-
-
Αφού δε θέλει μεταχειρισμένο ο άνθρωπος ρε παιδιά, με το ζόρι θα τον κάνετε;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
συγμνωμη, αλλα το να δωσεις τελικα 50-60Κ για ΤΤ ξαφνικα φαινεται παραλογο, οταν μπορεις να παρεις cayman ή Μ3 εστω και μτχ....βεβαια αυτα τα 2 δεν θα εχουν το ιδιο κοστος χρησης με το ΤΤ, αλλα...
Σπύρο ξέρεις πόσο κοστίζουν τα σέρβις στην πόρσε ; Αστο καλύτερα.....
-
Επίσης μην ξεχνάμε ότι τα προγραμματισμένα σέρβις στο 2.0Τ ΤΤ κοστίζουν όσο σε ένα Golf με ίδιο μοτέρ. Είναι αρκετά φτηνά.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Έστω 52. Πάντως πέρνα μια βόλτα από τη BMW να σου πουν τι ισχύει με το τουρμπάτο μοτέρ. Είναι απείρως καλύτερη επιλογή από το ΤΤ.το 2.5αρι παντως (23) ειναι ψοφιμι σε σχεση με τον tfsi
εχει τεραστιο βαρος η νεα Ζ4..
βεβαια πεταει τα κωλαρακια της και οπως μου λεει φιλος μου ειναι πιο ευχαριστη και απο tts , αλλα σε καθαρη ταχυτητα και αποτελεσματικοτητα δεν υπαρχει επαφη
θες μια 3λιτρη διπλοτουρμπινη να γινει δουλεια
2.0Τ μοτερ? εχει ανακοινωσει κατι τετοιο η bmw? και αν ναι ποτε?
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Επίσης μην ξεχνάμε ότι τα προγραμματισμένα σέρβις στο 2.0Τ ΤΤ κοστίζουν όσο σε ένα Golf με ίδιο μοτέρ. Είναι αρκετά φτηνά.μωρε οσο τα πολο κοστιζουν αν εχουν να κανουν μονο με φιλτρα εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο τις τιμες
αν μιλησουμε βεβαια για καποια πραγματα που θελουν τα μεγαλα μοντελα, αλλαζει το πραγμα, αλλα οπως και να το κανουμε η συγγενεια με τα ταπεινα vw εχει και τα καλα της
ειναι ακριβα τα service βεβαια για vw, αλλα πολυ λογικα για audi (αν εχουν τα ιδια πραγματα πανω, τα κοστη ειναι ακριβως τα ιδια )
το μονο παραπανω που πληρωνουν τα audi ειναι 2-3 ευρω πανω η εργατωρα
-
To θεμα ρε παιδια δεν ειναι μονο το service ,ειναι και τα ανταλλακτικα.Για παραδειγμα τρακαρα τον προφυλακτηρα ,το φαναρι κτλ .Εγω το 307cc εχω και μπορω αν πω στα ανταλλακτικα μου ηπιαν το αιμα λιγο .Γιατι αν εχεις ΤΤ και να πληρωνεις ή bmw παει στο διαολο .Αλλα για peugeot ...ασε που μετα τα 5 χρονια ολο και κατι τριζει .
-
κοιτα θα σου πω ενα απλο παραδειγμα..
σπαω κρυσταλλο στο καθρεπτη του c2 28 ευρω
σπαω κρυσταλλο στο s3 40 ευρω
(εχω ενα προβλημα και κοπαναω τους καθρεπτες μου )οσο για τριγμους δε θες να ξερεις
γενικα εγω δε θελω να ξαναδω γαλλικα και συντομα ουτε κι εσυ θα θες -
εγω θα χτυπαγα με 30Κ μια 325coupe και τα υπολοιπα 22Κ θα τα κραταγα για σερβις και ανταλλακτικα. Νομιζω οτι για 20 χρονια θα ειμαι καλυμενος...
-
Σπυρο μου καταλαβαινω την λογικη σου και σου ειπα οτι πολλα τετοια αυτοκινητα ειχα τσεκαρει περσι οταν ειχα μπει στο τρυπακι για μεταχειρισμενο .Ενας φιλος μου ειχε τσιμπησει την slk 163 aloga 25000 60000 km και το αμαξακι μια χαρα και την κυριλα του εκανε .Απλα επειδη μεχρι στιγμης ολο καινουργια αγοραζα ειναι δυσκολο να παω σε μεταχειρισμενο .
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εγω θα χτυπαγα με 30Κ μια 325coupe και τα υπολοιπα 22Κ θα τα κραταγα για σερβις και ανταλλακτικα. Νομιζω οτι για 20 χρονια θα ειμαι καλυμενος...Mε 712 ευρώ τέλη κυκλοφορίας για 20 χρόνια (με.. αυξητικές τάσεις πλέον), τα 22k ίσα που θα σου φτάσουν για τα τέλη κυκλοφορίας
-
καμια αντιρρηση, δικα σου ειναι τα λεφτα!
-
Ξερει κανεις να μου πει ποσο μπορεις να αναβαθμισεις το 2λιτρο κινητηρα με προγραμματα που να εχουν εγγυηση ομως της audi .
-
Κανένα πρόγραμμα δεν έχει εγγύηση της audi.
-
Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
Ξερει κανεις να μου πει ποσο μπορεις να αναβαθμισεις το 2λιτρο κινητηρα με προγραμματα που να εχουν εγγυηση ομως της audi .Εγγύηση Audi με πρόγραμμα δεν υπάρχει.
Άπαξ και γίνει επέμβαση στο αμάξι που αλλάζει την εργοστασιακή του κατάσταση, η εγγύηση κάνει φτερά.Υπάρχουν οστόσο αντιπροσωπείες (γνωρίζω τουλάχιστον μία να σου πω στην Αθήνα) που συνεργάζονται στενά με τη Revo και διατηρούν την εργοστασιακή εγγύηση αν σου περάσουν το πρόγραμμα αυτοί και κάνεις τα σέρβις σου εκεί αποκλειστικά.
Βέβαια 200 άλογα είναι υπεραρκετά.
-
A μαλιστα οκ δεν ηξερα .Εχω ακουσει πχ οτι υπαρχουν καποια συγκεκριμενα προγραμματα που τα εγκρινει η αudi με την εννοια οτι ειναι ας το πουμε αναγνωρισμενα.Ηταν 3 αρχικα τωρα δεν θυμαμαι ...
-
Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
A μαλιστα οκ δεν ηξερα .Εχω ακουσει πχ οτι υπαρχουν καποια συγκεκριμενα προγραμματα που τα εγκρινει η αudi με την εννοια οτι ειναι ας το πουμε αναγνωρισμενα.Ηταν 3 αρχικα τωρα δεν θυμαμαι ...ABT λες αλλά ούτε αυτά εγκρίνονται ως εργοστασιακή αναβάθμιση από πλευράς εγγύησης.
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Υπάρχουν οστόσο αντιπροσωπείες (γνωρίζω τουλάχιστον μία να σου πω στην Αθήνα) που συνεργάζονται στενά με τη Revo και διατηρούν την εργοστασιακή εγγύηση αν σου περάσουν το πρόγραμμα αυτοί και κάνεις τα σέρβις σου εκεί αποκλειστικά.
Βέβαια 200 άλογα είναι υπεραρκετά.
o φιλοσιδης πχ δινει revo με εγγυηση, ετσι δεν εχεις μονο την εγγυηση της cargate(αντιπροσωπος revo), αλλα και μιας αντιπροσωπειας (που δεν ειναι και κακη μαλιστα)
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
A μαλιστα οκ δεν ηξερα .Εχω ακουσει πχ οτι υπαρχουν καποια συγκεκριμενα προγραμματα που τα εγκρινει η αudi με την εννοια οτι ειναι ας το πουμε αναγνωρισμενα.Ηταν 3 αρχικα τωρα δεν θυμαμαι ...
ABT λες αλλά ούτε αυτά εγκρίνονται ως εργοστασιακή αναβάθμιση από πλευράς εγγύησης.
παλια εκαναν συνεργασιες με βελτιωτες στη κοσμοκαρ(πχ abt), πλεον δεν κανουν με κανεναν
ολα τα προγραμματα πλεον αναιρουν την εγγυηση της κεντρικης αντιπροσωπειας
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Υπάρχουν οστόσο αντιπροσωπείες (γνωρίζω τουλάχιστον μία να σου πω στην Αθήνα) που συνεργάζονται στενά με τη Revo και διατηρούν την εργοστασιακή εγγύηση αν σου περάσουν το πρόγραμμα αυτοί και κάνεις τα σέρβις σου εκεί αποκλειστικά.
Βέβαια 200 άλογα είναι υπεραρκετά.
o φιλοσιδης πχ δινει revo με εγγυηση, ετσι δεν εχεις μονο την εγγυηση της cargate(αντιπροσωπος revo), αλλα και μιας αντιπροσωπειας (που δεν ειναι και κακη μαλιστα)
Α απο εκει που εχει παρει το αυτοκινητο του ο αδελφος μου .Απλα θα πρεπει να το πηγαινω εκει για service μετα για να μου δινει την εγγυηση αν μου βαλει την αναβαθμιση .
Το revo ποσο μπορει να το σηκωσει ?Παει 250 αλογα δηλαδη ?
Συμβουλες για αμεση αγορα audi ΤΤ 2.0 tfsi