-
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Στο Qashqai οταν γεμισω με ανοιχτο διακοπτη, ασχετα αν ειναι αναμενη η μηχανη,
για αρκετα χιλιομετρα ο δεικτης δειχνει οτι θελει, και ψαχνεις να δεις που ειναι η βενζινη που εβαλες.Σε ένα αυτοκίνητο 10κάτι ετών που έχω, αυτό το έχει κάνει μερικές φορές ΧΩΡΙΣ να έχω αναμμένη την μηχανή!
-
Ο χρήστης p_george έγραψε:
νομίζω οτι το μονο 'κακό' ειναι πως κατα τη διαρκεια της πλήρωσης η βενζίνη μέσα στο τεπόζιτο αναταράσσεται και αφρίζει αρκετα, ανασηκώνοντας και κατάλοιπα από τον πάτο του..
Περισσοτερο απο οτι οταν το αυτοκινητο κινειται, φρεναρει επιταχυνει και στριβει ???
αυτο ο θεωρω σιγουρο, παρε εναν κουβα, γεμισε τον με νερο και κουνα τον, δεν θα αφρισει με τιποτα, ριξε με το λαστιχο με πιεση απο πανω και το αφρισμα ειναι σιγουρο.. ε?
-
Ο χρήστης grc πανος έγραψε:
νομίζω οτι το μονο 'κακό' ειναι πως κατα τη διαρκεια της πλήρωσης η βενζίνη μέσα στο τεπόζιτο αναταράσσεται και αφρίζει αρκετα, ανασηκώνοντας και κατάλοιπα από τον πάτο του..
Περισσοτερο απο οτι οταν το αυτοκινητο κινειται, φρεναρει επιταχυνει και στριβει ???
αυτο ο θεωρω σιγουρο, παρε εναν κουβα, γεμισε τον με νερο και κουνα τον, δεν θα αφρισει με τιποτα, ριξε με το λαστιχο με πιεση απο πανω και το αφρισμα ειναι σιγουρο.. ε?
Ισως να υπαρχει μια μικρη διαφορα (δεν μπορω να ειμαι απολυτος),
αλλα ο κουβας δεν ειναι κλειστος σαν το ρεζερβουαρ, που το υψος του ειναι μικρο και το πλατος μεγαλο και το υψος που πεφτει η βενζινη δεν ειναι μεγαλο αφου το στομιο γεμισματος καταληγει μεσα σ' αυτο.Οπως και να εχει ομως σε εναν κατα κανονα επιπεδο σχεδον πατο τα καταλοιπα, τουλαχιστον τα πιο ελαφρια ειναι σε συνεχη αναταραξη, αυτο ομως αντιμετωπιζεται για τα μεν μικρα και ελαφρια που θα ρουφηξει το σωληνακι απο το φιλτρο βενζινης, τα υπολοιπα πιο βαρια πιθανον θα παραμεινουν στο ρεζερβουαρ αφου το σωληνακι δεν τραβαει βενζινη απο πολυ χαμηλα,
γι'αυτο ο λογο ενω μπορει να μεινουμε απο βενζινη μια μικρη ποσοτητα μενει παντα στο ρεζερβουαρ.(ενω εγραφες με τονος στο πρωτο post ,στο δευτερο χαθηκαν
μην κολλας κακες συνηθειες) -
χεχεχε, τόνους λες ε? ..
πάντως αυτό που παθαίνεις με το nissan το παθαίνουν τα περισσότερα γαλλικά (άτιμες συνεργασίες, να που κολήσατε στη nissan γαλλοπροβλήματα ) που αν πας στο πρατήριο με λαμπάκι και δεν κλεισεις το διακόπτη τότε η βελόνα δείχνει τα πρέποντα ενώ το λαμπάκι μένει αναμένο και ο υπολογιστής ταξιδίου περνάει δύσκολες ώρες.. συνήθως μετά από 20 λεπτά και ενα σβήσε άναψε διορθώνεται...
-
Ο χρήστης grc πανος έγραψε:
χεχεχε, τόνους λες ε? ..πάντως αυτό που παθαίνεις με το nissan το παθαίνουν τα περισσότερα γαλλικά (άτιμες συνεργασίες, να που κολήσατε στη nissan γαλλοπροβλήματα ) που αν πας στο πρατήριο με λαμπάκι και δεν κλεισεις το διακόπτη τότε η βελόνα δείχνει τα πρέποντα ενώ το λαμπάκι μένει αναμένο και ο υπολογιστής ταξιδίου περνάει δύσκολες ώρες.. συνήθως μετά από 20 λεπτά και ενα σβήσε άναψε διορθώνεται...
Ναι, και τα υπολοιπα που περιεγραψες ισχυουν κανονικα και σ'εμενα,
η αληθεια ειναι οτι αυτος ο Γιαπωνεζος δεν μου βγηκε πολυ .....κιτρινος. -
Ο χρήστης lazaros έγραψε:
σε smart βάζεις με αναμένο κινητήρα... σιγά μην περιμένω να κρυώσει η τουρμπίνα για να σβήσω...Απο τα λίγα που ξέρω για τα τουρμπάτα ο λόγος που ισχυει το γνωστό 'πρεπει να περιμένεις λίγο στο ρελαντί πριν το σβήσεις' είναι οτι πολυ απλα θα φύγεις αφου το σβήσεις .Δλδ αν είναι ζεστο και το σβήσεις σταματαει η ψήξη,σταματαει να κυκλοφορει το λάδι και κομμάτι του μένει μεσα στο τούρμπο το οποιο καίει και του αλλάζει τα φώτα στο κάψιμο.Και μήν ξεχνάμε οτι είναι το ίδιο λάδι που πάει και στη μηχανή= ..Φαντάζομαι τοσο υψηλή θερμοκρασία θα προκαλεί και ζημια στο ίδιο το τούρμπο.Με λίγα λόγια αν το σβήσεις μονο 1 λεπτό για να βάλεις βενζήνη δεν εχει διαφορά.Μαλιστα αμα δεν το χεις δουλέψει άγρια τα προηγούμενα λεπτά δλδ δεν καίει το τούρμπο, μπορείς να το σβήσεις για όσο θες.Διορθώστε με αν κάνω κάπου λάθος είμαι λίγο άσχετος επί του θέματος.
-
παντα γεμιζω με αναμμενη τη μηχανη (εκτος των γαλλικων οπου απαιτειται το κλειδι ) για να βλεπω τι μου βαζουν
στο audi αργει πολυ να ανεβει η βελονα (μιλαμε για λεπτα) αμα το σβησω και γεμισω, ενω αναμενο δειχνει αμεσως τι ακριβως γινεται
οποιος βενζινας μου πει να σβησω, δεν ξαναπαταω ακομα και αν εχω μεινει με ρεζερβα και δεν υπαρχει τιποτα ανοικτο
-
.
-
στο δικο μου αργει να ανεβει... μπορει να παρει και 10λεπτο ωστε να δειξει σωστα τι εχει μπει και μεχρι τοτε αναρωτιεμαι αν με εκλεψε
παθαινω ακριβως το αναποδο απο τους παραπανω δλδ
εκει που παω συνηθως δε μου λενε ποτε να το σβησω
αν υπηρχε προβλημα δε θα μου επετρεπε ο κατασκευαστης να ανοιξω τη ταπα, ομως μου επιτρεπει..
(στα γαλλικα μας πχ με αναγκαζει να το σβησω)και εδω και τοσα χρονια δεν ειχα προβλημα
-
Ο χρήστης grc πανος έγραψε:
νομίζω οτι το μονο 'κακό' ειναι πως κατα τη διαρκεια της πλήρωσης η βενζίνη μέσα στο τεπόζιτο αναταράσσεται και αφρίζει αρκετα, ανασηκώνοντας και κατάλοιπα από τον πάτο του..απο το πατο δεν τραβαει?
αλλωστε δε νομιζω να καταλοιπα να εχουν κατακατσει ακομα και αν το σβησεις και το βαλεις μετα μπροστα
-
Προβλημα απο κατακαθια δεν νομιζω να υπαρχει! Ετσι και αλλιως τραβαει βενζινη απο πολυ πολυ χαμηλα, και η βενζινη αναδευεται συνεχως στο ρεζερβουαρ. Απλα καθαρα απο θεμα ασφαλειας σβηνουμε..λογω συνηθειας, αφου ετσι και αλλιως σβηστο το αμαξι ακομη καινε ολα.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
παντα γεμιζω με αναμμενη τη μηχανη (εκτος των γαλλικων οπου απαιτειται το κλειδι ) για να βλεπω τι μου βαζουνστο audi αργει πολυ να ανεβει η βελονα (μιλαμε για λεπτα) αμα το σβησω και γεμισω, ενω αναμενο δειχνει αμεσως τι ακριβως γινεται
οποιος βενζινας μου πει να σβησω, δεν ξαναπαταω ακομα και αν εχω μεινει με ρεζερβα και δεν υπαρχει τιποτα ανοικτο
Δηλαδη βαζεις 50 λιτρα βενζινη και απο τον δεικτη καταλαβαινεις το μισο λιτρο (και ειμαι υπερβολικος) που ισως σου κλεψει ο βενζινας ?
Και βεβαια θα αισθανεσαι ανετα (εχοντας και τα παιδια σου μεσα στο αυτοκινητο) οταν βλεπεις το διπλανο ριμαδι που γεμιζει βενζινη και ειναι σε μαυρο χαλι εχοντας αρκετες δεκαετιες να συντηρηθει να του σταζουν διαφορα υγρα και να κρεμεται και κανενα καλωδιο απο κατω να φουλαρει με αναμενη μηχανη για να μην τον κλεψει και αυτον ο βενζινας. -
Ο χρήστης greatst έγραψε:
Έφαγα μια φλασιά και μου ήρθε μια απορία που είχα από παλιά, και είπα να ρίξω ένα ερώτημα στο φόρουμ μήπως πάρω απάντηση:Για ποιο λόγο πρέπει να βάζουμε βενζίνη με σβηστό τον κινητήρα; Εάν βάλουμε βενζίνη με τον κινητήρα αναμμένο παθαίνει κάτι το αυτοκίνητο;
Υποθέτω ότι ο λόγος είναι η αποφυγή της πιθανότητας έκρηξης, αλλά έλεγα μήπως δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος και προκαλείται κάποια φθορά στο αυτοκίνητο γεμίζοντας το ρεζερβουάρ με αναμμένο κινητήρα!
Τα φώτα σας παρακαλώ!
Ο λόγος φίλε μου είναι απλός. Ένας κινητήρας που δουλεύει αναπτήσει στατικό ηλεκτρισμό. Ο στατικός δημιουργεί σπινθήρες.
Ένα αυτοκίνητο που δουλεύει, πιθανόν σε κάποια καλώδια του να υπάρχουν κακές επαφές. Οι κακές επαφές δημιουργούν σπινθήρες.
Ένα τουρμπο που δουλεύει, μπορεί εάν είναι παλιό να πετάει σπινθήρες.
Μια πολλαπλή εξαγωγή μπορεί να έχει ρήγμα, και να πετάει σπίθες.Εάν κάτι τέτοιο γίνεται, το βεβαρημένο περιβάλλον από ατμούς βενζίνης, μπορεί να αναφλεγεί.
Τότε δεν θα μιλάμε για «φθορά», μα θα καίγεσαι μαζί με την γειτονιά!!!.....
Antonis-team. -
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Στο Qashqai οταν γεμισω με ανοιχτο διακοπτη, ασχετα αν ειναι αναμενη η μηχανη,
για αρκετα χιλιομετρα ο δεικτης δειχνει οτι θελει, και ψαχνεις να δεις που ειναι η βενζινη που εβαλες.Και ηθελα να το ρωτησω αυτο καθως την εχω 'πατησει' στο πρατηριο με δυο qq.
Eρχεται ο πρωτος με λαμπακι και ζηταει 10€ βενζινη,σκαρτα 6 λιτρα δηλαδη.Του βαζω και καθως ειχα και αλλα δυο αμαξια να περιμενουν δεν προσεξα αν το ειχε σβησει.Πληρωνει ,φευγει και μετα απο 5 λεπτα επιστρεφει.Ποσο μου εβαλες;Οσο πληρωσατε,10€.Το λαμπακι ομως δεν εσβησε,ουτε και μετακινηθηκε ο δεικτης.Εκει μου ηρθε φλασια και τον ρωτησα αν το ειχε σβησει.Μαλλον ναι,μπορει ,δεν θυμαμαι η απαντηση του.Σβηνει και ξαναναβει ,εσβησε το λαμπακι και ολα ΟΚ.Δευτερη περιπτωση πριν τρεις μερες.Ο πελατης ζηταει 20€ βενζινη,παταω στην αντλια το ποσο και παω σε αλλο αμαξι,λογω της απεργειας γινοταν χαμος.Τελειωνει η αντλια,ελενχω αν επεσε το σωστο ποσο,πληρωνομαι και φευγει.Μετα απο ελαχιστα λεπτα ερχεται παλι.Μου εβαλες 20€;Ο δεικτης δεν εχει μετακινηθει καθολου.Του ζητησα να το σβησει και να το ξανααναψει.Ο δεικτης οντως ανεβηκε.Παταει το κουμπι του trip computer και μου λεει οτι εκει δεν αλλαξαν τα χιλιομετρα! Πρεπει να 'περπατησει' του λεω λιγο το αμαξι για να αλλαξει και αυτο ,του απαντω.
-
…….μάθαμε και τι δουλειά κανείς!!!!!!!!
Α. -
Ξεχνας ευκολα.
Στο εχω ξαναπει τι δουλεια κανω Αντωνη. -
Το σίγουρο είναι, ότι στα σύγχρονα αυτοκίνητα, τα ηλεκτρονικά τους δεν είναι όλα ίδια.
Έτσι και πολλές φορές, όταν τα φουλάρεις, και ερωτάνε εάν τους «έβαλες βενζίνα» …. Άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας!!!....
Α. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ξεχνας ευκολα.
Στο εχω ξαναπει τι δουλεια κανω Αντωνη.
Συγγνώμη mod, έχεις δίκιο.
Μα δεν μας έχουν αφήσει μυαλό ….. να περάσει και η σημερινή μέρα, και να δούμε έκτος το μυαλό, θα μας πάρουν και το παντελόνι?.
Α. -
-
οταν παμε για βενζινη καλο ειναι να αγκιζουμε το αμαξομα για να εκτωνονεται ο στατηκος ηλεκτρισμος, εγω το κανω
Απορία: γέμισμα ρεζερβουάρ με αναμμένο τον κινητήρα