθλητές', γιατί δυστυχώς υπάρχουν ελάχιστοι και καθόλου διαφημισμένοι καθώς δεν πουλάνε 'φίδια', ούτε λένε αυτά που θέλει να ακούσει ο πελάτης.

                Γιάννης

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • B
                  bit last edited by

                  Δε το πολυ-έπιασα το σχόλιο αλλά τέσπα...δεν αναφερόμουν σε βελτιωτές αλλά σε ιδιώτες που έχουν φτιάξει τα αυτοκινητά τους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    cliff last edited by

                    Ο χρήστης servmx έγραψε:
                    δυστυχώς υπάρχουν ελάχιστοι και καθόλου διαφημισμένοι καθώς δεν πουλάνε 'φίδια', ούτε λένε αυτά που θέλει να ακούσει ο πελάτης.

                    Γιάννης

                    Πες τα μεγάλε!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bit last edited by

                      Το αυτοκίνητο δεν φαίνεται να έχει κάψει φλάντζα. Αλλά τις προάλλες είχε πέσει πολύ η στάθμη του νερού. Ο μηχανικός μου είπε ότι μάλλον πρόκειται για κάποια διαρροή από σωληνάκι του ψυγείου και να του κάνω λίγα χιλιόμετρα ακόμα για να βρούμε που είναι.Δε το πήρε όμως βόλτα για να ακούσει το γουργούρισμα που κάνει. Κάποιος άλλος γνωστός μου είπε ότι είναι πιθανότατα ράγισμα στο καπάκι...αλλά πως γίνεται να έχει ραγίσει το καπάκι και να μην έχει αρπάξει η φλάντζα η οποία φυσιολογικά θα παθαίνει ζημιά σε πολύ χαμηλότερες θερμοκρασίες...αλλά και το γεγονός ότι δεν ανακατεύονται λάδια με το νερό;;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        gvala last edited by

                        Ένα σύμπτωμα καμμένης φλάντζας είναι ότι το κύκλωμα ψύξης ανεβάζει πίεση αμέσως, πριν ακόμα ζεσταθεί το νερό. Με κρύο αυτοκίνητο ξεκίνα τον κινητήρα και ξεβίδωσε λίγο το καπάκι του ψυκτικού δοχείου. Αν έχει πίεση το κύκλωμα έχεις πρόβλημα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lekkos last edited by

                          Σήμερα το βράδυ σε μίνι ταξίδι προς Ξυλόκαστρο.....
                          Έχω ξεκινήσει από Αθήνα μετά την Ελευσίνα κι ενώ κινούμαι σταθερά με 120χλμ( όχι πλακωμένος) βλέπω τη θερμοκρασία να ανεβαίνει επικίνδυνα( λίγο πριν το κόκκινο. Φυσικά σταματάω, το αφήνω στο ρελαντί και η θερμοκρασία πέφτει κάπως αλλά παραμένει αρκετά πάνω από τη μέση. Συνεχίζω με επιφυλάξεις , αφού έχω τσεκάρει πως δεν στάζει κάτι από κάτω Παρατηρώ πως όταν κινούμαι κάτω από 100χλμ και 3000 σ.α.λ η θερμοκρασία είναι σχετικά νορμάλ αλλά όχι πάλι στο σημείο που έχω συνηθίσει, ενώ με περισσότερο πατημένο το γκάζι ανεβαίνει ξανά.Έκανα τρεις στάσεις προληπτικά και με καλοριφέρ ανοιχτό. Στην επιστροφή μου προς Αθήνα δεν παρουσίασε το παραμικρό από τα προηγούμενα ακόμα και όταν το πίεσα για λίγο σε μεγαλύτερες των 120χλμ ταχύτητες. Τα φώτα σας τι μπορεί να συνέβη?Κάθε υπόδειξη δεκτή.

                          1)Πρόσφατα έγινε πλήρης καθαρισμός του κυκλώματος ψύξης(όχι με φάρμακο) για δεύτερη φορά εδώ και 19 χρόνια ( το αυτοκίνητο είναι ένα Honda Accord). Πιο παλιά είχε κάψει φλάντζα όταν ξαφνικά έξω από την Κόρινθο έσπασε(από τα χρόνια σάπισε) το μοναδικό μεταλλικό κολλάρο του κυκλώματος ψύξης( Η μοναδική φορά που μας έχει αφήσει από το 1986)

                          2)Τον τελευταίο καιρό κατά την εκκίνηση η ένδειξη της πίεσης λαδιού μένει φωτεινή για 3,4 δευτ σβήνει και δεν ξανανάβει καθόλου στην οδήγηση , όπου και όπως πάω. Μου είπαν πως δεν είναι ανησυχητικό.Δεν ξέρω γιατί αλλά πέρασε ο νους μου και από εκεί μήπως δε γίνεται καλή λίπανση, αλλά δεν θα άναβε εν κινήση η λυχνία? Αλλάζω λάδια αυστηρά κάθε 7000χλμ το πολύ.

                          3)Πήγε ο νούς μου σε βεντιλατέρ, θερμοστάτη, αλλά σκέφτηκα δεν υπεθερμάνθηκε στο σταμάτα- ξεκίνα της πόλης και έγινε στην Ε.Ο?Παρόλα αυτά θα τα ελέγξω. Εμφανή διαρροή δεν διέκρινα( όσο μπορεί να διακρίνει κάποιος στην Εθνική Οδό νύχτα με φακό)

                          4)Το αυτοκίνητο συντηρείται ευλαβικά όλα αυτά τα χρόνια γι αυτό με ανησύχησαν αυτές οι παρενέργειες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lekkos last edited by

                            Καμιά βοήθεια?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gvala last edited by

                              Αντλία νερού, ιμάντας αντλίας .....
                              Σε τι κατάσταση βρίσκονται;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lekkos last edited by

                                Η αντλία του νερού σύμφωνα με τον τύπο που μου καθάρισε το κύκλωμα ψύξης στα μέσα Ιουλίου κάποια στιγμή θα παραδώσει πνεύμα γιατί βγήκε ατελείωτη βρωμιά από μέσα. Μέχρι στιγμής δεν έχω παρατηρήσει κάτι. Σύμφωνα με το βιβλίο συντήρησης η αντλία αλλάχτηκε πριν από 50000 χιλ περίπου. Σωστή η επισήμανση σου gvala και ευχαριστώ . Διόλου απίθανο να ξεκίνησε τα πρώτα συμπτώματα στις υψηλές ταχύτητες.
                                Οι ιμάντες είναι όλοι σχετικά πρόσφατα αλλαγμένοι, περίπου 10000 χιλ.
                                Επί του παρόντος βάλαμε καινούργιο παραφλού στο κύκλωμα και μέχρι στιγμής η θερμοκρασία παει καλά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 2 / 2
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr