-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Μετά από αρκετό μπορώ να πω ψάξιμο, τόσο σε ότι αφορά την ενδεδειγμένη κατηγορία ποδηλάτου, όσο και μάρκες/σκελετούς/περιφερειακά, και φυσικά με βάση τα χρήματα που μπορούσα να διαθέσω, κατέληξα σε αυτό, το οποίο χτες παρέλαβα (από Γερμανία σε κούτα), το μοντάρισα κι έκανα μια βολτούλα 15 χλμ
http://www.corratec.de/en/bikes2009/tre ... e_gent.php
(το δικό μου έχει άλλο χρώμα σκελετού, αλλά ίδια περιφερειακά, φωτό σύντομα)
Καλες βολτες!
Καλα για αρχη τα 15 χλμ.
Ποσο σου βγηκε;παιδιά δεν πάει μόνο με τα χλμ η άσκηση αλλά και το πόσο δύσκολη είναι η διαδρομή.
άλλο ευθεία 15 χλμ και άλλο ανηφοριά 10 χλμ. -
Ναι ρε, αλλα εγραψε ο ανθρωπος οτι ειχε 15 χρονια να κανει. Γιαυτο του ειπα καλα ειναι για αρχη τα 15 χλμ.
-
εχει βαθουλώσει κανενός ο προφυλακτήρας απο μεταφορά ποδηλάτων (4 θυρο)
Εμένα το BMW βουλιάζει....
κι επανέρχεται.... αλλά φοβάμαι μη μείνει...Τι να βάλω εκεί που βρίσκει για να πιέζει ομαλότερα? Σκέφτομαι κανένα κομμάτι λάστιχο χοντρό (όπως βάζαμε κάτω από έπιπλα) για να απλωθεί η πίεση)...
Πάντως δεν τη βλέπω τη σχάρα να πιάνει .... στο καπό... όλο στον προφυλακτήρα πατάει (thule 968) (ναι ειναι για το αμάξι μου)
-
@coyote
Για δοκιμασε με λαστιχο οπως ειπες ή κανα κομματι φελιζολΜολις γυρισα απο μια πολύ μεγαλη βολτα , νιωθω λιγο κουρασμενος αλλα γουσταρω τρελά σημερα ο πονος ειναι λιγοτερος απο τις προηγουμενες ημερες και οσο παει καλυτερευει αλλα θα παω αυριο να παρω το βρακι με τα μαξιλαρακια και θα κανω και μερικα αλλα συμπληρωματικά ψωνια.
Μου αρεσει που πολλα αυτοκινητα με σεβαστηκαν και μαλιστα τήρησαν και την προτεραιότητα σε μερικα στενακια που ήμουν απο τα δεξια 'η σε κεντρικο δρομο που περιμεναν κανονικα να περασω πρωτα εγω, βεβαια τα ματια μου τα ειχα 14 .
Εκτίμησα την ευκολια μετακινησης που προσφερει το ποδηλατο , ουτε αγχος εαν εχει κινηση , ουτε αγχος για το παρκινγκ ,ειλικρινα αισθανομαι οτι αυριο που θα παρω το αμαξι να παω σε κατι δουλειες θα αρρωστησω με την ταλαιπωρία ! -
δε σου φταίει κανένας που αντιστέκεσαι στην γοητεία της κοτσαδούρας
κι έχει κάτι λύσεις η μπεμβέ, μούρλια, ο ήτα φι το χει ψάξει το θέμα, για ρώτα τον
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
δε σου φταίει κανένας που αντιστέκεσαι στην γοητεία της κοτσαδούραςκι έχει κάτι λύσεις η μπεμβέ, μούρλια, ο ήτα φι το χει ψάξει το θέμα, για ρώτα τον
Μπορεί να έχεις και δίκιο
Αλλα εργοστασιακό δε προκειται να βάλω...
Μπορεί να κοιτάξω και για κοτσαδόρο... after market και μετά βάση (αρκεί να βγαίνει βέβαια...)Ητα φι είσαι εδω?
-
Η λυση στη μεταφορα για 2 + ποδηλατα σε σχαρα ειναι του κοτσαδορου ..... ταξιδευεις σαν ανθρωπος δεν εχεις αεροδυναμικους θορυβους και αν τα εχεις φορτωσει προσεκτικα δεν εχεις πουθενα(στο αυτοκινητο η στα ποδηλατα ) ζημιες και γρατζουνιες!
Ασε που πας με οσα θες . -
δε με νοιάζει αυτό... να πηγαίνω 40-50 χλμ αργα και σταθερά ήθελα... αντε να κάνω 5 κμ να πηγαίνω το παιδι στην θάλασσα
-
-
αν και έχω μαύρο ποδήλατο, και είμαι φαν του μαύρου στα τουτού, αν μπορώ να διαλέξω θα το αποφύγω σε ποδήλατο.
δικό σου? -
Καλησπέρα παιδιά.
Με λένε Αλέξανδρο και ψάχνω τις κατάλληλες πληροφορίες πριν προβώ σε αγορά mountain bike. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στα εξής θέματα :
- Ανάρτηση μόνο εμπρός, η εμπρός και πίσω ? Θα χρησιμοποιηθεί σε βουνό για ορεινή ποδηλασία -(hobby usage-δεν πάμε για πρωταθλητισμό).
2)Τακάκια η δισκόφρενα (τα υδραυλικά δισκόφρενα αξίζουν την διαφορά τιμής τους ?) - Σκελετός απο αλουμίνο, ατσάλι , η τιτάνιο ?
- Η μάρκα παίζει ρόλο ? (Παλιά είχα ένα IDEAL, και ήμουν ευχαριστημένος, τώρα όμως δεν ξέρω τι καινούργιο παίζει στην αγορά)
- Τι πρέπει να προσέξω σχετικά με τα ανταλλακτικά ? Την αγορά που θα κάνω την βλέπω σαν επένδυση, θα ήθελα το ποδήλατο να έχει αντοχή στο χρόνο, με ένα λογικό κόστος συντήρησης.
- Θα ήθελα να μην υπερβω τα 450 ευρώ, αλλά αν αξίζει να προτιμηθεί ένα επιπλέον/καλύτερο χαρακτηριστικό ενός ποδηλάτου απο κάποιο άλλο, δε θα τσιγγουνευτώ.
Ευχαριστώ πάρα πολύ εκ των προτέρων,
Αλεξ
- Ανάρτηση μόνο εμπρός, η εμπρός και πίσω ? Θα χρησιμοποιηθεί σε βουνό για ορεινή ποδηλασία -(hobby usage-δεν πάμε για πρωταθλητισμό).
-
Αν ειναι για ορεινη ποδηλασια πας για διπλη αναρτηση (μπρος-πισω) λογω εδαφους κλπ.
Τα υδραυλικα δισκοφρενα ειναι πολυ ακαλα αν και ειμαι ικανοποιημενος απο το απλο με το συρμα. Επισης τα δισκοφρενα εχουν ενα πλεονεκτημα σε σχεση με τα τακακια σε βρεγμενο οδοστρωμα. -
στα λεφτα αυτα μονο με εμπρος αναρτηση θα κοιταξεις.
κοιτα για ideal,giant,scott,cube,specialized..
δεν ξερω αν θα βρεις στα λεφτα αυτα τετοια μαρκα ποδηλατου με υδραυλικα δισκοφρενα.
και τα vbrakes ειναι εξισου καλα. το κακο με αυτα ειναι οτι αμα σταβωσει η ζαντα το καταλαβαινεις γιατι φρεναρουν πανω στο στεφανι. βεβαια θα ξερεις και ποτε ειναι να κανεις μια ακτινολογηση -
.Ευχαριστώ για τις απαντήσεις
Πόσο περίπου παραπάνω θα στοιχίσει η πίσω ανάρτηση και τα υδραυλικα δισκόφρενα ?
-
οι τιμες των ποδηλατων με διπλη αναρτηση ξεκινανε απο εδω περιπου
http://www.volosbike.com/gr_specific_bike.php?id=342
http://www.dynocycles.com/component/vir ... egory_id=7
και με ενα καλο hardtail μια χαρα κανεις την δουλεια σου και με το παραπανω. πηγαινω σε βουνα, μονοπατια και συντομα θα συμμετασχω σε αγωνα και θα παω με το ποδηλατο μου που ειναι μονης αναρτησης.
-
Δείτε και αυτό το μαγαζί με καλές τιμές και λογικά μεταφορικά. Έχω αγοράσει πολλά αναλώσιμα και περιφερειακά.
-
χθες μου ηρθαν κατι πεταλια απο το μαγαζι αυτο. τα ειχα παραγείλει την παρασκευη
βεβαια τα πεταλια δεν κανουν γιατι διαπιστωσα οτι ειναι πιο πολυ για χρηση bmx/trial. -
Ο χρήστης Alexandros3 έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά.Με λένε Αλέξανδρο και ψάχνω τις κατάλληλες πληροφορίες πριν προβώ σε αγορά mountain bike. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στα εξής θέματα :
- Ανάρτηση μόνο εμπρός, η εμπρός και πίσω ? Θα χρησιμοποιηθεί σε βουνό για ορεινή ποδηλασία -(hobby usage-δεν πάμε για πρωταθλητισμό).
Εάν κάνεις cross country δλδ διαδρομές αντοχής με αναβάσεις,μονοπάτια και κ.τ.λ. κάνοντας διαδρομές από 20χλμ και πάνω θα πάρεις full suspension που όμως κοστίζουν δλδ αρχίζουν από 800€ και άνω..
Όμως και ένα μέτριο hard tail κάνει δουλειά(€ 500-€600)
2)Τακάκια η δισκόφρενα (τα υδραυλικά δισκόφρενα αξίζουν την διαφορά τιμής τους ?)
Πίστεψέ με τα υδραυλικά αξίζουν 200%.
Λόγω της ετοιμότητάς του με βροχή,λάσπες και κρύα....- Σκελετός απο αλουμίνο, ατσάλι , η τιτάνιο ?
Στο ποδήλατο ακόμη ισχύει το ότι πληρώσεις παίρνεις
- Η μάρκα παίζει ρόλο ? (Παλιά είχα ένα IDEAL, και ήμουν ευχαριστημένος, τώρα όμως δεν ξέρω τι καινούργιο παίζει στην αγορά)
TREK,GARY FISCHER,SCOTT,CUBE,ORBEA,SPECIALIZED,IDEAL(Ελληνικά) κ.α.
- Τι πρέπει να προσέξω σχετικά με τα ανταλλακτικά ? Την αγορά που θα κάνω την βλέπω σαν επένδυση, θα ήθελα το ποδήλατο να έχει αντοχή στο χρόνο, με ένα λογικό κόστος συντήρησης.
- Θα ήθελα να μην υπερβω τα 450 ευρώ, αλλά αν αξίζει να προτιμηθεί ένα επιπλέον/καλύτερο χαρακτηριστικό ενός ποδηλάτου απο κάποιο άλλο, δε θα τσιγγουνευτώ.
Τρέχει μία προσφορά στο cyclist με εκπτώσεις και δωρεά συντήρηση ποδηλάτου ρίξε μία ματιά
http://www.cyclist.gr/Πάντως να ξέρεις πως θα υπολογίζεις και ένα κόστος για τον εξοπλισμό από περίπου το μισό έως και το ίσο της αξίας του ποδηλάτου...ανάλογα με τη πώρωση
Επίσης όσο πιο πολύ 'μπαίνεις' στη ποδηλασία βουνού τόσο πιο πολύ θα αναρωτιέσαι γιατί δεν έδωσες κάτι παραπάνω στην αρχή για να πάρεις καλυτερο ποδήλατο.Βέβαια αυτό εξαρτάται από το πόσο συχνά,σοβαρά και που.... θα το καβαλάς
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
αν και έχω μαύρο ποδήλατο, και είμαι φαν του μαύρου στα τουτού, αν μπορώ να διαλέξω θα το αποφύγω σε ποδήλατο.
δικό σου?Αυτό είναι τo δικό μου....
-
πεντακάθαρο το βλέπω χώμα δεν πατάει;
Η ζωή...ποδήλατο!