Sep 14, 2010, 1:41 PM

Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Μου κάνει μεγάλη εντύπωση αυτό που είπε ο Λεωνίδας, ότι σε αυτόματο αυτοκίνητο που βασίζεται κυρίως στα φρένα του, τα τακάκια του κρατάνε 80.000 χλμ και μυρίζουν κιόλας από υπερθέρμανση, μου φαίνεται κουφό, περίεργο και εξωπραγματικό.

Με ίδιο αμάξι γνωστός μου άλλαζε φρένα στις 20-30.000 χλμ. (μόνο περιαστικές διαδρομές).

Εγώ μέσα στη πόλη οδηγώ πολύ συντηρητικά και αρκετές φορές βάζω νεκρό και ρολάρω μέχρι το φανάρι (περιαστικές 7,5l/100km). Ακόμα κι έτσι νομίζω ότι οι μπροστινές ζάντες μαζεύουν περισσότερη σκόνη σε μια βδομάδα μέσα στη πόλη παρά από ένα Σ/Κ στο βουνό - εξάλλου τα φρένα μου δεν έχουν πολλά περιθώρια: μετά από 2 στροφές στη κατηφόρα αρχίζουν να μυρίζουν - αν συνεχίσω να πιέζω, στην επόμενη στροφή πιάνουν με δυσκολία.

Μου κάνει κι εμένα εντύπωση ότι διαρκούν τόσο πολύ τα τακάκια (Honda αντιπροσωπείας).
Μήπως η τακτική υπερθέρμανση ψήνει τα τακάκια και φθείρονται πιο δύσκολα;