-
Νίκο έλα Θεσσαλονίκη να σου καθαρίσω τα μάκτρα των υαλοκαθαριστήρων. 200 ευρώ αλλά αξίζει, γίνεται με το χέρι η δουλειά...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Νίκο έλα Θεσσαλονίκη να σου καθαρίσω τα μάκτρα των υαλοκαθαριστήρων. 200 ευρώ αλλά αξίζει, γίνεται με το χέρι η δουλειά...Βασικά...παίζει να ανέβω για ένα γάμο την 28η
-
Καλημέρα στη BMWπαρέα.
Θα ήθελα να ενημερώσω τους φορουμήτες, ότι την επόμενη Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου στις 21:00 θα κάνει συνάντηση το bmwforum.gr στο Olympus Plaza, πριν το ΙΚΕΑ στο Ελ. Βενιζέλος.
Όσοι πιστοί
Συμμετοχές εδώ: http://www.bmwforum.gr/forum/showthread.php?t=9628
-
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Όταν λες καπάκι δεν εννοείς κεφαλή αλλά το καρμπονένιο κάλυμα έτσι δεν είναι;;; Γιατί για κεφαλή τα 500 ακούγονται πιο εύπεπτα αλλά για το κάλυμμα όχι...
Ακριβώς.
Η διαδικασία είναι η εξής. Το φέρνω από τη προηγούμενη για να κρυώσει, κατεβαίνει στο εφαρμοστήριο και μετά ανοίγουν το carbon καπάκι, που τους δίνει πρόσβαση στα καβαλέτα και εκεί τσεκάρουν και ανάλογα ρυθμίζουν. Μου είπε ότι είναι πολύωρη δουλειά και θέλει όλη μέρα...οπότε ίσως γιαυτό να είναι τόσο ακριβή.
Ε άμα είναι si
Πάντως το δικό μου ταπεινό Type-R κανα διωράκι (υπερβολή το 'όλο το βράδυ', δε βγάζει και κυλινδροκεφαλή δα, το ψευτοκάπακο βγάζει, ούτε ξεβιδώνει τίποτα...) και αν θυμάμαι καλά €200 ήθελε...onyx! 'νομίσματα' εννοείς τα καπελότα ? Φίλερ είναι τα άλλα που είναι σα μεταλλικές λάμες σε διάφορα πάχη για έλεγχο του διάκενου
(πάνε αυτά ... υδραυλικά τώρα...)
-
viewtopic.php?f=15&t=21470&hilit=xdrive&start=13965#p1780584
και το φιλερ
http://www.stanleytools.gr/product_info ... ts_id=5492Ο αγγλικος ορος για τα καπελωτα ποιος ειναι;Shims?
Edit: οντως shims ειναι
-
Τελικά ο onyx έχει κρυφά ταλέντα
Λένε ότι έχεις κάνει καλή δουλειά:
'Under the hood, Onyx offers a package that enables the 4.0-liter V8 to produce 630 PS (463 kW / 621 hp) instead of the standard 420 PS (309 kW / 414 hp). No word on how this is accomplished, but we're assuming it involves the usual base modifications such as a revised ECU, a high-flow air filter, and a sport exhaust plus some form of forced induction.'
Σε αποκλειστικότητα όμως στο φόρουμ των 4Τ θα μας πει πως το κατάφερε.
Onyx?
-
Χαχα, όχι δεν θα σας αποκαλύψω ακόμα το μυστικό!
Με το ίδιο όνομα υπήρχε και αγωνιστική ομάδα αυτοκινήτων δεν ξέρω αν σχετίζονται. Επίσης ήταν και εταιρεία απορριματοφόρων στο δήμο του Λονδίνου. Και μεγάλη ταμπέλα στην Αθηνών Λαμίας για εταιρεία με σχετικά προϊόντα.Φίλερ έχω ξέρω τι είναι και πώς χρησαιμοποιείται το άλλο ήταν που δεν θυμόμουνα. Αυτά τα καπελότα εννοούσα που είναι σε βαλιτσάκι σε διάφορα πάχη. Νομίζω στο παρόν θέμα είχαμε βάλει και φωτό από το βαλιτσάκι παλιότερα.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Φίλερ έχω ξέρω τι είναι και πώς χρησαιμοποιείται το άλλο ήταν που δεν θυμόμουνα. Αυτά τα καπελότα εννοούσα που είναι σε βαλιτσάκι σε διάφορα πάχη. Νομίζω στο παρόν θέμα είχαμε βάλει και φωτό από το βαλιτσάκι παλιότερα.Ορίστε:
-
Μόλις γύρισα από μια βόλτα με την 320 και παρατήρισα ότι το dtc άναψε πολλές φορές απόψε τι να φταίει το μοτέρ που ανοίγει ή τα λάστιχα να είναι για αλλάγη αφού τα έκαψε και δεύτερο καλοκαίρι ;
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Μόλις γύρισα από μια βόλτα με την 320 και παρατήρισα ότι το dtc άναψε πολλές φορές απόψε τι να φταίει το μοτέρ που ανοίγει ή τα λάστιχα να είναι για αλλάγη αφού τα έκαψε και δεύτερο καλοκαίρι ;Όλα αυτά...συν λίγο από την υγρασία που έχει έξω, λίγο από ίσως κρύα λάστιχα και βεβαίως οι δρόμοι 'παγοδρόμιο'
Διπλώνει πάντως...δεν έχει πρόβλημα...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μόλις γύρισα από μια βόλτα με την 320 και παρατήρισα ότι το dtc άναψε πολλές φορές απόψε τι να φταίει το μοτέρ που ανοίγει ή τα λάστιχα να είναι για αλλάγη αφού τα έκαψε και δεύτερο καλοκαίρι ;
Όλα αυτά...συν λίγο από την υγρασία που έχει έξω, λίγο από ίσως κρύα λάστιχα και βεβαίως οι δρόμοι 'παγοδρόμιο'
Διπλώνει πάντως...δεν έχει πρόβλημα...
Σωστός παίζουν και αυτοί οι παράγοντες αλλά μπορεί και το γρήγορο βήμα που έχει μήπως με 17'' να ήταν καλύτερα ;
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Μόλις γύρισα από μια βόλτα με την 320 και παρατήρισα ότι το dtc άναψε πολλές φορές απόψε τι να φταίει το μοτέρ που ανοίγει ή τα λάστιχα να είναι για αλλάγη αφού τα έκαψε και δεύτερο καλοκαίρι ;
Όλα αυτά...συν λίγο από την υγρασία που έχει έξω, λίγο από ίσως κρύα λάστιχα και βεβαίως οι δρόμοι 'παγοδρόμιο'
Διπλώνει πάντως...δεν έχει πρόβλημα...
Σωστός παίζουν και αυτοί οι παράγοντες αλλά μπορεί και το γρήγορο βήμα που έχει μήπως με 17'' να ήταν καλύτερα ;
Τι φοράει?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μόλις γύρισα από μια βόλτα με την 320 και παρατήρισα ότι το dtc άναψε πολλές φορές απόψε τι να φταίει το μοτέρ που ανοίγει ή τα λάστιχα να είναι για αλλάγη αφού τα έκαψε και δεύτερο καλοκαίρι ;
Όλα αυτά...συν λίγο από την υγρασία που έχει έξω, λίγο από ίσως κρύα λάστιχα και βεβαίως οι δρόμοι 'παγοδρόμιο'
Διπλώνει πάντως...δεν έχει πρόβλημα...
Σωστός παίζουν και αυτοί οι παράγοντες αλλά μπορεί και το γρήγορο βήμα που έχει μήπως με 17'' να ήταν καλύτερα ;
Τι φοράει?
205/55 16 με bridgestone turanza .
-
Ε γιαυτό
Με 17άρια λογικά θα έχεις ίδιο με της 120i, δηλαδή 205/50/17...αλλά θα είναι πιο βαριά.
Βεβαίως θα αλλάξει εντελώς το αυτοκίνητο και εμφανισιακά και σε συμπεριφορά.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ε γιαυτόΜε 17άρια λογικά θα έχεις ίδιο με της 120i, δηλαδή 205/50/17...αλλά θα είναι πιο βαριά.
Βεβαίως θα αλλάξει εντελώς το αυτοκίνητο και εμφανισιακά και σε συμπεριφορά.
Για να δούμε αν ψηθεί ο father θα το αποτολμήσω , τελίκά μάλλον δν ήταν καλή επιλογή οι 16άρες .
-
Καλησπερα σε ολους. Ερωτηση:
H BMW M6 (E63) δεχτηκε καποιο facelift κατα τη διαρκεια της ζωης της και αν ναι, ποτε εγινε αυτο? Ξερω οτι οι απλες 6αρες φρεσκαριστηκαν λιγο, η Μ6 ομως?
-
Ο χρήστης lefos έγραψε:
Καλησπερα σε ολους. Ερωτηση:H BMW M6 (E63) δεχτηκε καποιο facelift κατα τη διαρκεια της ζωης της και αν ναι, ποτε εγινε αυτο? Ξερω οτι οι απλες 6αρες φρεσκαριστηκαν λιγο, η Μ6 ομως?
Νομίζω το 2007.
-
-
Καλησπέρα,
site για αγορές (ή σύγκριση τιμών) προϊόντων BMW, εδώ ......
BMW FORUM