-
Παιδιά γεια σας. Έχω ένα 406, 1600cc 8v, το οποίο βγάζει 90 άλογα. Μέχρι τώρα έχω κάνει 30000 χιλιόμετρα χωρίς να μου παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα. Το έχω περίπου 4 χρόνια. Αυτό που θέλω είναι να το 'ζωντανέψω' λίγο γιατί είναι αρκετά αργό σε εκκίνηση. Υπάρχουν δύο λύσεις:
a) Να πειράξω τον κινητήρα του.
b) Να αλλάξω κινητήρα και να βάλω τον 1800 με τα 118 άλογα.
Ποια από τις παραπάνω λύσεις πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη;
Στην a λύση πόσα άλογα μπορώ να προσθέσω ατμοσφαιρικά;
Νομίζετε ότι θα έχω προβλήματα αξιοπιστίας μετά (είτε στην a είτε στην b λύση);
Μην μου πείτε να το πουλήσω και να πάρω καινούριο αυτοκίνητο γιατί το έχω κοιτάξει και δεν με συμφέρει οικονομικά. -
Παιδιά γεια σας. Έχω ένα 406, 1600cc 8v, το οποίο βγάζει 90 άλογα. Μέχρι τώρα έχω κάνει 30000 χιλιόμετρα χωρίς να μου παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα. Το έχω περίπου 4 χρόνια. Αυτό που θέλω είναι να το 'ζωντανέψω' λίγο γιατί είναι αρκετά αργό σε εκκίνηση. Υπάρχουν δύο λύσεις:
a) Να πειράξω τον κινητήρα του.
b) Να αλλάξω κινητήρα και να βάλω τον 1800 με τα 118 άλογα.
Ποια από τις παραπάνω λύσεις πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη;
Στην a λύση πόσα άλογα μπορώ να προσθέσω ατμοσφαιρικά;
Νομίζετε ότι θα έχω προβλήματα αξιοπιστίας μετά (είτε στην a είτε στην b λύση);
Μην μου πείτε να το πουλήσω και να πάρω καινούριο αυτοκίνητο γιατί το έχω κοιτάξει και δεν με συμφέρει οικονομικά. -
Παιδιά γεια σας. Έχω ένα 406, 1600cc 8v, το οποίο βγάζει 90 άλογα. Μέχρι τώρα έχω κάνει 30000 χιλιόμετρα χωρίς να μου παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα. Το έχω περίπου 4 χρόνια. Αυτό που θέλω είναι να το 'ζωντανέψω' λίγο γιατί είναι αρκετά αργό σε εκκίνηση. Υπάρχουν δύο λύσεις:
a) Να πειράξω τον κινητήρα του.
b) Να αλλάξω κινητήρα και να βάλω τον 1800 με τα 118 άλογα.
Ποια από τις παραπάνω λύσεις πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη;
Στην a λύση πόσα άλογα μπορώ να προσθέσω ατμοσφαιρικά;
Νομίζετε ότι θα έχω προβλήματα αξιοπιστίας μετά (είτε στην a είτε στην b λύση);
Μην μου πείτε να το πουλήσω και να πάρω καινούριο αυτοκίνητο γιατί το έχω κοιτάξει και δεν με συμφέρει οικονομικά. -
Ο χρήστης jimpap έγραψε:
Παιδιά γεια σας. Έχω ένα 406, 1600cc 8v, το οποίο βγάζει 90 άλογα. Μέχρι τώρα έχω κάνει 30000 χιλιόμετρα χωρίς να μου παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα. Το έχω περίπου 4 χρόνια. Αυτό που θέλω είναι να το 'ζωντανέψω' λίγο γιατί είναι αρκετά αργό σε εκκίνηση. Υπάρχουν δύο λύσεις:
a) Να πειράξω τον κινητήρα του.
b) Να αλλάξω κινητήρα και να βάλω τον 1800 με τα 118 άλογα.
Ποια από τις παραπάνω λύσεις πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη;
Στην a λύση πόσα άλογα μπορώ να προσθέσω ατμοσφαιρικά;
Νομίζετε ότι θα έχω προβλήματα αξιοπιστίας μετά (είτε στην a είτε στην b λύση);
Μην μου πείτε να το πουλήσω και να πάρω καινούριο αυτοκίνητο γιατί το έχω κοιτάξει και δεν με συμφέρει οικονομικά.Σαφώς το α.Δεν αξίζει να πειράξεις το 1600,μπορεί να κερδίσεις βέβαια κάτι αλλά η συμπεριφορά του μοτέρ δεν θα είναι και η καλύτερη για ένα αυτοκίνητο όπως το 406.Γιατί δεν ψάχνεις για το 3.0ν6 ??
-
Εγω θα σου προτεινα το 2.οl που ειναι πιο ευκολο να βρεις ανταλλακτικα.
-
Να βρεις έναν δίλιτρο και να τον κουμπώσεις στο υπαρχων κιβώτιο και ημιαξόνια Ξέχασε το. Θα τα διαλύσει. Άσε που πρέπει να βρεις από τα τελευταία μοτέρ (με την αλουμινένια πολλαπλή) γιατί τα παλαιότερα είναι ψιλομάπα.
Πρέπει να βρεις τροπετάκιΜε τον 1.8 16V κάτι γίνεται.
Επίσης ο 1,6 16V μπαίνει ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ.Εγώ ΔΕΝ θα έκανα μετατροπή στο μοτέρ εκτός ίσως από τούρμπο. ξέρω ότι παίζει αρκετά σε αυτό το μοτέρ. Δες και http://www.gmcmotorsport.co.uk)
-
Ο χρήστης bug έγραψε:
Γιατί δεν ψάχνεις για το 3.0ν6 ??
Χα! Αν σκεφτείς ότι θα πρέπει να του κοτσάρω κι ένα βυτίο από πίσω για την επιπλέον βενζίνη που θα καίει... δεν βλέπω να αυξάνονται και πολύ οι επιδόσεις του
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Να βρεις έναν δίλιτρο και να τον κουμπώσεις στο υπαρχων κιβώτιο και ημιαξόνια Ξέχασε το. Θα τα διαλύσει. Άσε που πρέπει να βρεις από τα τελευταία μοτέρ (με την αλουμινένια πολλαπλή) γιατί τα παλαιότερα είναι ψιλομάπα.
Πρέπει να βρεις τροπετάκι
Με τον 1.8 16V κάτι γίνεται.Αν αποφασίσω να βάλω τον 1800cc, τότε πάω σίγουρα για τροπέτο.
Επίσης ο 1,6 16V μπαίνει ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ.
Ναι, αλλά αυτός δεν μπαίνει 'εργοστασιακά' στο 406 αλλά στο 307. Είσαι σίγουρος ότι μπαίνει όπως είναι; Στην αντιπροσωπεία μου τα έλεγαν αρκετά μπερδεμένα...
Εγώ ΔΕΝ θα έκανα μετατροπή στο μοτέρ εκτός ίσως από τούρμπο. ξέρω ότι παίζει αρκετά σε αυτό το μοτέρ. Δες και http://www.gmcmotorsport.co.uk
Το turbo είναι καλύτερο από το ατμοσφαιρικό φτιάξιμο του κινητήρα; Το αντέχει ο κινητήρας του ή θα αρχίσει τα προβλήματα; Είμαι λίγο άσχετος με αυτό το θέμα.
-
Ο χρήστης jimpap έγραψε:
Να βρεις έναν δίλιτρο και να τον κουμπώσεις στο υπαρχων κιβώτιο και ημιαξόνια Ξέχασε το. Θα τα διαλύσει. Άσε που πρέπει να βρεις από τα τελευταία μοτέρ (με την αλουμινένια πολλαπλή) γιατί τα παλαιότερα είναι ψιλομάπα.
Πρέπει να βρεις τροπετάκι
Με τον 1.8 16V κάτι γίνεται.Αν αποφασίσω να βάλω τον 1800cc, τότε πάω σίγουρα για τροπέτο.
Επίσης ο 1,6 16V μπαίνει ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ.
Ναι, αλλά αυτός δεν μπαίνει 'εργοστασιακά' στο 406 αλλά στο 307. Είσαι σίγουρος ότι μπαίνει όπως είναι; Στην αντιπροσωπεία μου τα έλεγαν αρκετά μπερδεμένα...
Εγώ ΔΕΝ θα έκανα μετατροπή στο μοτέρ εκτός ίσως από τούρμπο. ξέρω ότι παίζει αρκετά σε αυτό το μοτέρ. Δες και http://www.gmcmotorsport.co.uk
Το turbo είναι καλύτερο από το ατμοσφαιρικό φτιάξιμο του κινητήρα; Το αντέχει ο κινητήρας του ή θα αρχίσει τα προβλήματα; Είμαι λίγο άσχετος με αυτό το θέμα.
O 1.6 16v μπαίνει όπως είναι,δεν θα έχεις πρόβλημα,αλλα εγώ πιστέυω οτι ο 1.8 16ν ταιριάζει καλύτερα στο αυτοκίνητο λόγω καλύτερης ροπής και ομαλότερης λειτουργίας.Οσον αφορά το turbo είχα διαβάσει μετατροπή ενός 306 cabrio 1.6 8v σε turbo και έβγαζε 160 άλογα με σχετικά χαμηλη πίεση.Θα κοιτάξω πάντως το τέστ και θα σου πώ περισσότερα
Βελτίωση Peugeot 406