-
Βλέποντας το πάντως στη φωτογραφία:

τσιγκουνιές στην εμφάνιση και στον καλλωπισμό του αυτοκινήτου δεν έκαναν. Αφθονο νικελ, πρωτότυπες ζάντες κλπ. Κλασική εμφάνιση ήθελαν να του δώσουν, όχι φτηνή και value for money.Σκέφτομαι μήπως είναι λάθος (και μάλλον εις βάρους του C4) η ταυτόχρονη παρουσίαση με το DS4. Δεν νομίζω η VAG να παρουσίαζε ταυτόχρονο το νέο Golf με το νέο A3!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
...
Σκέφτομαι μήπως είναι λάθος (και μάλλον εις βάρους του C4) η ταυτόχρονη παρουσίαση με το DS4. Δεν νομίζω η VAG να παρουσίαζε ταυτόχρονο το νέο Golf με το νέο A3!Τα είχα πει και εγώ αυτά στο θέμα του DS4...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Βλέποντας το πάντως στη φωτογραφία:

τσιγκουνιές στην εμφάνιση και στον καλλωπισμό του αυτοκινήτου δεν έκαναν. Αφθονο νικελ, πρωτότυπες ζάντες κλπ. Κλασική εμφάνιση ήθελαν να του δώσουν, όχι φτηνή και value for money.Σκέφτομαι μήπως είναι λάθος (και μάλλον εις βάρους του C4) η ταυτόχρονη παρουσίαση με το DS4. Δεν νομίζω η VAG να παρουσίαζε ταυτόχρονο το νέο Golf με το νέο A3!
ΟΚ συμφωνω απλα κατι εξτριμ σαν τη πρωτη C4 δεν θα με χαλαγε...Ισως ομως τοτε να ερχοταν αντιμετωπο με τη DS4...
-
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
ΟΚ συμφωνω απλα κατι εξτριμ σαν τη πρωτη C4 δεν θα με χαλαγε...Ισως ομως τοτε να ερχοταν αντιμετωπο με τη DS4...
Ακριβως... Εξαλλου μη ξεχναμε πως και τα δύο(C4 - DS4) ειναι πενταθυρα και οχι το ενα (DS4) η coupe εκδοση του αλλου (C4).
To extreme λοιπον σε αυτη την περιπτωση εμφανισιακα ειναι η DS4 και η κλασικη λυση η C4. Απλα πραγματα...Και οσο για τις τιμες τους θεωρω πως θα ειναι πολυ κοντα, οπως ελεχθει και παραπανω, με μερος της διαφορας πιθανοτατα να καλυπτεται και απο τον πλουσιοτερο εξοπλισμο της DS4 (και η DS3 εχει πλουσιοτερο εξοπλισμο απο την αντιστοιχου κινητηρα C3)
-
Αλλά δυστυχώς παρ' όλο που η DS4 είναι πολύ μπροστά σε σχεδίαση,εγώ επιμένω ότι την έκπληξη της προηγούμενης C4 δεν την έκανε...Όσο για τις τιμές,εγώ πιστεύω ότι θα γίνει κάτι ανάλογο με τα C3/DS3 δηλαδή ότι θα υπάρχει κάποια διαφορά σ' αυτό το θέμα και δεν θα έχουμε 'κανιβαλισμούς'...
-
Επιμενω (με βαση τα δεδομενα του DS3 παντα, γιατι δεν μπορω να ξερω τι ακριβως πολιτικη θα ακολουθηθει με την DS4) πως αυτο που θα διαφοροποιει τη C4 από τη DS4 δεν θα ειναι η τιμη αλλα το στυλ...
Η τιμη θα ειναι πολυ κοντα και απλα ο καθενας θα διαλεγει το στυλ που θελει...Παραδειγμα (με μια μικρη ερευνα στο citroen.gr και συμφωνα με τους εξοπλισμους που αναφερονται εκει):
Νέο C3 1.6VTi Airdream Attraction 16,945.00 €
DS3 1.6 VTi 120hp Airdream SO CHIC 18,165.00 €Διαφορα μόνο 1220 ευρω με το DS3 ομως να εχει τον παρακατω προσθετο εξοπλισμο:
ESP
Αρωματικό χώρου
Υπολογιστής ταξιδίου
Φώτα ημέρας LED τοποθετημένα στον μπροστινό προφυλακτήρα
Χρωματική αντίθεση οροφής (Bi-Ton)
Φυμέ τζάμια
Ατμοσφαιρικός φωτισμός εσωτερικού (στην κεντρική κονσόλα και στα πόδια των εμπρός επιβατών)
Ζάντες αλουμινίου 16' Ashera (αντι για 15' με τασια στην C3)Θεωρειτε ακομα την DS3 πιο ακριβή? (τοσο ωστε να αποτελει σημαντικο κριτηριο επιλογης?)
Ή απλα μια εναλλακτικη και πιο προσεγμενη στυλιστικα λυση με λιγο πλουσιοτερο εξοπλισμο(που ουτε καν τον πληρωνεις, για να ειμαστε ειλικρινεις, με τη μικρη διαφορα τιμης που εχουν)?Ανακεφαλαιώνοντας, τα μοντελα DS (ως φαινεται...) αποτελουν πιο προσεγμενες και ξεχωριστες επιλογες αλλα οχι (ευτυχως!!) παραλογα πιο ακριβες (οπως δυστυχως πολλα που θελουν να λεγονται premium).
Και επισης τοποθετουνται και πιο ψηλα απο αποψη κινητηρων, καθως αρχιζουν και τελειωνουν πιο ψηλα(σε ιππους) απο τις 'απλες' C. -
Πέρα από το θέμα του σχεδιασμού όμως,διάφορες υπάρχουν και στον προσανατολισμό των αυτοκινήτων.π.χ. Το C3 δεν θα το πάρεις για την οδική συμπεριφορά του όπως και το DS3 δεν θα το πάρεις για την πρακτικότητά του(αν και καλή για τη κατηγορία του...).Οπότε ας περιμένουμε να δούμε κι από κοντά την DS4 για να υπάρχουν και ασφαλή συμπεράσματα...
-
Σιγουρα τα DS εχουν και πιο σπορτιφ προσανατολισμο(γι' αυτο και οι πιο δυνατοι κινητηρες).
Λαθος μου που δεν το ανεφερα παραπανω... -
Ο χρήστης dinoaka έγραψε:
Σιγουρα τα DS εχουν και πιο σπορτιφ προσανατολισμο(γι' αυτο και οι πιο δυνατοι κινητηρες).
Λαθος μου που δεν το ανεφερα παραπανω...+1.... + την πιο προσεγμενη 'πολυτελεια'!
-
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Youtube VideoΑυτο με τη φρυγανιερα το σκεφτηκανε πολυ; χεχε!
Θα ειναι υπολιγισιμη επιλογη η C4 αρκει να εχει βελτιωθει οπως αναμενουμε στα προτυπα της C5.
Βεβαια το κακο ειναι οτι το σουλουπι μου θυμιζει πολλα διαφορετικα αυτοκινητα απο impreza στο προφιλ μεχρι και το Koleos στο τελειωμα του πισω τζαμιου και τα φωτα και στο ενδιαμεσο πολλα αλλα. -
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Αυτο με τη φρυγανιερα το σκεφτηκανε πολυ; χεχε!
Θα ειναι υπολιγισιμη επιλογη η C4 αρκει να εχει βελτιωθει οπως αναμενουμε στα προτυπα της C5.
Βεβαια το κακο ειναι οτι το σουλουπι μου θυμιζει πολλα διαφορετικα αυτοκινητα απο impreza στο προφιλ μεχρι και το Koleos στο τελειωμα του πισω τζαμιου και τα φωτα και στο ενδιαμεσο πολλα αλλα.Τα φώτα είναι C3, και η φρυγανιέρα είναι απαραίτητη για τις tartines του γαλλικού πρωϊνού άρα η μπρίζα 220 είναι χρήσιμη
-
First Drive
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... ve/252826/
-
Το 5πορτο είναι πιο συντηρητικό από το προηγούμενο αλλά είναι κ πιο όμορφο. Αχ αυτή την αναξιοπιστία να μην είχε η Σιτροέν....
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Το 5πορτο είναι πιο συντηρητικό από το προηγούμενο αλλά είναι κ πιο όμορφο. Αχ αυτή την αναξιοπιστία να μην είχε η Σιτροέν....Εχεις κολλησει με αυτο το πραγμα..Ε ημαρτον πια..
-
Εχει ενα δικαιο, αλλα μην υπερβαλουμε!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το 5πορτο είναι πιο συντηρητικό από το προηγούμενο αλλά είναι κ πιο όμορφο. Αχ αυτή την αναξιοπιστία να μην είχε η Σιτροέν....
Εχεις κολλησει με αυτο το πραγμα..Ε ημαρτον πια..
Δεν έχω κόλλημα με καμία εταιρεία. Για αυτό και δεν ξαναγόρασα για 3η φορά Σιτροέν. Οταν καείς από τον χυλό φυσάς και το γιαούρτι. Κοινώς σου εύχομαι να μην ταλαιπωρηθείς όσο ταλαιπωρήθηκα.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Το 5πορτο είναι πιο συντηρητικό από το προηγούμενο αλλά είναι κ πιο όμορφο. Αχ αυτή την αναξιοπιστία να μην είχε η Σιτροέν....
Εχεις κολλησει με αυτο το πραγμα..Ε ημαρτον πια..
Δεν έχω κόλλημα με καμία εταιρεία. Για αυτό και δεν ξαναγόρασα για 3η φορά Σιτροέν. Οταν καείς από τον χυλό φυσάς και το γιαούρτι. Κοινώς σου εύχομαι να μην ταλαιπωρηθείς όσο ταλαιπωρήθηκα.
Ειχες citroen και ηταν αξιοπιστο αλλαξες και πηρες ενα που σου εβγαλε καποια θεματα..
Και ξαναλεω μετα απο 9 αμαξια της φιρμας στην οικογενεια μου ,τι να μου πει ο οποιοσδηποτε για την αξιοπιστια? Πιο σφαιρικη αποψη μπορει καποιος να εχει..? -
Δλδ δεν εχει συμβει ουτε ενα απροοπτο σε σας???
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το 5πορτο είναι πιο συντηρητικό από το προηγούμενο αλλά είναι κ πιο όμορφο. Αχ αυτή την αναξιοπιστία να μην είχε η Σιτροέν....
Εχεις κολλησει με αυτο το πραγμα..Ε ημαρτον πια..
Δεν έχω κόλλημα με καμία εταιρεία. Για αυτό και δεν ξαναγόρασα για 3η φορά Σιτροέν. Οταν καείς από τον χυλό φυσάς και το γιαούρτι. Κοινώς σου εύχομαι να μην ταλαιπωρηθείς όσο ταλαιπωρήθηκα.
Ειχες citroen και ηταν αξιοπιστο αλλαξες και πηρες ενα που σου εβγαλε καποια θεματα..
Και ξαναλεω μετα απο 9 αμαξια της φιρμας στην οικογενεια μου ,τι να μου πει ο οποιοσδηποτε για την αξιοπιστια? Πιο σφαιρικη αποψη μπορει καποιος να εχει..?βρε καλά τα λες αλλά κρεμαγιέρα και κιβώτιο σε 3ετίας είναι too much. Δεν είχα καν εγγύηση.
δεν το εξετάζω στατιστικά αλλά πόσο πονά η τσέπη μου.
Citroen C4